Ze staan op de imdb castlijst. Geen idee of t n cameo is of archiefbeelden maar dankzij DOFP kannen mystique en Magneto hun krachten weer terugkrijgen natuurlijkquote:
Spoiler.quote:Op maandag 19 mei 2014 07:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze zitten allebei dan ook in de film
Dat serum werkte toch maar tijdelijk?quote:Op maandag 19 mei 2014 07:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze staan op de imdb castlijst. Geen idee of t n cameo is of archiefbeelden maar dankzij DOFP kannen mystique en Magneto hun krachten weer terugkrijgen natuurlijk
Extended? Was al telang vond ikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:14 schreef hornage het volgende:
Argh, ik heb zaterdag een kort marathonnetje gepland om dan daarna naar Days Of Future Past te gaan in de bios, draait ie niet hier![]()
Moeten we speciaal een half uur in de auto waardoor we net niet The Wolverine Extended kunnen kijken
Is toch minder mooi dan alles achter elkaarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:16 schreef Breuls het volgende:
Doe je de eerste film toch de avond van tevoren.
Ik heb alleen de gewone versie gezien, maar die vond ik erg fijn, juist ook qua tempoquote:
Het boek is ál-tijd beter.quote:
The Godfather ooit gelezen?quote:
De film niet eens gezien. Maar ik roep dat altijd, ook als er gewoon geen boek is...quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De film niet eens gezien. Maar ik roep dat altijd, ook als er gewoon geen boek is...
Ik vond de 3D (zoals gebruikelijk) niet veel toevoegen.quote:
Hoe erg pushen ze Mystique naar voren in de film?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vond de 3D (zoals gebruikelijk) niet veel toevoegen.
Vind t ook steeds minder, bij winter solider en Tasm2 was t ook verwaarloosbaar net als godzilla trouwensquote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vond de 3D (zoals gebruikelijk) niet veel toevoegen.
Bij een film als Tree of Life waar iedereenquote:
Het is wel grappig, maar niet toelage-en-film-kijken-met-een-extra-bril-grappig. 3D is vooral een cash-cow.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vind t ook steeds minder, bij winter solider en Tasm2 was t ook verwaarloosbaar net als godzilla trouwens
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het is wel grappig, maar niet toelage-en-film-kijken-met-een-extra-bril-grappig. 3D is vooral een cash-cow.
Ik trek een 3D film meestal niet zonder m'n ogen n paar minuten docht te doen, het put me neurologisch uitquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het is wel grappig, maar niet toelage-en-film-kijken-met-een-extra-bril-grappig. 3D is vooral een cash-cow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |