Goeie vraag! Ik was altijd de kleinste in de klasquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goeie vraag! Ik was altijd de kleinste in de klas
Ik heb het als kind altijd zwaar kut gevonden. Nu eigenlijk niet meerquote:
Kloptquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het als kind altijd zwaar kut gevonden. Nu eigenlijk niet meer
Hier (UK) zijn de mensen gelukkig ook niet zo dwaas groot als in NL
Hamerhaaitjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hypocriet
heb je mijn picca al gezien??????????
Inderdaad, ze zijn hier zo grootquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het als kind altijd zwaar kut gevonden. Nu eigenlijk niet meer
Hier (UK) zijn de mensen gelukkig ook niet zo dwaas groot als in NL
Ik geloof zelfs gemiddeld het grootst ter wereldquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zijn hier zo groot
ja verschrikkelijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik geloof zelfs gemiddeld het grootst ter wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |