abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122920179
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:04 schreef nodig het volgende:

[..]

Maar jij wil dus beweren dat alcohol slechter voor je is dan wiet?
Alcohol is zeker dodelijker
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122920180
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:02 schreef nodig het volgende:

[..]

Je lijkt net op die ''We stelen van die rijke tatta's G'', die sidney.

Slimmer word je er niet op:

"Als de koningin wakker wordt, ze gaat niet eens tanden poetsen, ze gaat direct jonko.
Ze zegt 'mag ik misschien een wietje?'."
pi_122920206
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:05 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Alcohol is zeker dodelijker
Dat zijn alleen de extreme gevallen hé.
pi_122920269
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:05 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Weet ik veel, beetje kakkerig, beetje ghetto
Beetje dit, beetje dat, beetje alles jwz
pi_122920280
Conclusies

Bij matig gebruik alcohol en cannabis

In het geval van matig gebruik, is het roken van hasj of wiet schadelijker dan alcohol. Cannabis is schadelijk voor de longen.



Eenmalig te veel gebruik alcohol en cannabis

Bij eenmaal te veel gebruik is alcohol schadelijker dan cannabis. Alcohol leidt tot agressie, ongelukken en alcoholvergiftigingen.



Overmatig gebruik alcohol en cannabis

In het geval van overmatig gebruik, zijn alcohol en cannabis beide schadelijk, maar is alcohol aanmerkelijk schadelijker dan cannabis. Alcohol leidt tot tal van ziekten. Jaarlijks overlijden 4000 mensen door alcohol. Door cannabis geen één.

De maatschappelijke ontsporing is bij overmatig alcoholgebruik groter dan bij cannabis.
pi_122920350
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:05 schreef nodig het volgende:

[..]

Dat zijn alleen de extreme gevallen hé.
Van wiet ga je niet dood, alcohol (extreem of niet) is dodelijker
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122920353
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:04 schreef nodig het volgende:

[..]

Maar jij wil dus beweren dat alcohol slechter voor je is dan wiet?
ach who cares #yolo
Tax wil tetten :)!
pi_122920354
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:07 schreef nodig het volgende:
Conclusies

Bij matig gebruik alcohol en cannabis

In het geval van matig gebruik, is het roken van hasj of wiet schadelijker dan alcohol. Cannabis is schadelijk voor de longen.



Eenmalig te veel gebruik alcohol en cannabis

Bij eenmaal te veel gebruik is alcohol schadelijker dan cannabis. Alcohol leidt tot agressie, ongelukken en alcoholvergiftigingen.



Overmatig gebruik alcohol en cannabis

In het geval van overmatig gebruik, zijn alcohol en cannabis beide schadelijk, maar is alcohol aanmerkelijk schadelijker dan cannabis. Alcohol leidt tot tal van ziekten. Jaarlijks overlijden 4000 mensen door alcohol. Door cannabis geen één.

De maatschappelijke ontsporing is bij overmatig alcoholgebruik groter dan bij cannabis.
Hm, dat is waarschijnlijk als je het (met tabak) rookt.
Als je het in een cake zou eten bijvoorbeeld, kan het moeilijk schadelijk voor je longen zijn :+

Maar ik ken wel mensen die door continu blowen gedemotiveerd raakten en bleven zitten enzo.
pi_122920395
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:09 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Hm, dat is waarschijnlijk als je het (met tabak) rookt.
Als je het in een cake zou eten bijvoorbeeld, kan het moeilijk schadelijk voor je longen zijn :+
stoned met obesitas
Tax wil tetten :)!
pi_122920431
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:11 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

stoned met obesitas
_O-
pi_122920455
Haat aan mijn neus.
Mijn bril blijft niet fatsoelijk zitten omdat mijn neus plat is.
Niet dat ik ooit mijn bril op heb :')
pi_122920460
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:09 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Hm, dat is waarschijnlijk als je het (met tabak) rookt.
Als je het in een cake zou eten bijvoorbeeld, kan het moeilijk schadelijk voor je longen zijn :+

Maar ik ken wel mensen die door continu blowen gedemotiveerd raakten en bleven zitten enzo.

Ik ben de beste van de klas
pi_122920467
quote:
18s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Haat aan mijn neus.
Mijn bril blijft niet fatsoelijk zitten omdat mijn neus plat is.
Niet dat ik ooit mijn bril op heb :')
mijn neus ook -plat door auto ongeluk
pi_122920474
quote:
18s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Haat aan mijn neus.
Mijn bril blijft niet fatsoelijk zitten omdat mijn neus plat is.
Niet dat ik ooit mijn bril op heb :')
wat zeur je dan als je hem toch nooit op hebt?
Tax wil tetten :)!
pi_122920506
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:

[..]

mijn neus ook -plat door auto ongeluk
Oké man.
pi_122920508
quote:
18s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Haat aan mijn neus.
Mijn bril blijft niet fatsoelijk zitten omdat mijn neus plat is.
Niet dat ik ooit mijn bril op heb :')
Leuke brillen staan leuk bij leuke meisjes
pi_122920532
Voldemort met een bril _O_
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122920533
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:13 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

wat zeur je dan als je hem toch nooit op hebt?
Bijna nooit op bedoel ik.
Heb het nu wel op, maar moet het om de 5 min omhoog duwen.
pi_122920550
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:14 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Bijna nooit op bedoel ik.
Heb het nu wel op, maar moet het om de 5 min omhoog duwen.
Oké man.
pi_122920551
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:14 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Bijna nooit op bedoel ik.
Heb het nu wel op, maar moet het om de 5 min omhoog duwen.
Duct tape
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122920561
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:14 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Leuke brillen staan leuk bij leuke meisjes
Het ging om mijn neus en niet brillen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')