Zo als jij hem omschrijft zo zie ik hem ook het liefst.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
"Zelf" is hier kennelijk nogal een breed begrip.
Bij Wolverine heb ik altijd het beeld "ruwe bolster, blanke pit" en "grote klauwen, klein hartje". Zoals hij in de eerste X-men film werd neergezet als iemand die zichzelf buiten de maatschappij plaatst, overleeft en met rust gelaten wil worden, maar eigenlijk ook ellendig eenzaam is. Maar owee als je aan iets morrelt wat hem dierbaar is...
Dat maakt hem een interessant karakter IMO.
word het wel verklaart dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, hij kan lopen vanwege iets anders.
Als je het wilt weten..quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
dus de enige reden dat Prof. X kan lopen is omdat ze het vereden kunnen veranderen?
dan sloeg first class helemaal nergens op dan..
ben benieuwd, zondag zie ik hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
Ja. Het is een niet onbelangrijk onderdeel van het verhaal.quote:
Gast, discipline, leer het.quote:
Dat was toch al verklaard in de after credit van last stand?quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, hij kan lopen vanwege iets anders.
Andere Xavier.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat was toch al verklaard in de after credit van last stand?
Ik vind een 8 zo'n sterk statement, maar ik twijfel wel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vind je cijfer van 7,5 niet overeenkomen met de recensie eigenlijk
Het gemiddelde in de vs is een 9,5, filmtotaal geeft een negen, als ik jou recensie lees zie ik een 8,5quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:15 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vind een 8 zo'n sterk statement, maar ik twijfel wel.
Kijk dan naar Wolverine and the X-men. Evolution vond ik niet zoveel aan. Althans niet het seizoen dat op Netflix staat.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 15:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ga vanavond naar de film is X-men Evolution dan leuk om te kijken?
(ik weet dat de Fox serie beter is maar die staat niet op netflix)
Wolverine and the X-men ook al gezienquote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:20 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Kijk dan naar Wolverine and the X-men. Evolution vond ik niet zoveel aan. Althans niet het seizoen dat op Netflix staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |