abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122912205
Zo en vakantie en ik ben niet meer illegaal hier, mijn dag kan niet meer stuk.
Tax wil tetten :)!
pi_122912321
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:46 schreef promisionxexposed het volgende:
Zo en vakantie en ik ben niet meer illegaal hier, mijn dag kan niet meer stuk.
Gefeli
Oh, je was al 18 geworden.

Maar je was toch nooit illegaal? Je had toch een 4 wielen rijbewijs?
pi_122912491
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:49 schreef nodig het volgende:

[..]

Gefeli
Oh, je was al 18 geworden.

Maar je was toch nooit illegaal? Je had toch een 4 wielen rijbewijs?
2 jaar geleden al ja :9

Ja maar alsnog mijn id was al 4 maanden verlopen :P
Tax wil tetten :)!
pi_122912510
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:54 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

2 jaar geleden al ja :9

Ja maar alsnog mijn id was al 4 maanden verlopen :P
Maar dan ben je niet illegaal G.
pi_122912581
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:54 schreef nodig het volgende:

[..]

Maar dan ben je niet illegaal G.
goh :P
Tax wil tetten :)!
pi_122912604
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:57 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

goh :P
:P

Ik wil ook een rijbewijs :(
Is autorijden leuk?
pi_122912661
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:57 schreef nodig het volgende:

[..]

:P

Ik wil ook een rijbewijs :(
Is autorijden leuk?
mwa als je niet in de file staat en geen zeikerds voor je hebt is het leuk :P
Tax wil tetten :)!
pi_122912757
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:59 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

mwa als je niet in de file staat en geen zeikerds voor je hebt is het leuk :P
Hoeveel rijlessen had je nodig :P ?
pi_122913045
Snapback binnen *O*
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122913068
of liever gezegd swagback
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122913165
Zal even een picca maken
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122913244
wowowowowow ik ben een bleekscheet zeg
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122913272
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122913295
Als ava op twitter? :$ :$ :$
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122913320
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_122913346
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:18 schreef Beach het volgende:

[..]

:')
:D
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122913368
Maarja dat beach mijn stijl niks vind wisten we al :)
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122913371
kanker wat lelijk
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_122913393
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maarja dat beach mijn stijl niks vind wisten we al :)
Toch houd ik van je.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_122913401
Ik rock die pet gewoon met mijn bandshirt
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122913416
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:20 schreef Beach het volgende:

[..]

Toch houd ik van je.
Die molukker vroeg al of mijn pet te klein was :') :(
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122913641
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:02 schreef nodig het volgende:

[..]

Hoeveel rijlessen had je nodig :P ?
rond de 40 en 3 examens :P
Tax wil tetten :)!
pi_122913720
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:26 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

rond de 40 en 3 examens :P
Das redelijk veel ofniet :P
3 examens :o Een examen kost toch een vermogen :o ?

Laat ik de opmerking over vrouwen achter het stuur maar niet maken :+
pi_122913767
Ik had 2 examens nodig. Wel zonder TTT en theorie in 1 keer gehaald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')