Jij bent ook groot dus waarom vind jij het verschrikkelijkquote:
aawh schattigquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
JNG / [JNG slowchat #509] honger
1,70 is niet groot vergeleken met die reuzen hierquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent ook groot dus waarom vind jij het verschrikkelijk
Ik vind dat wel vrij groot voor een vrouw hoor. Ik ben maar 1.75quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
1,70 is niet groot vergeleken met die reuzen hier
Hahahahaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:18 schreef promisionxexposed het volgende:
De meetlint van tax vond dat ik 1,65 was maar dat vond ik niet dus heb 1,70 op mijn id laten zetten
Dat is best een groot verschilquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
toen ik 14 was, was ik 1,62
Belachelijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
Toen ik 14 was was ik 1,70 of iets in die richting
Jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dirty mind is a joy forever was het toch?
jepquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dirty mind is a joy forever was het toch?
Tot vanavondquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:41 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk. Tot vanavond mensen![]()
Doen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
Vanavond schoolfeest zonder leraren, maar geen kaartje zal ik gaan?
De school waar ik op zat heeft nu alcoholvrije feesten, nadat 'we' een tankstation hadden geslooptquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
Vanavond schoolfeest zonder leraren, maar geen kaartje zal ik gaan?
Is goed. Waar en wanneer?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja kom als full ninja, gaan we via het dak
Dat kan je amper een feest noemen...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:54 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
De school waar ik op zat heeft nu alcoholvrije feesten, nadat 'we' een tankstation hadden gesloopt
(Ik niet hoor)
Tot 8 uur toch :Squote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Vanavond, tot hoe laat mag je opblijven?
Waga 0317
Jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
Vanavond schoolfeest zonder leraren, maar geen kaartje zal ik gaan?
Ow dat redden we wel, mijn moeder komt me ophalen om 10 voor 8 dan mag je meerijdenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tot 8 uur toch :S
Wat voor kleur jurk moet ik aan doen?
Show 'm mequote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
Gaygay heb je mijn snapback al gezien?
Is goed, cool.quote:Op
vrijdag 15 februari 2013 16:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ow dat redden we wel, mijn moeder komt me ophalen om 10 voor 8 dan mag je meerijden
Wit, rood of zwart en dan met van die gele sterretjes op je rode jurk
Roze v-hals en blauwe muts, wat voor broek?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is goed, cool.
Ik doe een roze jurk aan, beter ga je matchen.
Jep. maar kon uiteindelijk niet kiezen tussen die 2 zegmaarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ScrollenGewoon naar pagina 2. Nice
wdat was toch diegene die je as eerst wou kopen?
Witte broek.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Roze v-hals en blauwe muts, wat voor broek?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Jep. maar kon uiteindelijk niet kiezen tussen die 2 zegmaar![]()
toen heeft mijn moeder maar besteld
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik snap hem niet helemaal, maar waarschijnlijk ben ik te oud voor dat soort humor
Wel lief dat je aan me denkt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik neem ook wel condooms mee, kunnen al die knaapjes rijden op je been
Ik doe toch een jurk aan verdorrie.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Anders is je broek straks ook wit jeweet. Neem wel je stash mee, kunnen we insmoken
Irriteer 'm met een anonieme mail.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
echt focking idioten mijn pa wil praten met de ouders van een jochie die me altijd irriteerd.
status:
mijn pa: zakenman
zijn pa: junk
zijn ma: heeft 7 mannen gehad
waar zijn ze mee bezig?
Politie zit er ook al boven op dus ik ga er niet op inquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:28 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Irriteer 'm met een anonieme mail.
Ohja sorryquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik doe toch een jurk aan verdorrie.
Ik neem wel drank mee
Vergeven.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ohja sorry
Maar maar maar ik drink niet..
Zijn ma is bezig met neuken dat moge duidelijk zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
echt focking idioten mijn pa wil praten met de ouders van een jochie die me altijd irriteerd.
status:
mijn pa: zakenman
zijn pa: junk
zijn ma: heeft 7 mannen gehad
waar zijn ze mee bezig?
ja maar wat moet mijn pa daarmee pratenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zijn ma is bezig met neuken dat moge duidelijk zijn
Wat neem je mee dan? Mijn eerste druppel moet wel goed zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vergeven.
Dan leer je maar drinken
Vodkaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Wat neem je mee dan? Mijn eerste druppel moet wel goed zijn
is leuk manquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klinkt niet echt lady like, dus nee.
Gewoon one of the boys wordenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klinkt niet echt lady like, dus nee.
Je kan ook een vodka-tampon proberen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klinkt niet echt lady like, dus nee.
Bah, nu moet ik aan het ene meisje denken die haar eigen tampon leeg zoogquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:41 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Je kan ook een vodka-tampon proberen.
Dat was echt een aandachtshoerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bah, nu moet ik aan het ene meisje denken die haar eigen tampon leeg zoog
Had jij voor je middelbareschooltijd contact met het andere geslachtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat was ik altijd tot in de brugklas.
Maar toen werd ik altijd gefriendzoned.
iew meisjesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Had jij voor je middelbareschooltijd contact met het andere geslacht?
Nein.quote:
Wel een vieze aandachtshoerquote:
Ja, maar dan als vrienden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Had jij voor je middelbareschooltijd contact met het andere geslacht?
Wil jij mijn valentijn zijn met terugwerkende krachtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nein.
[..]
Wel een vieze aandachtshoer
[..]
Ja, maar dan als vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |