is leuk manquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klinkt niet echt lady like, dus nee.
Gewoon one of the boys wordenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klinkt niet echt lady like, dus nee.
Je kan ook een vodka-tampon proberen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klinkt niet echt lady like, dus nee.
Bah, nu moet ik aan het ene meisje denken die haar eigen tampon leeg zoogquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:41 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Je kan ook een vodka-tampon proberen.
Dat was echt een aandachtshoerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bah, nu moet ik aan het ene meisje denken die haar eigen tampon leeg zoog
Had jij voor je middelbareschooltijd contact met het andere geslachtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat was ik altijd tot in de brugklas.
Maar toen werd ik altijd gefriendzoned.
iew meisjesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Had jij voor je middelbareschooltijd contact met het andere geslacht?
Nein.quote:
Wel een vieze aandachtshoerquote:
Ja, maar dan als vrienden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Had jij voor je middelbareschooltijd contact met het andere geslacht?
Wil jij mijn valentijn zijn met terugwerkende krachtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nein.
[..]
Wel een vieze aandachtshoer
[..]
Ja, maar dan als vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |