Alcohol is zeker dodelijkerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar jij wil dus beweren dat alcohol slechter voor je is dan wiet?
"Als de koningin wakker wordt, ze gaat niet eens tanden poetsen, ze gaat direct jonko.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Je lijkt net op die ''We stelen van die rijke tatta's G'', die sidney.
Slimmer word je er niet op:
Beetje dit, beetje dat, beetje alles jwzquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet ik veel, beetje kakkerig, beetje ghetto
Van wiet ga je niet dood, alcohol (extreem of niet) is dodelijkerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat zijn alleen de extreme gevallen hé.
ach who cares #yoloquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar jij wil dus beweren dat alcohol slechter voor je is dan wiet?
Hm, dat is waarschijnlijk als je het (met tabak) rookt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:07 schreef nodig het volgende:
Conclusies
Bij matig gebruik alcohol en cannabis
In het geval van matig gebruik, is het roken van hasj of wiet schadelijker dan alcohol. Cannabis is schadelijk voor de longen.
Eenmalig te veel gebruik alcohol en cannabis
Bij eenmaal te veel gebruik is alcohol schadelijker dan cannabis. Alcohol leidt tot agressie, ongelukken en alcoholvergiftigingen.
Overmatig gebruik alcohol en cannabis
In het geval van overmatig gebruik, zijn alcohol en cannabis beide schadelijk, maar is alcohol aanmerkelijk schadelijker dan cannabis. Alcohol leidt tot tal van ziekten. Jaarlijks overlijden 4000 mensen door alcohol. Door cannabis geen één.
De maatschappelijke ontsporing is bij overmatig alcoholgebruik groter dan bij cannabis.
stoned met obesitasquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:09 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Hm, dat is waarschijnlijk als je het (met tabak) rookt.
Als je het in een cake zou eten bijvoorbeeld, kan het moeilijk schadelijk voor je longen zijn
Ik ben de beste van de klasquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:09 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Hm, dat is waarschijnlijk als je het (met tabak) rookt.
Als je het in een cake zou eten bijvoorbeeld, kan het moeilijk schadelijk voor je longen zijn
Maar ik ken wel mensen die door continu blowen gedemotiveerd raakten en bleven zitten enzo.
mijn neus ook -plat door auto ongelukquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Haat aan mijn neus.
Mijn bril blijft niet fatsoelijk zitten omdat mijn neus plat is.
Niet dat ik ooit mijn bril op heb
wat zeur je dan als je hem toch nooit op hebt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Haat aan mijn neus.
Mijn bril blijft niet fatsoelijk zitten omdat mijn neus plat is.
Niet dat ik ooit mijn bril op heb
Oké man.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mijn neus ook -plat door auto ongeluk
Leuke brillen staan leuk bij leuke meisjesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Haat aan mijn neus.
Mijn bril blijft niet fatsoelijk zitten omdat mijn neus plat is.
Niet dat ik ooit mijn bril op heb
Bijna nooit op bedoel ik.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat zeur je dan als je hem toch nooit op hebt?
Oké man.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bijna nooit op bedoel ik.
Heb het nu wel op, maar moet het om de 5 min omhoog duwen.
Duct tapequote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bijna nooit op bedoel ik.
Heb het nu wel op, maar moet het om de 5 min omhoog duwen.
Het ging om mijn neus en niet brillen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Leuke brillen staan leuk bij leuke meisjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |