abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122918908
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wat is atten?
Vreten maar dan met drinken :P
pi_122918910
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wat is atten?
He :D groentje
pi_122918911
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wat is atten?
in één keer opdrinken
pi_122919022
Er is ook een baas die het in een paar seconden wegtikt maar geen zin om dat filmpje te gaan zoeken :P

En in Nederland word er niet met water ''geat'' maar meestal met alcoholische dranken :P
pi_122919047
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:36 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

He :D groentje
Klinkt niet echt lady like, dus nee.
pi_122919087
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Klinkt niet echt lady like, dus nee.
is leuk man
Tax wil tetten :)!
pi_122919104
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Klinkt niet echt lady like, dus nee.
Gewoon one of the boys worden
pi_122919116
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:40 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

is leuk man
Als je wilt kotsen ja.
pi_122919151
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Klinkt niet echt lady like, dus nee.
Je kan ook een vodka-tampon proberen.
pi_122919153
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:40 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Gewoon one of the boys worden
Dat was ik altijd tot in de brugklas.
Maar toen werd ik altijd gefriendzoned.
pi_122919190
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:41 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Je kan ook een vodka-tampon proberen.
Bah, nu moet ik aan het ene meisje denken die haar eigen tampon leeg zoog :')
pi_122919209
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:42 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Bah, nu moet ik aan het ene meisje denken die haar eigen tampon leeg zoog :')
Dat was echt een aandachtshoer ;(
pi_122919212
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:41 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dat was ik altijd tot in de brugklas.
Maar toen werd ik altijd gefriendzoned.
Had jij voor je middelbareschooltijd contact met het andere geslacht :')?
pi_122919228
AJ heb je een vriendje?
pi_122919256
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:42 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Had jij voor je middelbareschooltijd contact met het andere geslacht :')?
iew meisjes
pi_122919261
Luiste beroep: 3FM dj.
pi_122919287
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:43 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

iew meisjes
Nog steeds...
pi_122919292
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:40 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Als je wilt kotsen ja.
ja dat wil ik
Tax wil tetten :)!
pi_122919297
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:42 schreef nodig het volgende:
AJ heb je een vriendje?
Nein.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:42 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Dat was echt een aandachtshoer ;(
Wel een vieze aandachtshoer ;(
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:42 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Had jij voor je middelbareschooltijd contact met het andere geslacht :')?
Ja, maar dan als vrienden.
pi_122919310
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:44 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

ja dat wil ik
Samen?
pi_122919330
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:44 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Nein.

[..]

Wel een vieze aandachtshoer ;(

[..]

Ja, maar dan als vrienden.
Wil jij mijn valentijn zijn met terugwerkende kracht O+
pi_122919333
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:45 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Samen?
Wtf, laat je mij gewoon links liggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')