quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja lijkt me gezellig samen kotsen
Ik was al de Valentijn van mijn beste vriend en mijn beste vriendin, sorryquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Wil jij mijn valentijn zijn met terugwerkende kracht
Promi kan toch ook mee?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wtf, laat je mij gewoon links liggen
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik was al de Valentijn van mijn beste vriend en mijn beste vriendin, sorry
[..]
Promi kan toch ook mee?
Is wel een vervelend gevoel als je steeds moet kotsen terwijl je maag al helemaal leeg is.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja lijkt me gezellig samen kotsen
Gaan we elkaars haar vasthoudenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja lijkt me gezellig samen kotsen
is het raar dat ik dat soms lekker vind dat gevoel om dan helemaal leeg te zijn?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:48 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Is wel een vervelend gevoel als je steeds moet kotsen terwijl je maag al helemaal leeg is.
Stop itquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gaan we elkaars haar vasthouden
Samen een wc pot delen
Samen uit de mond stinken
Daarna samen tanden poetsen
Dat kost wel wat...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik was al de Valentijn van mijn beste vriend en mijn beste vriendin, sorry
[..]
Promi kan toch ook mee?
wat romantischquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gaan we elkaars haar vasthouden
Samen een wc pot delen
Samen uit de mond stinken
Daarna samen tanden poetsen
Ik kan je wel vullenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is het raar dat ik dat soms lekker vind dat gevoel om dan helemaal leeg te zijn?
Nee dat niet, maar die neiging tot kotsen continu is niet fijn vind ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is het raar dat ik dat soms lekker vind dat gevoel om dan helemaal leeg te zijn?
Maar je was toch op jacht? Extra naar de kickboksclub gaan enzo?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry
Ik wil wel jouw vrijdag date zijn?
Heb hem sinds maandag toch al niet meer gezien.
Inderdaad dan nog liever buikpijn ofzoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:49 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar die neiging tot kotsen continu is niet fijn vind ik
Vanavond.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
vanavont schoolfeest a mnatite
Kickboksen is op ieder maandag&woensdag, woensdag was hij er nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar je was toch op jacht? Extra naar de kickboksclub gaan enzo?
Doe jij trouwens aan kickboksen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |