abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122918214
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:18 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

:D chille moeder
Jeweet :7
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122918222
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:17 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Witte broek.
Al mijn broeken zijn wit
pi_122918230
snappie....
pi_122918243
hé hé!
pi_122918309
:')
pi_122918342
Ik snap hem niet helemaal, maar waarschijnlijk ben ik te oud voor dat soort humor :)
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122918369
Ik neem ook wel condooms mee, kunnen al die knaapjes rijden op je been
pi_122918370
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik snap hem niet helemaal, maar waarschijnlijk ben ik te oud voor dat soort humor :)
Hoe oud ben je?
Ik 20..
pi_122918411
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:22 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Hoe oud ben je?
Ik 20..
38
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122918450
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik neem ook wel condooms mee, kunnen al die knaapjes rijden op je been
Wel lief dat je aan me denkt.
pi_122918533
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:24 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wel lief dat je aan me denkt.
Anders is je broek straks ook wit jeweet. Neem wel je stash mee, kunnen we insmoken
pi_122918582
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:26 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Anders is je broek straks ook wit jeweet. Neem wel je stash mee, kunnen we insmoken
Ik doe toch een jurk aan verdorrie.
Ik neem wel drank mee :7
pi_122918587
echt focking idioten mijn pa wil praten met de ouders van een jochie die me altijd irriteerd.

status:
mijn pa: zakenman
zijn pa: junk
zijn ma: heeft 7 mannen gehad

waar zijn ze mee bezig?
:')
pi_122918606
Gewoon snuif meenemen lijkt me het beste
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122918615
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
echt focking idioten mijn pa wil praten met de ouders van een jochie die me altijd irriteerd.

status:
mijn pa: zakenman
zijn pa: junk
zijn ma: heeft 7 mannen gehad

waar zijn ze mee bezig?
:')
Irriteer 'm met een anonieme mail.
pi_122918633
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:28 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Irriteer 'm met een anonieme mail.
Politie zit er ook al boven op dus ik ga er niet op in
pi_122918645
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:27 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik doe toch een jurk aan verdorrie.
Ik neem wel drank mee :7
Ohja sorry
Maar maar maar ik drink niet..
pi_122918723
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:29 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Ohja sorry
Maar maar maar ik drink niet..
Vergeven.
Dan leer je maar drinken :{w
pi_122918750
Drinken is haram in de cultoer van gaygay
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122918758
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
echt focking idioten mijn pa wil praten met de ouders van een jochie die me altijd irriteerd.

status:
mijn pa: zakenman
zijn pa: junk
zijn ma: heeft 7 mannen gehad

waar zijn ze mee bezig?
:')
Zijn ma is bezig met neuken dat moge duidelijk zijn
Tax wil tetten :)!
pi_122918794
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:32 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Zijn ma is bezig met neuken dat moge duidelijk zijn
ja maar wat moet mijn pa daarmee praten
pi_122918817
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:31 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Vergeven.
Dan leer je maar drinken :{w
Wat neem je mee dan? Mijn eerste druppel moet wel goed zijn
pi_122918843
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:33 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Wat neem je mee dan? Mijn eerste druppel moet wel goed zijn
Vodka
pi_122918860
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:34 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Vodka
Atten?
pi_122918888
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:34 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Atten?
Wat is atten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')