abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122915385
Stuart y u so little
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122915402
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
Stuart y u so little
Goeie vraag! Ik was altijd de kleinste in de klas :(
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122915422
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:10 schreef Stuart het volgende:

[..]

Goeie vraag! Ik was altijd de kleinste in de klas :(
:D
Dwergje
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122915454
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:10 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

:D
Dwergje
Ik heb het als kind altijd zwaar kut gevonden. Nu eigenlijk niet meer :N
Hier (UK) zijn de mensen gelukkig ook niet zo dwaas groot als in NL :D
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122915459
Grapje stuart :*
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122915484
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:11 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik heb het als kind altijd zwaar kut gevonden. Nu eigenlijk niet meer :N
Hier (UK) zijn de mensen gelukkig ook niet zo dwaas groot als in NL :D
Klopt _O-
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:12:51 #82
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_122915514
Hoi
ok.
pi_122915529
Hypocriet
heb je mijn picca al gezien??????????
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122915532
Hypo :*
Tax wil tetten :)!
pi_122915543
Dat wil je ook niet :N
pi_122915563
hjb nodig
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:13:52 #87
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_122915565
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hypocriet
heb je mijn picca al gezien??????????
Hamerhaaitje
nee?????????????
ok.
pi_122915577
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
Grapje stuart :*
Dat mag best hoor :D
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:14:10 #89
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_122915579
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:13 schreef promisionxexposed het volgende:
Hypo :*
pxe :*
ok.
pi_122915583
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:12 schreef Hypocriet het volgende:
Hoi
:W
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122915584
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:11 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik heb het als kind altijd zwaar kut gevonden. Nu eigenlijk niet meer :N
Hier (UK) zijn de mensen gelukkig ook niet zo dwaas groot als in NL :D
Inderdaad, ze zijn hier zo groot
Tax wil tetten :)!
pi_122915590
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:14:26 #93
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_122915592
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:13 schreef nodig het volgende:
Dat wil je ook niet :N
Ja nu wel dus
ok.
pi_122915605
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:14 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

Inderdaad, ze zijn hier zo groot
Ik geloof zelfs gemiddeld het grootst ter wereld :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:15:00 #95
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_122915626
_O- jij bent zo schattig O+
ok.
pi_122915650
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:15 schreef Hypocriet het volgende:
_O- jij bent zo schattig O+
:')
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:16:00 #97
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_122915671
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:15 schreef hamerhaaitje het volgende:

[..]

:')
O+
ok.
pi_122915699
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:16 schreef Hypocriet het volgende:

[..]

O+
U serious?
pi_122915700
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:14 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik geloof zelfs gemiddeld het grootst ter wereld :Y
ja verschrikkelijk
Tax wil tetten :)!
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:17:21 #100
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_122915721
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:16 schreef nodig het volgende:

[..]

U serious?
Schattig is geen compliment.
ok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')