Wietquote:Op donderdag 7 maart 2013 05:57 schreef fotostarter het volgende:
Op de een of andere manier vind ik wiet tof
Hierin zijn we het oneens denk ik, ik vond die verhaallijn met Alice als kind echt vet spannend, ik zie het liever zo dan een of andere typische Helen Helmink-dralerige verhaallijn waarbij ze iemands handje vasthield.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, beide karakters die jij nu noemt hadden hetzelfde probleem: het werden karikaturen die constant hetzelfde meemaakten. Helen werd constant belazerd en bijna vermoord, en Daniël verloor steeds zijn geliefdes en raakte gokverslaafd.
Helen's exitverhaallijn vond ik trouwens één van de meest belabberd slechte verhaallijnen uit de jaren '90. Wéér iemand die haar het leven zuur probeert te maken, en dan ook nog eens Alice. Dit is de voornaamste reden geweest dat ik gestopt ben met seizoen 7 bij dvd 12. Ik kan ver meegaan in verhaallijnen, maar dit was gewoon niets. Als ze Helen dan al zonodig uit de serie moesten schrijven, hadden ze haar op z'n minst de exitverhaallijn van Sylvia mogen geven. Dat heeft Helen in mijn optiek meer "verdiend", als laatste verhaallijn.
Dat kan, maar ik vond het gewoon compleet ongeloofwaardig dat die psychiater van Alice niets doorhad, en dat vrijwel niemand (alleen Anita) Helen wilde geloven. Dat ging er bij mij gewoon niet in.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hierin zijn we het oneens denk ik, ik vond die verhaallijn met Alice als kind echt vet spannend, ik zie het liever zo dan een of andere typische Helen Helmink-dralerige verhaallijn waarbij ze iemands handje vasthield.
Mwah, de exit van Sylvia vond ik niet zo erg, aangezien ik een bloedhekel aan d'r had. De verhaallijn van Daniël en Eveline was net zo boeiend als het urenlang staren naar een stuk prei bij wijze van spreken - oftwel: niet dus. En voor de rest weet ik niet meer eens wat er speelde op dat moment.quote:En ja dat je daar stopt met kijken snap ik enigzins wel, Sylvia's exit, Helen exit en Daniël die geestelijk aan zijn einde komt en nooit echt meer hetzelfde wordt, het is eigenlijk een beetje een afsluiting met de eerste jaren. Er worden andere dingen belangrijker vanaf dan.
Over Sylvia verschillen wij ook van mening, maar dat was al bekend, ik vond haar exit een van de mooiste en een van de beste. Ik vond haar ook het beste bij Jef passen, ja zelfs beter dan Karin, dat was gewoon een echt gearrangeerd Restless Years-koppel namelijk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik vond het gewoon compleet ongeloofwaardig dat die psychiater van Alice niets doorhad, en dat vrijwel niemand (alleen Anita) Helen wilde geloven. Dat ging er bij mij gewoon niet in.
[..]
Mwah, de exit van Sylvia vond ik niet zo erg, aangezien ik een bloedhekel aan d'r had. De verhaallijn van Daniël en Eveline was net zo boeiend als het urenlang staren naar een stuk prei bij wijze van spreken - oftwel: niet dus. En voor de rest weet ik niet meer eens wat er speelde op dat moment.
Maar goed, dit gedeelte van het seizoen staat voor mij dan ook bekend als de "periode van de schrijversmoeheid". Want niet alleen hier, maar ook bij Goudkust wisten ze niet meer wat ze nu nog in hemelsnaam moesten verzinnen, met vage en vrijwel ongeloofwaardige verhaallijnen tot gevolg.
Seizoen 6 was nog wel boeiend, met Remco die Dian belazerde, de intrede van Ludo en zijn oplopende conflict met Helen en Martin, en de komst van Luigi Pavese. En de driehoeksverhouding tussen Arnie, Roos en Linda was ook wel sterk in elkaar gezetquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Over Sylvia verschillen wij ook van mening, maar dat was al bekend, ik vond haar exit een van de mooiste en een van de beste. Ik vond haar ook het beste bij Jef passen, ja zelfs beter dan Karin, dat was gewoon een echt gearrangeerd Restless Years-koppel namelijk.
Het vuur vond ik er al een beetje uitgaan na de dood van Frits van Houten, maar in periode waarbij jij stopte helemaal. Wat nog wel leuk was dat seizoen is verhaallijn rondom Onno P. Wassenaar. En de oorlog tussen Ludo en Dian die tot een eerste hoogtepunt komt.
Oh begrijp me niet verkeerd hoor, toen vond ik het nog steeds spannend, maar die tijd van seizoen 3-6, toen de soap dus al goed opgestart was, met duidelijke good guys en bad guys gedefinieerd vond ik het gewoon het leukst en spannendst. Vergelijk een willekeurige aflevering uit seizoen 3 eens met seizoen 7, het is geleidelijk gegaan, maar als je ze zo naast elkaar zet dan zie je het verschil wel.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:44 schreef Frey het volgende:
De Wassenaar periode in seizoen 7 vond ik trouwens werkelijk smullen.![]()
![]()
![]()
En Ludo die er tot zijn nek in zit, vergelijk dat nu eens met tegenwoordig.
Ja, ik zie het verschil wel. Maar ik vind een aflevering uit seizoen 7 dan toch leuker, terwijl ik seizoen 3 ook fantastisch vond. Het hoeft voor mij niet altijd zo duister te zijn om het boeiend te houden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Vergelijk een willekeurige aflevering uit seizoen 3 eens met seizoen 7, het is geleidelijk gegaan, maar als je ze zo naast elkaar zet dan zie je het verschil wel.
Ja en ik denk ook dat het bij jou komt omdat seizoen 6/7 het begin is van jou als GTST-kijker, dat is jouw referentiepunt. Ik heb dat meer bij seizoen 3/4 (de rest ervoor was toch aardig weggezakt).quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, ik zie het verschil wel. Maar ik vind een aflevering uit seizoen 7 dan toch leuker, terwijl ik seizoen 3 ook fantastisch vond. Het hoeft voor mij niet altijd zo duister te zijn om het boeiend te houden.
Seizoen 3quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oh begrijp me niet verkeerd hoor, toen vond ik het nog steeds spannend, maar die tijd van seizoen 3-6, toen de soap dus al goed opgestart was, met duidelijke good guys en bad guys gedefinieerd vond ik het gewoon het leukst en spannendst. Vergelijk een willekeurige aflevering uit seizoen 3 eens met seizoen 7, het is geleidelijk gegaan, maar als je ze zo naast elkaar zet dan zie je het verschil wel.
Voor mij seizoen 4.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Seizoen 3![]()
![]()
Blijft voor mij het beste seizoen ooit
Seizoen 4 was iets minder voor mijn gevoel, maar had nog wel wat sterke verhaallijnenquote:
Ik heb dat juist bij seizoen 4 ten opzichte van de rest, maar zoals bekend niet iedereen vindt hetzelfde boeiend en ook over sterk en gebalanceerd verschillen de meningen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Seizoen 4 was iets minder voor mijn gevoel, maar had nog wel wat sterke verhaallijnenSeizoen 5 daarentegen vond ik veel boeiender, evenals seizoen 6
Maar zo sterk en gebalanceerd als seizoen 3 werd werd het niet meer
Precies, zo vinden hele volksstammen de huidige seizoenen erg sterk, wat ik dan absoluut niet kan begrijpenquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb dat juist bij seizoen 4 ten opzichte van de rest, maar zoals bekend niet iedereen vindt hetzelfde boeiend en ook over sterk en gebalanceerd verschillen de meningen.
Inderdaad, met het verschil dat wij wel alles gezien hebben.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Precies, zo vinden hele volksstammen de huidige seizoenen erg sterk, wat ik dan absoluut niet kan begrijpenMaar ieder z'n ding natuurlijk
En dat kan ik sinds afgelopen zomer ook zeggen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, met het verschil dat wij wel alles gezien hebben.
Ik stoor me eraan dat ze wordt weggezet als een puber. Ze is toch even oud als Nina?quote:Op donderdag 7 maart 2013 05:57 schreef fotostarter het volgende:
Op de een of andere manier vind ik wiet tof
Dit zei mijn vriendin net ook. Die zei ik neem Rikki's baantje wel overquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:28 schreef Kyubey het volgende:
Rikki wil achter de sapbar vandaan, terwijl ze 20 euro per uur verdient
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |