quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:37 schreef Karina het volgende:
Vanmiddag geweest, 2D, 3D trek ik niet.
We begrepen iets niet helemaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 17:37 schreef Karina het volgende:
Vanmiddag geweest, 2D, 3D trek ik niet.
We begrepen iets niet helemaal:Nee die zag je niet terug hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zag je ze ook nietquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen op het eind nog zei ik. Verder in de film niet.
Volgens mij in die school toch? Of hebben we dat dan verkeerd gezien? Volgens mij iig wel op het eind hoor.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij in die school toch? Of hebben we dat dan verkeerd gezien? Volgens mij iig wel op het eind hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]Ja die.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet wat je bedoelt maar niemand van Vietnam zat op school 50 jaar laterquote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen op het eind nog zei ik. Verder in de film niet.
Dit dus.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt maar niemand van Vietnam zat op school 50 jaar later
Net gezien, in 3D wel, voegde niks toe, maar ach, super genoten. bonus scene ook gezien, beetje apart ( maar het gaat dus over acopalypse?quote:Op zondag 25 mei 2014 14:59 schreef Pindasoepje het volgende:
Hmm ben Ik de enige die hem minder vond? Ik had er echt veel meer van verwacht door al die trailers. Had de dag ervoor een X-men marathon gehouden met alle films, dus ging helemaal voorbereid er naar toe, maar ik zat echt met een gevoel van is dit het?
Vandaag maar samen met mn zoon beginnen aan de DVD box van de fox cartoons, daar stond ik vroeger nog voor op.
Trouwens wat vonden jullie van het voorstukje van de volgende film?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2014 18:41:19 ]
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Net gezien, in 3D wel, voegde niks toe, maar ach, super genoten. bonus scene ook gezien, beetje apart ( maar het gaat dus over acopalypse?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar vraag me niet hoe de films precies chronologisch in elkaar zitten, daar ben ik nog mee bezig
[ Bericht 7% gewijzigd door Bendoe op 26-05-2014 11:01:13 ]
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:45 schreef Bendoe het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar vraag me niet hoe de films precies chronologisch in elkaar zitten, daar ben ik nog mee bezig![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2014 08:58:32 ]
quote:Op zondag 25 mei 2014 22:45 schreef Bendoe het volgende:
[..]Maakt niet uit, x 1,2,3 en wolf 1,2 bestaan niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar vraag me niet hoe de films precies chronologisch in elkaar zitten, daar ben ik nog mee bezig![]()
Ik denk dat je alleen drie als gewist kunt beschouwen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maakt niet uit, x 1,2,3 en wolf 1,2 bestaan niet meer
Wolverine 1 en 2 ookquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk dat je alleen drie als gewist kunt beschouwen.
Waarom niet X1 & X2?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk dat je alleen drie als gewist kunt beschouwen.
Geweldige film en dit is ook mijn favoriete scene. Zo ontzettend tof gedaan. Wat die scene na de credits betekent moet ik nog even opzoeken als niet X-men kenner, maar altijd leuk dat soort extra's. Denk trouwens dat ik wel meer gemist heb doordat ik de comics niet ken. Oh, Blink met d'r portals was ook geweldig om te zien.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:17 schreef Barbusse het volgende:
Gisteren gezien, en genoten. Quicksilver![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |