Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik snap hem niet helemaal, maar waarschijnlijk ben ik te oud voor dat soort humor
Wel lief dat je aan me denkt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik neem ook wel condooms mee, kunnen al die knaapjes rijden op je been
Ik doe toch een jurk aan verdorrie.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Anders is je broek straks ook wit jeweet. Neem wel je stash mee, kunnen we insmoken
Irriteer 'm met een anonieme mail.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
echt focking idioten mijn pa wil praten met de ouders van een jochie die me altijd irriteerd.
status:
mijn pa: zakenman
zijn pa: junk
zijn ma: heeft 7 mannen gehad
waar zijn ze mee bezig?
Politie zit er ook al boven op dus ik ga er niet op inquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:28 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Irriteer 'm met een anonieme mail.
Ohja sorryquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik doe toch een jurk aan verdorrie.
Ik neem wel drank mee
Vergeven.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ohja sorry
Maar maar maar ik drink niet..
Zijn ma is bezig met neuken dat moge duidelijk zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
echt focking idioten mijn pa wil praten met de ouders van een jochie die me altijd irriteerd.
status:
mijn pa: zakenman
zijn pa: junk
zijn ma: heeft 7 mannen gehad
waar zijn ze mee bezig?
ja maar wat moet mijn pa daarmee pratenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zijn ma is bezig met neuken dat moge duidelijk zijn
Wat neem je mee dan? Mijn eerste druppel moet wel goed zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vergeven.
Dan leer je maar drinken
Vodkaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat neem je mee dan? Mijn eerste druppel moet wel goed zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |