Nou, je staat niet de hele dag van 's morgens vroeg tot 's avonds laat te trainen hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
haha lol had ie dan nog tijd om te fok!ken dan?
weet niet xdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, je staat niet de hele dag van 's morgens vroeg tot 's avonds laat te trainen hoor
Ik wel. Er zijn hier genoeg voetbalclubs en veel spelers zijn niet geheel onbekend in de uitgaansscene zeg maarquote:
I couldn't care lessquote:
Dat vind ik wel bizar eigenlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:35 schreef AnimeFan het volgende:
Ik was m'n portemonnee ook kwijt. Je moet dan extra vermissingskosten betalen bij het aanvragen van een nieuw rijbewijs
Ik zat je ook maar te plagen johquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Stu ik ben 23 als ik klaar ben met niveau 4 als het goed is
een meisje in mijn klas is nu al 22quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zat je ook maar te plagen joh![]()
Maar in alle eerlijkheid, dat is voor een MBO opleiding best oud
Echt waar? Het is toch een voltijd opleiding? Ik verbaas me dan over de leeftijden eigenlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een meisje in mijn klas is nu al 22ik ben een van de jongste hier
de jongste is 19 ja maar we zitten ook al in klas 3quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt waar? Het is toch een voltijd opleiding? Ik verbaas me dan over de leeftijden eigenlijk
ordinaire lui ;squote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:48 schreef Ro-ald het volgende:
Ik had wel in de klas 3KB willen zitten.
wow druk hier enzo.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hihi echt he xd xd :$ :$
Gefeliquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:46 schreef promisionxexposed het volgende:
Zo en vakantie en ik ben niet meer illegaal hier, mijn dag kan niet meer stuk.
2 jaar geleden al jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Gefeli
Oh, je was al 18 geworden.
Maar je was toch nooit illegaal? Je had toch een 4 wielen rijbewijs?
Maar dan ben je niet illegaal G.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
2 jaar geleden al ja
Ja maar alsnog mijn id was al 4 maanden verlopen
mwa als je niet in de file staat en geen zeikerds voor je hebt is het leukquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:57 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Ik wil ook een rijbewijs![]()
Is autorijden leuk?
Hoeveel rijlessen had je nodigquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa als je niet in de file staat en geen zeikerds voor je hebt is het leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Toch houd ik van je.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maarja dat beach mijn stijl niks vind wisten we al
Das redelijk veel ofnietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
rond de 40 en 3 examens
Ik mijn veterstrikdiploma ookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb mijn verkeersexamen in 1 keer gehaald
Ik loog, heb hem ook nooit gehadquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Die heb ik niet, kon pas veterstrikken rond mijn 12de ofzo
A en B heb ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik loog, heb hem ook nooit gehad![]()
![]()
Wel ABC zwemmen en zwemvaardigheid.
quote:Ik heb je laatste versie nagekeken, en voor de inhoud scoor je nu ruim voldoende (8.9). Met de oude score voor de schrijfvaardigheid zou je dan een 6.7 voor het artikel scoren en module 2.2 halen. Omdat de schrijfvaardigheid waarschijnlijk ook verbeterd is, heb ik X ook gevraagd om het geheel nog eens na te kijken. Daarom is je uiteindelijke cijfer nog niet helemaal bekend, maar je bent in ieder geval geslaagd voor 2.2. Gefeliciteerd
Congratsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:37 schreef AnimeFan het volgende:
Over dat artikel wat ik laatst moest herschrijven:
[..]![]()
Why not?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
kan wel, heb ook geen middelbare school diploma
mijn moeder heeft er 4x over gedaan en mijn vader 2xquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Das redelijk veel ofniet![]()
3 examensEen examen kost toch een vermogen
?
Laat ik de opmerking over vrouwen achter het stuur maar niet maken
Waarom zou je niet aan je toekomst willen werken?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Geen trek meer in, en wat andere persoonlijke redenen![]()
maar zit nu weer op school
Had niks met mijn toekomst te maken verder, ik ben toen ik van school gegaan ben met een opleiding begonnenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarom zou je niet aan je toekomst willen werken?
Drugs, scheiding, psychische problemen, achtervolgd door Interpol, auto-ongeluk, ouders werkloos, het land uitgezet etc.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarom zou je niet aan je toekomst willen werken?
Had verder niks met zulke zaken te makenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:44 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Drugs, scheiding, psychische problemen, achtervolgd door Interpol, auto-ongeluk, ouders werkloos, het land uitgezet etc.
Thanksquote:
Maar er zijn genoeg redenen waarom iemand niet aan z'n toekomst zou kunnen werken dusquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Had verder niks met zulke zaken te maken
Ik weet waar je UI vandaan komt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:48 schreef Ro-ald het volgende:
Jij bent vies ik ben netjes.
Enige papier wat jij in je zak hebt zijn servetjes.
Fear and loathing in Las Vegas.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:48 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik weet waar je UI vandaan komt.
Goeie film
Goeie vraag! Ik was altijd de kleinste in de klasquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goeie vraag! Ik was altijd de kleinste in de klas
Ik heb het als kind altijd zwaar kut gevonden. Nu eigenlijk niet meerquote:
Kloptquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het als kind altijd zwaar kut gevonden. Nu eigenlijk niet meer
Hier (UK) zijn de mensen gelukkig ook niet zo dwaas groot als in NL
Hamerhaaitjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hypocriet
heb je mijn picca al gezien??????????
Inderdaad, ze zijn hier zo grootquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het als kind altijd zwaar kut gevonden. Nu eigenlijk niet meer
Hier (UK) zijn de mensen gelukkig ook niet zo dwaas groot als in NL
Ik geloof zelfs gemiddeld het grootst ter wereldquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zijn hier zo groot
ja verschrikkelijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geloof zelfs gemiddeld het grootst ter wereld
Jij bent ook groot dus waarom vind jij het verschrikkelijkquote:
aawh schattigquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
JNG / [JNG slowchat #509] honger
1,70 is niet groot vergeleken met die reuzen hierquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent ook groot dus waarom vind jij het verschrikkelijk
Ik vind dat wel vrij groot voor een vrouw hoor. Ik ben maar 1.75quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
1,70 is niet groot vergeleken met die reuzen hier
Hahahahaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:18 schreef promisionxexposed het volgende:
De meetlint van tax vond dat ik 1,65 was maar dat vond ik niet dus heb 1,70 op mijn id laten zetten
Dat is best een groot verschilquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
toen ik 14 was, was ik 1,62
Belachelijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
Toen ik 14 was was ik 1,70 of iets in die richting
Jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dirty mind is a joy forever was het toch?
jepquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dirty mind is a joy forever was het toch?
Tot vanavondquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:41 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk. Tot vanavond mensen![]()
Doen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
Vanavond schoolfeest zonder leraren, maar geen kaartje zal ik gaan?
De school waar ik op zat heeft nu alcoholvrije feesten, nadat 'we' een tankstation hadden geslooptquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
Is goed. Waar en wanneer?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja kom als full ninja, gaan we via het dak
Dat kan je amper een feest noemen...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:54 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
De school waar ik op zat heeft nu alcoholvrije feesten, nadat 'we' een tankstation hadden gesloopt
(Ik niet hoor)
Tot 8 uur toch :Squote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Vanavond, tot hoe laat mag je opblijven?
Waga 0317
Jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ow dat redden we wel, mijn moeder komt me ophalen om 10 voor 8 dan mag je meerijdenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tot 8 uur toch :S
Wat voor kleur jurk moet ik aan doen?
Show 'm mequote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
Gaygay heb je mijn snapback al gezien?
Is goed, cool.quote:Op
vrijdag 15 februari 2013 16:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ow dat redden we wel, mijn moeder komt me ophalen om 10 voor 8 dan mag je meerijden
Wit, rood of zwart en dan met van die gele sterretjes op je rode jurk
Roze v-hals en blauwe muts, wat voor broek?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is goed, cool.
Ik doe een roze jurk aan, beter ga je matchen.
Jep. maar kon uiteindelijk niet kiezen tussen die 2 zegmaarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ScrollenGewoon naar pagina 2. Nice
wdat was toch diegene die je as eerst wou kopen?
Witte broek.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Roze v-hals en blauwe muts, wat voor broek?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jep. maar kon uiteindelijk niet kiezen tussen die 2 zegmaar![]()
toen heeft mijn moeder maar besteld
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik snap hem niet helemaal, maar waarschijnlijk ben ik te oud voor dat soort humor
Wel lief dat je aan me denkt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik neem ook wel condooms mee, kunnen al die knaapjes rijden op je been
Ik doe toch een jurk aan verdorrie.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Anders is je broek straks ook wit jeweet. Neem wel je stash mee, kunnen we insmoken
Irriteer 'm met een anonieme mail.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
echt focking idioten mijn pa wil praten met de ouders van een jochie die me altijd irriteerd.
status:
mijn pa: zakenman
zijn pa: junk
zijn ma: heeft 7 mannen gehad
waar zijn ze mee bezig?
Politie zit er ook al boven op dus ik ga er niet op inquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:28 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Irriteer 'm met een anonieme mail.
Ohja sorryquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik doe toch een jurk aan verdorrie.
Ik neem wel drank mee
Vergeven.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ohja sorry
Maar maar maar ik drink niet..
Zijn ma is bezig met neuken dat moge duidelijk zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
echt focking idioten mijn pa wil praten met de ouders van een jochie die me altijd irriteerd.
status:
mijn pa: zakenman
zijn pa: junk
zijn ma: heeft 7 mannen gehad
waar zijn ze mee bezig?
ja maar wat moet mijn pa daarmee pratenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zijn ma is bezig met neuken dat moge duidelijk zijn
Wat neem je mee dan? Mijn eerste druppel moet wel goed zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vergeven.
Dan leer je maar drinken
Vodkaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat neem je mee dan? Mijn eerste druppel moet wel goed zijn
is leuk manquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klinkt niet echt lady like, dus nee.
Gewoon one of the boys wordenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je kan ook een vodka-tampon proberen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bah, nu moet ik aan het ene meisje denken die haar eigen tampon leeg zoogquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:41 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Je kan ook een vodka-tampon proberen.
Dat was echt een aandachtshoerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bah, nu moet ik aan het ene meisje denken die haar eigen tampon leeg zoog
Had jij voor je middelbareschooltijd contact met het andere geslachtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat was ik altijd tot in de brugklas.
Maar toen werd ik altijd gefriendzoned.
iew meisjesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Had jij voor je middelbareschooltijd contact met het andere geslacht?
Nein.quote:
Wel een vieze aandachtshoerquote:
Ja, maar dan als vrienden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Had jij voor je middelbareschooltijd contact met het andere geslacht?
Wil jij mijn valentijn zijn met terugwerkende krachtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nein.
[..]
Wel een vieze aandachtshoer
[..]
Ja, maar dan als vrienden.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja lijkt me gezellig samen kotsen
Ik was al de Valentijn van mijn beste vriend en mijn beste vriendin, sorryquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Wil jij mijn valentijn zijn met terugwerkende kracht
Promi kan toch ook mee?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wtf, laat je mij gewoon links liggen
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik was al de Valentijn van mijn beste vriend en mijn beste vriendin, sorry
[..]
Promi kan toch ook mee?
Is wel een vervelend gevoel als je steeds moet kotsen terwijl je maag al helemaal leeg is.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Gaan we elkaars haar vasthoudenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is het raar dat ik dat soms lekker vind dat gevoel om dan helemaal leeg te zijn?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:48 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Is wel een vervelend gevoel als je steeds moet kotsen terwijl je maag al helemaal leeg is.
Stop itquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gaan we elkaars haar vasthouden
Samen een wc pot delen
Samen uit de mond stinken
Daarna samen tanden poetsen
Dat kost wel wat...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik was al de Valentijn van mijn beste vriend en mijn beste vriendin, sorry
[..]
Promi kan toch ook mee?
wat romantischquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gaan we elkaars haar vasthouden
Samen een wc pot delen
Samen uit de mond stinken
Daarna samen tanden poetsen
Ik kan je wel vullenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is het raar dat ik dat soms lekker vind dat gevoel om dan helemaal leeg te zijn?
Nee dat niet, maar die neiging tot kotsen continu is niet fijn vind ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is het raar dat ik dat soms lekker vind dat gevoel om dan helemaal leeg te zijn?
Maar je was toch op jacht? Extra naar de kickboksclub gaan enzo?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry
Ik wil wel jouw vrijdag date zijn?
Heb hem sinds maandag toch al niet meer gezien.
Inderdaad dan nog liever buikpijn ofzoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:49 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar die neiging tot kotsen continu is niet fijn vind ik
Vanavond.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
vanavont schoolfeest a mnatite
Kickboksen is op ieder maandag&woensdag, woensdag was hij er nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar je was toch op jacht? Extra naar de kickboksclub gaan enzo?
Doe jij trouwens aan kickboksen?
ik ben raarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:49 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar die neiging tot kotsen continu is niet fijn vind ik
Anorexiaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben raarik vind dat soms wel lekker
Ik geloof niet dat jij aan kickboksen doetquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kickboksen is op ieder maandag&woensdag, woensdag was hij er niet
En tuurlijk doe ik aan kickboksen, wil je blauwe plekken zien op mijn benen ofzo
Meerdere openingen..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Geloof me, dat wil je nu echt niet
Ze is ninjaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij aan kickboksen doet![]()
Dan ben je dus een halve manwijf achtig iets
Ik doe wel aan kickboksen, goed ben ik niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij aan kickboksen doet![]()
Dan ben je dus een halve manwijf achtig iets
Hoe kan je dat nou lekker vindenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee maar als ik moet kotsen vind ik dat niet erg en soms zelfs lekker
Nee johquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou lekker vinden![]()
Doe jij dan ook je vinger achter in je keel enzo? Dat durf ik echt niet
Dat is mijn eerste gedachte bij meisjes die kickboksenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik doe wel aan kickboksen, goed ben ik niet.
En bedanktIk heb toch al vaker foto's gepost op FOK!
Draag liever jurkjes dan manwijven kleding hoor
Dat is zo maar ik kan het niet forcerenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Alleen als ik me beroerd voelt is het zo'n opluchting
ach soquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat is zo maar ik kan het niet forceren
Het is gewoon populair hier in de buurt ja, maar ik was hipster, deed het al voor dat andere meisjes er aan mee deden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat is mijn eerste gedachte bij meisjes die kickboksenLijkt me een beetje een ruig iets. Maar misschien dat het wel helemaal populair is daar in Amsterdam.
Hij is 14....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Is er een beetje bier te zuipen voor jou vanavond?
Hipstersquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is gewoon populair hier in de buurt ja, maar ik was hipster, deed het al voor dat andere meisjes er aan mee deden.
Geen zin om het aan te trekken enzoquote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Speciaal voor het schoolfeest van vanav. gekocht zeker?
Neequote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Hipsters![]()
Is Amsterdam niet 1 grote pauperbende qua mensen daar?
owh, niet drinken OmgevallenFlat gewoon lekker cola zuipen bedoelde ik, je wil je hersens niet beschadigen!quote:
Hij is toch al verpest want hij blowtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:59 schreef nodig het volgende:
[..]
owh, niet drinken OmgevallenFlat gewoon lekker cola zuipen bedoelde ik, je wil je hersens niet beschadigen!
Ah, nee toch, kakkersquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee
Daarbij woon ik nog net in 't Gooi, kakkers en alles.
ik ben 14 en ik heb me voorgenomen niet aan drank the beginnenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Is er een beetje bier te zuipen voor jou vanavond?
Ik woon ook tussen kakkersquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee
Daarbij woon ik nog net in 't Gooi, kakkers en alles.
Oh dan kan OF beter naar de mac donalds alvast een beetje afkijken hoe die later hamburgers moet bakkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij is toch al verpest want hij blowt
En wel blowen, serieus?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ben 14 en ik heb me voorgenomen niet aan drank the beginnen
Junior Manager Hamburgers flippenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh dan kan OF beter naar de mac donalds alvast een beetje afkijken hoe die later hamburgers moet bakken
Waar woon jij dan?quote:
Nee, ik woon in een rijtjeshuisquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah, nee toch, kakkers![]()
Dus je woont in een dikke villa met privechauffeur naar school enzo?
Niet iedereen krijgt daar schizofrenie van toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij is toch al verpest want hij blowt
Je lijkt net op die ''We stelen van die rijke tatta's G'', die sidney.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
School gaat gewoon normaal want alcohol dood per jaar 1000 mensen wiet= 0 mense
hijs echt dom ik ben gew9oon iq 120quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Je lijkt net op die ''We stelen van die rijke tatta's G'', die sidney.
Slimmer word je er niet op:
Maar jij wil dus beweren dat alcohol slechter voor je is dan wiet?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hijs echt dom ik ben gew9oon iq 120
Ja. Ik zoek wel een bronquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar jij wil dus beweren dat alcohol slechter voor je is dan wiet?
Alcohol is zeker dodelijkerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:04 schreef nodig het volgende:
[..]
"Als de koningin wakker wordt, ze gaat niet eens tanden poetsen, ze gaat direct jonko.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Je lijkt net op die ''We stelen van die rijke tatta's G'', die sidney.
Slimmer word je er niet op:
Beetje dit, beetje dat, beetje alles jwzquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet ik veel, beetje kakkerig, beetje ghetto
Van wiet ga je niet dood, alcohol (extreem of niet) is dodelijkerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat zijn alleen de extreme gevallen hé.
ach who cares #yoloquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Hm, dat is waarschijnlijk als je het (met tabak) rookt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:07 schreef nodig het volgende:
Conclusies
Bij matig gebruik alcohol en cannabis
In het geval van matig gebruik, is het roken van hasj of wiet schadelijker dan alcohol. Cannabis is schadelijk voor de longen.
Eenmalig te veel gebruik alcohol en cannabis
Bij eenmaal te veel gebruik is alcohol schadelijker dan cannabis. Alcohol leidt tot agressie, ongelukken en alcoholvergiftigingen.
Overmatig gebruik alcohol en cannabis
In het geval van overmatig gebruik, zijn alcohol en cannabis beide schadelijk, maar is alcohol aanmerkelijk schadelijker dan cannabis. Alcohol leidt tot tal van ziekten. Jaarlijks overlijden 4000 mensen door alcohol. Door cannabis geen één.
De maatschappelijke ontsporing is bij overmatig alcoholgebruik groter dan bij cannabis.
stoned met obesitasquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:09 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Hm, dat is waarschijnlijk als je het (met tabak) rookt.
Als je het in een cake zou eten bijvoorbeeld, kan het moeilijk schadelijk voor je longen zijn
Ik ben de beste van de klasquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:09 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Hm, dat is waarschijnlijk als je het (met tabak) rookt.
Als je het in een cake zou eten bijvoorbeeld, kan het moeilijk schadelijk voor je longen zijn
Maar ik ken wel mensen die door continu blowen gedemotiveerd raakten en bleven zitten enzo.
mijn neus ook -plat door auto ongelukquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Haat aan mijn neus.
Mijn bril blijft niet fatsoelijk zitten omdat mijn neus plat is.
Niet dat ik ooit mijn bril op heb
wat zeur je dan als je hem toch nooit op hebt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Haat aan mijn neus.
Oké man.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mijn neus ook -plat door auto ongeluk
Leuke brillen staan leuk bij leuke meisjesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Haat aan mijn neus.
Bijna nooit op bedoel ik.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat zeur je dan als je hem toch nooit op hebt?
Oké man.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bijna nooit op bedoel ik.
Heb het nu wel op, maar moet het om de 5 min omhoog duwen.
Duct tapequote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het ging om mijn neus en niet brillen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Leuke brillen staan leuk bij leuke meisjes
ah osquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |