Nou, je staat niet de hele dag van 's morgens vroeg tot 's avonds laat te trainen hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
haha lol had ie dan nog tijd om te fok!ken dan?
weet niet xdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, je staat niet de hele dag van 's morgens vroeg tot 's avonds laat te trainen hoor
Ik wel. Er zijn hier genoeg voetbalclubs en veel spelers zijn niet geheel onbekend in de uitgaansscene zeg maarquote:
I couldn't care lessquote:
Dat vind ik wel bizar eigenlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:35 schreef AnimeFan het volgende:
Ik was m'n portemonnee ook kwijt. Je moet dan extra vermissingskosten betalen bij het aanvragen van een nieuw rijbewijs
Ik zat je ook maar te plagen johquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Stu ik ben 23 als ik klaar ben met niveau 4 als het goed is
een meisje in mijn klas is nu al 22quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zat je ook maar te plagen joh![]()
Maar in alle eerlijkheid, dat is voor een MBO opleiding best oud
Echt waar? Het is toch een voltijd opleiding? Ik verbaas me dan over de leeftijden eigenlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een meisje in mijn klas is nu al 22ik ben een van de jongste hier
de jongste is 19 ja maar we zitten ook al in klas 3quote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt waar? Het is toch een voltijd opleiding? Ik verbaas me dan over de leeftijden eigenlijk
ordinaire lui ;squote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:48 schreef Ro-ald het volgende:
Ik had wel in de klas 3KB willen zitten.
wow druk hier enzo.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hihi echt he xd xd :$ :$
Gefeliquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:46 schreef promisionxexposed het volgende:
Zo en vakantie en ik ben niet meer illegaal hier, mijn dag kan niet meer stuk.
2 jaar geleden al jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Gefeli
Oh, je was al 18 geworden.
Maar je was toch nooit illegaal? Je had toch een 4 wielen rijbewijs?
Maar dan ben je niet illegaal G.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
2 jaar geleden al ja
Ja maar alsnog mijn id was al 4 maanden verlopen
mwa als je niet in de file staat en geen zeikerds voor je hebt is het leukquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:57 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Ik wil ook een rijbewijs![]()
Is autorijden leuk?
Hoeveel rijlessen had je nodigquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa als je niet in de file staat en geen zeikerds voor je hebt is het leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Toch houd ik van je.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maarja dat beach mijn stijl niks vind wisten we al
Das redelijk veel ofnietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
rond de 40 en 3 examens
Ik mijn veterstrikdiploma ookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb mijn verkeersexamen in 1 keer gehaald
Ik loog, heb hem ook nooit gehadquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Die heb ik niet, kon pas veterstrikken rond mijn 12de ofzo
A en B heb ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:32 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik loog, heb hem ook nooit gehad![]()
![]()
Wel ABC zwemmen en zwemvaardigheid.
quote:Ik heb je laatste versie nagekeken, en voor de inhoud scoor je nu ruim voldoende (8.9). Met de oude score voor de schrijfvaardigheid zou je dan een 6.7 voor het artikel scoren en module 2.2 halen. Omdat de schrijfvaardigheid waarschijnlijk ook verbeterd is, heb ik X ook gevraagd om het geheel nog eens na te kijken. Daarom is je uiteindelijke cijfer nog niet helemaal bekend, maar je bent in ieder geval geslaagd voor 2.2. Gefeliciteerd
Congratsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:37 schreef AnimeFan het volgende:
Over dat artikel wat ik laatst moest herschrijven:
[..]![]()
Why not?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
kan wel, heb ook geen middelbare school diploma
mijn moeder heeft er 4x over gedaan en mijn vader 2xquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Das redelijk veel ofniet![]()
3 examensEen examen kost toch een vermogen
?
Laat ik de opmerking over vrouwen achter het stuur maar niet maken
Waarom zou je niet aan je toekomst willen werken?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Geen trek meer in, en wat andere persoonlijke redenen![]()
maar zit nu weer op school
Had niks met mijn toekomst te maken verder, ik ben toen ik van school gegaan ben met een opleiding begonnenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarom zou je niet aan je toekomst willen werken?
Drugs, scheiding, psychische problemen, achtervolgd door Interpol, auto-ongeluk, ouders werkloos, het land uitgezet etc.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarom zou je niet aan je toekomst willen werken?
Had verder niks met zulke zaken te makenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:44 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Drugs, scheiding, psychische problemen, achtervolgd door Interpol, auto-ongeluk, ouders werkloos, het land uitgezet etc.
Thanksquote:
Maar er zijn genoeg redenen waarom iemand niet aan z'n toekomst zou kunnen werken dusquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Had verder niks met zulke zaken te maken
Ik weet waar je UI vandaan komt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:48 schreef Ro-ald het volgende:
Jij bent vies ik ben netjes.
Enige papier wat jij in je zak hebt zijn servetjes.
Fear and loathing in Las Vegas.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:48 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik weet waar je UI vandaan komt.
Goeie film
Goeie vraag! Ik was altijd de kleinste in de klasquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goeie vraag! Ik was altijd de kleinste in de klas
Ik heb het als kind altijd zwaar kut gevonden. Nu eigenlijk niet meerquote:
Kloptquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het als kind altijd zwaar kut gevonden. Nu eigenlijk niet meer
Hier (UK) zijn de mensen gelukkig ook niet zo dwaas groot als in NL
Hamerhaaitjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hypocriet
heb je mijn picca al gezien??????????
Inderdaad, ze zijn hier zo grootquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het als kind altijd zwaar kut gevonden. Nu eigenlijk niet meer
Hier (UK) zijn de mensen gelukkig ook niet zo dwaas groot als in NL
Ik geloof zelfs gemiddeld het grootst ter wereldquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zijn hier zo groot
ja verschrikkelijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geloof zelfs gemiddeld het grootst ter wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |