Gefeliquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:46 schreef promisionxexposed het volgende:
Zo en vakantie en ik ben niet meer illegaal hier, mijn dag kan niet meer stuk.
2 jaar geleden al jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Gefeli
Oh, je was al 18 geworden.
Maar je was toch nooit illegaal? Je had toch een 4 wielen rijbewijs?
Maar dan ben je niet illegaal G.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
2 jaar geleden al ja
Ja maar alsnog mijn id was al 4 maanden verlopen
mwa als je niet in de file staat en geen zeikerds voor je hebt is het leukquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:57 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Ik wil ook een rijbewijs![]()
Is autorijden leuk?
Hoeveel rijlessen had je nodigquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa als je niet in de file staat en geen zeikerds voor je hebt is het leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Toch houd ik van je.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maarja dat beach mijn stijl niks vind wisten we al
Das redelijk veel ofnietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
rond de 40 en 3 examens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |