niet zonder voorkennis nee. maar dat is meestal zo met die verhalen.quote:Op maandag 28 april 2014 12:26 schreef SunChaser het volgende:
Heb trouwens geprobeerd de comics te lezen van de DOFP-verhaallijn maar daar is werkelijk niet door heen te komen
Ja, had een paar edities ervoor en erna om erin te komen maar de tekenstijl is anno 2014 houterig zeker als je de films kijkt en nieuwe comics leestquote:Op maandag 28 april 2014 12:58 schreef Tokus het volgende:
[..]
niet zonder voorkennis nee. maar dat is meestal zo met die verhalen.
maare, het zijn maar 2 nummers. in 20 minuten ben je er doorheen.
CapAm2 zit daar al overheen bijnaquote:Op zondag 27 april 2014 15:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
BoxOfficeMojo voorspelt een $760 miljoen WW gross voor DofP, waarvan $290 miljoen domestic en $470 miljoen uit het buitenland zou moeten komen. We zullen zien.
.
Ja, ik was er ook niet van op de hoogte, maar wat rond zoeken op Google levert al snel informatie op, en niet alleen van de laatste paar maanden.quote:Op maandag 28 april 2014 12:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
WTF?
Dit kan m zn carriere kosten (hoewel, Roman Polanski wint ook nog steeds Oscars)
Ik denk dat DofP in z'n handjes mag klappen als de Boxoffice van Cap2 geėvenaard wordt?quote:
De laatste heeft meer met Jennifer Lawrence te maken, als die Rogue of zo speelde, dan had die een grote rol gekregen, Mystique stelt als personage niet zoveel voor.quote:Op maandag 28 april 2014 13:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je bent als X-men wel fucked als je geen Wolverine Magneto Xavier of Mystique bent.
Ten tijde van First Class nog lang geen grote naam, wel een talent waar ze terecht op gecast is.quote:Op maandag 28 april 2014 18:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De laatste heeft meer met Jennifer Lawrence te maken, als die Rogue of zo speelde, dan had die een grote rol gekregen, Mystique stelt als personage niet zoveel voor.
Dat laatste kwam ook omdat Halle Berry zwanger was en maar twee weken de tijd had om alles te filmen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 08:17 schreef SunChaser het volgende:
Trouwens is Anna Paquin ook best populair door True Blood dus denk dat t echt ligt aan t personage. Halle Berry's zit ook amper in DOFP geloof ik. Gelukkig, Storm is saai
Des te beter, verwaand nestquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:32 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat laatste kwam ook omdat Halle Berry zwanger was en maar twee weken de tijd had om alles te filmen.
quote:UPDATE: More X-MEN Confirmed For APOCALYPSE + First Reactions To DAYS OF FUTURE PAST
"My next goal is how did the X-Men come together?" Bryan Singer told SciFi Now of his direction for X-Men: Apocalypse, the 2016 follow-up to the upcoming X-Men: Days of Future Past. "That story hasn't been told yet, so [Days of Future Past] is the inbetweenquel," laughs Singer. "It's in between the birth of that relationship with Charles and Erik and the formation of the X-Men."
So, does this mean Apocalypse is in the right time zone to revisist and recast iconic original characters Cyclops, Jean Grey and Storm? "Yeah, exactly," Singer confirms. "In a way, it feels like from this point forward we can do whatever we wants," says producer/screenwriter Simon Kinberg, "but we'll be moving forward with some of the actors from the First Class/Days of Future Past cast, so there's stuff we've done in these last couple of movies that we'll definitely continue doing for them, at least in Apocalypse, if not more movies going forward."
Meanwhile, the first press screening of X-Men: Days of Future Past was held tonight, and some lucky viewers have already taken to Twitter and, so far, praised the sequel. What do you think?
heeft Empire niet een hele dikke vinger in de marketings-pap gehad bij X:dorp? 33(?) verschillende covers op hun boekje, of ergens zoiets...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 13:31 schreef Barbusse het volgende:
Empire geeft in de review aan dat het de beste X-men is sinds X2![]()
http://www.empireonline.com/reviews/reviewcomplete.asp?FID=138033
Daar valt altijd over te discussiėren natuurlijk, volgens mij zijn er amper objectieve reviews.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 18:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
heeft Empire niet een hele dikke vinger in de marketings-pap gehad bij X:dorp? 33(?) verschillende covers op hun boekje, of ergens zoiets...
Ergo: is die review wel serieus te nemen?
Vond X3 ook goed, net nog gekeken op RTL5quote:Op woensdag 14 mei 2014 09:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
Waarom vind iedereen (op internet althans) X3 zo slecht? IMO was dat de leukste..
Ja, maar ik neem aan dat ze niet zonder Magneto en Xavier terug in de toekomt (kunnen) gaanquote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:41 schreef Tim86 het volgende:
Het idee is toch dat ze terug de tijd in gaan? Dus voor veel gebeurtenissen hebben plaatsgevonden?
Deze baas wellicht?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem aan dat ze niet zonder Magneto en Xavier terug in de toekomt (kunnen) gaan, of de X-men die over zijn moeten iemand vinden die een machine maakt oid en dan stukje terug gaan om daar xavier+magneto op te halen en dan weer verder terug te gaan
Zou kunnen en wel heel gaaf zijnquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou kunnen en wel heel gaaf zijnzou kunnen, als je trailers een beetje hebt gezien.. qua setting
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 02:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]Ah, dat wist ik dus niet, mezelf gespoilerd maar geeft nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze gaan niet allemaal terug in de tijd; alleen Logan.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 01:41 schreef Tim86 het volgende:
Het idee is toch dat ze terug de tijd in gaan? Dus voor veel gebeurtenissen hebben plaatsgevonden?
En dan ook nog niet eens fysiek terug in de tijd. Ze sturen als het ware zijn herinneringen terug naar de Logan van de jaren '70.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ze gaan niet allemaal terug in de tijd; alleen Logan.
Zijn geest gaat terug naar 1973, inderdaad.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan ook nog niet eens fysiek terug in de tijd. Ze sturen als het ware zijn herinneringen terug naar de Logan van de jaren '70.
Enniehoes, ik heb er zin inquote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:14 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zijn geest gaat terug naar 1973, inderdaad.
Nee, de comic zelf is inderdaad erg kort. Maar het is wel een soort "einde" van vele voorgaande verhalen die als het ware nooit compleet zijn afgerond. Het lijkt erop dat ze dat in de film wel allemaal erin stoppen, zoals de oorsprong van de Sentinels.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:29 schreef Breuls het volgende:
Ik heb de comic niet gelezen, maar ik begreep dat die maar twee issues was. De film komt over alsof die niet in twee issues te vatten is.
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:49 schreef Breuls het volgende:
De oorsprong van de sentinels zit er wel in, ja.
Madelyn Prior.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 09:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vraag me af hoe ze Cable ooit gaan brengen gezien de afwezigheid van Scott en Jean.
Tof personage maar om het voor de normale bioscoopganger leuk te houden zou ik niet aan klonen etc gaan beginnen.quote:
Dan krijgen we dus nooit een film met Sinister.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tof personage maar om het voor de normale bioscoopganger leuk te houden zou ik niet aan klonen etc gaan beginnen.
Alsof tijdreizen het er makkelijker op maakt voor de normale bios-ganger.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tof personage maar om het voor de normale bioscoopganger leuk te houden zou ik niet aan klonen etc gaan beginnen.
ik ben gewoon hier hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan krijgen we dus nooit een film met Sinister.
Ik vraag me wel af hoe ze iemand als Apocalypse of Sinister willen vormgeven.quote:
Apocalypse heb ik me ook al over zitten bedenken hoe ze dat gaan aanpakken, maar met Mr. Sinister zal dat wel enigszins gaan meevallen, tenzij er zo'n enorme cape achter hem gaat hangenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe ze iemand als Apocalypse of Sinister willen vormgeven.
Ze zien er natuurlijk volslagen debiel uit voor een film.
En ik denk dat bij beiden de stem van de acteur erg belangrijk is.
Ik zou een bombastische Apocalypse willen, zoals in de tekenfilm serie uit de jaren 90.
Dwayne Johnson zou wel tof zijn, qua lichaam.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Apocalypse heb ik me ook al over zitten bedenken hoe ze dat gaan aanpakken, maar met Mr. Sinister zal dat wel enigszins gaan meevallen, tenzij er zo'n enorme cape achter hem gaat hangen
En dan nog eigenlijk, als ze Bishop (die juist nu met een enorme cape in de film zit) een beetje fatsoenlijk uitgebeeld kan worden, dan kunnen ze dat ook met Sinister.
Maar om terug te komen op Apocalypse: als je al ziet wat ze met de Sentinels doen () dan zou ik maar niet al te veel verwachten daarvan. Ik zie al helemaal voor me hoe ze iemand als Dwayne Johnson (of een acteur met dat postuur) als een semi-technisch/organische Egyptenaar willen gaan uitbeelden
Die, of gewoon de stemacteur uit de '90squote:Op zaterdag 17 mei 2014 19:12 schreef Tim86 het volgende:
Stem van James Earl Jones voor Apocalypse lijkt me wel wat
Nu ik hem zo weer hoor doet het me denken aan het Bane accent van de laatste Batman filmquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Die, of gewoon de stemacteur uit de '90s![]()
Nee manquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu ik hem zo weer hoor doet het me denken aan het Bane accent van de laatste Batman film
Er zijn wel overeenkomsten hoor, al vind ik deze stem ook veel toffer jaquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee man
Dat Bane accent was hilarisch. Apoc zijn stem is episch.
Tijdreizen maakt retconnen natuurlijk een stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 18:42 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Alsof tijdreizen het er makkelijker op maakt voor de normale bios-ganger.
Maar bij de X-men films doen ze er sowieso niet moeilijk over als er iets niet te verklaren valt: gewoon de boel retconnen.
Ze zitten allebei dan ook in de filmquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoe hoeft niks te zeggen natuurlijk, maar op de rode loper foto's van DofP op IMDB is te zien dat zowel James Marsden als Famke Janssen aanwezig waren.
Ah, dat wist ik dus (nog) niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 07:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze zitten allebei dan ook in de film
Ze staan op de imdb castlijst. Geen idee of t n cameo is of archiefbeelden maar dankzij DOFP kannen mystique en Magneto hun krachten weer terugkrijgen natuurlijkquote:
Spoiler.quote:Op maandag 19 mei 2014 07:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze zitten allebei dan ook in de film
Dat serum werkte toch maar tijdelijk?quote:Op maandag 19 mei 2014 07:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze staan op de imdb castlijst. Geen idee of t n cameo is of archiefbeelden maar dankzij DOFP kannen mystique en Magneto hun krachten weer terugkrijgen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |