Nee eigenlijk niet! Was alleen vaak wat kortademig met klimmen tijdens wandeltochten, maar dat kan een combinatie zijn van mijn fitheid en de hoogtequote:Op zondag 10 februari 2013 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maria, had je geen last van hoogteziekte?
Dan kom ik op 3600 kcal excl. 3 flesjes bier ')quote:Op zondag 10 februari 2013 16:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
30cm pizza met salami, paprika en pepers is zo'n 1800...
Klinkt heerlijk allemaalquote:Op zondag 10 februari 2013 16:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik kook polenta, en ben een grote batch rode uien aan het carameliseren, voor op een bladerdeeg taartje. En ben tomatensaus aan het maken voor aubergine parmegiana. Ook staat er deeg voor ciabatta te rijzen, en heb ik een wortelslade gemakt. Zo ongeveer.
wat ernaastquote:Op zondag 10 februari 2013 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dan kom ik op 3600 kcal excl. 3 flesjes bier ')
Wehe ik ben ook alleen plat land gewend eigenlijk hequote:Op zondag 10 februari 2013 16:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja nogal. Ik ben 1 dag echt ziek geweest. Maar ik ben dan ook geen stoer indianenmeisje van geboorte.
Ik heb het gevoel dat dit lijstje miet helemaal conform de agspraken met dietiste is.quote:Op zondag 10 februari 2013 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Plan van de dag:
Brunch: stokbroodje met roomkaas en rucola en tomaat en pijnboompitjes.
T. yoghurt met appel en banaan
D. prei, met surumi en rijst
T. 3 rijstwafels met pindakaas en banaan
Nee joh. 900. Toch?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
30cm pizza met salami, paprika en pepers is zo'n 1800...
Dat dacht ik idd ook, maar vind het wel lastig om er iets over te melden, gezien de dietist dat denk ik beter kan doen. Input van 30 man tegelijk is alleen maar verwarrend denk ik!quote:Op zondag 10 februari 2013 17:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dit lijstje miet helemaal conform de agspraken met dietiste is.
We hebben ook nog een boot, dus als de zomer een beetje goed is dit jaar komt het met de vakantie wel goed.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wehe ik ben ook alleen plat land gewend eigenlijk heMaar viel me nog alles mee idd! Al was Kathmandu wel erg icky qua lucht, helaas. Was ook heel maf, had je een straatje dure winkels en daarachter direct weer de chaos!
Xennia, morgen thuis werken! Dus niet echt, al heb ik al veel ehh reflectie gedaan zeg maarMaar had maar een weekje vrij genomen.
Boh lijkt me vervelend, met twee huisjes zittenVooral als het je zo beperkt in je doen en laten. Anders misschien klein stedentripje doen?
Zo'n BK-burger die Novem gisteren had is zo'n 900. Goed gevulde pizza is snel het dubbele...quote:
Ik heb even gegoogled en in mijn boek met voedseltabellen gekeken, maar volgens mij is een pizza tussen de 700 - 1000 kcal, afhankelijk van de hoeveelheid kaas.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zo'n BK-burger die Novem gisteren had is zo'n 900. Goed gevulde pizza is snel het dubbele...
Ik werd om een uur of elk wakker. Dus moest ik brunchen, maar die was groot genoeg voor twee maaltijden te tellen.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dit lijstje miet helemaal conform de agspraken met dietiste is.
Ben wel benieuwd naar je totaal vandaag en ik hoop dat je jezelf niet voor de gek houdt met dat soort "maar die telt voor 2"-rekensommetjes.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik werd om een uur of elk wakker. Dus moest ik brunchen, maar die was groot genoeg voor twee maaltijden te tellen.
Het klopt redelijk, ik heb mijn drie stuks fruit, mijn zuivel, de 150gr basis, de 350 gr groente, de 100gr. eiwitten.
Ik zou enkel nog een glas melk moeten drinken.
Vanaf woensdag wordt het meer. Ik heb een soort van opbouwlijst
Oke. Weet je, eigenlijk is er alleen iets over jouw lijstjes te zeggen als we de afspraken met de dietiste kennen.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik werd om een uur of elk wakker. Dus moest ik brunchen, maar die was groot genoeg voor twee maaltijden te tellen.
Het klopt redelijk, ik heb mijn drie stuks fruit, mijn zuivel, de 150gr basis, de 350 gr groente, de 100gr. eiwitten.
Ik zou enkel nog een glas melk moeten drinken.
Vanaf woensdag wordt het meer. Ik heb een soort van opbouwlijst
Nee, want het was een heel afbakstokbroodje (en nee, ik bedoel niet van die kleine dingen).quote:Op zondag 10 februari 2013 18:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar je totaal vandaag en ik hoop dat je jezelf niet voor de gek houdt met dat soort "maar die telt voor 2"-rekensommetjes.
Boter op brood = gezond, dus nicequote:Op zondag 10 februari 2013 18:33 schreef Sarabi het volgende:
Afgelopen dagen ontbijt in een hotel gehad en ik ben er achter gekomen dat roomboterniets te maken heeft met de boter die ik als kind kreeg.
Heb de laatste jaren eigenlijk nooit meer boter op brood gedaan omdat ik dacht dat ik het niet lekker vond maar deze boter was echt heerlijk.
Mag je van de dietiste maar 1100 kcals terwijl je moet aankomen?quote:Op zondag 10 februari 2013 18:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, want het was een heel afbakstokbroodje (en nee, ik bedoel niet van die kleine dingen).
Vandaag:
Dat broodje voor brunch dus, met alle benoemde dingen (plus minus 350kcals)
Daarna het geplande tussendoortje. Dus 200ml yoghurt met 2 fruit (+/- 210)
Als diner heb ik net 90gr rijst op, met 300 gr prei, en 100 gr surumi (+/- 450)
En dan moet ik dadelijk nog aan de rijstwafels met een banaan. (+/- 150)
Dus +/- 1160 kcals
Dat zijn er zelfs 60kcals meer dan moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |