Ik mijn veterstrikdiploma ookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb mijn verkeersexamen in 1 keer gehaald
Ik loog, heb hem ook nooit gehadquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Die heb ik niet, kon pas veterstrikken rond mijn 12de ofzo
A en B heb ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik loog, heb hem ook nooit gehad![]()
![]()
Wel ABC zwemmen en zwemvaardigheid.
quote:Ik heb je laatste versie nagekeken, en voor de inhoud scoor je nu ruim voldoende (8.9). Met de oude score voor de schrijfvaardigheid zou je dan een 6.7 voor het artikel scoren en module 2.2 halen. Omdat de schrijfvaardigheid waarschijnlijk ook verbeterd is, heb ik X ook gevraagd om het geheel nog eens na te kijken. Daarom is je uiteindelijke cijfer nog niet helemaal bekend, maar je bent in ieder geval geslaagd voor 2.2. Gefeliciteerd
Congratsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:37 schreef AnimeFan het volgende:
Over dat artikel wat ik laatst moest herschrijven:
[..]![]()
Why not?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
kan wel, heb ook geen middelbare school diploma
mijn moeder heeft er 4x over gedaan en mijn vader 2xquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Das redelijk veel ofniet![]()
3 examensEen examen kost toch een vermogen
?
Laat ik de opmerking over vrouwen achter het stuur maar niet maken
Waarom zou je niet aan je toekomst willen werken?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Geen trek meer in, en wat andere persoonlijke redenen![]()
maar zit nu weer op school
Had niks met mijn toekomst te maken verder, ik ben toen ik van school gegaan ben met een opleiding begonnenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarom zou je niet aan je toekomst willen werken?
Drugs, scheiding, psychische problemen, achtervolgd door Interpol, auto-ongeluk, ouders werkloos, het land uitgezet etc.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarom zou je niet aan je toekomst willen werken?
Had verder niks met zulke zaken te makenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:44 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Drugs, scheiding, psychische problemen, achtervolgd door Interpol, auto-ongeluk, ouders werkloos, het land uitgezet etc.
Thanksquote:
Maar er zijn genoeg redenen waarom iemand niet aan z'n toekomst zou kunnen werken dusquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Had verder niks met zulke zaken te maken
Ik weet waar je UI vandaan komt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:48 schreef Ro-ald het volgende:
Jij bent vies ik ben netjes.
Enige papier wat jij in je zak hebt zijn servetjes.
Fear and loathing in Las Vegas.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:48 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik weet waar je UI vandaan komt.
Goeie film
Goeie vraag! Ik was altijd de kleinste in de klasquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goeie vraag! Ik was altijd de kleinste in de klas
Ik heb het als kind altijd zwaar kut gevonden. Nu eigenlijk niet meerquote:
Kloptquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het als kind altijd zwaar kut gevonden. Nu eigenlijk niet meer
Hier (UK) zijn de mensen gelukkig ook niet zo dwaas groot als in NL
Hamerhaaitjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hypocriet
heb je mijn picca al gezien??????????
Inderdaad, ze zijn hier zo grootquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het als kind altijd zwaar kut gevonden. Nu eigenlijk niet meer
Hier (UK) zijn de mensen gelukkig ook niet zo dwaas groot als in NL
Ik geloof zelfs gemiddeld het grootst ter wereldquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zijn hier zo groot
ja verschrikkelijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geloof zelfs gemiddeld het grootst ter wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |