abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122913801
Ik heb mijn verkeersexamen in 1 keer gehaald
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122913811
Een vriend van mij was van plan om in 8 lessen zijn rijbewijs te gaan halen :+
pi_122913828
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb mijn verkeersexamen in 1 keer gehaald
Ik mijn veterstrikdiploma ook :{w
pi_122913872
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:31 schreef nodig het volgende:

[..]

Ik mijn veterstrikdiploma ook :{w
Die heb ik niet, kon pas veterstrikken rond mijn 12de ofzo :')
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122913876
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:31 schreef nodig het volgende:

[..]

Ik mijn veterstrikdiploma ook :{w
Die heb ik niet eens gehaald.
En ik heb alleen zwemdiploma A.
pi_122913903
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:32 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Die heb ik niet, kon pas veterstrikken rond mijn 12de ofzo :')
Ik loog, heb hem ook nooit gehad :'( :'(
Wel ABC zwemmen en zwemvaardigheid.
pi_122913913
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:32 schreef nodig het volgende:

[..]

Ik loog, heb hem ook nooit gehad :'( :'(
Wel ABC zwemmen en zwemvaardigheid.
A en B heb ik
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122913924
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:33 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

A en B heb ik
Ik own jou :{w
pi_122913943
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:33 schreef nodig het volgende:

[..]

Ik own jou :{w
kan wel, heb ook geen middelbare school diploma :')
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122914077
Maar ik heb wel een snapback :7
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122914098
Over dat artikel wat ik laatst moest herschrijven:
quote:
Ik heb je laatste versie nagekeken, en voor de inhoud scoor je nu ruim voldoende (8.9). Met de oude score voor de schrijfvaardigheid zou je dan een 6.7 voor het artikel scoren en module 2.2 halen. Omdat de schrijfvaardigheid waarschijnlijk ook verbeterd is, heb ik X ook gevraagd om het geheel nog eens na te kijken. Daarom is je uiteindelijke cijfer nog niet helemaal bekend, maar je bent in ieder geval geslaagd voor 2.2. Gefeliciteerd
*O* *O*
pi_122914137
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:37 schreef AnimeFan het volgende:
Over dat artikel wat ik laatst moest herschrijven:

[..]

*O* *O*
Congrats :)
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122914180
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:33 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

kan wel, heb ook geen middelbare school diploma :')
Why not?
Gestopt?
pi_122914201
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:28 schreef nodig het volgende:

[..]

Das redelijk veel ofniet :P
3 examens :o Een examen kost toch een vermogen :o ?

Laat ik de opmerking over vrouwen achter het stuur maar niet maken :+
mijn moeder heeft er 4x over gedaan en mijn vader 2x :P en het gemiddelde ligt op 30 lessen waar ik ook op zat als ze de fout niet hadden gemaakt dat ik opeens in Utrecht af moest rijden in plaats van Amsterdam :P
Tax wil tetten :)!
pi_122914205
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:39 schreef nodig het volgende:

[..]

Why not?
Gestopt?
Geen trek meer in, en wat andere persoonlijke redenen :)
maar zit nu weer op school
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122914252
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:40 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Geen trek meer in, en wat andere persoonlijke redenen :)
maar zit nu weer op school
Waarom zou je niet aan je toekomst willen werken?
pi_122914296
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:41 schreef nodig het volgende:

[..]

Waarom zou je niet aan je toekomst willen werken?
Had niks met mijn toekomst te maken verder, ik ben toen ik van school gegaan ben met een opleiding begonnen
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122914355
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:41 schreef nodig het volgende:

[..]

Waarom zou je niet aan je toekomst willen werken?
Drugs, scheiding, psychische problemen, achtervolgd door Interpol, auto-ongeluk, ouders werkloos, het land uitgezet etc.
pi_122914431
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:44 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Drugs, scheiding, psychische problemen, achtervolgd door Interpol, auto-ongeluk, ouders werkloos, het land uitgezet etc.
Had verder niks met zulke zaken te maken :+
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122914433
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:38 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Congrats :)
Thanks :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:46 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

Had verder niks met zulke zaken te maken :+
Maar er zijn genoeg redenen waarom iemand niet aan z'n toekomst zou kunnen werken dus :P
pi_122914499
Jij bent vies ik ben netjes.
Enige papier wat jij in je zak hebt zijn servetjes.
pi_122914521
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:48 schreef Ro-ald het volgende:
Jij bent vies ik ben netjes.
Enige papier wat jij in je zak hebt zijn servetjes.
Ik weet waar je UI vandaan komt.
Goeie film :P
pi_122914602
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:48 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Ik weet waar je UI vandaan komt.
Goeie film :P
Fear and loathing in Las Vegas. :)
pi_122915331
Zo, ben ik nog even een half uurtje :W
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122915375
Ah het is stuart
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')