Marcus in De Rozenboomquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:44 schreef Frey het volgende:
Het afscheid van Marcus.![]()
![]()
Ludo: "God bless America"
Dat had ik dus ookquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:09 schreef SAMBAM het volgende:
Het afscheid van Simon en Linda...
"Dag lieve lieve Janine... Zorg je heel goed voor jezelf?"
Je zou toch zweren dat het de stem Ludo in plaats van Simon is...
Dat merkte ik ook toen de aflevering op youtube stond. Misschien was dat stuk niet meer goed te horen en hebben ze dat zo bijgewerkt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:09 schreef SAMBAM het volgende:
Het afscheid van Simon en Linda...
"Dag lieve lieve Janine... Zorg je heel goed voor jezelf?"
Je zou toch zweren dat het de stem Ludo in plaats van Simon is...
Zou heel goed mogelijk zijn, maar waarom heeft Rick Engelkes dat stuk dan niet opnieuw ingesproken?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat merkte ik ook toen de aflevering op youtube stond. Misschien was dat stuk niet meer goed te horen en hebben ze dat zo bijgewerkt.
Was niet meer op de set?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zou heel goed mogelijk zijn, maar waarom heeft Rick Engelkes dat stuk dan niet opnieuw ingesproken?
Ik moet het ook allemaal weer terugzien. Daarom verheug ik me ook zo op de komende 2 boxen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:20 schreef SAMBAM het volgende:
Het afscheid van Daniel blijft bijzonder...
Een van de weinige échte dubbele en diepere momenten uit die tijd.
Toch weet ik niet meer precies hoe hun relatie, en de relatie van Daniel tot anderen, liep vanaf de 1500te aflevering tot zijn vertrek. Daar zat niet gek lang tussen, toch?
Ik zet het voor de zekerheid maar even in een spoilerquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:20 schreef SAMBAM het volgende:
Het afscheid van Daniel blijft bijzonder...
Een van de weinige échte dubbele en diepere momenten uit die tijd.
Toch weet ik niet meer precies hoe hun relatie, en de relatie van Daniel tot anderen, liep vanaf de 1500te aflevering tot zijn vertrek. Daar zat niet gek lang tussen, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop het ten zeerste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:42 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik hoop het ten zeerste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik ookquote:Op donderdag 7 maart 2013 05:57 schreef fotostarter het volgende:
Op de een of andere manier vind ik wiet tof
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dat ze er al anderhalf jaar mee bezig zijnquote:Nu al tweede seizoen reisprogramma ‘Ludo en Janine’
Komend weekend is Romancing the Globe voor het eerst te zien, het reisprogramma van GTST-acteurs Erik de Vogel en Caroline de Bruijn, beter bekend als Ludo en Janine. RTL 4 heeft veel vertrouwen in de serie want er is nu al een tweede reeks besteld. Dat verklapt Erik in gesprek met het AD. “Anderhalf jaar geleden zijn we met die tv-reizen begonnen en inmiddels zijn er acht opgenomen”, verklaart hij hoe de reizen zijn gecombineerd met het acteren in GTST. “Zes voor het eerste seizoen en alvast twee voor een tweede reeks die in 2014 klaar moet zijn.” De komende maanden maakt het stel dus nog zeker vier reizen voor de vervolgserie.
Ik vond het ook gigantisch jammer, maar volgens mij vond ik toen ook al wel dat zijn personage gewoon op was, om hem weer een comeback te geven hadden ze weer een opvangcentrum in leven moeten roepen of iets dergelijks.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:40 schreef PeterKelder het volgende:
Na het zien van de exit van Daniël bij Dossier Afscheid, weet ik nu dat Daniël en Suzanne het van te voren eigelijk al wisten dat het klaar was en dat hij zou vertrekken. Ik dacht altijd dat-ie écht in stilte was vertrokken, maar dit filmpje geeft meer duidelijkheid
Tja, beide karakters die jij nu noemt hadden hetzelfde probleem: het werden karikaturen die constant hetzelfde meemaakten. Helen werd constant belazerd en bijna vermoord, en Daniël verloor steeds zijn geliefdes en raakte gokverslaafd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond het ook gigantisch jammer, maar volgens mij vond ik toen ook al wel dat zijn personage gewoon op was, om hem weer een comeback te geven hadden ze weer een opvangcentrum in leven moeten roepen of iets dergelijks.
Maar wieweet is het anders als ik het weer zie, ik herrinerde Helens exit aanvankelijk ook als iets dat onvermijdelijk was, maar toen ik het terugzag vond ik juist dat haar rol nog helemaal niet uitgespeeld was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |