Wel als ze eerst maar 700 pd at. Compromistherapiequote:Op zondag 10 februari 2013 18:49 schreef Nallie het volgende:
[..]
Mag je van de dietiste maar 1100 kcals terwijl je moet aankomen?
Dat lijkt me sterk.
Ik hoef niet aan te komen in principe (gezond gewicht), alleen mag niet meer afvallen.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:49 schreef Nallie het volgende:
[..]
Mag je van de dietiste maar 1100 kcals terwijl je moet aankomen?
Dat lijkt me sterk.
No offence, maar van 500Kcal? En vlak voordat je naar de diëtiste ging hield je vol dat je 'weer een normale relatie met eten had'?quote:Op zondag 10 februari 2013 18:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik hoef niet aan te komen in principe (gezond gewicht), alleen mag niet meer afvallen.
En van rond de 500kcals naar de 2200kcals is een hele grote stap. Dus ik doe het in twee verdubbelen. En woensdag krijg ik een volledige lijst naar mijn lichamelijke behoefte.
Daar moest ik ook aan denken......quote:Op zondag 10 februari 2013 19:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
No offence, maar van 500Kcal? En vlak voordat je naar de diëtiste ging hield je vol dat je 'weer een normale relatie met eten had'?
Soms gaan ze uit van een pizza van 350 gram... zoveel weegt mijn gemiddelde peerquote:Op zondag 10 februari 2013 18:28 schreef loveli het volgende:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/kcal-domino-pizza-286885/
http://www.dominos.nl/Corporate/bp/file.ashx?id=19quote:Op zondag 10 februari 2013 19:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Soms gaan ze uit van een pizza van 350 gram... zoveel weegt mijn gemiddelde peer(nou ja, die weegt 230 gram)
Maar het was wel lekker, toch vind ik zo'n pizza.. ... elke hap hetzelfde, totdat het op is. Dan toch liever een buffet of tapas of sushi ofzo.
1: verklaart wel hoe het 'toch' kon dat je 2 kg in een week afviel ondanks dat je dat niet meer 'wilde'.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik hoef niet aan te komen in principe (gezond gewicht), alleen mag niet meer afvallen.
En van rond de 500kcals naar de 2200kcals is een hele grote stap. Dus ik doe het in twee verdubbelen. En woensdag krijg ik een volledige lijst naar mijn lichamelijke behoefte.
Andere kleurtjes?quote:Op zondag 10 februari 2013 19:13 schreef Probability het volgende:
Ik wil deze laptop tas maar hij is uitverkocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bruine is misschien nog wel leuk, maar denk dat de kwaliteit niet zo is..quote:Op zondag 10 februari 2013 19:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Andere kleurtjes?
http://www.ebay.ie/itm/NE(...)quoise-/370755099285
http://www.ebay.ie/itm/NE(...)In-Tan-/390540573595
http://www.ebay.ie/itm/sp(...)r-Blue-/300859041792
Jammerquote:Op zondag 10 februari 2013 19:13 schreef Probability het volgende:
Ik wil deze laptop tas maar hij is uitverkocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een samenvattende reactie:Maar hoe weten we of je lijstje echt is?wat je eerst postte was echt meer dan 500 kcal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Als jij een hoe verzint, wil ik dat uitvoeren? Ik bedoel, zoiets valt niet te bewijzen lijkt mequote:Op zondag 10 februari 2013 20:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar hoe weten we of je lijstje echt is?wat je eerst postte was echt meer dan 500 kcal.
Duitse aldi. Het is nog bio ook. Echt geweldig, alhoewel wel wat kcalorierijk.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:11 schreef la_perle_rouge het volgende:
spel-walnoot-wortelbrood, dat klinkt heerlijk, heb je daar een recept van Tink, want ik heb gegoogled en vind zoiets niet....
^^^^^^^^quote:Op zondag 10 februari 2013 20:14 schreef the85mc het volgende:
He, je zit hier voor jezelf. Waarom zou je in godsnaam andere lijstjes posten dan je echt eet? De enige die je ermee hebt ben je zelf..
Als dat je antwoord is.... om eerlijk te zijn voel ik me nogal voor de gek gehouden omdat ik nu pas ervaar dat je eerdere lijstjes nier echt waren.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als jij een hoe verzint, wil ik dat uitvoeren? Ik bedoel, zoiets valt niet te bewijzen lijkt me
Onderdeel van t probleem denk ik... jezelf voor de gek houden.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:14 schreef the85mc het volgende:
He, je zit hier voor jezelf. Waarom zou je in godsnaam andere lijstjes posten dan je echt eet? De enige die je ermee hebt ben je zelf..
Beter post je je lijstje aan het einde van de dag. Ik had trouwens niet door dathet om planningen ging.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lijstjes in de ochtend zijn een plan voor de dag. En soms lukt dat en soms niet.
Ik hield mezelf ook voor de gek, want ik geloofde er heilig in elke ochtend dat het die dag goed zou gaan. De lijsten waren wel echt, alleen faalde ik vaak gewoon hard. En de lijsten aan het einde van de dag waren sowieso hetgeen dat ik gegeten had.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als dat je antwoord is.... om eerlijk te zijn voel ik me nogal voor de gek gehouden omdat ik nu pas ervaar dat je eerdere lijstjes nier echt waren.
Ik wil zo voor je een foto van de brief makenquote:Op zondag 10 februari 2013 20:18 schreef Sarabi het volgende:
Ik hoop nu dus dat het wel waar is dat je hulp krijgt.....en niet dat je daar ook over liegt.
Meestal stond er boven plan voor dag oid.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Beter post je je lijstje aan het einde van de dag. Ik had trouwens niet door dathet om planningen ging.
Kan me niet herinneren dat je dagelijks aan het eind van de dag lijstjes plaatste die 500kcal waren.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En de lijsten aan het einde van de dag waren sowieso hetgeen dat ik gegeten had.
Doe als vlierbloesem vroeger deed. Elke dag een lijstje met de planning van de vorige dag, doorgestreept wat er niet kwam en vet wat er aan toegevoegd was, en dan de planning van de volgende dag. 1 post: planning & verantwoording. Ideaal.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Meestal stond er boven plan voor dag oid.
En dat is waar, lijkt me een goed voornemen
Hoeft niet, ik hoop dat je echt hulp krijgt en dat het gaat werken.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik wil zo voor je een foto van de brief maken
"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them"quote:Op zondag 10 februari 2013 20:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik hield mezelf ook voor de gek, want ik geloofde er heilig in elke ochtend dat het die dag goed zou gaan. De lijsten waren wel echt, alleen faalde ik vaak gewoon hard. En de lijsten aan het einde van de dag waren sowieso hetgeen dat ik gegeten had.
En jeetje, wat voor antwoord wil je dan? Wat valt erop te zeggen? Ik geloofde er heilig in, maja... Sorry :S
Ga je die zin ook omzetten in actie?quote:Op zondag 10 februari 2013 20:25 schreef Probability het volgende:
Van obese krijg ik altijd zin om te sporten
Dat is een behoorlijk goed ideequote:Op zondag 10 februari 2013 20:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Doe als vlierbloesem vroeger deed. Elke dag een lijstje met de planning van de vorige dag, doorgestreept wat er niet kwam en vet wat er aan toegevoegd was, en dan de planning van de volgende dag. 1 post: planning & verantwoording. Ideaal.
Jaja. Ga zo even inplannen wanneer ik ga sporten. Sowieso na werk!quote:Op zondag 10 februari 2013 20:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Ga je die zin ook omzetten in actie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
/egopost
Plannenquote:Op zondag 10 februari 2013 20:27 schreef Probability het volgende:
[..]
Jaja. Ga zo even inplannen wanneer ik ga sporten. Sowieso na werk!
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:30 schreef An24 het volgende:
Pas op, offtopic egopost:Goed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
/egopost![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |