abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122916344
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:31 schreef Stuart het volgende:
Nog 10 minuten en dan ben ik weer weg :s)
jammer man ;(
Tax wil tetten :)!
pi_122916415
swekswek
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122916424
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:32 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

jammer man ;(
Helaas -O-
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122916704
* Stuart gaat weer aan het werk. Tot vanavond mensen :W :*
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122916751
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:41 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk. Tot vanavond mensen :W :*
Tot vanavond :W :W
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122917145
Vanavond schoolfeest zonder leraren, maar geen kaartje zal ik gaan?
pi_122917174
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
Vanavond schoolfeest zonder leraren, maar geen kaartje zal ik gaan?
Doen.
Mag ik mee?
pi_122917230
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:53 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Doen.
Mag ik mee?
Ja kom als full ninja, gaan we via het dak
pi_122917264
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
Vanavond schoolfeest zonder leraren, maar geen kaartje zal ik gaan?
De school waar ik op zat heeft nu alcoholvrije feesten, nadat 'we' een tankstation hadden gesloopt :')
(Ik niet hoor)
pi_122917269
Ik eet loempia's
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122917372
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:54 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Ja kom als full ninja, gaan we via het dak
Is goed. Waar en wanneer?
pi_122917416
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:54 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

De school waar ik op zat heeft nu alcoholvrije feesten, nadat 'we' een tankstation hadden gesloopt :')
(Ik niet hoor)
Dat kan je amper een feest noemen...
Of dat systeem met bandjes :') :')
pi_122917427
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:57 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Is goed. Waar en wanneer?
Vanavond, tot hoe laat mag je opblijven?
Waga 0317
pi_122917478
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:58 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Vanavond, tot hoe laat mag je opblijven?
Waga 0317
Tot 8 uur toch :S
Wat voor kleur jurk moet ik aan doen?
pi_122917617
Gaygay heb je mijn snapback al gezien?
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122917847
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
Vanavond schoolfeest zonder leraren, maar geen kaartje zal ik gaan?
Ja
Tax wil tetten :)!
pi_122917975
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:00 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Tot 8 uur toch :S
Wat voor kleur jurk moet ik aan doen?
Ow dat redden we wel, mijn moeder komt me ophalen om 10 voor 8 dan mag je meerijden
Wit, rood of zwart en dan met van die gele sterretjes op je rode jurk :@
pi_122917980
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
Gaygay heb je mijn snapback al gezien?
Show 'm me
pi_122917993
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:13 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Show 'm me
Scroll naar boven :')
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122918039
quote:
10s.gif Op
vrijdag 15 februari 2013 16:13 schreef Ga.aguyim het volgende:


[..]

Ow dat redden we wel, mijn moeder komt me ophalen om 10 voor 8 dan mag je meerijden
Wit, rood of zwart en dan met van die gele sterretjes op je rode jurk :@
Is goed, cool.
:')
Ik doe een roze jurk aan, beter ga je matchen.
pi_122918075
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:13 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Scroll naar boven :')
Scrollen :') Gewoon naar pagina 2. Nice :) wdat was toch diegene die je as eerst wou kopen?
pi_122918105
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:15 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Is goed, cool.
:')
Ik doe een roze jurk aan, beter ga je matchen.
Roze v-hals en blauwe muts, wat voor broek?
pi_122918154
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:15 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Scrollen :') Gewoon naar pagina 2. Nice :) wdat was toch diegene die je as eerst wou kopen?
Jep. maar kon uiteindelijk niet kiezen tussen die 2 zegmaar :')
toen heeft mijn moeder maar besteld :')
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122918170
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:16 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Roze v-hals en blauwe muts, wat voor broek?
Witte broek.
pi_122918202
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:17 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Jep. maar kon uiteindelijk niet kiezen tussen die 2 zegmaar :')
toen heeft mijn moeder maar besteld :')
:D chille moeder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')