Het is ook niet logisch nee!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik snap die Sjors niet. Wat moet ze nou met Bing als ze een half jaar geleden met hem gescheiden is.
Daarom hoop ik ook dat ze Aysen zwanger laten worden van Bing.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:12 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Het is ook niet logisch nee!
Maar Bing en Sjors zijn 1 van de favoriete koppels van dit schrijversteam.![]()
Dat hoop ik niet, Bing mag zich niet voortplanten.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:13 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook dat ze Aysen zwanger laten worden van Bing.
Aysen ook niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:15 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, Bing mag zich niet voortplanten.
Nee, dat hoop ik ook niet!quote:Op maandag 4 maart 2013 23:15 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, Bing mag zich niet voortplanten.
Zo gedraagt zij zich doorgaans ook.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:08 schreef spierbal het volgende:
Die Nina wordt ook echt behandelt alsof ze 12 is
Volgens gtst wel waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:08 schreef Kyubey het volgende:
Rikki gaat toch niet door naar de popschool, zelfs al doet ze auditieze kan niet zingen.
I feel you.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:15 schreef Kyubey het volgende:
Weer die Help! Mijn Bing Wil Een Kind-verhaallijn![]()
Vreselijk inderdaad, kind-verhaallijnen (althans een kind willen krijgen/zwanger zijn/wie is de vader enz) is op zich zelf erg genoeg. Bing in zijn eentje is ook een loslopende ramp, die 2 gecombineerd zijn gewoon helemaal afzichtelijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:15 schreef Kyubey het volgende:
Weer die Help! Mijn Bing Wil Een Kind-verhaallijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:10 schreef Frey het volgende:
What the...
18 maart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:10 schreef Frey het volgende:
What the...
18 maart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon weer gerecyceld uit het interview met Ronald dat jaren terug op de site stondquote:De muziek in GTST: wie maakt deze?
De muziek en het geluid in GTST spelen een belangrijke rol. Elke scène heeft zijn eigen instrumentale achtergrondmuziek om een bepaalde sfeer te creëren. Bij een spannende scène hoort natuurlijk andere muziek dan bij een vrolijke scène. Maar wie maakt deze muziek?
Degene die de muziek in GTST maakt is de componist. Een componist is iemand die muziek componeert. Dat wil zeggen dat hij/zij deze bedenkt en creëert. De componist kijkt eerst de afleveringen waar muziek bij moet worden gemaakt. Dit doet hij/zij samen met de regisseur in de studio op een groot scherm. Vervolgens besluiten zij bij iedere scène of er muziek bij moet komen en waar dat precies moet komen. Dan spoelen ze de scène terug en speelt de componist de muziek live eronder. Ook als je bijv. een piano hoort spelen in De Rozenboom, komt dit van de componist.
Het live inspelen van muziek is heel bijzonder want dit werd in het begin van GTST niet gedaan. Daardoor gebeurde het nog wel eens dat de muziek op het verkeerde moment werd gedraaid. Door het live spelen van muziek kan de componist precies op het juiste moment de juiste emoties naar voren laten komen. Bovendien kan de regisseur direct feedback geven omdat deze er naast zit. Het kan zijn dat sommige muziek je bekend voorkomt. Dit komt omdat de componist een archief heeft met al zijn/haar muziek die soms opnieuw wordt gebruikt!
De componist mag zelf bepalen wat voor muziek er wordt gemaakt en is daardoor erg vrij in zijn/haar werk. Het is daarom erg belangrijk dat hij/zij zich inleeft in de scène. Erg zit natuurlijk wel veel druk op omdat de muziek ter plekke moet worden verzonnen. Maar dit zorgt ook voor een uitdaging binnen het vak!
quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |