quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
Bij die plaatselijke sigarenboer zien we trouwens ook nog een oude bekende
Dit valt misschien de gemiddelde autist op maar ik als normale kijker zie dus gewoon een normale lift. Niet zo mierenneukenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:39 schreef Meike26 het volgende:
Die liftdeur![]()
Echt slecht decor, mag iemand op ontslagen worden. Deurtjes van één of andere archiefkast met een joekel van een druiper (slecht gespoten) zijn misschien acceptabel in 1995, anno 2013 kan dit echt niet meer.
Same here, was mij niet opgevallen hahaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:41 schreef sidney111111111 het volgende:
[..]
Dit valt misschien de gemiddelde autist op maar ik als normale kijker zie dus gewoon een normale lift. Niet zo mierenneuken
Kunt ook overal over mekkeren hè. Die paar minuutjes.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:21 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Als ik een pokerbattle wilde kijken had ik wel geswitched naar een pokerzender..
Yeah, inderdaad.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kunt ook overal over mekkeren hè. Die paar minuutjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:38 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:38 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Lucasquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:21 schreef icloud het volgende:
Ik zou het mooier gevonden hebben als gtst een normale homo had laten meespelen die niet te koop loopt met zijn geaardheid, juist om te laten zien dat het hele gewone mensen zijn en misschien wel je buurman of collega.
Deze nicht die ze nu hebben is een anti-reclame voor de homo`s.
I know, maar zowel lucas als ferry zijn een typische nicht.quote:
Bestaat dat nog? Idols? Maar het is echt een vreselijke rol jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:55 schreef icloud het volgende:
[..]
I know, maar zowel lucas als ferry zijn een typische nicht.
Als je bijvoorbeeld kijkt naar idols world shit wat ferry presenteert dan zie je dat het een echte nicht is.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus. Ze hadden Edwin moeten behouden en Lucas laten bezwijken aan dat virusquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:21 schreef icloud het volgende:
Ik zou het mooier gevonden hebben als gtst een normale homo had laten meespelen die niet te koop loopt met zijn geaardheid, juist om te laten zien dat het hele gewone mensen zijn en misschien wel je buurman of collega.
Deze nicht die ze nu hebben is een anti-reclame voor de homo`s.
De stockshots van vroegerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:05 schreef Miss_paraplu het volgende:
Wat betreft de lift, het valt mij altijd op dat er zo veel verdiepingen zijn als je de knopjes ziet in de lift, terwijl als ze eens in de zoveel tijd de Rozenboom van buiten showen dat het echt geen 6 verdiepingen heeft..
Stijn Severijn is verantwoordelijk voor de decors, Schindler Liften voor de liftenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:39 schreef Meike26 het volgende:
Die liftdeur![]()
Echt slecht decor, mag iemand op ontslagen worden. Deurtjes van één of andere archiefkast met een joekel van een druiper (slecht gespoten) zijn misschien acceptabel in 1995, anno 2013 kan dit echt niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |