Alles met mate is toch gezond?quote:Op zondag 10 februari 2013 23:26 schreef MaJo het volgende:
Bedankt voor de uitleg loveli! Weet alleen niet of ik het helemaal snapFruit is met mate wel gewoon gezond toch? Maar zal sowieso laag blijven met de carbs
Suiker is troep, kort door de bocht (snoep, cola, witmeel). In fruit zitten vitamines, mineralen, bioflavonoiden, allerlei gezonde stofjes die goed zijn voor je lichaam, op korte of lange termijn. Er zit ook suiker in fruit.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:26 schreef MaJo het volgende:
Bedankt voor de uitleg loveli! Weet alleen niet of ik het helemaal snapFruit is met mate wel gewoon gezond toch? Maar zal sowieso laag blijven met de carbs
Ik werd geforceerd door mijn gezelschap, die wilden ook een stukjequote:Op zondag 10 februari 2013 23:19 schreef loveli het volgende:
Kudo's voor het niet eten van de overige 2/3.
Fixed. Zeker stresskatten zijn gevoelig voor diaree. Slagroom is vetter, krijgen ze minder snel diaree van.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:37 schreef MarMar het volgende:
Schuwe kattebeestjes zijn prima om te kopen met wat melk slagroomof vlees, of kaas..
Testje doen?quote:Op maandag 11 februari 2013 09:43 schreef Nallie het volgende:
Lekker lijstje Perr.
En succes met de kat. Gewoon met rust laten en rustig wennenzowel jij als de kat
Planning:
O: havermout, cacao, banaan
T: 3 slokken koffie, appel
L: 3 crackers met kip, salade met tomaat/kikkererwten/komkommer en zonnebloempitjes
T: rijstwafel met pindakaas
S: half uur cardio, buikspieren enzo
D: uit!
Ik ben benieuwd wat ervan komt want nog steeds misselijk
Toch is dat wel handig dat t gefilmd wordt. Mijn presentaties zijn wel eens gefilmd en je ziet jezelf dingen doen waarvan je je niet eens bewust bent.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:50 schreef An24 het volgende:
Ik heb vandaag voor de opleiding mijn eerste coachingsessie. Gaan ze mij onder de loep nemen om te kijken of ik in communicatie mijn effectiviteit kan vergroten. Anderhalf uur voor de camera over jezelf praten. Joy
Ja maar ik voel me verder prima, dat is t stomme. Alleen maagzuur en misselijk. Ach ja, ik ga er niet dood aanquote:Op maandag 11 februari 2013 09:57 schreef the85mc het volgende:
Morgen! Je voelt je al een paar dagen niet zo fit toch Nallie? Hoop dat t snel over gaat! Ik vind uiteten als ik niet lekker ben niet zo.. Gelukkig is dat bijna nooit
Heb je het de hele dag of vooral na zwaar sporten?quote:Op maandag 11 februari 2013 10:06 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja maar ik voel me verder prima, dat is t stomme. Alleen maagzuur en misselijk. Ach ja, ik ga er niet dood aan
Lekker diner Novem
Vanaf zaterdag gewoon de hele tijd. Maar vooral nadat ik iets heb gegetenquote:Op maandag 11 februari 2013 10:10 schreef the85mc het volgende:
[..]
Heb je het de hele dag of vooral na zwaar sporten?
Dan weet ik het niet.. Misschien wel licht griepje. Als je het vooral zou hebben na sporten kon t scheurtje in het middenrif zijn maar zo klinkt t niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:11 schreef Nallie het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag gewoon de hele tijd. Maar vooral nadat ik iets heb gegeten
Thanks, volgens mij werkt dat maagklepje gewoon ff niet goed ofzo. Is ie toe aan vakantiequote:Op maandag 11 februari 2013 10:15 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dan weet ik het niet.. Misschien wel licht griepje. Als je het vooral zou hebben na sporten kon t scheurtje in het middenrif zijn maar zo klinkt t niet.
Beterschap iig
Magnesium heb ik! Neem ik dagelijks... Als t over een week nog niet weg is ga ik wel ff naar de huisarts!quote:Op maandag 11 februari 2013 11:00 schreef loveli het volgende:
Magzuur - magnesium. Als het structureel is gaat er bij 'middenrif' een lampje branden.
Dat heb ik ook vaak 's winters. En als je toch gaat eten komt het er bijna weer uitquote:Op maandag 11 februari 2013 10:06 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja maar ik voel me verder prima, dat is t stomme. Alleen maagzuur en misselijk. Ach ja, ik ga er niet dood aan
Lekker diner Novem
Toch maar eens naar magnesium gaan kijken dan.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:00 schreef loveli het volgende:
Magzuur - magnesium. Als het structureel is gaat er bij 'middenrif' een lampje branden.
Toch vanwege de structurele pijnstillers?quote:Op maandag 11 februari 2013 11:07 schreef MarMar het volgende:
Structureel omeprazol voor de maag hier..
Een glas melk vind ik ook fijn als het erg opspeelt.
Nope, ook los daarvan. Maagkleppen sluiten niet goed en een gat in mijn middenrif.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Toch vanwege de structurele pijnstillers?
Linkdump van eerste 2 hits, ben geen fan van structureel maagbeschermers slikken.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nope, ook los daarvan. Maagkleppen sluiten niet goed en een gat in mijn middenrif.
Ik moet er vooral om denken dat ik niet hele grote hoeveelheden tegelijk eet en dat ik na het eten even een tijdje goed rechtop blijf, dus niet hangen op de bank 's avonds vlak na het eten en ook niet gelijk de was gaan doen oid (de wasmachine staat laag).quote:Op maandag 11 februari 2013 11:17 schreef the85mc het volgende:
Ik heb daar soms ook wat last van. Als ik echt zware dingen til, buitenboordmotors bijvoorbeeld, en dan draaiende beweging maak dan ben ik soms daarna een beetje misselijk.
Ik heb er een camera voor moeten inslikken, het is niets preventiefquote:Op maandag 11 februari 2013 11:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Linkdump van eerste 2 hits, ben geen fan van structureel maagbeschermers slikken.
http://www.natuurlijkwelz(...)remmers-en-de-logica
http://www.rolandbakker.com/?p=385
Is dat met dat meisje dat o.a. kokosnoot en zonnebloem pitten als tussendoortje at?quote:Op zondag 10 februari 2013 20:33 schreef Tinkepink het volgende:
Secret eaters is interessant vandaag. Gaat over gezond maar teveel eten.
Yep.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:22 schreef Skoap het volgende:
[..]
Is dat met dat meisje dat o.a. kokosnoot en zonnebloem pitten als tussendoortje at?
heb je wel goede schoenen? Ik vind sneeuw echt niet glad, pas als het dooit en dan weer vriest, dan is het glad! Maar goed, ik draag buiten dan ook de meest oncharmante schoenen. Pas op kantoor wissel ik die..quote:Op maandag 11 februari 2013 11:00 schreef Probability het volgende:
Ik ben gestresste en boos op de sneeuw. Kutgladheid. Nu kom ik te laat of val ik.
En vriendinnetje heeft haar pols gebroken en een vriendje z'n enkel op 3 plaatsen door die kut gladheid.
Normaal ben ik echt sneeuw lovah no#1
ja die had ik al eens gezien...quote:
Ja de stukken sneeuw die ijs zijn geworden, die zijn glad, goede schoenen of niet, maar dat zeg je zelf ook alquote:Op maandag 11 februari 2013 11:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
heb je wel goede schoenen? Ik vind sneeuw echt niet glad, pas als het dooit en dan weer vriest, dan is het glad! Maar goed, ik draag buiten dan ook de meest oncharmante schoenen. Pas op kantoor wissel ik die..
Lurker meldt zich.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Linkdump van eerste 2 hits, ben geen fan van structureel maagbeschermers slikken.
Is ook. Je moet er gewoon even door heen. En ik verlang van mijn eigen trainingsdeelnemer dat ze het ook doen.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:01 schreef the85mc het volgende:
[..]
Toch is dat wel handig dat t gefilmd wordt. Mijn presentaties zijn wel eens gefilmd en je ziet jezelf dingen doen waarvan je je niet eens bewust bent.
En melk/kaas is idd slecht voor katten. Onze kat krijgt er blijkbaar jeuk van en dan krabt ie zichzelf een kaal plekje op zn rug. Dat heeft ie anders nooit.
Ik ook. Dat stomme spiertje tussen maag en slokdarm doet het bij mij niet goed, waardoor ik die omeprazol nodig heb. Als ik een paar dagen niet neem, merk ik het gelijkquote:Op maandag 11 februari 2013 11:16 schreef MarMar het volgende:
Overigens is vaak last hebben van maagzuur niet iets wat je moet onderschatten, ookal is de last ervan relatief klein.
Maagzuur kan de slokdarm beschadigen en als dat structureel gebeurt, heb je aanzienlijk meer kans op slokdarmkanker.
Daarom slik ik braaf mijn omeprazol, ook in periodes dat ik er relatief weinig last van heb.
Soms moet je kiezen tussen twee kwaden loveli. Heb het hier met de huisarts ook over gehad.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik weet, herinner me onze pm-wisseling nog goed. Soms heb je geen keus.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Soms moet je kiezen tussen twee kwaden loveli. Heb het hier met de huisarts ook over gehad.
Die gebruik ik af en toe, maar ben er nooit mee naar de ha gegaan dus 'durf' ze niet structureel te gebruiken.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:07 schreef MarMar het volgende:
Structureel omeprazol voor de maag hier..
Een glas melk vind ik ook fijn als het erg opspeelt.
Ja, dat is zo. Elke oorzaak kan anders opgelost worden. Niet aan beginnen als het niet nodig isquote:Op maandag 11 februari 2013 13:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik weet, herinner me onze pm-wisseling nog goed. Soms heb je geen keus.
Maagbeschermers staan in de top 3 van meest gebruikte medicijnen, bij veel andere gebruikers is het middel erger dan de kwaal en zijn andere oplossingen voorhanden.
Dat onderzoek is niet leuk nee. Liever van onder, dan krijg je een roesjequote:Op maandag 11 februari 2013 13:35 schreef MarMar het volgende:
Dat medicatie vrij verkrijgbaar is, betekent nog niet dat je niet naar de huisarts moet gaan als de klachten structureel zijn...
Doe dus toch maar even wel Sarabi..
En idd loveli, dat klopt wel, veel mensen gebruiken maagzuurremmers naast een ontzettend slecht eetpatroon waar ieder gezond mens het zuur van zou krijgen bijvoorbeeld.
Maar gezien de uitslag van de gastroscopie destijds (wat een #$%$#^&*onderzoek is dat overigens) is het toch echt een noodzakelijk kwaad hier.
I know.....quote:Op maandag 11 februari 2013 13:35 schreef MarMar het volgende:
Dat medicatie vrij verkrijgbaar is, betekent nog niet dat je niet naar de huisarts moet gaan als de klachten structureel zijn...
Doe dus toch maar even wel Sarabi..
Weer een slachtoffer om te schoppenquote:Op maandag 11 februari 2013 13:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
I know.....
Heb zo nog een lijstje waar ik al jaren eigenlijk mee naar de ha moet
Grote kans dat je jaren geleden mij al ooit hebt geschopt (niet voor het maagzuur dat is nieuw) en dat ik niet gegaan ben.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Weer een slachtoffer om te schoppen![]()
Wanneer ga je bellen?
Waarom niet?quote:Op maandag 11 februari 2013 13:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Grote kans dat je jaren geleden mij al ooit hebt geschopt (niet voor het maagzuur dat is nieuw) en dat ik niet gegaan ben.
Dus deze keer ga ik nog niets beloven.
Niet elk onderzoek is even prettig..quote:Op maandag 11 februari 2013 13:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En je gezondheid vind je niet belangrijk genoeg?
Dat weet ik.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet elk onderzoek is even prettig..
That reminds me: ik moet mijn uitstrijkje nog inplannen!quote:Op maandag 11 februari 2013 13:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet elk onderzoek is even prettig..
Over uitstrijkjes gesproken, als ze tegelijk een hpv-test doen, kunnen ze het risico op bmhk beter inschatten. Maar dat kost meer geld enzo, dus wordt niet meegenomen met bevolkingsonderzoek.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:07 schreef anna82 het volgende:
[..]
That reminds me: ik moet mijn uitstrijkje nog inplannen!
Bij de eerste test bevolkingsonderzoek niet nee. Maar zodra je boven pap 1 uitkomt doen ze nog een test incl hpv.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Over uitstrijkjes gesproken, als ze tegelijk een hpv-test doen, kunnen ze het risico op bmhk beter inschatten. Maar dat kost meer geld enzo, dus wordt niet meegenomen met bevolkingsonderzoek.
Vrouwen die niet meedoen met bevolkingsonderzoek, doen vaak wel mee aan thuistest (zelf wattenstaafje swappen en opsturen), zo worden meer risicogevallen eruit gepikt. Ben voorstander van hpv-test bij bevolkingsonderzoek.
Raar vakgebied, medische statistiek. Maar goed, protocollen.
Volgens mij is dat recent ingevoerd.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Bij de eerste test bevolkingsonderzoek niet nee. Maar zodra je boven pap 1 uitkomt doen ze nog een test incl hpv.
Mjah, bij mij was het gelijk foute boel, dus ze moesten wel. Dat is al bijna drie jaar geleden. Ik moest nu sinds die tijd elk half jaar voor een controle uitstrijkje en dan nemen ze hpv elke keer meequote:Op maandag 11 februari 2013 14:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens mij is dat recent ingevoerd.
*blij*
Het stomme is: 2 keer positief, de laatste keer negatief. De laatste keer is geweest nadat ze met een pap drie wat heben weg gehaald. Dus ik ben nu schoonquote:Op maandag 11 februari 2013 14:41 schreef loveli het volgende:
En hpv is negatief? Sinds mei 2011 geldt het nieuwe protocol officieel, als ik het goed lees. Mooi dat ze bij jou al eerder zijn gaan testen.
antwoorden staat vrij
Haha, lang leve butritmesquote:Op maandag 11 februari 2013 14:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bonjour Slankiefaces!
Ik weet niet meer of ik al gepost heb vandaag![]()
Dus excuus als ik in herhaling val! Jetlag valt alles mee, gisteravond viel ik om 21:00 half in slaap op de bank dus ben ik naar bed gegaan en toen heb ik klokkie rond geslapen
![]()
Om 9:00 weer aan het werk (thuis), nu bijna 5 uurtjes gemaakt al, gaat prima
![]()
Misschien gaat het zo goed omdat ik toch al een butt ritme heb
quote:
Daarom wil ik die hpv-test er standaard bij.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:51 schreef An24 het volgende:
[..]Ik raad het iedereen aan. Gewoon checken, want je weet maar nooit. Beter een paar milimeter uit je doos ruimen dan je hele doos ruimen
![]()
Wahow mental imagery xDquote:Op maandag 11 februari 2013 14:51 schreef An24 het volgende:
[..]Ik raad het iedereen aan. Gewoon checken, want je weet maar nooit. Beter een paar milimeter uit je doos ruimen dan je hele doos ruimen
![]()
Je bent dus nog niet aan de haak geslagen door je booty call?quote:
Go Maria!quote:Op maandag 11 februari 2013 15:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je bent dus nog niet aan de haak geslagen door je booty call?
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
[..]
mij is verteld dat omeprazol pas bij gebruik van een paar dagen achter elkaar gaat werken. Af en toe 1 slikken zal dan geen zoden aan de dijk zettenquote:Op maandag 11 februari 2013 13:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die gebruik ik af en toe, maar ben er nooit mee naar de ha gegaan dus 'durf' ze niet structureel te gebruiken.
[..]
Zullen we een praatgroepje oprichten? Ik heb zowaar 2 baksels op 1 dag gemaakt, zonder visite of anderen om het op te etenquote:Op maandag 11 februari 2013 11:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Sorry, ik ga weer een taart bakken http://www.bbc.co.uk/food/recipes/celebration_chocolate_18175
#taartbakkersanonymous
Ik wil ook nieuwe ovenschalen! Eentje die niet op het rekje past, eentje die niet op het draaiplateau past en eentje die niet in de oven pastquote:Op maandag 11 februari 2013 17:08 schreef Perruche het volgende:
Bakken. Ik wil drie nieuwe ovenschalen. Een grote een middel en een kleintje. Van boerenbont
of le creuset. De vorige die ik had is gewoon doormidden gebarsten
.
Deze is voor een verjaardag, dus ik hoef m niet zelf op te eten.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zullen we een praatgroepje oprichten? Ik heb zowaar 2 baksels op 1 dag gemaakt, zonder visite of anderen om het op te eten. Dus ga ik het vanavond maar uitdelen.
Als je ooit in Duitsland of Engeland bent, TKmaxx opzoeken met keukenafdeling.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:08 schreef Perruche het volgende:
Bakken. Ik wil drie nieuwe ovenschalen. Een grote een middel en een kleintje. Van boerenbont
of le creuset. De vorige die ik had is gewoon doormidden gebarsten
.
http://www.ah.nl/allerhande/recepten/900662/sticky-walnut-pie omdat het sticky is en omnomnom en ik moest die walnoten toch een keer opmaken. En toen zag ik nog wat lekkers, wat je makkelijk mee kan nemen in mijn nieuwe kookboek van Nigella en daarvoor hadden we ook bijna alles in huis dus toen ging ik ook http://www.foodnetwork.co(...)rs-recipe/index.html maken. En tja, dan moet je toch caramel maken, dus nog maar wat meer gemaakt om zo op te eten. En natuurlijk nog hachee en 8 liter erwtensoep, die laatste voor in de vriezer.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Deze is voor een verjaardag, dus ik hoef m niet zelf op te eten.![]()
Ben wel erg benieuwd naar de witte chocolade topping van mijn taart.
Wat heb jij gebakken? En waarom?
Moest het gewoon? Kwam het van binnenuit en was het gevoel te sterk om te bedwingen?
Tentamenweek?quote:Op maandag 11 februari 2013 17:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhande/recepten/900662/sticky-walnut-pie omdat het sticky is en omnomnom en ik moest die walnoten toch een keer opmaken. En toen zag ik nog wat lekkers, wat je makkelijk mee kan nemen in mijn nieuwe kookboek van Nigella en daarvoor hadden we ook bijna alles in huis dus toen ging ik ook http://www.foodnetwork.co(...)rs-recipe/index.html maken. En tja, dan moet je toch caramel maken, dus nog maar wat meer gemaakt om zo op te eten. En natuurlijk nog hachee en 8 liter erwtensoep, die laatste voor in de vriezer.
Het is sterker dan ik![]()
Tweede weekend echt vrij in maanden. Eerste weekend was uitrusten, afgelopen weekend was flink soppen en (vergeten) restjes opmaken zoals winterpenen en noten.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:35 schreef Probability het volgende:
Hahahaha aan ik zit nu ergens waar ik hopelijk nier herkend word door bekenden met m'n MacBook en iPhonehipster
Hmmmm.... voor dat eerste recept heb ik ook alles in huis.....quote:Op maandag 11 februari 2013 17:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhande/recepten/900662/sticky-walnut-pie omdat het sticky is en omnomnom en ik moest die walnoten toch een keer opmaken. En toen zag ik nog wat lekkers, wat je makkelijk mee kan nemen in mijn nieuwe kookboek van Nigella en daarvoor hadden we ook bijna alles in huis dus toen ging ik ook http://www.foodnetwork.co(...)rs-recipe/index.html maken. En tja, dan moet je toch caramel maken, dus nog maar wat meer gemaakt om zo op te eten. En natuurlijk nog hachee en 8 liter erwtensoep, die laatste voor in de vriezer.
Het is sterker dan ik![]()
Beetje ruzie met mezelf vandaagquote:Op maandag 11 februari 2013 07:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het plan van vandaag (dus moet nog uitgevoerd worden).
O. 2 boterhammen met kaas glas melk
L. 2 boterhammen met dun roomkaas en veel rucula
T. Appel met een yoghurtje uit de kantine
D. Restje rijst met prei en surumi van gisteren Dat worden aardappeltjes met een salade van komkommer, tomaat, ei en olijven
T. Peer en appel met twee rijstwafels
Meh. Ik moet ook weer. Het kan me niet zo veel schelen dat iemand mijn doos ziet, maar die grote, koude eendenbek brr.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Had uitstrijkje 5 jaar lang uitgesteld, toch gedaan, gelukkig goed maar het stelt zo helemaal niks voor. En degene die een swabje neemt die ligt er echt niet wakker van hoe je doos eruit ziet
Die thuistest is ooit voor een een proef gebruikt. Zonder HPV krijg je geen bmhk. Van de vrouwen die niet meededen aan het bevolkingsonderzoek, stuurde 2/3 wel de thuistest op. Belangrijk gegeven, omdat de meeste fatale gevallen van bmhk in die groep zitten. Bij een positieve thuistest liet men zich wel verder onderzoeken => onder de streep minder sterfgevallen.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Meh. Ik moet ook weer. Het kan me niet zo veel schelen dat iemand mijn doos ziet, maar die grote, koude eendenbek brr.
Loveli, als ik zo'n thuistest zou doen en op zou sturen, wordt dat zeker niet vergoed door de verzekering?
Maar waarom moet die eendenbek uberhaupt zo groot zijn, als ze alleen maar een wattenstaafje met slijm nodig hebben?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Die thuistest is ooit voor een een proef gebruikt. Zonder HPV krijg je geen bmhk. Van de vrouwen die niet meededen aan het bevolkingsonderzoek, stuurde 2/3 wel de thuistest op. Belangrijk gegeven, omdat de meeste fatale gevallen van bmhk in die groep zitten. Bij een positieve thuistest liet men zich wel verder onderzoeken => onder de streep minder sterfgevallen.
Ik weet niet of die thuistest gangbaar is, of dat die alleen voor die proef beschikbaar was. Heb ookm niet gehoord dat die proef lanelijk werd uitgerold (kan er alleen op hopen). Mogelijk weet je huisarts (of contactpersoon bij bevolkingsonderzoek) meer.
En een goede gyn houdt het kreng even onder de warme kraan, zodat 'ie in ieder geval niet meer koud is.
Voor een uitstrijkje hebben ze een wat groter borsteltje. En het ding zal wel door een man zijn ontworpen.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar waarom moet die eendenbek uberhaupt zo groot zijn, als ze alleen maar een wattenstaafje met slijm nodig hebben?
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:55 schreef uniekhoorn het volgende:
GB en sigme, wat een heerlijke lijstjes
Hier iets met veel te veel spruitjes, slaaptekort, visite, chips en bier.
Morgen weer vroeg urineren, trusten lieve slankies
Oeh pas op, die boeken zijn erg verslavend! Ik heb net boek 5 uit en baal dat deel 6 en 7 er nog niet zijnquote:Op maandag 11 februari 2013 09:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
Succes met de kat!
En Nallie, succes met de misselijkheid
Ik ga zo beginnen aan de Game of Thrones boekenserie. Is Martijn me al maanden gek over aan t maken, maar nu heb ik pas de rust ervoor
Dat klopt niet! Ik heb af en toe last van maagzuur en als ik dan omeprazol neem dan is het na een half uur wegquote:Op maandag 11 februari 2013 16:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
mij is verteld dat omeprazol pas bij gebruik van een paar dagen achter elkaar gaat werken. Af en toe 1 slikken zal dan geen zoden aan de dijk zetten.
Apart, op de bijsluiter staat dat het een maagsapresistente capsule is, dan zou ik verwachten dat het iets langer duurt voor je de werking ervaart.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat klopt niet! Ik heb af en toe last van maagzuur en als ik dan omeprazol neem dan is het na een half uur weg
Kanttekening: niet een officiele site van fabrikant of apotheek, kan het in de bijsluiter niet vinden.quote:Hoe snel werkt omeprazol?
Verbetering van de symptomen na het starten met omeprazol treedt meestal na ongeveer 2 tot 3 dagen op. De meeste patiënten zijn na ongeveer 7 dagen verlost van hun brandend maagzuur. Men dient de behandeling te stoppen wanneer de symptomen volledig zijn verdwenen.
Klopt welquote:Op maandag 11 februari 2013 21:25 schreef loveli het volgende:
http://mens-en-gezondheid(...)en-bijwerkingen.html
[..]
Kanttekening: niet een officiele site van fabrikant of apotheek, kan het in de bijsluiter niet vinden.
Op. Ik denk dat ik maar een speltboterham neem.quote:
Vitamine A-gebrek. Of E. Je gaat niet dood. Nou ja, ooit wel natuurlijk.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Op. Ik denk dat ik maar een speltboterham neem.
En ik heb nu al twee weken last van een gescheurde mondhoek. Googelen stemt niet vrolijk.
Of b. Of schimmel. Of exceem. Waarschijnlijk chronisch.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Vitamine A-gebrek. Of E. Je gaat niet dood. Nou ja, ooit wel natuurlijk.
Vaseline doet het ook goedquote:Op maandag 11 februari 2013 21:49 schreef loveli het volgende:
Kokosolie werkt goed tegen schimmels => potje scoren en proberen of het werkt?
Rode plek naast je neus is dacht ik wel A-gebrek. Moet weer eens opfrissen welke vitamine wat doet.
vaseline niet te vaak op eczeem smeren! t is een minerale olie, sluit de huid af en dan kan het extra gaan smetten. vaseline is eigenlijk alleen om je huid te beschermen tegen kou of vocht goed, om je huid te voeden beter iets anders smerenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vaseline doet het ook goed
Ik dacht aan schimmels, dat woord stond erbij. Toen ik een schimmelplekje op mijn borst had moest ik er van de HA vaseline op smeren en het was met enkele dagen wegquote:Op maandag 11 februari 2013 22:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
vaseline niet te vaak op eczeem smeren! t is een minerale olie, sluit de huid af en dan kan het extra gaan smetten. vaseline is eigenlijk alleen om je huid te beschermen tegen kou of vocht goed, om je huid te voeden beter iets anders smeren
/eczeempatientje
kloofje in de mondhoek is vitaminetekort dacht ik altijd... vooral B-vitamines idd...
Ik gebruik xinkzalf.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vaseline doet het ook goed
Bijzonder. Heb een keer een schimmelinfectie op mijn arm gehad, maar daarvoor kreeg ik een stevige anti-schimmelkuur.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik dacht aan schimmels, dat woord stond erbij. Toen ik een schimmelplekje op mijn borst had moest ik er van de HA vaseline op smeren en het was met enkele dagen weg
Van eczeem heb ik eerlijk gezegd nul verstand
Misschien een ander soort oid of een kleiner plekje. Het werkte iigquote:Op maandag 11 februari 2013 22:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bijzonder. Heb een keer een schimmelinfectie op mijn arm gehad, maar daarvoor kreeg ik een stevige anti-schimmelkuur.
Mocht ik onverhoopt een schimmelplekje krijgen al ik het eens proberen.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien een ander soort oid of een kleiner plekje. Het werkte iig
Het hangt er vanaf hoe lang het duurt, maar in principe ben ik het er wel mee eensquote:Op maandag 11 februari 2013 22:30 schreef MarMar het volgende:
Mjah, gewoon een schraal plekje zou ik eerst zelf wel mee om durven prutsen om te kijken of eea helpt voordat je ermee naar een huisarts gaat.
Alweer!quote:
Ja, het was te verwachten na fotoshoot met 3!! zieke kindjes. Het blijft beperkt tot longen eruit hoesten, hoofdpijn en koortsig. Maar morgen is mijn vrije dag en wil ik wel opgeknapt zijn. Voor de mini zorgen terwijl je ziek bent is echt heel vervelendquote:Op dinsdag 12 februari 2013 07:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Alweer!
Beterschap!
Hoe is het met de mini? Slaapt hij al wat beter? En is hij niet ziek?
De winter laten verdwijnenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Lekker rustig aan doen dan Phaidra!
En fijn dat de mini beter lijkt te slapen.
Perr, je had gelijk! Deze jurk is echt enorm tuttig en ouwelijk.
[ afbeelding ]
Kleur is wel heel tof overigens.![]()
Verder ga ik ongeveer dood aan de jeuk op mn scheenbenen! Iemand nog andere tips behalve regelmatig scrubben en insmeren met bodylotion?
Die zou cycledinges of hoe haar naam nu was leuk staan!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[ afbeelding ]
Verder ga ik ongeveer dood aan de jeuk op mn scheenbenen! Iemand nog andere tips behalve regelmatig scrubben en insmeren met bodylotion?
WA-TER drinken!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[ afbeelding ]
Wut, 2 uur fitnessen op zo'n lijstje? Nog daargelaten dat je waarschijnlijk niet eens dit eet? Kan je dan niet gewoon 1 uur doenquote:Op maandag 11 februari 2013 23:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Voor morgen heb ik al een plannetje:
O. 2 boterhammen met kaas en een glas melk
L. 2 boterhammen met rucula, roomkaas, tomaat en komkommer
T. sinaasappel en een appel
D. Wrap met zalm, sla, roomkaaslight again en veel kruiden. Daarbij een salade met groenterestjes (worteltjes, paprika oid).
S. (laat ik eens beginnen met die te noemen) twee uur fitness
T. Kwark met daarin een banaan
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was je uiteindelijke lijstje van geisteren ook alweer?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Voor morgen heb ik al een plannetje:
O. 2 boterhammen met kaas en een glas melk
L. 2 boterhammen met rucula, roomkaas, tomaat en komkommer
T. sinaasappel en een appel
D. Wrap met zalm, sla, roomkaaslight again en veel kruiden. Daarbij een salade met groenterestjes (worteltjes, paprika oid).
S. (laat ik eens beginnen met die te noemen) twee uur fitness
T. Kwark met daarin een banaan
Nee, pure H2O alleen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Telt groene thee ook mee als water?
De overige jurkjes moet ik nog even passen op een zonnige dag.
Morgen shoppen in Rosada met een vriend, misschien kan ik daar nog wat leuks op de kop tikken.
Ok, ik zet wel een fles water naast me neer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee, pure H2O alleen.Al is groene thee ook wel goed want ECGC.
Maar drink gewoon 3 tot 3,5l water naast je andere drinken en dan gaat het over (als het goed is).
Dat is echt veel te veel. Zeker als je klein bent moet je oppassen dat je niet ook te veel gezonde stofjes mee je lichaam uitspoelt. Mijn huisarts raadt het mij dringend af zoveel water te drinken. 1,5 is genoeg en daarnaast wil hij dat ik sportdrank oid drink (doe ik niet, maar dat is weer een ander verhaalquote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar drink gewoon 3 tot 3,5l water naast je andere drinken en dan gaat het over (als het goed is).
HPKW sport ook veel he? Dus die verliest er standaard ook wat meer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is echt veel te veel. Zeker als je klein bent moet je oppassen dat je niet ook te veel gezonde stofjes mee je lichaam uitspoelt. Mijn huisarts raadt het mij dringend af zoveel water te drinken. 1,5 is genoeg en daarnaast wil hij dat ik sportdrank oid drink (doe ik niet, maar dat is weer een ander verhaal)
En groene thee (= water met een smaakje zonder suiker) is m.i. prima.
Wat nog meer helpt: sauna en als je daar voorlopig niet aantoe komt: afwisselend warm koud baden/douchen op je benen om de doorstroming goed op gang te krijgen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik drink dagelijks wel een paar potten groene thee leeg, dus theoretisch zou ik dan geen last van een droge huid moeten hebben.
Overigens ben ik met GB, een uurtje krachttraining is meer dan genoeg. Dan heb ik zwabberende ledematen en wil ik gewoon naar huis.
Nope, het is een cursusachtig iets en die duurt twee uur.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:40 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wut, 2 uur fitnessen op zo'n lijstje? Nog daargelaten dat je waarschijnlijk niet eens dit eet? Kan je dan niet gewoon 1 uur doen
Dat laatste is echt heel slecht.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:05 schreef MarMar het volgende:
[..]
Wat nog meer helpt: sauna en als je daar voorlopig niet aantoe komt: afwisselend warm koud baden/douchen op je benen om de doorstroming goed op gang te krijgen.
Waarom reageer je alleen hierop en niet op de opmerkingen/suggesties/vragen van anderenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nope, het is een cursusachtig iets en die duurt twee uur.
Het helpt mij wel? Met sauna krijg je ook een opdonder, moet je ook afkoelen na de tijd..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat laatste is echt heel slecht.
Je benen krijgen steeds een opdonder, dan kun je beter een scrubborstel oid pakken en daarmee de bloedsomloop stimuleren.
Op maandag 11 februari 2013 07:40 schreef ChildoftheStars het volgende:quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat was je uiteindelijke lijstje van geisteren ook alweer?
Kom je dan niet met zouttekorten oid te zitten?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik heb in de winter ook meer jeuk. Is niet persé vanwege droge huid. Heeft volgens mij ook te maken met temperatuurverschillen buiten/binnen, bloedvaatjes die minder goed de huid doorbloeden met kou, droge lucht in huis, meer sluitende kleding en minder zuurstof bij je huid, warmer douchen dan in de zomer, minder zonlicht op je huid, etc.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik drink dagelijks wel een paar potten groene thee leeg, dus theoretisch zou ik dan geen last van een droge huid moeten hebben.
Overigens ben ik met GB, een uurtje krachttraining is meer dan genoeg. Dan heb ik zwabberende ledematen en wil ik gewoon naar huis.
Ik ging uit van mijzelfquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kom je dan niet met zouttekorten oid te zitten?
Het was geen kritiek, alleen een vraag.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ging uit van mijzelf
2m 110kg en eet veel vlees waaronder rookvlees maar ook gerookte vis.
Misschien maar wat minder doen.
Klopt, is ook niet supergoed.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:07 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het helpt mij wel? Met sauna krijg je ook een opdonder, moet je ook afkoelen na de tijd..
Dat klinkt wel herkenbaar eigenlijk!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik heb in de winter ook meer jeuk. Is niet persé vanwege droge huid. Heeft volgens mij ook te maken met temperatuurverschillen buiten/binnen, bloedvaatjes die minder goed de huid doorbloeden met kou, droge lucht in huis, meer sluitende kleding en minder zuurstof bij je huid, warmer douchen dan in de zomer, minder zonlicht op je huid, etc.
Nee oke, maar zie ook commentaar van Tink.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het was geen kritiek, alleen een vraag.
Als het voor jou werkt moet je het vooral doen, ik vrees alleen niet dat ik in je voetsporen ga treden
Neejoh, gewoon bakken in roomboter!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:21 schreef V1z0R het volgende:
Dave, alu-pakketje met citroen, olijfolie en kruiden en dan in de oven
Dat klinkt wel als een aardige richtlijn.quote:[..]
Nee oke, maar zie ook commentaar van Tink.
Zag op BB-forum trouwens een richtlijn van 1l water per 1000kcal inname.
True... soms lees ik een beetje te snelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ook jeuk hier. Nooit echt last van gehad in de winter, nu wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat klinkt wel herkenbaar eigenlijk!
Brakke doorbloeding in de kleine bloedvaten hier, tenen zitten tegen wintertenen aan en ik vind het dusdanig koud, dat ik graag wat warmer douche!
Nouja, ik ga er rekening mee houden.
Ik heb die ook van jouquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:19 schreef Nallie het volgende:
Veel medische kennis hier zeg
Mijn misselijkheid is weggeen idee waardoor, maar prima. En heeerlijk geslapen vannacht.
Vandaag dagje thuiswerken
Henk, bij mij werkt ook wat Perr zegt, dat cacao butter spul. En regelmatig scrubben!
Kan ook, maar je hebt ook mensen die dan de zalm niet helemaal doorbakken en om eerlijk te zijn ben ik daar geen fan vanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Neejoh, gewoon bakken in roomboter!
[..]
Dat klinkt wel als een aardige richtlijn.
Binnenkort ook een praatgroepje omdat we veel te veel goede ideeen krijgen en daardoor veel te veel geld uitgeven?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb die ook van jouik zag dat spul en ik dacht "jaaaaaaaah" en nu heb ik drie potten gekocht
.
Dat vind ik nou net lekker.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kan ook, maar je hebt ook mensen die dan de zalm niet helemaal doorbakken en om eerlijk te zijn ben ik daar geen fan van
Smaken verschillen
Dat klinkt als een goed plan!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
O... niet doorgebakken zalm... buhquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kan ook, maar je hebt ook mensen die dan de zalm niet helemaal doorbakken en om eerlijk te zijn ben ik daar geen fan van
Smaken verschillen
Goede zalm helemaal doorbakken - tssss. Net zoals steak een beetje rose in het midden. Maar alleen als ie echt lekker & vers is. Omnomnom.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Binnenkort ook een praatgroepje omdat we veel te veel goede ideeen krijgen en daardoor veel te veel geld uitgeven?
[..]
Dat vind ik nou net lekker.![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Poeh, ik ga nu kennismaken op een nieuwe stageplaats voor het volgende blok. Spannend :S
Dus mensen, nog een fijne dag!
Ik bedoelde ook om de zoveel tijd een paar dagenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
mij is verteld dat omeprazol pas bij gebruik van een paar dagen achter elkaar gaat werken. Af en toe 1 slikken zal dan geen zoden aan de dijk zetten.
Ochtendmisselijkheid... je weet wat dat indiceertquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:13 schreef MaJo het volgende:
Meuningvoor de zoveelste ochtend op rij zwaar misselijk
Gelukkig is het bij jou net over nallie! Bij mij wordt het alleen maar erger
Word een beetje moe van dat half zieke gevoel al weken. Ik wil gewoon óf fit zijn óf ziek maar niet dat halfslachtige gedoe
Hmmm.........quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:13 schreef MaJo het volgende:
..voor de zoveelste ochtend op rij zwaar misselijk..
Lig je niet meer op je solo-kamertje?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hmmm.........![]()
Net longfoto gehad, nu wachten op de uitslag daarvan. Vooral wachten op de dokter though, maar dat kan nog wel even duren.
[ afbeelding ]
had m laatst al op mn facebook geplempt, maar ik vind m zo grappig![]()
Denk dat ik wel naar huis magMgoed, je weet het nooit, dus ik ga nergens vanuit.
Jawelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Lig je niet meer op je solo-kamertje?
Was al bangquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jawel
Longafdeling blijft overvol, geloof ik. En volgens mij hadden ze zoiets van, ze ligt er nu al zo lang, laat haar nu maar liggen ook. Dikke prima!
ze is al wat op verkenning geweest, en heeft al wat gegeten. Maar ze is blijkbaar onder de bank het comfortabelst. En oppas was niet mogelijk, de kat is van de moeder van een vriend en die ligt op sterven en is naar een verzorginshuis. Kan ook best zijn dat we haar tot april hebben. Wel gezellig!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:41 schreef Novem het volgende:
Oeh leuk Jagar! Gewoon laten zitten, als het een dapper katje is komt ze er wel onderuit als je d'r wat eten aanbiedt. Als ze niet dapper is heb je een week een kat onder de bank
Ik laat altijd een oppas komen, katten houden er meestal niet van verplaatst te worden.
Ik eet vanavond gebakken noodles met veel groenten en tofu met een crispy tempurajasje! Misschien ook nog wat yoga doen.
wtf, hoe krijg je het weg?? In totaal drink ik nog niet eens 2 literquote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat vind ik nou juist heerlijk idd, rosé gebakken zalmquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Smaken verschillen
Osmose. In gewoon kraanwater zit meer dan H2O.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:15 schreef the85mc het volgende:
Puur water is toch helemaal niet gezond? Ontrekt vanalles aan je lichaam toch? Ik wilde met scheikunde eens demi water drinken en (vraag me niet waarom) volgens mijn lerares was dat niet best. Of ze had niet zoveel vertrouwen in meer in mijn scheikunde skills toen ik het gebouw bijna in de fik had gestoken.. 2x
quote:
lieve schat, je hebt vocht in/op je longen, dat kan zomaar een paar liter=kilo zijn!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en eindelijk een soort ontopic van mijn kant: ik ben net op een weegschaal neergeplempt en schrok me de pleuris! (![]()
het is triest hoe grappig ik mezelf vind nu
![]()
![]()
)
Bijna 72 kilo! Thuis woog ik 69 de laatste tijd, en aangezien ik heel weinig heb gegeten de laatste dagen, had ik verwacht nog een paar kilo kwijt te zijn. Valt tegen dus. Maar goed. Ik ben weer een paar weken extra thuis, mooie gelegenheid om mijn eetpatroon aan te pakken. Bovendien is mijn conditie nu nul, dus dat kan ik mooi verantwoord gaan opbouwen weer
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
lieve schat, je hebt vocht in/op je longen, dat kan zomaar een paar liter=kilo zijn!
LOL!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]Ik klamp me gewoon even vast aan die strohalm
![]()
Ik wou dat het mij zo makkelijk afging als jou, lijkt me heel fijn als je jezelf mooi kunt vindenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:22 schreef loveli het volgende:
[..]
LOL!
En wat je pas zei over jezelf, dat je moeite hebt om jezelf mooi te vinden, dat kost mij nou totaal geen moeite. Of de camera liegt dat 'ie barst (maar dat ding heeft volgens mij gewoon een crush op je, net als de rest).
Ze vindt JOU mooi. Ik ook.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik wou dat het mij zo makkelijk afging als jou, lijkt me heel fijn als je jezelf mooi kunt vinden
Mij ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
lijkt me heel fijn als je jezelf mooi kunt vinden
Hm, mijn huid doet het er goed mee, maar misschien is dat inderdaad juist een indicatie dat het eigenlijk niet goed is, bij mij gaat wel meer precies verkeerd omquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klopt, is ook niet supergoed.
Dermatologen zijn er niet over te spreken, ik krijg ook echt een dubbele klap met die zwakker vaten/lymfen.
Ohquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ze vindt JOU mooi. Ik ook.
En dta van dat vocht kan echt hoor. Mijn oma had soms wel 13 liter (ok, dan kon ze bijna niet meer ademen, maar toch).
Medicatie helpt ook niet echt, reken maar dat je een boel extra vocht vasthoudt nu. Die 3 kilo verschil heb je dan zomaar, voordeel is dat die ook wel weer zomaar verdwijnt en ik heb daar best wat ervaring meequote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
OhDat had ik niet goed gelezen dan.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik echt zoveel vocht erin heb zitten. Kan inderdaad wel, maar ik heb geen moeite met ademhalen verder. Bedoel, er zit wel vocht, alleen niet zoveel vocht. Lijkt me heel nasty als je longen zo vol zitten, meh. Dan krijg je ook zuurstof extra, niet?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:35 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind mezelf in ieder geval mooi genoeg om met regelmaat sex met mezelf te hebben, ook al ben ik nuchter
Oh, dankjewelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:35 schreef MarMar het volgende:
En coco, ik vind mezelf wel mooi, maar niet zo mooi als ik jou vind!
ligt eraan. Je moet de extra CO2 die je daarmee opbouwt wel weer kwijt kunnen ook. Mijn mams krijgt bijv wel zuurstof, maar die mag niet heel hoog staan omdat ze anders te veel CO2 in haar lichaam krijgt. /offtopicquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
OhDat had ik niet goed gelezen dan.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik echt zoveel vocht erin heb zitten. Kan inderdaad wel, maar ik heb geen moeite met ademhalen verder. Bedoel, er zit wel vocht, alleen niet zoveel vocht. Lijkt me heel nasty als je longen zo vol zitten, meh. Dan krijg je ook zuurstof extra, niet?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maar nu ophouden met complimentjes want daar was het me helemaal niet om te doen en nu voel ik me net alsof ik dat probeerde uit te lokken. En dat was totaal niet de bedoeling.
quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:13 schreef MaJo het volgende:
Meuningvoor de zoveelste ochtend op rij zwaar misselijk
Gelukkig is het bij jou net over nallie! Bij mij wordt het alleen maar erger
Word een beetje moe van dat half zieke gevoel al weken. Ik wil gewoon óf fit zijn óf ziek maar niet dat halfslachtige gedoe
Just wondering.. als je niet halfslachtig gezond doet (maar voluit), ga je je dan ook niet halfslachtig gezond voelen, maar stukken beter?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:46 schreef MaJo het volgende:
Ik heb vandaag weer een low carb dagje na gisteren iets teveel carbs gegeten te hebben![]()
Dat betwijfel ik want ik ben juist aan het kwakkelen sinds ik begonnen ben met het dieetquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:53 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Just wondering.. als je niet halfslachtig gezond doet (maar voluit), ga je je dan ook niet halfslachtig gezond voelen, maar stukken beter?
Dat dusquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:55 schreef Perruche het volgende:
Maar MaJo eet toch heel gezond nu![]()
Verder eenvoor an, lijkt me een heerlijk gevoel!
Zink, vitamine C, L-lysine, goed voor je immuunsysteem en preventief tegen koortslip.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat dusDie koortslip zit er letterlijk sinds de eerste week dat ik begon met het dieet. En aan vitaminen kan het niet liggen want nog nooit zoveel vitaminen binnengekregen als nu
Producten waar dat in zit? Ik eet in ieder geval regelmatig sinaasappel of mineola (vitamine C) en zink zit in vis toch? Dat eet ik nu ongeveer 2 keer per week. L-lysine ken ik nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Zink, vitamine C, L-lysine, goed voor je immuunsysteem en preventief tegen koortslip.
ik heb trouwens voor je gekeken bij de Steps, al een tijdje terug, maar die jurk was er niet meer in M. Heb alleen nog een S gevonden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:59 schreef loveli het volgende:
En m'n dm's lijken in het luchtledige te verdwijnen
Tx, scheelt me weer geldquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
ik heb trouwens voor je gekeken bij de Steps, al een tijdje terug, maar die jurk was er niet meer in M. Heb alleen nog een S gevonden.
Toch maar weer aan de supplementen gaan danquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:04 schreef loveli het volgende:
L-lysine is een aminozuur, ik neem het als supplement om koortslippen buiten de deur te houden. Zink neem ik ook als supplement (als zinkcitraat, de goedkope vorm is zinkoxide en die is slecht opneembaar).
Ik neem ze los, ook omdat ik niet overal tegen kan. Verder is een multi te klein om alles in te proppen. Van een completee multi zul je er meer per dag moeten slikken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toch maar weer aan de supplementen gaan danZijn dit allemaal losse supplementen of is er een overkoepelende waar alle goede vitaminen in zitten?
Dunno, weet alleen dat als ik een onderhoudsdosis neem, er minder koortslippen voorbij komen en ik haat koortslippen. Alles wat ik kan doen om ze te mijden.. Co heeft hetzelfde met L-lysine.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:19 schreef V1z0R het volgende:
Als je normaal eet krijg je toch zat l-lysine binnen?
ik ook niet!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:22 schreef Perruche het volgende:
Ik heb nog nooit een koortslip gehadlijkt me echt vervelend vies om te hebben ook
Zou dat lekker zijn? Klinkt niet heel erg smakelijk in mijn hoofd..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:27 schreef Perruche het volgende:
Ik heb een recept gevonden met kwark wat ik volgende week ga proberen!!
high protein bread
Ik zie dat 200gr rundvlees ongeveer het dubbele aan L-lysine heeft van de dagelijkse dosering van een supplement dat lipblaasjes moet tegengaanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Dunno, weet alleen dat als ik een onderhoudsdosis neem, er minder koortslippen voorbij komen en ik haat koortslippen. Alles wat ik kan doen om ze te mijden.. Co heeft hetzelfde met L-lysine.
Ja vond ik ook!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:35 schreef Nallie het volgende:
Ziet er lekker uit Perr, dat brood!
En snert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |