abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122915722
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:16 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

ja verschrikkelijk
Jij bent ook groot dus waarom vind jij het verschrikkelijk :?
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122915726
Tax wil tetten :)!
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:17:36 #103
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_122915734
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:16 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

ja verschrikkelijk
ben jij zo klein dan? O+
ok.
pi_122915754
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:17 schreef Stuart het volgende:

[..]

Jij bent ook groot dus waarom vind jij het verschrikkelijk :?
1,70 is niet groot vergeleken met die reuzen hier :D
Tax wil tetten :)!
pi_122915784
Meiden :')
ik word wel homo ofzo
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122915790
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:17 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

1,70 is niet groot vergeleken met die reuzen hier :D
Ik vind dat wel vrij groot voor een vrouw hoor. Ik ben maar 1.75 :P
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122915794
De meetlint van tax vond dat ik 1,65 was maar dat vond ik niet dus heb 1,70 op mijn id laten zetten
Tax wil tetten :)!
pi_122915796
Toen ik 14 was though was ik 1.54 :o
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122915816
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:18 schreef promisionxexposed het volgende:
De meetlint van tax vond dat ik 1,65 was maar dat vond ik niet dus heb 1,70 op mijn id laten zetten
Hahahaha :D _O-
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122915820
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:18 schreef Stuart het volgende:
Toen ik 14 was though was ik 1.54 :o
Terug de mijnen in jij
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122915826
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:19 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Terug de mijnen in jij
Hahaha _O-
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:19:47 #112
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_122915831
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:18 schreef Stuart het volgende:
Toen ik 14 was though was ik 1.54 :o
O+ :D!
ok.
pi_122915835
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:18 schreef Stuart het volgende:
Toen ik 14 was though was ik 1.54 :o
toen ik 14 was, was ik 1,62 :9
Tax wil tetten :)!
pi_122915850
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:19 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

toen ik 14 was, was ik 1,62 :9
Dat is best een groot verschil :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122915852
Toen ik 14 was was ik 1,70 of iets in die richting
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122915863
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
Toen ik 14 was was ik 1,70 of iets in die richting
Belachelijk :{w
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122915873
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:20 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat is best een groot verschil :Y
ja best wel :9
Tax wil tetten :)!
pi_122915891
Turn up the bass :7
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122915907
Mijn kamer trilt
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122916015
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
Mijn kamer trilt
lekker
Tax wil tetten :)!
pi_122916028
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:24 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

lekker
:')
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122916037
Dirty mind is a joy forever was het toch?
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122916096
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dirty mind is a joy forever was het toch?
Ja :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122916160
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dirty mind is a joy forever was het toch?
jep
Tax wil tetten :)!
pi_122916326
Nog 10 minuten en dan ben ik weer weg :s)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122916344
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:31 schreef Stuart het volgende:
Nog 10 minuten en dan ben ik weer weg :s)
jammer man ;(
Tax wil tetten :)!
pi_122916415
swekswek
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122916424
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:32 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

jammer man ;(
Helaas -O-
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122916704
* Stuart gaat weer aan het werk. Tot vanavond mensen :W :*
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122916751
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:41 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk. Tot vanavond mensen :W :*
Tot vanavond :W :W
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122917145
Vanavond schoolfeest zonder leraren, maar geen kaartje zal ik gaan?
pi_122917174
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
Vanavond schoolfeest zonder leraren, maar geen kaartje zal ik gaan?
Doen.
Mag ik mee?
pi_122917230
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:53 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Doen.
Mag ik mee?
Ja kom als full ninja, gaan we via het dak
pi_122917264
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
Vanavond schoolfeest zonder leraren, maar geen kaartje zal ik gaan?
De school waar ik op zat heeft nu alcoholvrije feesten, nadat 'we' een tankstation hadden gesloopt :')
(Ik niet hoor)
pi_122917269
Ik eet loempia's
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122917372
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:54 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Ja kom als full ninja, gaan we via het dak
Is goed. Waar en wanneer?
pi_122917416
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:54 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

De school waar ik op zat heeft nu alcoholvrije feesten, nadat 'we' een tankstation hadden gesloopt :')
(Ik niet hoor)
Dat kan je amper een feest noemen...
Of dat systeem met bandjes :') :')
pi_122917427
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:57 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Is goed. Waar en wanneer?
Vanavond, tot hoe laat mag je opblijven?
Waga 0317
pi_122917478
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:58 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Vanavond, tot hoe laat mag je opblijven?
Waga 0317
Tot 8 uur toch :S
Wat voor kleur jurk moet ik aan doen?
pi_122917617
Gaygay heb je mijn snapback al gezien?
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122917847
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
Vanavond schoolfeest zonder leraren, maar geen kaartje zal ik gaan?
Ja
Tax wil tetten :)!
pi_122917975
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:00 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Tot 8 uur toch :S
Wat voor kleur jurk moet ik aan doen?
Ow dat redden we wel, mijn moeder komt me ophalen om 10 voor 8 dan mag je meerijden
Wit, rood of zwart en dan met van die gele sterretjes op je rode jurk :@
pi_122917980
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
Gaygay heb je mijn snapback al gezien?
Show 'm me
pi_122917993
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:13 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Show 'm me
Scroll naar boven :')
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122918039
quote:
10s.gif Op
vrijdag 15 februari 2013 16:13 schreef Ga.aguyim het volgende:


[..]

Ow dat redden we wel, mijn moeder komt me ophalen om 10 voor 8 dan mag je meerijden
Wit, rood of zwart en dan met van die gele sterretjes op je rode jurk :@
Is goed, cool.
:')
Ik doe een roze jurk aan, beter ga je matchen.
pi_122918075
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:13 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Scroll naar boven :')
Scrollen :') Gewoon naar pagina 2. Nice :) wdat was toch diegene die je as eerst wou kopen?
pi_122918105
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:15 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Is goed, cool.
:')
Ik doe een roze jurk aan, beter ga je matchen.
Roze v-hals en blauwe muts, wat voor broek?
pi_122918154
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:15 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Scrollen :') Gewoon naar pagina 2. Nice :) wdat was toch diegene die je as eerst wou kopen?
Jep. maar kon uiteindelijk niet kiezen tussen die 2 zegmaar :')
toen heeft mijn moeder maar besteld :')
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122918170
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:16 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Roze v-hals en blauwe muts, wat voor broek?
Witte broek.
pi_122918202
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:17 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Jep. maar kon uiteindelijk niet kiezen tussen die 2 zegmaar :')
toen heeft mijn moeder maar besteld :')
:D chille moeder
pi_122918214
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:18 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

:D chille moeder
Jeweet :7
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122918222
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:17 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Witte broek.
Al mijn broeken zijn wit
pi_122918230
snappie....
pi_122918243
hé hé!
pi_122918309
:')
pi_122918342
Ik snap hem niet helemaal, maar waarschijnlijk ben ik te oud voor dat soort humor :)
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122918369
Ik neem ook wel condooms mee, kunnen al die knaapjes rijden op je been
pi_122918370
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik snap hem niet helemaal, maar waarschijnlijk ben ik te oud voor dat soort humor :)
Hoe oud ben je?
Ik 20..
pi_122918411
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:22 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Hoe oud ben je?
Ik 20..
38
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122918450
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik neem ook wel condooms mee, kunnen al die knaapjes rijden op je been
Wel lief dat je aan me denkt.
pi_122918533
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:24 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wel lief dat je aan me denkt.
Anders is je broek straks ook wit jeweet. Neem wel je stash mee, kunnen we insmoken
pi_122918582
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:26 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Anders is je broek straks ook wit jeweet. Neem wel je stash mee, kunnen we insmoken
Ik doe toch een jurk aan verdorrie.
Ik neem wel drank mee :7
pi_122918587
echt focking idioten mijn pa wil praten met de ouders van een jochie die me altijd irriteerd.

status:
mijn pa: zakenman
zijn pa: junk
zijn ma: heeft 7 mannen gehad

waar zijn ze mee bezig?
:')
pi_122918606
Gewoon snuif meenemen lijkt me het beste
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122918615
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
echt focking idioten mijn pa wil praten met de ouders van een jochie die me altijd irriteerd.

status:
mijn pa: zakenman
zijn pa: junk
zijn ma: heeft 7 mannen gehad

waar zijn ze mee bezig?
:')
Irriteer 'm met een anonieme mail.
pi_122918633
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:28 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Irriteer 'm met een anonieme mail.
Politie zit er ook al boven op dus ik ga er niet op in
pi_122918645
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:27 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik doe toch een jurk aan verdorrie.
Ik neem wel drank mee :7
Ohja sorry
Maar maar maar ik drink niet..
pi_122918723
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:29 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Ohja sorry
Maar maar maar ik drink niet..
Vergeven.
Dan leer je maar drinken :{w
pi_122918750
Drinken is haram in de cultoer van gaygay
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122918758
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
echt focking idioten mijn pa wil praten met de ouders van een jochie die me altijd irriteerd.

status:
mijn pa: zakenman
zijn pa: junk
zijn ma: heeft 7 mannen gehad

waar zijn ze mee bezig?
:')
Zijn ma is bezig met neuken dat moge duidelijk zijn
Tax wil tetten :)!
pi_122918794
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:32 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Zijn ma is bezig met neuken dat moge duidelijk zijn
ja maar wat moet mijn pa daarmee praten
pi_122918817
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:31 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Vergeven.
Dan leer je maar drinken :{w
Wat neem je mee dan? Mijn eerste druppel moet wel goed zijn
pi_122918843
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:33 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Wat neem je mee dan? Mijn eerste druppel moet wel goed zijn
Vodka
pi_122918860
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:34 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Vodka
Atten?
pi_122918888
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:34 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Atten?
Wat is atten?
pi_122918908
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wat is atten?
Vreten maar dan met drinken :P
pi_122918910
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wat is atten?
He :D groentje
pi_122918911
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:35 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wat is atten?
in één keer opdrinken
pi_122919022
Er is ook een baas die het in een paar seconden wegtikt maar geen zin om dat filmpje te gaan zoeken :P

En in Nederland word er niet met water ''geat'' maar meestal met alcoholische dranken :P
pi_122919047
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:36 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

He :D groentje
Klinkt niet echt lady like, dus nee.
pi_122919087
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Klinkt niet echt lady like, dus nee.
is leuk man
Tax wil tetten :)!
pi_122919104
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Klinkt niet echt lady like, dus nee.
Gewoon one of the boys worden
pi_122919116
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:40 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

is leuk man
Als je wilt kotsen ja.
pi_122919151
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Klinkt niet echt lady like, dus nee.
Je kan ook een vodka-tampon proberen.
pi_122919153
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:40 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Gewoon one of the boys worden
Dat was ik altijd tot in de brugklas.
Maar toen werd ik altijd gefriendzoned.
pi_122919190
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:41 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Je kan ook een vodka-tampon proberen.
Bah, nu moet ik aan het ene meisje denken die haar eigen tampon leeg zoog :')
pi_122919209
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:42 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Bah, nu moet ik aan het ene meisje denken die haar eigen tampon leeg zoog :')
Dat was echt een aandachtshoer ;(
pi_122919212
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:41 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dat was ik altijd tot in de brugklas.
Maar toen werd ik altijd gefriendzoned.
Had jij voor je middelbareschooltijd contact met het andere geslacht :')?
pi_122919228
AJ heb je een vriendje?
pi_122919256
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:42 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Had jij voor je middelbareschooltijd contact met het andere geslacht :')?
iew meisjes
pi_122919261
Luiste beroep: 3FM dj.
pi_122919287
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:43 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

iew meisjes
Nog steeds...
pi_122919292
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:40 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Als je wilt kotsen ja.
ja dat wil ik
Tax wil tetten :)!
pi_122919297
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:42 schreef nodig het volgende:
AJ heb je een vriendje?
Nein.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:42 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Dat was echt een aandachtshoer ;(
Wel een vieze aandachtshoer ;(
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:42 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Had jij voor je middelbareschooltijd contact met het andere geslacht :')?
Ja, maar dan als vrienden.
pi_122919310
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:44 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

ja dat wil ik
Samen?
pi_122919330
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:44 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Nein.

[..]

Wel een vieze aandachtshoer ;(

[..]

Ja, maar dan als vrienden.
Wil jij mijn valentijn zijn met terugwerkende kracht O+
pi_122919333
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:45 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Samen?
Wtf, laat je mij gewoon links liggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')