Tot vanavondquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:41 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk. Tot vanavond mensen![]()
Doen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
Vanavond schoolfeest zonder leraren, maar geen kaartje zal ik gaan?
De school waar ik op zat heeft nu alcoholvrije feesten, nadat 'we' een tankstation hadden geslooptquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
Vanavond schoolfeest zonder leraren, maar geen kaartje zal ik gaan?
Is goed. Waar en wanneer?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja kom als full ninja, gaan we via het dak
Dat kan je amper een feest noemen...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:54 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
De school waar ik op zat heeft nu alcoholvrije feesten, nadat 'we' een tankstation hadden gesloopt
(Ik niet hoor)
Tot 8 uur toch :Squote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Vanavond, tot hoe laat mag je opblijven?
Waga 0317
Jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
Vanavond schoolfeest zonder leraren, maar geen kaartje zal ik gaan?
Ow dat redden we wel, mijn moeder komt me ophalen om 10 voor 8 dan mag je meerijdenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tot 8 uur toch :S
Wat voor kleur jurk moet ik aan doen?
Show 'm mequote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
Gaygay heb je mijn snapback al gezien?
Is goed, cool.quote:Op
vrijdag 15 februari 2013 16:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ow dat redden we wel, mijn moeder komt me ophalen om 10 voor 8 dan mag je meerijden
Wit, rood of zwart en dan met van die gele sterretjes op je rode jurk
Roze v-hals en blauwe muts, wat voor broek?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is goed, cool.
Ik doe een roze jurk aan, beter ga je matchen.
Jep. maar kon uiteindelijk niet kiezen tussen die 2 zegmaarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ScrollenGewoon naar pagina 2. Nice
wdat was toch diegene die je as eerst wou kopen?
Witte broek.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Roze v-hals en blauwe muts, wat voor broek?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jep. maar kon uiteindelijk niet kiezen tussen die 2 zegmaar![]()
toen heeft mijn moeder maar besteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |