Het is gewoon populair hier in de buurt ja, maar ik was hipster, deed het al voor dat andere meisjes er aan mee deden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat is mijn eerste gedachte bij meisjes die kickboksenLijkt me een beetje een ruig iets. Maar misschien dat het wel helemaal populair is daar in Amsterdam.
Hij is 14....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Is er een beetje bier te zuipen voor jou vanavond?
Hipstersquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is gewoon populair hier in de buurt ja, maar ik was hipster, deed het al voor dat andere meisjes er aan mee deden.
Geen zin om het aan te trekken enzoquote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Speciaal voor het schoolfeest van vanav. gekocht zeker?
Neequote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Hipsters![]()
Is Amsterdam niet 1 grote pauperbende qua mensen daar?
owh, niet drinken OmgevallenFlat gewoon lekker cola zuipen bedoelde ik, je wil je hersens niet beschadigen!quote:
Hij is toch al verpest want hij blowtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:59 schreef nodig het volgende:
[..]
owh, niet drinken OmgevallenFlat gewoon lekker cola zuipen bedoelde ik, je wil je hersens niet beschadigen!
Ah, nee toch, kakkersquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee
Daarbij woon ik nog net in 't Gooi, kakkers en alles.
ik ben 14 en ik heb me voorgenomen niet aan drank the beginnenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Is er een beetje bier te zuipen voor jou vanavond?
Ik woon ook tussen kakkersquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee
Daarbij woon ik nog net in 't Gooi, kakkers en alles.
Oh dan kan OF beter naar de mac donalds alvast een beetje afkijken hoe die later hamburgers moet bakkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij is toch al verpest want hij blowt
En wel blowen, serieus?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ben 14 en ik heb me voorgenomen niet aan drank the beginnen
Junior Manager Hamburgers flippenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh dan kan OF beter naar de mac donalds alvast een beetje afkijken hoe die later hamburgers moet bakken
Waar woon jij dan?quote:
Nee, ik woon in een rijtjeshuisquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah, nee toch, kakkers![]()
Dus je woont in een dikke villa met privechauffeur naar school enzo?
Niet iedereen krijgt daar schizofrenie van toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij is toch al verpest want hij blowt
Je lijkt net op die ''We stelen van die rijke tatta's G'', die sidney.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
School gaat gewoon normaal want alcohol dood per jaar 1000 mensen wiet= 0 mense
hijs echt dom ik ben gew9oon iq 120quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Je lijkt net op die ''We stelen van die rijke tatta's G'', die sidney.
Slimmer word je er niet op:
Maar jij wil dus beweren dat alcohol slechter voor je is dan wiet?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hijs echt dom ik ben gew9oon iq 120
Ja. Ik zoek wel een bronquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar jij wil dus beweren dat alcohol slechter voor je is dan wiet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |