Nee, de comic zelf is inderdaad erg kort. Maar het is wel een soort "einde" van vele voorgaande verhalen die als het ware nooit compleet zijn afgerond. Het lijkt erop dat ze dat in de film wel allemaal erin stoppen, zoals de oorsprong van de Sentinels.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:29 schreef Breuls het volgende:
Ik heb de comic niet gelezen, maar ik begreep dat die maar twee issues was. De film komt over alsof die niet in twee issues te vatten is.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:49 schreef Breuls het volgende:
De oorsprong van de sentinels zit er wel in, ja.
Madelyn Prior.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vraag me af hoe ze Cable ooit gaan brengen gezien de afwezigheid van Scott en Jean.
Tof personage maar om het voor de normale bioscoopganger leuk te houden zou ik niet aan klonen etc gaan beginnen.quote:
Dan krijgen we dus nooit een film met Sinister.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tof personage maar om het voor de normale bioscoopganger leuk te houden zou ik niet aan klonen etc gaan beginnen.
Alsof tijdreizen het er makkelijker op maakt voor de normale bios-ganger.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tof personage maar om het voor de normale bioscoopganger leuk te houden zou ik niet aan klonen etc gaan beginnen.
ik ben gewoon hier hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan krijgen we dus nooit een film met Sinister.
Ik vraag me wel af hoe ze iemand als Apocalypse of Sinister willen vormgeven.quote:
Apocalypse heb ik me ook al over zitten bedenken hoe ze dat gaan aanpakken, maar met Mr. Sinister zal dat wel enigszins gaan meevallen, tenzij er zo'n enorme cape achter hem gaat hangenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe ze iemand als Apocalypse of Sinister willen vormgeven.
Ze zien er natuurlijk volslagen debiel uit voor een film.
En ik denk dat bij beiden de stem van de acteur erg belangrijk is.
Ik zou een bombastische Apocalypse willen, zoals in de tekenfilm serie uit de jaren 90.
Dwayne Johnson zou wel tof zijn, qua lichaam.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Apocalypse heb ik me ook al over zitten bedenken hoe ze dat gaan aanpakken, maar met Mr. Sinister zal dat wel enigszins gaan meevallen, tenzij er zo'n enorme cape achter hem gaat hangen
En dan nog eigenlijk, als ze Bishop (die juist nu met een enorme cape in de film zit) een beetje fatsoenlijk uitgebeeld kan worden, dan kunnen ze dat ook met Sinister.
Maar om terug te komen op Apocalypse: als je al ziet wat ze met de Sentinels doen () dan zou ik maar niet al te veel verwachten daarvan. Ik zie al helemaal voor me hoe ze iemand als Dwayne Johnson (of een acteur met dat postuur) als een semi-technisch/organische Egyptenaar willen gaan uitbeelden
Die, of gewoon de stemacteur uit de '90squote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:12 schreef Tim86 het volgende:
Stem van James Earl Jones voor Apocalypse lijkt me wel wat
Nu ik hem zo weer hoor doet het me denken aan het Bane accent van de laatste Batman filmquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die, of gewoon de stemacteur uit de '90s![]()
Nee manquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu ik hem zo weer hoor doet het me denken aan het Bane accent van de laatste Batman film
Er zijn wel overeenkomsten hoor, al vind ik deze stem ook veel toffer jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee man
Dat Bane accent was hilarisch. Apoc zijn stem is episch.
Tijdreizen maakt retconnen natuurlijk een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:42 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Alsof tijdreizen het er makkelijker op maakt voor de normale bios-ganger.
Maar bij de X-men films doen ze er sowieso niet moeilijk over als er iets niet te verklaren valt: gewoon de boel retconnen.
Ze zitten allebei dan ook in de filmquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoe hoeft niks te zeggen natuurlijk, maar op de rode loper foto's van DofP op IMDB is te zien dat zowel James Marsden als Famke Janssen aanwezig waren.
Ah, dat wist ik dus (nog) niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 07:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze zitten allebei dan ook in de film
Ze staan op de imdb castlijst. Geen idee of t n cameo is of archiefbeelden maar dankzij DOFP kannen mystique en Magneto hun krachten weer terugkrijgen natuurlijkquote:
Spoiler.quote:Op maandag 19 mei 2014 07:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze zitten allebei dan ook in de film
Dat serum werkte toch maar tijdelijk?quote:Op maandag 19 mei 2014 07:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze staan op de imdb castlijst. Geen idee of t n cameo is of archiefbeelden maar dankzij DOFP kannen mystique en Magneto hun krachten weer terugkrijgen natuurlijk
Extended? Was al telang vond ikquote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:14 schreef hornage het volgende:
Argh, ik heb zaterdag een kort marathonnetje gepland om dan daarna naar Days Of Future Past te gaan in de bios, draait ie niet hier![]()
Moeten we speciaal een half uur in de auto waardoor we net niet The Wolverine Extended kunnen kijken
Is toch minder mooi dan alles achter elkaarquote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:16 schreef Breuls het volgende:
Doe je de eerste film toch de avond van tevoren.
Ik heb alleen de gewone versie gezien, maar die vond ik erg fijn, juist ook qua tempoquote:
Het boek is ál-tijd beter.quote:
The Godfather ooit gelezen?quote:
De film niet eens gezien. Maar ik roep dat altijd, ook als er gewoon geen boek is...quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De film niet eens gezien. Maar ik roep dat altijd, ook als er gewoon geen boek is...
Ik vond de 3D (zoals gebruikelijk) niet veel toevoegen.quote:
Hoe erg pushen ze Mystique naar voren in de film?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vond de 3D (zoals gebruikelijk) niet veel toevoegen.
Vind t ook steeds minder, bij winter solider en Tasm2 was t ook verwaarloosbaar net als godzilla trouwensquote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vond de 3D (zoals gebruikelijk) niet veel toevoegen.
Bij een film als Tree of Life waar iedereenquote:
Het is wel grappig, maar niet toelage-en-film-kijken-met-een-extra-bril-grappig. 3D is vooral een cash-cow.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vind t ook steeds minder, bij winter solider en Tasm2 was t ook verwaarloosbaar net als godzilla trouwens
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het is wel grappig, maar niet toelage-en-film-kijken-met-een-extra-bril-grappig. 3D is vooral een cash-cow.
Ik trek een 3D film meestal niet zonder m'n ogen n paar minuten docht te doen, het put me neurologisch uitquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het is wel grappig, maar niet toelage-en-film-kijken-met-een-extra-bril-grappig. 3D is vooral een cash-cow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |