abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 maart 2013 @ 17:21:29 #276
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123752881
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 05:57 schreef fotostarter het volgende:
Op de een of andere manier vind ik wiet tof
Wiet O+
Oh.
pi_123752946
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:17 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Tja, beide karakters die jij nu noemt hadden hetzelfde probleem: het werden karikaturen die constant hetzelfde meemaakten. Helen werd constant belazerd en bijna vermoord, en Daniël verloor steeds zijn geliefdes en raakte gokverslaafd.

Helen's exitverhaallijn vond ik trouwens één van de meest belabberd slechte verhaallijnen uit de jaren '90. Wéér iemand die haar het leven zuur probeert te maken, en dan ook nog eens Alice. Dit is de voornaamste reden geweest dat ik gestopt ben met seizoen 7 bij dvd 12. Ik kan ver meegaan in verhaallijnen, maar dit was gewoon niets. Als ze Helen dan al zonodig uit de serie moesten schrijven, hadden ze haar op z'n minst de exitverhaallijn van Sylvia mogen geven. Dat heeft Helen in mijn optiek meer "verdiend", als laatste verhaallijn.
Hierin zijn we het oneens denk ik, ik vond die verhaallijn met Alice als kind echt vet spannend, ik zie het liever zo dan een of andere typische Helen Helmink-dralerige verhaallijn waarbij ze iemands handje vasthield.

En ja dat je daar stopt met kijken snap ik enigzins wel, Sylvia's exit, Helen exit en Daniël die geestelijk aan zijn einde komt en nooit echt meer hetzelfde wordt, het is eigenlijk een beetje een afsluiting met de eerste jaren. Er worden andere dingen belangrijker vanaf dan.
Een heer met stijl
pi_123753268
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Hierin zijn we het oneens denk ik, ik vond die verhaallijn met Alice als kind echt vet spannend, ik zie het liever zo dan een of andere typische Helen Helmink-dralerige verhaallijn waarbij ze iemands handje vasthield.
Dat kan, maar ik vond het gewoon compleet ongeloofwaardig dat die psychiater van Alice niets doorhad, en dat vrijwel niemand (alleen Anita) Helen wilde geloven. Dat ging er bij mij gewoon niet in.

quote:
En ja dat je daar stopt met kijken snap ik enigzins wel, Sylvia's exit, Helen exit en Daniël die geestelijk aan zijn einde komt en nooit echt meer hetzelfde wordt, het is eigenlijk een beetje een afsluiting met de eerste jaren. Er worden andere dingen belangrijker vanaf dan.
Mwah, de exit van Sylvia vond ik niet zo erg, aangezien ik een bloedhekel aan d'r had. De verhaallijn van Daniël en Eveline was net zo boeiend als het urenlang staren naar een stuk prei bij wijze van spreken - oftwel: niet dus. En voor de rest weet ik niet meer eens wat er speelde op dat moment.

Maar goed, dit gedeelte van het seizoen staat voor mij dan ook bekend als de "periode van de schrijversmoeheid". Want niet alleen hier, maar ook bij Goudkust wisten ze niet meer wat ze nu nog in hemelsnaam moesten verzinnen, met vage en vrijwel ongeloofwaardige verhaallijnen tot gevolg.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 7 maart 2013 @ 17:31:52 #279
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_123753328
Ik ben het met werkelijk niets eens daar. _O-
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_123753404
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:30 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat kan, maar ik vond het gewoon compleet ongeloofwaardig dat die psychiater van Alice niets doorhad, en dat vrijwel niemand (alleen Anita) Helen wilde geloven. Dat ging er bij mij gewoon niet in.

[..]

Mwah, de exit van Sylvia vond ik niet zo erg, aangezien ik een bloedhekel aan d'r had. De verhaallijn van Daniël en Eveline was net zo boeiend als het urenlang staren naar een stuk prei bij wijze van spreken - oftwel: niet dus. En voor de rest weet ik niet meer eens wat er speelde op dat moment.

Maar goed, dit gedeelte van het seizoen staat voor mij dan ook bekend als de "periode van de schrijversmoeheid". Want niet alleen hier, maar ook bij Goudkust wisten ze niet meer wat ze nu nog in hemelsnaam moesten verzinnen, met vage en vrijwel ongeloofwaardige verhaallijnen tot gevolg.
Over Sylvia verschillen wij ook van mening, maar dat was al bekend, ik vond haar exit een van de mooiste en een van de beste. Ik vond haar ook het beste bij Jef passen, ja zelfs beter dan Karin, dat was gewoon een echt gearrangeerd Restless Years-koppel namelijk.

Het vuur vond ik er al een beetje uitgaan na de dood van Frits van Houten, maar in periode waarbij jij stopte helemaal. Wat nog wel leuk was dat seizoen is verhaallijn rondom Onno P. Wassenaar. En de oorlog tussen Ludo en Dian die tot een eerste hoogtepunt komt. ;)
Een heer met stijl
pi_123753740
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Over Sylvia verschillen wij ook van mening, maar dat was al bekend, ik vond haar exit een van de mooiste en een van de beste. Ik vond haar ook het beste bij Jef passen, ja zelfs beter dan Karin, dat was gewoon een echt gearrangeerd Restless Years-koppel namelijk.

Het vuur vond ik er al een beetje uitgaan na de dood van Frits van Houten, maar in periode waarbij jij stopte helemaal. Wat nog wel leuk was dat seizoen is verhaallijn rondom Onno P. Wassenaar. En de oorlog tussen Ludo en Dian die tot een eerste hoogtepunt komt. ;)
Seizoen 6 was nog wel boeiend, met Remco die Dian belazerde, de intrede van Ludo en zijn oplopende conflict met Helen en Martin, en de komst van Luigi Pavese. En de driehoeksverhouding tussen Arnie, Roos en Linda was ook wel sterk in elkaar gezet ^O^

Maar het vuur ging er wel uit rond seizoen 6 inderdaad, mede doordat Rogier Proper vanaf dat seizoen ook de leiding kreeg over Onderweg naar Morgen en Goudkust. Iedere soap kreeg toen een wat duidelijker profiel: GTST werd de "strip"-soap, ONM werd wat "buitenaardser" en Goudkust was de jongerensoap, later omgedoopt tot een wat Amerikaanse soap. Maar het uiteindelijke punt is gewoon dat drie soaps onder leiding van één man (oké, alle soaps hadden dan nog wel een paar andere hoofdschrijvers die zich echt met hún serie bezighielden) teveel van het goede was. Niets ten nadele van Rogier overigens, die kreeg het ook maar gewoon op zijn bord geserveerd :P
  donderdag 7 maart 2013 @ 17:44:39 #282
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_123753821
De Wassenaar periode in seizoen 7 vond ik trouwens werkelijk smullen. _O_ _O_ _O_
En Ludo die er tot zijn nek in zit, vergelijk dat nu eens met tegenwoordig. ;(
pi_123753988
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:44 schreef Frey het volgende:
De Wassenaar periode in seizoen 7 vond ik trouwens werkelijk smullen. _O_ _O_ _O_
En Ludo die er tot zijn nek in zit, vergelijk dat nu eens met tegenwoordig. ;(
Oh begrijp me niet verkeerd hoor, toen vond ik het nog steeds spannend, maar die tijd van seizoen 3-6, toen de soap dus al goed opgestart was, met duidelijke good guys en bad guys gedefinieerd vond ik het gewoon het leukst en spannendst. Vergelijk een willekeurige aflevering uit seizoen 3 eens met seizoen 7, het is geleidelijk gegaan, maar als je ze zo naast elkaar zet dan zie je het verschil wel.

Maar zoals ik al zei, er was nog prima naar te kijken, tot en met seizoen 9, daarna vond ik de irritante personages de overhand krijgen en was de setting niet meer helemaal aan mij besteed, maar was de spanning tot en met seizoen 14 daar, met 1 uitschietertje in seizoen 15: Martines exit. ;)
Een heer met stijl
  donderdag 7 maart 2013 @ 17:53:33 #284
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_123754182
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

Vergelijk een willekeurige aflevering uit seizoen 3 eens met seizoen 7, het is geleidelijk gegaan, maar als je ze zo naast elkaar zet dan zie je het verschil wel.
Ja, ik zie het verschil wel. Maar ik vind een aflevering uit seizoen 7 dan toch leuker, terwijl ik seizoen 3 ook fantastisch vond. Het hoeft voor mij niet altijd zo duister te zijn om het boeiend te houden. :P
pi_123754278
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:53 schreef Frey het volgende:

[..]

Ja, ik zie het verschil wel. Maar ik vind een aflevering uit seizoen 7 dan toch leuker, terwijl ik seizoen 3 ook fantastisch vond. Het hoeft voor mij niet altijd zo duister te zijn om het boeiend te houden. :P
Ja en ik denk ook dat het bij jou komt omdat seizoen 6/7 het begin is van jou als GTST-kijker, dat is jouw referentiepunt. Ik heb dat meer bij seizoen 3/4 (de rest ervoor was toch aardig weggezakt). ;)
Een heer met stijl
pi_123754613
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Oh begrijp me niet verkeerd hoor, toen vond ik het nog steeds spannend, maar die tijd van seizoen 3-6, toen de soap dus al goed opgestart was, met duidelijke good guys en bad guys gedefinieerd vond ik het gewoon het leukst en spannendst. Vergelijk een willekeurige aflevering uit seizoen 3 eens met seizoen 7, het is geleidelijk gegaan, maar als je ze zo naast elkaar zet dan zie je het verschil wel.
Seizoen 3 _O_ _O_ _O_ Blijft voor mij het beste seizoen ooit ^O^
pi_123754640
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 18:06 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Seizoen 3 _O_ _O_ _O_ Blijft voor mij het beste seizoen ooit ^O^
Voor mij seizoen 4. :P
Een heer met stijl
pi_123754772
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 18:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Voor mij seizoen 4. :P
Seizoen 4 was iets minder voor mijn gevoel, maar had nog wel wat sterke verhaallijnen ^O^ Seizoen 5 daarentegen vond ik veel boeiender, evenals seizoen 6 :) Maar zo sterk en gebalanceerd als seizoen 3 werd het niet meer -O-
pi_123754850
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 18:10 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Seizoen 4 was iets minder voor mijn gevoel, maar had nog wel wat sterke verhaallijnen ^O^ Seizoen 5 daarentegen vond ik veel boeiender, evenals seizoen 6 :) Maar zo sterk en gebalanceerd als seizoen 3 werd werd het niet meer -O-
Ik heb dat juist bij seizoen 4 ten opzichte van de rest, maar zoals bekend niet iedereen vindt hetzelfde boeiend en ook over sterk en gebalanceerd verschillen de meningen. ;)
Een heer met stijl
pi_123754914
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 18:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik heb dat juist bij seizoen 4 ten opzichte van de rest, maar zoals bekend niet iedereen vindt hetzelfde boeiend en ook over sterk en gebalanceerd verschillen de meningen. ;)
Precies, zo vinden hele volksstammen de huidige seizoenen erg sterk, wat ik dan absoluut niet kan begrijpen :P Maar ieder z'n ding natuurlijk :)
pi_123754969
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 18:14 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Precies, zo vinden hele volksstammen de huidige seizoenen erg sterk, wat ik dan absoluut niet kan begrijpen :P Maar ieder z'n ding natuurlijk :)
Inderdaad, met het verschil dat wij wel alles gezien hebben. :P
Een heer met stijl
  donderdag 7 maart 2013 @ 18:28:29 #292
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_123755413
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 18:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Inderdaad, met het verschil dat wij wel alles gezien hebben. :P
En dat kan ik sinds afgelopen zomer ook zeggen. :P
  donderdag 7 maart 2013 @ 20:23:52 #293
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_123760679
Wiet O+
pi_123760691
Had Wiet niet Rikki kunnen neer knallen?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_123760750
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 05:57 schreef fotostarter het volgende:
Op de een of andere manier vind ik wiet tof
Ik stoor me eraan dat ze wordt weggezet als een puber. Ze is toch even oud als Nina? :?
signatuurloos
  donderdag 7 maart 2013 @ 20:26:50 #296
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_123760840
Ah, daar is de nieuwe gastrol. :P
  donderdag 7 maart 2013 @ 20:28:22 #297
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_123760924
Rikki wil achter de sapbar vandaan, terwijl ze 20 euro per uur verdient :')
Helemaal super.
pi_123762506
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 20:28 schreef Kyubey het volgende:
Rikki wil achter de sapbar vandaan, terwijl ze 20 euro per uur verdient :')
Dit zei mijn vriendin net ook. Die zei ik neem Rikki's baantje wel over
  donderdag 7 maart 2013 @ 21:07:24 #299
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_123763294
20 euro per uur? Wuut?
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  donderdag 7 maart 2013 @ 21:07:56 #300
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_123763326
Mijn leraar maatschappijleer vertelde dat hij 45 euro per uur beurt, dus wat heeft zij gestudeerd dat ze zo goed betaald krijgt... Sapkunde?
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')