abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122919367
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:45 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Samen?
Ja lijkt me gezellig samen kotsen O+
Tax wil tetten :)!
pi_122919398
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:46 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Ja lijkt me gezellig samen kotsen O+
:N :N :N :N :N :N :N :N :N :N
pi_122919420
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:46 schreef nodig het volgende:

[..]

:N :N :N :N :N :N :N :N :N :N
WAT
Tax wil tetten :)!
pi_122919422
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:45 schreef nodig het volgende:

[..]

Wil jij mijn valentijn zijn met terugwerkende kracht O+
Ik was al de Valentijn van mijn beste vriend en mijn beste vriendin, sorry :@
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:45 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Wtf, laat je mij gewoon links liggen
Promi kan toch ook mee? ;(
pi_122919453
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:47 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik was al de Valentijn van mijn beste vriend en mijn beste vriendin, sorry :@

[..]

Promi kan toch ook mee? ;(
:'( :'( :'(

Hoe gaat het de kickboksboy?
pi_122919454
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:46 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Ja lijkt me gezellig samen kotsen O+
Is wel een vervelend gevoel als je steeds moet kotsen terwijl je maag al helemaal leeg is.
pi_122919466
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:46 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Ja lijkt me gezellig samen kotsen O+
Gaan we elkaars haar vasthouden O+
Samen een wc pot delen O+
Samen uit de mond stinken O+
Daarna samen tanden poetsen O+
pi_122919467
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:47 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

WAT
Enigste wat jullie samen mogen doen is bij mij in bed liggen :{w
pi_122919477
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:48 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Is wel een vervelend gevoel als je steeds moet kotsen terwijl je maag al helemaal leeg is.
is het raar dat ik dat soms lekker vind dat gevoel om dan helemaal leeg te zijn?
Tax wil tetten :)!
pi_122919486
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:48 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Gaan we elkaars haar vasthouden O+
Samen een wc pot delen O+
Samen uit de mond stinken O+
Daarna samen tanden poetsen O+
Stop it :{w
pi_122919487
hallo allemaal

tyron hier
pi_122919503
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:47 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik was al de Valentijn van mijn beste vriend en mijn beste vriendin, sorry :@

[..]

Promi kan toch ook mee? ;(
Dat kost wel wat...
pi_122919505
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:48 schreef nodig het volgende:

[..]

:'( :'( :'(

Hoe gaat het de kickboksboy?
Sorry :'(
Ik wil wel jouw vrijdag date zijn?

Heb hem sinds maandag toch al niet meer gezien. ;(
pi_122919508
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:48 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Gaan we elkaars haar vasthouden O+
Samen een wc pot delen O+
Samen uit de mond stinken O+
Daarna samen tanden poetsen O+
wat romantisch O+
Tax wil tetten :)!
pi_122919509
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:48 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

is het raar dat ik dat soms lekker vind dat gevoel om dan helemaal leeg te zijn?
Ik kan je wel vullen :')
pi_122919538
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:48 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

is het raar dat ik dat soms lekker vind dat gevoel om dan helemaal leeg te zijn?
Nee dat niet, maar die neiging tot kotsen continu is niet fijn vind ik :P
pi_122919541
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:49 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Dat kost wel wat...
Nou ja zeg.
pi_122919545
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:49 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Sorry :'(
Ik wil wel jouw vrijdag date zijn?

Heb hem sinds maandag toch al niet meer gezien. ;(
Maar je was toch op jacht? Extra naar de kickboksclub gaan enzo?
Doe jij trouwens aan kickboksen? :?
pi_122919554
vanavont schoolfeest a mnatite
pi_122919576
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:49 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar die neiging tot kotsen continu is niet fijn vind ik :P
Inderdaad dan nog liever buikpijn ofzo :{
pi_122919579
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:49 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

wat romantisch O+
Alles voor jou schatje O+
pi_122919592
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
vanavont schoolfeest a mnatite
Vanavond.

Ga je chicks hosselen?
pi_122919597
quote:
8s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:49 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Nou ja zeg.
Met ons hangen kan niet zomaar, gewoon een eigen strop betalen
pi_122919621
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:50 schreef nodig het volgende:

[..]

Vanavond.

Ga je chicks hosselen?
nee man alleen lelijke op mij school
pi_122919647
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:49 schreef nodig het volgende:

[..]

Maar je was toch op jacht? Extra naar de kickboksclub gaan enzo?
Doe jij trouwens aan kickboksen? :?
Kickboksen is op ieder maandag&woensdag, woensdag was hij er niet ;(

En tuurlijk doe ik aan kickboksen, wil je blauwe plekken zien op mijn benen ofzo :')
pi_122919654
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:49 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar die neiging tot kotsen continu is niet fijn vind ik :P
ik ben raar ;( ik vind dat soms wel lekker :@
Tax wil tetten :)!
pi_122919680
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:52 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

ik ben raar ;( ik vind dat soms wel lekker :@
Anorexia :o :?
pi_122919685
Promi heeft een kots fetisj
pi_122919706
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:51 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Kickboksen is op ieder maandag&woensdag, woensdag was hij er niet ;(

En tuurlijk doe ik aan kickboksen, wil je blauwe plekken zien op mijn benen ofzo :')
Ik geloof niet dat jij aan kickboksen doet :{w
Dan ben je dus een halve manwijf achtig iets :P
pi_122919708
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:49 schreef nodig het volgende:

[..]

Ik kan je wel vullen :')
Geloof me, dat wil je nu echt niet
Tax wil tetten :)!
pi_122919727
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:53 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Geloof me, dat wil je nu echt niet
Meerdere openingen..
pi_122919733
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:52 schreef nodig het volgende:

[..]

Anorexia :o :?
Nee maar als ik moet kotsen vind ik dat niet erg en soms zelfs lekker :')
Tax wil tetten :)!
pi_122919735
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:53 schreef nodig het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat jij aan kickboksen doet :{w
Dan ben je dus een halve manwijf achtig iets :P
Ze is ninja }:|

pi_122919746
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:53 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Meerdere openingen..
:') :')
pi_122919751
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:53 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Meerdere openingen..
daaag gaygay
Tax wil tetten :)!
pi_122919763
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:53 schreef nodig het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat jij aan kickboksen doet :{w
Dan ben je dus een halve manwijf achtig iets :P
Ik doe wel aan kickboksen, goed ben ik niet.
En bedankt :{ Ik heb toch al vaker foto's gepost op FOK!
Draag liever jurkjes dan manwijven kleding hoor :')
pi_122919764
Tipsss..... doe er wat mee
pi_122919773
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:54 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Nee maar als ik moet kotsen vind ik dat niet erg en soms zelfs lekker :')
Hoe kan je dat nou lekker vinden :o
Doe jij dan ook je vinger achter in je keel enzo? Dat durf ik echt niet :+
pi_122919774
Middag :D
pi_122919803
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:54 schreef Taexon het volgende:
Middag :D
Middag
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122919807
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:54 schreef nodig het volgende:

[..]

Hoe kan je dat nou lekker vinden :o
Doe jij dan ook je vinger achter in je keel enzo? Dat durf ik echt niet :+
Nee joh :+
Alleen als ik me beroerd voelt is het zo'n opluchting :9
Tax wil tetten :)!
pi_122919813
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:54 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik doe wel aan kickboksen, goed ben ik niet.
En bedankt :{ Ik heb toch al vaker foto's gepost op FOK!
Draag liever jurkjes dan manwijven kleding hoor :')
Dat is mijn eerste gedachte bij meisjes die kickboksen :P Lijkt me een beetje een ruig iets. Maar misschien dat het wel helemaal populair is daar in Amsterdam.
pi_122919818
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:54 schreef Taexon het volgende:
Middag :D
Hai :D
pi_122919827
it worked
pi_122919828
Mijn nieuwe jurk is er.
pi_122919835
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:55 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Nee joh :+
Alleen als ik me beroerd voelt is het zo'n opluchting :9
Dat is zo maar ik kan het niet forceren :+
pi_122919846
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:56 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn nieuwe jurk is er.
Pics.
pi_122919862
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:56 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn nieuwe jurk is er.
Speciaal voor het schoolfeest van vanav. gekocht zeker _O_?
pi_122919867
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
it worked
Hoe oud ben jij? Is er een beetje bier te zuipen voor jou vanavond?
pi_122919870
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:56 schreef nodig het volgende:

[..]

Dat is zo maar ik kan het niet forceren :+
ach so :+ nja ik krijg heel snel kotsneigingen :+
Tax wil tetten :)!
pi_122919873
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:55 schreef nodig het volgende:

[..]

Dat is mijn eerste gedachte bij meisjes die kickboksen :P Lijkt me een beetje een ruig iets. Maar misschien dat het wel helemaal populair is daar in Amsterdam.
Het is gewoon populair hier in de buurt ja, maar ik was hipster, deed het al voor dat andere meisjes er aan mee deden.
pi_122919883
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:56 schreef nodig het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij? Is er een beetje bier te zuipen voor jou vanavond?
Hij is 14....
Tax wil tetten :)!
pi_122919919
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:57 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Het is gewoon populair hier in de buurt ja, maar ik was hipster, deed het al voor dat andere meisjes er aan mee deden.
Hipsters :'(
Is Amsterdam niet 1 grote pauperbende qua mensen daar :+ ?
pi_122919921
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:56 schreef nodig het volgende:

[..]

Pics.
Geen zin om het aan te trekken enzo :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:56 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Speciaal voor het schoolfeest van vanav. gekocht zeker _O_?
Tuurlijk :D
pi_122919946
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:58 schreef nodig het volgende:

[..]

Hipsters :'(
Is Amsterdam niet 1 grote pauperbende qua mensen daar :+ ?
Nee :')
Daarbij woon ik nog net in 't Gooi, kakkers en alles.
pi_122919951
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:57 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Hij is 14....
owh, niet drinken OmgevallenFlat gewoon lekker cola zuipen bedoelde ik, je wil je hersens niet beschadigen!
pi_122919971
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:59 schreef nodig het volgende:

[..]

owh, niet drinken OmgevallenFlat gewoon lekker cola zuipen bedoelde ik, je wil je hersens niet beschadigen!
Hij is toch al verpest want hij blowt
Tax wil tetten :)!
pi_122919973
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:59 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Nee :')
Daarbij woon ik nog net in 't Gooi, kakkers en alles.
Ah, nee toch, kakkers :'(
Dus je woont in een dikke villa met privechauffeur naar school enzo?
pi_122919977
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:56 schreef nodig het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij? Is er een beetje bier te zuipen voor jou vanavond?
ik ben 14 en ik heb me voorgenomen niet aan drank the beginnen
pi_122919978
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:59 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Nee :')
Daarbij woon ik nog net in 't Gooi, kakkers en alles.
Ik woon ook tussen kakkers :')
pi_122919989
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:59 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Hij is toch al verpest want hij blowt
Oh dan kan OF beter naar de mac donalds alvast een beetje afkijken hoe die later hamburgers moet bakken :P
pi_122919996
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:

[..]

ik ben 14 en ik heb me voorgenomen niet aan drank the beginnen
En wel blowen, serieus? :')
pi_122920007
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:00 schreef nodig het volgende:

[..]

Oh dan kan OF beter naar de mac donalds alvast een beetje afkijken hoe die later hamburgers moet bakken :P
Junior Manager Hamburgers flippen
Tax wil tetten :)!
pi_122920010
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:59 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Ik woon ook tussen kakkers :')
Waar woon jij dan?
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:59 schreef nodig het volgende:

[..]

Ah, nee toch, kakkers :'(
Dus je woont in een dikke villa met privechauffeur naar school enzo?
Nee, ik woon in een rijtjeshuis :'(
pi_122920012
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:59 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Hij is toch al verpest want hij blowt
Niet iedereen krijgt daar schizofrenie van toch? :P
Maar op je 14e al, tja..
pi_122920021
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:00 schreef nodig het volgende:

[..]

En wel blowen, serieus? :')
School gaat gewoon normaal want alcohol dood per jaar 1000 mensen wiet= 0 mense
pi_122920024
Angel joy is ghetto
pi_122920056
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
Angel joy is ghetto
Niet. Ik ben gewoon mezelf.
pi_122920091
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:

[..]

School gaat gewoon normaal want alcohol dood per jaar 1000 mensen wiet= 0 mense
Je lijkt net op die ''We stelen van die rijke tatta's G'', die sidney.

Slimmer word je er niet op:

pi_122920093
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:01 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Niet. Ik ben gewoon mezelf.
Wat is dat?
pi_122920109
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:02 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Wat is dat?
Aziatisch
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122920126
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:02 schreef nodig het volgende:

[..]

Je lijkt net op die ''We stelen van die rijke tatta's G'', die sidney.

Slimmer word je er niet op:

hijs echt dom ik ben gew9oon iq 120
pi_122920151
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:

[..]

hijs echt dom ik ben gew9oon iq 120
Maar jij wil dus beweren dat alcohol slechter voor je is dan wiet?
pi_122920171
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:02 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Wat is dat?
Weet ik veel, beetje kakkerig, beetje ghetto
pi_122920178
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:04 schreef nodig het volgende:

[..]

Maar jij wil dus beweren dat alcohol slechter voor je is dan wiet?
Ja. Ik zoek wel een bron
pi_122920179
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:04 schreef nodig het volgende:

[..]

Maar jij wil dus beweren dat alcohol slechter voor je is dan wiet?
Alcohol is zeker dodelijker
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122920180
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:02 schreef nodig het volgende:

[..]

Je lijkt net op die ''We stelen van die rijke tatta's G'', die sidney.

Slimmer word je er niet op:

"Als de koningin wakker wordt, ze gaat niet eens tanden poetsen, ze gaat direct jonko.
Ze zegt 'mag ik misschien een wietje?'."
pi_122920206
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:05 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Alcohol is zeker dodelijker
Dat zijn alleen de extreme gevallen hé.
pi_122920269
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:05 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Weet ik veel, beetje kakkerig, beetje ghetto
Beetje dit, beetje dat, beetje alles jwz
pi_122920280
Conclusies

Bij matig gebruik alcohol en cannabis

In het geval van matig gebruik, is het roken van hasj of wiet schadelijker dan alcohol. Cannabis is schadelijk voor de longen.



Eenmalig te veel gebruik alcohol en cannabis

Bij eenmaal te veel gebruik is alcohol schadelijker dan cannabis. Alcohol leidt tot agressie, ongelukken en alcoholvergiftigingen.



Overmatig gebruik alcohol en cannabis

In het geval van overmatig gebruik, zijn alcohol en cannabis beide schadelijk, maar is alcohol aanmerkelijk schadelijker dan cannabis. Alcohol leidt tot tal van ziekten. Jaarlijks overlijden 4000 mensen door alcohol. Door cannabis geen één.

De maatschappelijke ontsporing is bij overmatig alcoholgebruik groter dan bij cannabis.
pi_122920350
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:05 schreef nodig het volgende:

[..]

Dat zijn alleen de extreme gevallen hé.
Van wiet ga je niet dood, alcohol (extreem of niet) is dodelijker
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122920353
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:04 schreef nodig het volgende:

[..]

Maar jij wil dus beweren dat alcohol slechter voor je is dan wiet?
ach who cares #yolo
Tax wil tetten :)!
pi_122920354
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:07 schreef nodig het volgende:
Conclusies

Bij matig gebruik alcohol en cannabis

In het geval van matig gebruik, is het roken van hasj of wiet schadelijker dan alcohol. Cannabis is schadelijk voor de longen.



Eenmalig te veel gebruik alcohol en cannabis

Bij eenmaal te veel gebruik is alcohol schadelijker dan cannabis. Alcohol leidt tot agressie, ongelukken en alcoholvergiftigingen.



Overmatig gebruik alcohol en cannabis

In het geval van overmatig gebruik, zijn alcohol en cannabis beide schadelijk, maar is alcohol aanmerkelijk schadelijker dan cannabis. Alcohol leidt tot tal van ziekten. Jaarlijks overlijden 4000 mensen door alcohol. Door cannabis geen één.

De maatschappelijke ontsporing is bij overmatig alcoholgebruik groter dan bij cannabis.
Hm, dat is waarschijnlijk als je het (met tabak) rookt.
Als je het in een cake zou eten bijvoorbeeld, kan het moeilijk schadelijk voor je longen zijn :+

Maar ik ken wel mensen die door continu blowen gedemotiveerd raakten en bleven zitten enzo.
pi_122920395
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:09 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Hm, dat is waarschijnlijk als je het (met tabak) rookt.
Als je het in een cake zou eten bijvoorbeeld, kan het moeilijk schadelijk voor je longen zijn :+
stoned met obesitas
Tax wil tetten :)!
pi_122920431
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:11 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

stoned met obesitas
_O-
pi_122920455
Haat aan mijn neus.
Mijn bril blijft niet fatsoelijk zitten omdat mijn neus plat is.
Niet dat ik ooit mijn bril op heb :')
pi_122920460
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:09 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Hm, dat is waarschijnlijk als je het (met tabak) rookt.
Als je het in een cake zou eten bijvoorbeeld, kan het moeilijk schadelijk voor je longen zijn :+

Maar ik ken wel mensen die door continu blowen gedemotiveerd raakten en bleven zitten enzo.

Ik ben de beste van de klas
pi_122920467
quote:
18s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Haat aan mijn neus.
Mijn bril blijft niet fatsoelijk zitten omdat mijn neus plat is.
Niet dat ik ooit mijn bril op heb :')
mijn neus ook -plat door auto ongeluk
pi_122920474
quote:
18s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Haat aan mijn neus.
Mijn bril blijft niet fatsoelijk zitten omdat mijn neus plat is.
Niet dat ik ooit mijn bril op heb :')
wat zeur je dan als je hem toch nooit op hebt?
Tax wil tetten :)!
pi_122920506
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:

[..]

mijn neus ook -plat door auto ongeluk
Oké man.
pi_122920508
quote:
18s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Haat aan mijn neus.
Mijn bril blijft niet fatsoelijk zitten omdat mijn neus plat is.
Niet dat ik ooit mijn bril op heb :')
Leuke brillen staan leuk bij leuke meisjes
pi_122920532
Voldemort met een bril _O_
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122920533
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:13 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

wat zeur je dan als je hem toch nooit op hebt?
Bijna nooit op bedoel ik.
Heb het nu wel op, maar moet het om de 5 min omhoog duwen.
pi_122920550
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:14 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Bijna nooit op bedoel ik.
Heb het nu wel op, maar moet het om de 5 min omhoog duwen.
Oké man.
pi_122920551
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:14 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Bijna nooit op bedoel ik.
Heb het nu wel op, maar moet het om de 5 min omhoog duwen.
Duct tape
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122920561
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:14 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Leuke brillen staan leuk bij leuke meisjes
Het ging om mijn neus en niet brillen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')