Inderdaad, zou Sinister ook wel als bad guy willen zien.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Laatste gerucht is nu weer dat Apocalypse de main badguy zou zijn of misschien zal gaan worden in het vervolg op deze film.
Wordt wel eens tijd voor een serieuze tegenstander, want alleen Magneto was echt geslaagd. Phoenix was een flop en Stryker en Sebastian Shaw zijn ook niet de boeiendste figuren.
Ik hoop deze wel te zien ja. Vooral Gambit is interessant. Beast ook, de oude beast dan. En angel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al iets bekend over de de rollen van de acteurs die er niet bij waren?
Angel Old Beast, Gambit etc?
Maar stark bouwt een tijdmachine?quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:57 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik hoop deze wel te zien ja. Vooral Gambit is interessant. Beast ook, de oude beast dan. En angel.
Overigens.. Trask -> Stark industries, iemand opgevallen? Hmmm... 2014 en 2015 word super met marvel films.
Trask is gewoon een villain uit de X-Men comics, die de Sentinels bouwt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:57 schreef Vlaggenroof het volgende:
Overigens.. Trask -> Stark industries, iemand opgevallen?
Ik heb de comics nooit gelezen, maar ik vind het wel toevallig dat trask en stark uit zelfde letters bestaat. :$quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:01 schreef Tokus het volgende:
[..]
Trask is gewoon een villain uit de X-Men comics, die de Sentinels bouwt.
Wolverine Origins? Nee, dat was Deadpool..Die heeft overigens net een eigen videogame gekregen, die echt geniaal isquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:01 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb de comics nooit gelezen, maar ik vind het wel toevallig dat trask en stark uit zelfde letters bestaat. :$
Overigens; die '' drone'' die in Origins zat, die alle krachten had van alle mutanten... was dat een voorlopig van de sentimenteels? Dat was het eerste waar ik aan moest denken
Hoe is de rest van de film.. hoor verschillende dingen erover.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net Wolverine gezien... Dat stukje na de credits is echt episch
Komt heel traag op gang, Het verhaal is in intentie goed maar slecht uitgewerkt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Hoe is de rest van de film.. hoor verschillende dingen erover.
Meer een actiefilm met standaard plotje dan epische mutantenfilmquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Hoe is de rest van de film.. hoor verschillende dingen erover.
http://www.comicbookresources.com/?page=article&id=49541quote:Singer Says "X-Men: Apocalypse" Is Coming in 2016
Director Bryan Singer made heavy use of Twitter to keep fans updated during the production of 2014's "X-Men: Days of Future Past," and on Thursday used the medium to heavily suggest, if not officially announce, that an an Apocalypse-themed "X-Men" film is planned for 2016:
Singer, who also directed 2000's original "X-Men" film and 2003's "X2," offered no further details, though a mere two minutes later, box office data service Exhibitor Relations tweeted that "X-Men: Apocalypse" has a release date of May 27, 2016, in information said to come directly from 20th Century Fox, who control the live-action rights to Marvel's X-Men characters:
"Apocalypse" most likely refers to the villain of the same name, first introduced in 1986's "X-Factor" #6, and one of the most prominent antagonists in X-Men comic books. The character's at the center of multiple famous stories, including much of the original "X-Factor" run, "The Twelve" and "Age of Apocalypse." Apocalypse also played a major role in the Rick Remender-written "Uncanny X-Force," and an "X-Force" film is currently in development at Fox with a script by "Kick-Ass 2" writer/director Jeff Wadlow.
Opening May 23, 2014, "X-Men: Days of Future Past" stars James McAvoy, Patrick Stewart, Michael Fassbender, Ian McKellen, Hugh Jackman, Jennifer Lawrence, Nicholas Hoult, Halle Berry, Peter Dinklage, Anna Paquin, Ellen Page, Shawn Ashmore, Daniel Cudmore, Lucas Till, Omar Sy, Booboo Stewart, Fan Bingbing, Adan Canto and Josh Helman.
Er klopt sowieso niet veel van die films tov mekaar: Emma Frost die ouder is in First Class terwijl die zich eerder afspeelt dan Origins en daarin een jongere versie is. Cyclops die niet in First Class zat, terwijl er in X1 door Xavier verteld werd dat ie zijn eerste leerling was. Xavier die op oudere leeftijd in zowel Origins als X3 (openings-scene) kon lopen, terwijl die in First Class kreupel raakte.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:25 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik vind het nogal vreemd dat Singer zich niet aan zijn eigen tijdlijn houdt die hij uiteengezet heeft in X-Men en X-Men 2. Dat stoorde me ontzettend aan First Class; die film negeerde de tijdlijn en gebeurtenissen uit de drie X-Men films en Origins: Wolverine.
Vergeet Cerebro niet, die in FC door Hank McCoy/Beast gebouwd is. Maarrrr... in X-Men 2 werd door Magneto gezegd dat hij en Xavier samen Cerebro hebben gebouwd.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Er klopt sowieso niet veel van die films tov mekaar: Emma Frost die ouder is in First Class terwijl die zich eerder afspeelt dan Origins en daarin een jongere versie is. Cyclops die niet in First Class zat, terwijl er in X1 door Xavier verteld werd dat ie zijn eerste leerling was. Xavier die op oudere leeftijd in zowel Origins als X3 (openings-scene) kon lopen, terwijl die in First Class kreupel raakte.
Beast (eigenlijk Hank McCoy) die in X1(?) een speech geeft in een congres en daar geen blauwe vacht heeft, en dat in First Class werd door dat serum gemaakt van Mystique's bloed.
En dat schiet me eventjes zo te binnen, maar zo zijn er heel veel dingen die mank lopen aan de X-men franchise. Eigenlijk verdient het een reboot, want ze werken zichzelf steeds dieper in de nesten met onverklaarbare zaken, en dan retconnen ze die maar......
Dat het verschilt van de comics kan ik nog inkomen (wanneer is dit nu niet het geval?), maar dat Singer zich niet eens interesseert om zich aan zijn eigen filmtijdlijn te houden, snap ik dan weer niet. Ik vind het redelijk makkelijk om dan te roepen dat het een 'alternate reality' is waarin FC en DOFP zich afspelen.quote:Op zondag 12 januari 2014 16:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, ik had bij de eerste film ook al moeite met Marsden en Janssen als Cyclops en Jean Grey waarbij de ene gewoon duidelijk 10 jaar ouder is dan de ander, terwijl ze eigenlijk klasgenoten horen te zijn (ik dacht zelfs dat het verschil groter was, maar Marsden ziet er jonger uit dan hij is).
Qua logica hebben die films nooit goed in elkaar gezeten.
Die valt nog enigszins te verklaren met wat eigen fantasie: Cerebro die in X1 en X2 gebruikt werd was een bol met een grote doorsnede. Die van Beast in F.C. was ook wel groot, maar kwam niet zo immens over als die van de originele trilogy. Met wat verbeelding zou je kunnen zeggen dat die van Beast het prototype was. En die in X1&2 de afgewerkte versie, gebouwd ism Magneto.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:17 schreef Mint_Clansell het volgende:
Vergeet Cerebro niet, die in FC door Hank McCoy/Beast gebouwd is. Maarrrr... in X-Men 2 werd door Magneto gezegd dat hij en Xavier samen Cerebro hebben gebouwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Sinister-D- op 12-01-2014 19:17:06 ]Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
quote:Op zondag 12 januari 2014 18:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die valt nog enigszins te verklaren met wat eigen fantasie: Cerebro die in X1 en X2 gebruikt werd was een bol met een grote doorsnede. Die van Beast in F.C. was ook wel groot, maar kwam niet zo immens over als die van de originele trilogy. Met wat verbeelding zou je kunnen zeggen dat die van Beast het prototype was. En die in X1&2 de afgewerkte versie, gebouwd ism Magneto.
Er is alleen 1 probleem: wanneer hebben ze dat dan gedaanWant het kasteel in First Class is niet de school uit de originele delen, dus die moet na First Class gebouwd zijn. En aangezien Magneto en Charles op een niet zo geheel vriendelijke wijze uit elkaar zijn gegaan in First Class, heb ik net mijn eigen theorie om zeep geholpen
Ik geloof dat het ouderlijk huis van Charles later wel de school uit X-Men 1,2 en 3 wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De helm van Magneto klopt ook niet. In X1 zegt hij dat hij die helm zelf gemaakt heeft, maar in FC krijgt (nou ja, jat) hij hem van Sebastian Shaw.
Maar goed, ik kan er iig niet zo goed tegen als ze moedwillig de hele tijdlijn overhoop gooien. Zoveel was er niet voor nodig om een wel passende tijdlijn te schrijven.
Zit emma frost in origins? Waar dan?quote:Op zondag 12 januari 2014 16:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Er klopt sowieso niet veel van die films tov mekaar: Emma Frost die ouder is in First Class terwijl die zich eerder afspeelt dan Origins en daarin een jongere versie is. Cyclops die niet in First Class zat, terwijl er in X1 door Xavier verteld werd dat ie zijn eerste leerling was. Xavier die op oudere leeftijd in zowel Origins als X3 (openings-scene) kon lopen, terwijl die in First Class kreupel raakte.
Beast (eigenlijk Hank McCoy) die in X1(?) een speech geeft in een congres en daar geen blauwe vacht heeft, en dat in First Class werd door dat serum gemaakt van Mystique's bloed.
En dat schiet me eventjes zo te binnen, maar zo zijn er heel veel dingen die mank lopen aan de X-men franchise. Eigenlijk verdient het een reboot, want ze werken zichzelf steeds dieper in de nesten met onverklaarbare zaken, en dan retconnen ze die maar......
Ze is het zusje van Kayla die gevangen zit met de andere mutanten op het eiland waar Stryker Deadpool maakt. Daarom verraadt Kayla Logan dus ook.quote:Op maandag 13 januari 2014 11:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Zit emma frost in origins? Waar dan?
idd die dus. Dat is die meid wat in diamant veranderd bij de ontsnapping, op een gegeven moment schuilt Cyclops achter haar als ie de hele boel naar de klote schiet met zijn ogen....quote:Op maandag 13 januari 2014 11:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ze is het zusje van Kayla die gevangen zit met de andere mutanten op het eiland waar Stryker Deadpool maakt. Daarom verraadt Kayla Logan dus ook.
Mja, dat ziet er toch wel anders uit.quote:Op maandag 13 januari 2014 07:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Originele trilogy
[ afbeelding ]
First Class
[ afbeelding ]
Goeie aannemer
Maar ik meen me te herinneren dat ik ergens gelezen had dat Xavier de school later had laten bouwen. Op een wikia ofzo....
Dat trok ik gisteren dus ook al in twijfel, en bij het plaatsen van die screenshotquote:Op maandag 13 januari 2014 17:31 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Mja, dat ziet er toch wel anders uit.
Hoe kan het eigenlijk dat Xavier in dit deel weer op zijn benen staat, terwijl hij in FC verlamd raakte?
Nu ik eraan denk was Xavier in de flashback van X-Men 3 ook nog niet kreupel.
Zucht.
quote:Op zondag 12 januari 2014 16:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
*knip* Xavier die op oudere leeftijd in zowel Origins als X3 (openings-scene) kon lopen, terwijl die in First Class kreupel raakte.
*knip*
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:49 schreef Sinister-D- het volgende:
*knip*
En Xavier die aan het lopen isDafuq
![]()
*knip*
Idd, de aankondiging van Fox's Quicksilver kwam pas nadat Whedon bekend had gemaakt dat Quicksilver in Age of Ultron zou zijn. Dat uit zich ook in het kostuum dat gewoon bagger uitgewerkt is. En het feit dat Quicksilver eigenlijk de zoon van Magneto is in het bronmateriaal, maar gewoon naast de 70's Magneto loopt in de meeste foto's die vrijgegeven zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mwah Quiksliver zit er ook alleen maar in om de Avengers te kloten.
Als hij boos is dan wordt hij blauw?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mwah Quiksliver zit er ook alleen maar in om de Avengers te kloten.
Van Beast gaan ze trouwens een soort hulk maken dat is wel jammer.
Ja en beest achtig.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:31 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Als hij boos is dan wordt hij blauw?
quote:By the conclusion of X-Men: First Class, Nicholas Hoults Beast had become a fully-transformed, blue uhmbeast. While the transformation seemed irreversible, Beast has appeared in human form in various stills and trailers for X-Men: Days of Future Past. Now clearing up any confusion, Hoult gives a very Hulk-like explanation for the characters many looks.
In an interview with JoBlo, Hoult told them, ...between the time of the last movie and this movie my character has created a serum which basically controls his mutation so his appearance is normal as long as he doesnt get worked up. Any animal instinct or urges, that kind of brings him out.
Animal urges, huh? We hope that doesnt include any more romantic moments with Jennifer Lawrences Mystique.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja en beest achtig.
[ afbeelding ]
[..]
idd, zo jammer, want first class vond ik toch de eerste X-Men film die redelijk goed gedaan was. Maar ik ben echt bang dat deze het weer gaat verpesten. Terwijl days of future past een van mijn favoriete verhalen is.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:47 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik heb altijd wel een zwak voor X-Men gehad, en deze film ga ik toch wel zien, maar ik krijg het gevoel dat deze film weer echt bagger wordt.
wàt?!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja en beest achtig.
[ afbeelding ]
[..]
Tja... hij heeft toch wel een reputatie (bepaalde feestjes en de casting couch) in Hollywood...quote:"The allegations against me are outrageous, vicious and completely false," he says (via Variety). "I do not want these fictitious claims to divert ANY attention from X-Men: Days of Future Past. This fantastic film is a labor of love and one of the greatest experiences of my career. So, out of respect to all of the extraordinary contributions from the incredibly talented actors and crew involved, I've decided not to participate in the upcoming media events for the film. However, I promise when this situation is over, the facts will show this to be the sick twisted shake down it is. I want to thank fans, friends and family for all their amazing and overwhelming support."
Toch wel weer vette actie en veel eyecandy, zo te zien.quote:
WTF?quote:Op zondag 27 april 2014 15:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Singer wordt beschuldigd van verkrachting van een minderjarige jongen
niet zonder voorkennis nee. maar dat is meestal zo met die verhalen.quote:Op maandag 28 april 2014 12:26 schreef SunChaser het volgende:
Heb trouwens geprobeerd de comics te lezen van de DOFP-verhaallijn maar daar is werkelijk niet door heen te komen
Ja, had een paar edities ervoor en erna om erin te komen maar de tekenstijl is anno 2014 houterig zeker als je de films kijkt en nieuwe comics leestquote:Op maandag 28 april 2014 12:58 schreef Tokus het volgende:
[..]
niet zonder voorkennis nee. maar dat is meestal zo met die verhalen.
maare, het zijn maar 2 nummers. in 20 minuten ben je er doorheen.
CapAm2 zit daar al overheen bijnaquote:Op zondag 27 april 2014 15:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
BoxOfficeMojo voorspelt een $760 miljoen WW gross voor DofP, waarvan $290 miljoen domestic en $470 miljoen uit het buitenland zou moeten komen. We zullen zien.
.
Ja, ik was er ook niet van op de hoogte, maar wat rond zoeken op Google levert al snel informatie op, en niet alleen van de laatste paar maanden.quote:Op maandag 28 april 2014 12:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
WTF?
Dit kan m zn carriere kosten (hoewel, Roman Polanski wint ook nog steeds Oscars)
Ik denk dat DofP in z'n handjes mag klappen als de Boxoffice van Cap2 geëvenaard wordt?quote:
De laatste heeft meer met Jennifer Lawrence te maken, als die Rogue of zo speelde, dan had die een grote rol gekregen, Mystique stelt als personage niet zoveel voor.quote:Op maandag 28 april 2014 13:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je bent als X-men wel fucked als je geen Wolverine Magneto Xavier of Mystique bent.
Ten tijde van First Class nog lang geen grote naam, wel een talent waar ze terecht op gecast is.quote:Op maandag 28 april 2014 18:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De laatste heeft meer met Jennifer Lawrence te maken, als die Rogue of zo speelde, dan had die een grote rol gekregen, Mystique stelt als personage niet zoveel voor.
Dat laatste kwam ook omdat Halle Berry zwanger was en maar twee weken de tijd had om alles te filmen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 08:17 schreef SunChaser het volgende:
Trouwens is Anna Paquin ook best populair door True Blood dus denk dat t echt ligt aan t personage. Halle Berry's zit ook amper in DOFP geloof ik. Gelukkig, Storm is saai
Des te beter, verwaand nestquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:32 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat laatste kwam ook omdat Halle Berry zwanger was en maar twee weken de tijd had om alles te filmen.
quote:UPDATE: More X-MEN Confirmed For APOCALYPSE + First Reactions To DAYS OF FUTURE PAST
"My next goal is how did the X-Men come together?" Bryan Singer told SciFi Now of his direction for X-Men: Apocalypse, the 2016 follow-up to the upcoming X-Men: Days of Future Past. "That story hasn't been told yet, so [Days of Future Past] is the inbetweenquel," laughs Singer. "It's in between the birth of that relationship with Charles and Erik and the formation of the X-Men."
So, does this mean Apocalypse is in the right time zone to revisist and recast iconic original characters Cyclops, Jean Grey and Storm? "Yeah, exactly," Singer confirms. "In a way, it feels like from this point forward we can do whatever we wants," says producer/screenwriter Simon Kinberg, "but we'll be moving forward with some of the actors from the First Class/Days of Future Past cast, so there's stuff we've done in these last couple of movies that we'll definitely continue doing for them, at least in Apocalypse, if not more movies going forward."
Meanwhile, the first press screening of X-Men: Days of Future Past was held tonight, and some lucky viewers have already taken to Twitter and, so far, praised the sequel. What do you think?
heeft Empire niet een hele dikke vinger in de marketings-pap gehad bij X:dorp? 33(?) verschillende covers op hun boekje, of ergens zoiets...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:31 schreef Barbusse het volgende:
Empire geeft in de review aan dat het de beste X-men is sinds X2![]()
http://www.empireonline.com/reviews/reviewcomplete.asp?FID=138033
Daar valt altijd over te discussiëren natuurlijk, volgens mij zijn er amper objectieve reviews.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
heeft Empire niet een hele dikke vinger in de marketings-pap gehad bij X:dorp? 33(?) verschillende covers op hun boekje, of ergens zoiets...
Ergo: is die review wel serieus te nemen?
Vond X3 ook goed, net nog gekeken op RTL5quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
Waarom vind iedereen (op internet althans) X3 zo slecht? IMO was dat de leukste..
Ja, maar ik neem aan dat ze niet zonder Magneto en Xavier terug in de toekomt (kunnen) gaanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:41 schreef Tim86 het volgende:
Het idee is toch dat ze terug de tijd in gaan? Dus voor veel gebeurtenissen hebben plaatsgevonden?
Deze baas wellicht?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem aan dat ze niet zonder Magneto en Xavier terug in de toekomt (kunnen) gaan, of de X-men die over zijn moeten iemand vinden die een machine maakt oid en dan stukje terug gaan om daar xavier+magneto op te halen en dan weer verder terug te gaan
Zou kunnen en wel heel gaaf zijnquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou kunnen en wel heel gaaf zijnzou kunnen, als je trailers een beetje hebt gezien.. qua setting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]Ah, dat wist ik dus niet, mezelf gespoilerd maar geeft nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze gaan niet allemaal terug in de tijd; alleen Logan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:41 schreef Tim86 het volgende:
Het idee is toch dat ze terug de tijd in gaan? Dus voor veel gebeurtenissen hebben plaatsgevonden?
En dan ook nog niet eens fysiek terug in de tijd. Ze sturen als het ware zijn herinneringen terug naar de Logan van de jaren '70.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ze gaan niet allemaal terug in de tijd; alleen Logan.
Zijn geest gaat terug naar 1973, inderdaad.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan ook nog niet eens fysiek terug in de tijd. Ze sturen als het ware zijn herinneringen terug naar de Logan van de jaren '70.
Enniehoes, ik heb er zin inquote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:14 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zijn geest gaat terug naar 1973, inderdaad.
Nee, de comic zelf is inderdaad erg kort. Maar het is wel een soort "einde" van vele voorgaande verhalen die als het ware nooit compleet zijn afgerond. Het lijkt erop dat ze dat in de film wel allemaal erin stoppen, zoals de oorsprong van de Sentinels.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:29 schreef Breuls het volgende:
Ik heb de comic niet gelezen, maar ik begreep dat die maar twee issues was. De film komt over alsof die niet in twee issues te vatten is.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:49 schreef Breuls het volgende:
De oorsprong van de sentinels zit er wel in, ja.
Madelyn Prior.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vraag me af hoe ze Cable ooit gaan brengen gezien de afwezigheid van Scott en Jean.
Tof personage maar om het voor de normale bioscoopganger leuk te houden zou ik niet aan klonen etc gaan beginnen.quote:
Dan krijgen we dus nooit een film met Sinister.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tof personage maar om het voor de normale bioscoopganger leuk te houden zou ik niet aan klonen etc gaan beginnen.
Alsof tijdreizen het er makkelijker op maakt voor de normale bios-ganger.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tof personage maar om het voor de normale bioscoopganger leuk te houden zou ik niet aan klonen etc gaan beginnen.
ik ben gewoon hier hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan krijgen we dus nooit een film met Sinister.
Ik vraag me wel af hoe ze iemand als Apocalypse of Sinister willen vormgeven.quote:
Apocalypse heb ik me ook al over zitten bedenken hoe ze dat gaan aanpakken, maar met Mr. Sinister zal dat wel enigszins gaan meevallen, tenzij er zo'n enorme cape achter hem gaat hangenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe ze iemand als Apocalypse of Sinister willen vormgeven.
Ze zien er natuurlijk volslagen debiel uit voor een film.
En ik denk dat bij beiden de stem van de acteur erg belangrijk is.
Ik zou een bombastische Apocalypse willen, zoals in de tekenfilm serie uit de jaren 90.
Dwayne Johnson zou wel tof zijn, qua lichaam.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Apocalypse heb ik me ook al over zitten bedenken hoe ze dat gaan aanpakken, maar met Mr. Sinister zal dat wel enigszins gaan meevallen, tenzij er zo'n enorme cape achter hem gaat hangen
En dan nog eigenlijk, als ze Bishop (die juist nu met een enorme cape in de film zit) een beetje fatsoenlijk uitgebeeld kan worden, dan kunnen ze dat ook met Sinister.
Maar om terug te komen op Apocalypse: als je al ziet wat ze met de Sentinels doen () dan zou ik maar niet al te veel verwachten daarvan. Ik zie al helemaal voor me hoe ze iemand als Dwayne Johnson (of een acteur met dat postuur) als een semi-technisch/organische Egyptenaar willen gaan uitbeelden
Die, of gewoon de stemacteur uit de '90squote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:12 schreef Tim86 het volgende:
Stem van James Earl Jones voor Apocalypse lijkt me wel wat
Nu ik hem zo weer hoor doet het me denken aan het Bane accent van de laatste Batman filmquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die, of gewoon de stemacteur uit de '90s![]()
Nee manquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu ik hem zo weer hoor doet het me denken aan het Bane accent van de laatste Batman film
Er zijn wel overeenkomsten hoor, al vind ik deze stem ook veel toffer jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee man
Dat Bane accent was hilarisch. Apoc zijn stem is episch.
Tijdreizen maakt retconnen natuurlijk een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:42 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Alsof tijdreizen het er makkelijker op maakt voor de normale bios-ganger.
Maar bij de X-men films doen ze er sowieso niet moeilijk over als er iets niet te verklaren valt: gewoon de boel retconnen.
Ze zitten allebei dan ook in de filmquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoe hoeft niks te zeggen natuurlijk, maar op de rode loper foto's van DofP op IMDB is te zien dat zowel James Marsden als Famke Janssen aanwezig waren.
Ah, dat wist ik dus (nog) niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 07:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze zitten allebei dan ook in de film
Ze staan op de imdb castlijst. Geen idee of t n cameo is of archiefbeelden maar dankzij DOFP kannen mystique en Magneto hun krachten weer terugkrijgen natuurlijkquote:
Spoiler.quote:Op maandag 19 mei 2014 07:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze zitten allebei dan ook in de film
Dat serum werkte toch maar tijdelijk?quote:Op maandag 19 mei 2014 07:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze staan op de imdb castlijst. Geen idee of t n cameo is of archiefbeelden maar dankzij DOFP kannen mystique en Magneto hun krachten weer terugkrijgen natuurlijk
Extended? Was al telang vond ikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:14 schreef hornage het volgende:
Argh, ik heb zaterdag een kort marathonnetje gepland om dan daarna naar Days Of Future Past te gaan in de bios, draait ie niet hier![]()
Moeten we speciaal een half uur in de auto waardoor we net niet The Wolverine Extended kunnen kijken
Is toch minder mooi dan alles achter elkaarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:16 schreef Breuls het volgende:
Doe je de eerste film toch de avond van tevoren.
Ik heb alleen de gewone versie gezien, maar die vond ik erg fijn, juist ook qua tempoquote:
Het boek is ál-tijd beter.quote:
The Godfather ooit gelezen?quote:
De film niet eens gezien. Maar ik roep dat altijd, ook als er gewoon geen boek is...quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De film niet eens gezien. Maar ik roep dat altijd, ook als er gewoon geen boek is...
Ik vond de 3D (zoals gebruikelijk) niet veel toevoegen.quote:
Hoe erg pushen ze Mystique naar voren in de film?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vond de 3D (zoals gebruikelijk) niet veel toevoegen.
Vind t ook steeds minder, bij winter solider en Tasm2 was t ook verwaarloosbaar net als godzilla trouwensquote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vond de 3D (zoals gebruikelijk) niet veel toevoegen.
Bij een film als Tree of Life waar iedereenquote:
Het is wel grappig, maar niet toelage-en-film-kijken-met-een-extra-bril-grappig. 3D is vooral een cash-cow.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vind t ook steeds minder, bij winter solider en Tasm2 was t ook verwaarloosbaar net als godzilla trouwens
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het is wel grappig, maar niet toelage-en-film-kijken-met-een-extra-bril-grappig. 3D is vooral een cash-cow.
Ik trek een 3D film meestal niet zonder m'n ogen n paar minuten docht te doen, het put me neurologisch uitquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het is wel grappig, maar niet toelage-en-film-kijken-met-een-extra-bril-grappig. 3D is vooral een cash-cow.
De comic en Rebecca versie ben ik ook fan van dat mens van de hungergames is not my cup of tea.quote:
Om dezelfde reden als Rogue en Cyclops de regisseur kon een grote cast niet aan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:38 schreef SunChaser het volgende:
Waarom werd mystique zo snel uit Last Stand geschreven
Volgens mij werd Cyclops uit X Men geschreven als straf omdat Madsen in een DC-film zatquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Om dezelfde reden als Rogue en Cyclops de regisseur kon een grote cast niet aan.
DC maakte niet echt uit. Hij had het gewoon te druk om in 2 films tegelijk te acteren.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Volgens mij werd Cyclops uit X Men geschreven als straf omdat Madsen in een DC-film zat
Ryan Reynolds is ook nog altijd verbonden aan een Deadpool film, zelfs nadat hij Green Lantern speelde.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Volgens mij werd Cyclops uit X Men geschreven als straf omdat Madsen in een DC-film zat
Deels het aparte was dat Bryan Singer die superman film regiseerde.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
2x neequote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:57 schreef -Menn0- het volgende:
Draait hij niet bij Arena in imax?? Of komt hij helemaal niet in imax?
Nouja, vind cyclops persoonlijk toch de minst leuke X Men, daarna Stormquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deels het aparte was dat Bryan Singer die superman film regiseerde.
Ik vroeger ook tegenwoordig is hij in de comics wel heel tof.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nouja, vind cyclops persoonlijk toch de minst leuke X Men, daarna Storm
Ja, als je de nieuwe Wolverine comics leest, daar kunnen ze zo;n toffe R-rated film van maken. Maar als je The Wolverine ziet met de PG13 scenes, geen bloed, offscreenstabbingquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vroeger ook tegenwoordig is hij in de comics wel heel tof.
En is het juist Wolverine waar ze een beetje een sukkel van hebben gemaakt.
Het probleem is ook met Wolverine dat elke schrijver hem wil gebruiken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, als je de nieuwe Wolverine comics leest, daar kunnen ze zo;n toffe R-rated film van maken. Maar als je The Wolverine ziet met de PG13 scenes, geen bloed, offscreenstabbing
Jammer hoor
Gelukkig gaat het straks dood.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het probleem is ook met Wolverine dat elke schrijver hem wil gebruiken.
In de ene comic is hij dan een brave schoolleraar terwijl hij in de andere zijn badass zelf is.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Dat wist ik maar benoemde ik extra niet invb met spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al lees ik van Marvel alleen nog maar Spider-Man titels tegenwoordig
Als ze maar niet Raz of Dakenals zijn vervanger aannemen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Repost anders even hier TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXIquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:16 schreef gazhims3lv het volgende:
Heb de film al gezien.. Vond hem erg sterk. Verder weet ik weinig van de origin story dus het is vooral gebaseerd op wat ik van de films weet en wat ik dus gezien heb. Niet als reclame bedoeld maar als je wil lezen wat ik er van vindt: http://inthegame.nl/specials/x-men-days-future-past-recensie/
Ben het zo te zien wel eens met je review.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:16 schreef gazhims3lv het volgende:
Heb de film al gezien.. Vond hem erg sterk. Verder weet ik weinig van de origin story dus het is vooral gebaseerd op wat ik van de films weet en wat ik dus gezien heb. Niet als reclame bedoeld maar als je wil lezen wat ik er van vindt: http://inthegame.nl/specials/x-men-days-future-past-recensie/
"Zelf" is hier kennelijk nogal een breed begrip.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het probleem is ook met Wolverine dat elke schrijver hem wil gebruiken.
In de ene comic is hij dan een brave schoolleraar terwijl hij in de andere zijn badass zelf is.
dus de enige reden dat Prof. X kan lopen is omdat ze het vereden kunnen veranderen?quote:
Leuke review, ga de film waarschijnlijk dit weekend zien als ik tijd heb. Heb er zin inquote:
Nee, hij kan lopen vanwege iets anders.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
dus de enige reden dat Prof. X kan lopen is omdat ze het vereden kunnen veranderen?
dan sloeg first class helemaal nergens op dan..
ben benieuwd, zondag zie ik hem.
Zo als jij hem omschrijft zo zie ik hem ook het liefst.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
"Zelf" is hier kennelijk nogal een breed begrip.
Bij Wolverine heb ik altijd het beeld "ruwe bolster, blanke pit" en "grote klauwen, klein hartje". Zoals hij in de eerste X-men film werd neergezet als iemand die zichzelf buiten de maatschappij plaatst, overleeft en met rust gelaten wil worden, maar eigenlijk ook ellendig eenzaam is. Maar owee als je aan iets morrelt wat hem dierbaar is...
Dat maakt hem een interessant karakter IMO.
word het wel verklaart dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, hij kan lopen vanwege iets anders.
Als je het wilt weten..quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
dus de enige reden dat Prof. X kan lopen is omdat ze het vereden kunnen veranderen?
dan sloeg first class helemaal nergens op dan..
ben benieuwd, zondag zie ik hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
Ja. Het is een niet onbelangrijk onderdeel van het verhaal.quote:
Gast, discipline, leer het.quote:
Dat was toch al verklaard in de after credit van last stand?quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, hij kan lopen vanwege iets anders.
Andere Xavier.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat was toch al verklaard in de after credit van last stand?
Ik vind een 8 zo'n sterk statement, maar ik twijfel wel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vind je cijfer van 7,5 niet overeenkomen met de recensie eigenlijk
Het gemiddelde in de vs is een 9,5, filmtotaal geeft een negen, als ik jou recensie lees zie ik een 8,5quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:15 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vind een 8 zo'n sterk statement, maar ik twijfel wel.
Kijk dan naar Wolverine and the X-men. Evolution vond ik niet zoveel aan. Althans niet het seizoen dat op Netflix staat.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga vanavond naar de film is X-men Evolution dan leuk om te kijken?
(ik weet dat de Fox serie beter is maar die staat niet op netflix)
Wolverine and the X-men ook al gezienquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:20 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Kijk dan naar Wolverine and the X-men. Evolution vond ik niet zoveel aan. Althans niet het seizoen dat op Netflix staat.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:37 schreef Karina het volgende:
Vanmiddag geweest, 2D, 3D trek ik niet.
We begrepen iets niet helemaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:37 schreef Karina het volgende:
Vanmiddag geweest, 2D, 3D trek ik niet.
We begrepen iets niet helemaal:Nee die zag je niet terug hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zag je ze ook nietquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen op het eind nog zei ik. Verder in de film niet.
Volgens mij in die school toch? Of hebben we dat dan verkeerd gezien? Volgens mij iig wel op het eind hoor.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij in die school toch? Of hebben we dat dan verkeerd gezien? Volgens mij iig wel op het eind hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]Ja die.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet wat je bedoelt maar niemand van Vietnam zat op school 50 jaar laterquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen op het eind nog zei ik. Verder in de film niet.
Dit dus.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt maar niemand van Vietnam zat op school 50 jaar later
Net gezien, in 3D wel, voegde niks toe, maar ach, super genoten. bonus scene ook gezien, beetje apart ( maar het gaat dus over acopalypse?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:59 schreef Pindasoepje het volgende:
Hmm ben Ik de enige die hem minder vond? Ik had er echt veel meer van verwacht door al die trailers. Had de dag ervoor een X-men marathon gehouden met alle films, dus ging helemaal voorbereid er naar toe, maar ik zat echt met een gevoel van is dit het?
Vandaag maar samen met mn zoon beginnen aan de DVD box van de fox cartoons, daar stond ik vroeger nog voor op.
Trouwens wat vonden jullie van het voorstukje van de volgende film?
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2014 18:41:19 ]
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Net gezien, in 3D wel, voegde niks toe, maar ach, super genoten. bonus scene ook gezien, beetje apart ( maar het gaat dus over acopalypse?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar vraag me niet hoe de films precies chronologisch in elkaar zitten, daar ben ik nog mee bezig
[ Bericht 7% gewijzigd door Bendoe op 26-05-2014 11:01:13 ]
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:45 schreef Bendoe het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar vraag me niet hoe de films precies chronologisch in elkaar zitten, daar ben ik nog mee bezig![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2014 08:58:32 ]
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:45 schreef Bendoe het volgende:
[..]Maakt niet uit, x 1,2,3 en wolf 1,2 bestaan niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar vraag me niet hoe de films precies chronologisch in elkaar zitten, daar ben ik nog mee bezig![]()
Ik denk dat je alleen drie als gewist kunt beschouwen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maakt niet uit, x 1,2,3 en wolf 1,2 bestaan niet meer
Wolverine 1 en 2 ookquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk dat je alleen drie als gewist kunt beschouwen.
Waarom niet X1 & X2?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk dat je alleen drie als gewist kunt beschouwen.
Geweldige film en dit is ook mijn favoriete scene. Zo ontzettend tof gedaan. Wat die scene na de credits betekent moet ik nog even opzoeken als niet X-men kenner, maar altijd leuk dat soort extra's. Denk trouwens dat ik wel meer gemist heb doordat ik de comics niet ken. Oh, Blink met d'r portals was ook geweldig om te zien.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:17 schreef Barbusse het volgende:
Gisteren gezien, en genoten. Quicksilver![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat is X-Men: Apocalypse (2016), met hoogstwaarschijnlijk de 4 Horsemen verhaallijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:10 schreef Weakling het volgende:
[..]
Geweldige film en dit is ook mijn favoriete scene. Zo ontzettend tof gedaan. Wat die scene na de credits betekent moet ik nog even opzoeken als niet X-men kenner, maar altijd leuk dat soort extra's. Denk trouwens dat ik wel meer gemist heb doordat ik de comics niet ken. Oh, Blink met d'r portals was ook geweldig om te zien.
3D voegde inderdaad weer niks toe. Vond het beeld zelfs maar een beetje vaag en uitgewassen vergeleken met bijvoorbeeld Godzilla die ik ook laatst heb gezien. Waarschijnlijk de bedoeling omdat het in 1973 speelt, maar maakte het minder prettig om in 3D te zien voor me.
Leukste film van dit jaar voor me (niet dat ik er nou heel veel gezien maar toch)!
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:29 schreef Barbusse het volgende:
Dat is X-Men: Apocalypse (2016), met hoogstwaarschijnlijk de 4 Horsemen verhaallijn.
Omdat die door Singer zelf gemaakt zijn.quote:
Is er in deze film een hint of stinger over wie de Horsemen gaan zijn?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is X-Men: Apocalypse (2016), met hoogstwaarschijnlijk de 4 Horsemen verhaallijn.
Ik ken de 4 horsemen verhaallijn niet zo goed, dus geen idee. Als er een hint of stinger was heb ik hem gemistquote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er in deze film een hint of stinger over wie de Horsemen gaan zijn?
Nouja, er zijn verschillende verhalen met de Horsemen. De originele verhaallijn is niet zo erg boeiend, vooral door de matige ontwerpen en krachten van de Horsemen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken de 4 horsemen verhaallijn niet zo goed, dus geen idee. Als er een hint of stinger was heb ik hem gemist
Jammer dat die schrijver alleen maar alternative verhalen kan maken omdat hij zich niet wil verdiepen in het huidige marvel uninversum.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, er zijn verschillende verhalen met de Horsemen. De originele verhaallijn is niet zo erg boeiend, vooral door de matige ontwerpen en krachten van de Horsemen.
Ik vond zelf de nieuwste iteratie van de Horsemen wel erg tof er uitzien.
[ afbeelding ]
Remender toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jammer dat die schrijver alleen maar alternative verhalen kan maken omdat hij zich niet wil verdiepen in het huidige marvel uninversum.
Met de Dark Angel Sage in X-force heeft hij echt geweldig werk geleverd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Remender toch?
Ik vind daar niks mis mee. Door jezelf te beperken met 75 jaar geschiedenis wordt het heel moeilijk om een goed verhaal te schrijven.
Apocalypse Twins toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met de Dark Angel Sage in X-force heeft hij echt geweldig werk geleverd.
Maar toen hij vervolgens in Uncanny Avengers weer met Apocalypse op de proppen kwam had ik er wel een beetje genoeg van.
Verder wel een goeie schrijver ja. Maar om na die twins etc nu weer met een alternative brotherhood te komen. Ik lees het niet meer in elk geval. Laat hem het normale universum ook maar weer eens gebruiken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Apocalypse Twins toch?
Ik vind zijn Dr. Mindbubble in Captain America wel tof.
En zijn Punisher serie, heb ik de omnibus van. Erg goed.
Ik ben daar nu bijna met de strip, ik ben heel benieuwd, ben alle comics weer aan het teruglezen sinds begin dit jaar. Begonnen bij Uncanny #1 en nu ongeveer bij de Mutant Massacre crossoverquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met de Dark Angel Sage in X-force heeft hij echt geweldig werk geleverd.
Maar toen hij vervolgens in Uncanny Avengers weer met Apocalypse op de proppen kwam had ik er wel een beetje genoeg van.
Ik hoop ook dat ze Angel als horseman gaan gebruiken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:46 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Ik ben daar nu bijna met de strip, ik ben heel benieuwd, ben alle comics weer aan het teruglezen sinds begin dit jaar. Begonnen bij Uncanny #1 en nu ongeveer bij de Mutant Massacre crossover. Ik vond het Apocalypse ding met Archangel in de serie iig altijd wel nice, dus het kan best een tof filmconcept zijn.
Nee hoor, deel drie is niet helemaal "gewist"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat die door Singer zelf gemaakt zijn.
Deel drie is duidelijk zichtbaar in de film uitgewist die andere twee niet,
Al hou ik wel voor mogelijk willen ze ooit weer Nightcrawler ofzo gebruiken dat ze het dan alsnog rectconnen. Maar zo als het op mij overkwam is inderdaad 3 gewist en de twee Wolverine films.
(Dat laatste vanwege de aanwezigheid van Gambit in de aankomende X-men film)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in deze film als cameo voorbij, ook verwijzend naar deel 3.
Kortom: de makers kunnen vanaf nu dus delen uit eerdere films gebruiken zoals het hen uit komt.
Eigenlijk kunnen we deze film beschouwen als een stiekeme reboot.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:25 schreef HamburgerHenk het volgende:
Gister eindelijk geweest. Toch een vraagje.Dit valt verhaaltechnisch wel logisch te verklaren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bishop kent Xavier en Magneto minder goed, dus zou hen minder goed kunnen overtuigen dan dat Wolverine dat kan.
Echte verklaring:
Hugh Jackman moest als boegbeeld van de X-men films een centrale rol hebben in de film.
Het karakter Bishop was tot nu nog niet bekend in de filmreeks.
Gelukkig niet zeg,quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:16 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Dit valt verhaaltechnisch wel logisch te verklaren:
Bishop kent Xavier en Magneto minder goed, dus zou hen minder goed kunnen overtuigen dan dat Wolverine dat kan.
Echte verklaring:
Hugh Jackman moest als boegbeeld van de X-men films een centrale rol hebben in de film.
Dat weet je niet, alles is veranderd dus wellicht veroorzaakte Magneto dit keer geen oorlogquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:16 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Nee hoor, deel drie is niet helemaal "gewist"
.
Er komt sowieso wel een stukje uit X3 in voor..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al hou ik wel voor mogelijk willen ze ooit weer Nightcrawler ofzo gebruiken dat ze het dan alsnog rectconnen. Maar zo als het op mij overkwam is inderdaad 3 gewist en de twee Wolverine films.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:16 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Nee hoor, deel drie is niet helemaal "gewist"
Jean Grey wordt in deel drie Phoenix
Ze heeft aan het eind van deze film rood haar en rode kleren, voor mij redenen om te denken dat ze alsnog Phoenix wordt (zoals in deel 3), maar in de veranderde tijdlijn deze krachten onder controle heeft.
Daarnaast komt ookWolverine krijgt in DOFP een flashback waarin hij Jean doodsteekt. Dat was een scene uit deel 3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in deze film als cameo voorbij, ook verwijzend naar deel 3.
Kortom: de makers kunnen vanaf nu dus delen uit eerdere films gebruiken zoals het hen uit komt.
Eigenlijk kunnen we deze film beschouwen als een stiekeme reboot.
[..]
Dit valt verhaaltechnisch wel logisch te verklaren:
Echte verklaring:
Wat? Er is geen tijdreizen in Star warsquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:11 schreef Iwanius het volgende:
Even een algemene vraag als deze al niet gesteld is.
Is deze nieuwe film een back to the past versie zoals indertijd met Star Wars waar de laatste (oude) versie terugging naar de beginperiode en hoe e.e.a. is ontstaan of weer een op zichzelf staande versie/film.
star wars 4 5 6 zijn eerder uitgebracht dan 1 2 en 3, maar laatste trilogie speelt zich voor 4,5,6 af.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wat? Er is geen tijdreizen in Star wars
Ja maar dat is 1 tijdlijnquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
star wars 4 5 6 zijn eerder uitgebracht dan 1 2 en 3, maar laatste trilogie speelt zich voor 4,5,6 af.
zo bedoeld die het dus.
Beast zat voor drie al bij de xmen he.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:06 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Er komt sowieso wel een stukje uit X3 in voor..
[Edit]Ow dat had iemand anders al gezegd[/edit]
Ik vond Bishop juist altijd gaaf en ik lees net dat ie sinds vorig jaar weer in X-Force voorkomtquote:Op donderdag 29 mei 2014 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg,
Karakters als Bishop hebben maar 1 reden om te bestaan. Daarom wordt hij in de strips ook al jaren niet meer gebruikt.
Hehe, nee. Ik doelde op tijdsreizigers.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:00 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Ik vond Bishop juist altijd gaaf en ik lees net dat ie sinds vorig jaar weer in X-Force voorkomt![]()
Maar wat bedoel je precies, omdat ie donker is? Dat is in Bishops geval niet echt van toepassing denk ik, die culturele diversiteitsworst hadden ze in de comic al veel eerder aangesneden (bijvoorbeeld door figuren als Storm).
Oh zo, haha, interpretatie is een bitchquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, nee. Ik doelde op tijdsreizigers.
Hij kwam naar het verleden om iets te voorkomen zodat zijn toekomst nooit zou gebeuren. Dat heeft hij nu 3 keer gedaan ofzo.![]()
Het is daardoor een karakter zonder doel of iets. Hij is niet meer interessant.
Daarna was hij een tijdje politieagent dat was wel tof om te lezen. Helaas hebben ze hem daarna totaal vekracht. Om een of ander flut personage een grote rol te geven.(Hope summers jij weet wel wat ik bedoel)quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, nee. Ik doelde op tijdsreizigers.
Hij kwam naar het verleden om iets te voorkomen zodat zijn toekomst nooit zou gebeuren. Dat heeft hij nu 3 keer gedaan ofzo.![]()
Het is daardoor een karakter zonder doel of iets. Hij is niet meer interessant.
Slecht? Doet t goed. Gaat eindigen in de vs rond 230 miljoen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:49 schreef Michie_ het volgende:
Ik snap niet dat deze film het in Amerika zo slecht doet. Je zou denken dat al die lovende recensies mensen nieuwsgierig zou maken.
Er is natuurlijk een hele hoop reclame gemaakt voor deze film. Ik denk dat dit ook wel meespeelt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Leuk feitje: De wereldwijde Boxoffice opbrengst van de eerste week DoFP is al meer dan de opbrengst van First Class in z'n gehele run.
Oftewel: Hoe schadelijk zijn X-Men 3 en The Wolverine wel niet geweest voor de franchise.
Er is dat natuurlijk, maar zo zijn er wel meer factoren te bedenken:quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een hele hoop reclame gemaakt voor deze film. Ik denk dat dit ook wel meespeelt.
Dat idee had ik ook maar je ziet Logan, Jean neersteken, in de flashbacks die (young) Xavier bekijkt..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In de animated series kon ze ook vliegen toch?quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:06 schreef HamburgerHenk het volgende:
Ben begonnen met de X-men animated series. Gaat toch in het begin vooral echt over dezelfde materie als de film. Wel grappig om te zien dat het hier wel Bishop is die terug gaat inderdaad. Bovendien merk je echt dat Wolverine een flinke upgrade in z'n powers heeft gehad in de filmreeks. En vrij jammer dat ze Rogue niet gecast hebben zodat ze lijkt op de character uit de serie
Ja en superstrength vanwege permanente absorptie van de krachten van Ms. Marvelquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:45 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
In de animated series kon ze ook vliegen toch?
Ik vermijd de jaren 90 X-Men comics meestal als de pest, maar was er toen niet een splitsing? Er was een Blue en een Gold team. Was een van die teams niet zo ongeveer als dat uit de tekenfilm?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:34 schreef KataStrofe het volgende:
Nu ik de strips aan het lezen ben kom ik er pas achter hoe geniaal die tekenfilmserie eigenlijk was. Heel veel verhaallijnen en onderlinge verhoudingen zijn echt tot in detail ge-adapteerd.
Het enige manko is dat ze een samenstelling qua team gebruiken die in de strips nooit bestaan heeft, i.c.m. verhaallijnen die veel ouder zijn dan sommige characters, maar op zich lossen ze dat nog best goed op, zonder al te rare sprongen te maken.
Dus op zich is die animated series best een goeie om kennis te maken met het X-men universum imo
Klopt waarom mijt je het eigenlijk het is beter dan die xmen vs avenger zooi van de laatste jaren.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vermijd de jaren 90 X-Men comics meestal als de pest, maar was er toen niet een splitsing? Er was een Blue en een Gold team. Was een van die teams niet zo ongeveer als dat uit de tekenfilm?
Omdat de jaren 90 vooral crossovers waren waar je 10 andere boeken voor gelezen moest hebben om het te begrijpen. Daarnaast zijn de tekeningen hemeltergend slecht en de kleuren bijna kotswaardig. Verhalen die nergens heen gingen, over klonen en tijdreizen en parallelle dimensies en universa en alles.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt waarom mijt je het eigenlijk het is beter dan die xmen vs avenger zooi van de laatste jaren.
Die crossovers doen ze nu nog steeds.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat de jaren 90 vooral crossovers waren waar je 10 andere boeken voor gelezen moest hebben om het te begrijpen. Daarnaast zijn de tekeningen hemeltergend slecht en de kleuren bijna kotswaardig. Verhalen die nergens heen gingen, over klonen en tijdreizen en parallelle dimensies en universa en alles.
Ik lees liever een afgesloten verhaal met begin en einde, met tekeningen die me niet doen wensen dat ik blind geboren was.
Maar tegenwoordig is het begrijpelijker. Met een samenvatting en een aparte serie die het verhaal behandeld, meestal. Het zijn meer events dan crossovers.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die crossovers doen ze nu nog steeds.
Dat begon in 2000 ofzo met House of M, Toen werd het Messiah Complex, Vervolgens Messiah nog wat.Wat daarna uiteindelijk uitrolde in scism en Avengers vs X-men. Daar tussen had je alleen maar fillers.
De kwaliteit zit hem nu in de series die niks met crossovers te maken hebben zo als X-Factor en de nieuwe x-men titel met alleen maar vrouwen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig is het begrijpelijker. Met een samenvatting en een aparte serie die het verhaal behandeld, meestal. Het zijn meer events dan crossovers.
Maar goed, lees die van nu ook niet meer.
Ik ook. Maarja, Lawrence is hip atm hequote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vraag me af hoe ze de Mystique film gaan doen. Persoonlijk zie ik nog steeds veel liever Rebecca Romijn dan Jennifer Lawrence. Het lijkt mij helemaal gaar als ze Jennifer opeens de oudere Mystique laten spelen hopelijk is dat niet het geval.
Terwijl ik met Young Magneto en Xavier geen enkel probleem heb.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook. Maarja, Lawrence is hip atm he
Ik met Fassbender wel een beetje, mist gewoon uitstraling en net dat beetje extra.. zijn speeches pakken me niet echt. Maar slecht is het ook niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Terwijl ik met Young Magneto en Xavier geen enkel probleem heb.
Maar die vervangen de oudere rollen dan ook niet.
Ik vind het ook niet echt knap ofzo neequote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:43 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind trouwens wel dat Hugh Jackman (+director) is moet stoppen met, naja ook dat lijf maar vooral de aders..In The Wolverine was het echt erg maar nu weer in DOFP.. Het is gewoon niet mooi en wat hij ervoor zijn spuit kan ook niet goed zijn.
Vergat alleen z'n benen te trainenquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:46 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt knap ofzo nee
Hier legt ie uit hoe hij deze looks heeft getraind:
je vegeet hulkbeastquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:24 schreef Sinister-D- het volgende:
Eindelijk eens gezien. Opzich niet de rommel wat ik er van verwacht had![]()
+ Die Quicksilver pentagon scene in de keuken![]()
+ Fassbenders Magneto: same ol' badass zoals Magneto hoort te zijn imho: niks geen lievertje, eigen belang eerst
+ die "my mother once knew a guy who could do that"-verwijzing van Maximofleuk voor de fan
+ reboot/retcon de boel maar
- waar haalt Kitty Pryde ineens geest-projectie krachten vandaan
- Magneto heeft zijn krachten terug ná de "mutant-cure" gebeurtenissen in X3
- dus een zenuw wordt geraakt bij Charles in First Class, en een middel om mutatie te onderdrukken hersteld de zenuw
- die Parijs/fontein scene: Magneto gebruikt zijn krachten om dranghekken en auto's te verplaatsen, naja: om alles te verlaatsen, terwijl die verdrinkt op dat moment. Maar geen enkele horloge/riemhesp/camera/enzo... beweegt op dat moment, enkel de grote voorwerpen. Veel wel heel erg op vond ik.
- die "my mother once knew a guy who could do that"-verwijzing van Maximofverloedering van het bronmateriaal
Maar ja, iig goed genoeg om de franchise te redden
die ben ik niet vergeten, die had ik speciaal mentaal geblockt om nooit meer aan te moeten denken. Bedankt daarvoorquote:
Zijn kuiten zijn wat aan de dunne kant. Hoe gespierd zijn bovenbenen zijn is niet te zien.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:37 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Vergat alleen z'n benen te trainen
[ afbeelding ]
Really?quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:53 schreef polderturk het volgende:
[..]
Zijn kuiten zijn wat aan de dunne kant. Hoe gespierd zijn bovenbenen zijn is niet te zien.
Niet nodig.quote:Op zondag 7 september 2014 20:38 schreef n8n het volgende:
Is het nodig om The Wolverine te zien voor de voortgang van de rode lijn in de filmserie? Heb net alle films gezien zodat m'n vriendin mee kan kijken naar de nieuwe films maar The Wolverine trek ik eigenlijk helemaal niet om nog eens te kijken
Nee.. Heb ik toen dr tijd ook niet gedaanquote:Op zondag 7 september 2014 20:38 schreef n8n het volgende:
Is het nodig om The Wolverine te zien voor de voortgang van de rode lijn in de filmserie? Heb net alle films gezien zodat m'n vriendin mee kan kijken naar de nieuwe films maar The Wolverine trek ik eigenlijk helemaal niet om nog eens te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Achteraf kan je dat beter niet doen, Wolverine die opeens – nog één jeej – weer z'n metalen klauwen hadquote:Op zondag 7 september 2014 21:37 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Nee.. Heb ik toen dr tijd ook niet gedaan
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:08 schreef n8n het volgende:
Man man man wat een hoop continuïteitsfouten
magneto is nooit zijn krachten kwijt geweest hoor, misschien moet je wat langer blijven zitten in de bios de volgende keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |