Nieuwe verhaallijn: Bing die verslaafd raakt aan pokeren/gokkenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:25 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ja, ben wel benieuwd waar het naar toe zal gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:57 schreef amaranta het volgende:
Op gtst staat naast de shortieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Had Herman Hogendoorn toch gelijk, toen hij het had over "dat hoerenkind van die Hafkamp"quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:50 schreef LetsGame het volgende:
Gadverdamme Sjors, Lana gebruiken om Bing aan je te binden, wat laag
Ja, ik zou dat zelf ook niet doen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:55 schreef amaranta het volgende:
Misschien heb ik rare vrienden hoor, maar ik zou nooit voor zulke bedragen pokeren met mijn vrienden.
Herman Hogendoornquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Had Herman Hogendoorn toch gelijk, toen hij het had over "dat hoerenkind van die Hafkamp"
Hoever ben je inmiddels met de box?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:50 schreef LetsGame het volgende:
Hermanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Had Herman Hogendoorn toch gelijk, toen hij het had over "dat hoerenkind van die Hafkamp"
bijna disc 16, maar ik houd het rustig zodat ik gelijk met seizoen 8 verder kan wanneer 't uitkomtquote:
Ik blijf het kut vinden dat ze hem hebben geslachtofferdquote:
Net weer door DVD 14 t/m 16 gespoeld.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:06 schreef LetsGame het volgende:
[..]
bijna disc 16, maar ik houd het rustig zodat ik gelijk met seizoen 8 verder kan wanneer 't uitkomt
Graagquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Net weer door DVD 14 t/m 16 gespoeld.![]()
![]()
![]()
Echt heerlijke momenten met je weet wel wie.
Vond hem hier op zijn allerbest.![]()
En verder die muziekjes van Ronald.![]()
Die Kim en Julian tune van later vind ik ook prachtig. Ik zou zo graag een OST willen.
Een half jaar geleden heeft ze Bing daar nog van beschuldigd en nu doet ze het zelfquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:50 schreef LetsGame het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hier zijn de oude spoilers waar ik het over had:Blijven geweldige spoilers, al zeg ik het zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die vent post in de reactie van gtstfanclub zijn fictieve spoilers.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Blijven geweldige spoilers, al zeg ik het zelf
We zijn nu ongeveer een jaar verder. We weten nu zeker dat de schrijvers hier niet meelezen, want anders had Maxime een keer écht de loterij gewonnen. Al was het maar ¤7,50.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Blijven geweldige spoilers, al zeg ik het zelf
De fake-spoilers die WebHawkjuh hier om 19:05 uur postte zijn bedacht door (respectievelijk) LetsGame, Frey, mijzelf en ejiraM, in februari vorig jaar, als 'reactie' op de fake-spoilers die destijds op het officiële GTST forum werden geplaatst.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Die vent post in de reactie van gtstfanclub zijn fictieve spoilers.
Dat was ik, sorryquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De fake-spoilers die WebHawkjuh hier om 19:05 uur postte zijn bedacht door (respectievelijk) LetsGame, Frey, mijzelf en ejiraM, in februari vorig jaar, als 'reactie' op de fake-spoilers die destijds op het officiële GTST forum werden geplaatst.
Degene die diens fake-spoilers bij de GTST Fanclub post, ben ik in ieder geval niet. en ik heb zo het idee dat LetsGame, Frey en ejiraM dat ook niet doen. Maar daar doe ik geen concrete uitspraken over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |