Ja maar dat is 1 tijdlijnquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:44 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
star wars 4 5 6 zijn eerder uitgebracht dan 1 2 en 3, maar laatste trilogie speelt zich voor 4,5,6 af.
zo bedoeld die het dus.
Beast zat voor drie al bij de xmen he.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:06 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Er komt sowieso wel een stukje uit X3 in voor..
[Edit]Ow dat had iemand anders al gezegd[/edit]
Ik vond Bishop juist altijd gaaf en ik lees net dat ie sinds vorig jaar weer in X-Force voorkomtquote:Op donderdag 29 mei 2014 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg,
Karakters als Bishop hebben maar 1 reden om te bestaan. Daarom wordt hij in de strips ook al jaren niet meer gebruikt.
Hehe, nee. Ik doelde op tijdsreizigers.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:00 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Ik vond Bishop juist altijd gaaf en ik lees net dat ie sinds vorig jaar weer in X-Force voorkomt![]()
Maar wat bedoel je precies, omdat ie donker is? Dat is in Bishops geval niet echt van toepassing denk ik, die culturele diversiteitsworst hadden ze in de comic al veel eerder aangesneden (bijvoorbeeld door figuren als Storm).
Oh zo, haha, interpretatie is een bitchquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, nee. Ik doelde op tijdsreizigers.
Hij kwam naar het verleden om iets te voorkomen zodat zijn toekomst nooit zou gebeuren. Dat heeft hij nu 3 keer gedaan ofzo.![]()
Het is daardoor een karakter zonder doel of iets. Hij is niet meer interessant.
Daarna was hij een tijdje politieagent dat was wel tof om te lezen. Helaas hebben ze hem daarna totaal vekracht. Om een of ander flut personage een grote rol te geven.(Hope summers jij weet wel wat ik bedoel)quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, nee. Ik doelde op tijdsreizigers.
Hij kwam naar het verleden om iets te voorkomen zodat zijn toekomst nooit zou gebeuren. Dat heeft hij nu 3 keer gedaan ofzo.![]()
Het is daardoor een karakter zonder doel of iets. Hij is niet meer interessant.
Slecht? Doet t goed. Gaat eindigen in de vs rond 230 miljoen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:49 schreef Michie_ het volgende:
Ik snap niet dat deze film het in Amerika zo slecht doet. Je zou denken dat al die lovende recensies mensen nieuwsgierig zou maken.
Er is natuurlijk een hele hoop reclame gemaakt voor deze film. Ik denk dat dit ook wel meespeelt.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Leuk feitje: De wereldwijde Boxoffice opbrengst van de eerste week DoFP is al meer dan de opbrengst van First Class in z'n gehele run.
Oftewel: Hoe schadelijk zijn X-Men 3 en The Wolverine wel niet geweest voor de franchise.
Er is dat natuurlijk, maar zo zijn er wel meer factoren te bedenken:quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een hele hoop reclame gemaakt voor deze film. Ik denk dat dit ook wel meespeelt.
Dat idee had ik ook maar je ziet Logan, Jean neersteken, in de flashbacks die (young) Xavier bekijkt..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat die door Singer zelf gemaakt zijn.
Deel drie is duidelijk zichtbaar in de film uitgewist die andere twee niet,
Al hou ik wel voor mogelijk willen ze ooit weer Nightcrawler ofzo gebruiken dat ze het dan alsnog rectconnen. Maar zo als het op mij overkwam is inderdaad 3 gewist en de twee Wolverine films.
(Dat laatste vanwege de aanwezigheid van Gambit in de aankomende X-men film)
In de animated series kon ze ook vliegen toch?quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:06 schreef HamburgerHenk het volgende:
Ben begonnen met de X-men animated series. Gaat toch in het begin vooral echt over dezelfde materie als de film. Wel grappig om te zien dat het hier wel Bishop is die terug gaat inderdaad. Bovendien merk je echt dat Wolverine een flinke upgrade in z'n powers heeft gehad in de filmreeks. En vrij jammer dat ze Rogue niet gecast hebben zodat ze lijkt op de character uit de serie
Ja en superstrength vanwege permanente absorptie van de krachten van Ms. Marvelquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:45 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
In de animated series kon ze ook vliegen toch?
Ik vermijd de jaren 90 X-Men comics meestal als de pest, maar was er toen niet een splitsing? Er was een Blue en een Gold team. Was een van die teams niet zo ongeveer als dat uit de tekenfilm?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:34 schreef KataStrofe het volgende:
Nu ik de strips aan het lezen ben kom ik er pas achter hoe geniaal die tekenfilmserie eigenlijk was. Heel veel verhaallijnen en onderlinge verhoudingen zijn echt tot in detail ge-adapteerd.
Het enige manko is dat ze een samenstelling qua team gebruiken die in de strips nooit bestaan heeft, i.c.m. verhaallijnen die veel ouder zijn dan sommige characters, maar op zich lossen ze dat nog best goed op, zonder al te rare sprongen te maken.
Dus op zich is die animated series best een goeie om kennis te maken met het X-men universum imo
Klopt waarom mijt je het eigenlijk het is beter dan die xmen vs avenger zooi van de laatste jaren.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vermijd de jaren 90 X-Men comics meestal als de pest, maar was er toen niet een splitsing? Er was een Blue en een Gold team. Was een van die teams niet zo ongeveer als dat uit de tekenfilm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |