Om dezelfde reden als Rogue en Cyclops de regisseur kon een grote cast niet aan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:38 schreef SunChaser het volgende:
Waarom werd mystique zo snel uit Last Stand geschreven
Volgens mij werd Cyclops uit X Men geschreven als straf omdat Madsen in een DC-film zatquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Om dezelfde reden als Rogue en Cyclops de regisseur kon een grote cast niet aan.
DC maakte niet echt uit. Hij had het gewoon te druk om in 2 films tegelijk te acteren.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Volgens mij werd Cyclops uit X Men geschreven als straf omdat Madsen in een DC-film zat
Ryan Reynolds is ook nog altijd verbonden aan een Deadpool film, zelfs nadat hij Green Lantern speelde.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Volgens mij werd Cyclops uit X Men geschreven als straf omdat Madsen in een DC-film zat
Deels het aparte was dat Bryan Singer die superman film regiseerde.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
2x neequote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:57 schreef -Menn0- het volgende:
Draait hij niet bij Arena in imax?? Of komt hij helemaal niet in imax?
Nouja, vind cyclops persoonlijk toch de minst leuke X Men, daarna Stormquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deels het aparte was dat Bryan Singer die superman film regiseerde.
Ik vroeger ook tegenwoordig is hij in de comics wel heel tof.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nouja, vind cyclops persoonlijk toch de minst leuke X Men, daarna Storm
Ja, als je de nieuwe Wolverine comics leest, daar kunnen ze zo;n toffe R-rated film van maken. Maar als je The Wolverine ziet met de PG13 scenes, geen bloed, offscreenstabbingquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vroeger ook tegenwoordig is hij in de comics wel heel tof.
En is het juist Wolverine waar ze een beetje een sukkel van hebben gemaakt.
Het probleem is ook met Wolverine dat elke schrijver hem wil gebruiken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, als je de nieuwe Wolverine comics leest, daar kunnen ze zo;n toffe R-rated film van maken. Maar als je The Wolverine ziet met de PG13 scenes, geen bloed, offscreenstabbing
Jammer hoor
Gelukkig gaat het straks dood.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het probleem is ook met Wolverine dat elke schrijver hem wil gebruiken.
In de ene comic is hij dan een brave schoolleraar terwijl hij in de andere zijn badass zelf is.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Dat wist ik maar benoemde ik extra niet invb met spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al lees ik van Marvel alleen nog maar Spider-Man titels tegenwoordig
Als ze maar niet Raz of Dakenals zijn vervanger aannemen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Repost anders even hier TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXIquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:16 schreef gazhims3lv het volgende:
Heb de film al gezien.. Vond hem erg sterk. Verder weet ik weinig van de origin story dus het is vooral gebaseerd op wat ik van de films weet en wat ik dus gezien heb. Niet als reclame bedoeld maar als je wil lezen wat ik er van vindt: http://inthegame.nl/specials/x-men-days-future-past-recensie/
Ben het zo te zien wel eens met je review.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:16 schreef gazhims3lv het volgende:
Heb de film al gezien.. Vond hem erg sterk. Verder weet ik weinig van de origin story dus het is vooral gebaseerd op wat ik van de films weet en wat ik dus gezien heb. Niet als reclame bedoeld maar als je wil lezen wat ik er van vindt: http://inthegame.nl/specials/x-men-days-future-past-recensie/
"Zelf" is hier kennelijk nogal een breed begrip.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het probleem is ook met Wolverine dat elke schrijver hem wil gebruiken.
In de ene comic is hij dan een brave schoolleraar terwijl hij in de andere zijn badass zelf is.
dus de enige reden dat Prof. X kan lopen is omdat ze het vereden kunnen veranderen?quote:
Leuke review, ga de film waarschijnlijk dit weekend zien als ik tijd heb. Heb er zin inquote:
Nee, hij kan lopen vanwege iets anders.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
dus de enige reden dat Prof. X kan lopen is omdat ze het vereden kunnen veranderen?
dan sloeg first class helemaal nergens op dan..
ben benieuwd, zondag zie ik hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |