Niet bij m'n lange duurlopenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:42 schreef V1z0R het volgende:
Doe je wel eens een ronde HIIT tussendoor?
Pics van een 'mid-century tv-meubel'?quote:Op zondag 10 februari 2013 15:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Way to go, Mo!
Wij hebben net een stuk gewandeld door het natuurgebied naast ons nieuwe huis en ik ben nu, voor de verandering, op meubeljacht online.. Wil graag een mid century tv-meubel.
Ik kook polenta, en ben een grote batch rode uien aan het carameliseren, voor op een bladerdeeg taartje. En ben tomatensaus aan het maken voor aubergine parmegiana. Ook staat er deeg voor ciabatta te rijzen, en heb ik een wortelslade gemakt. Zo ongeveer.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:06 schreef An24 het volgende:
Mo![]()
Knap hoor, zo'n eind lopen.
Klinkt als een lekker dagje Jagar! Wat kook je dan vooruit?
Het ruikt hier naar vers gebakken speltzuurdesembrood
Zoiets (Baard vindt ze alleen te oubollig):quote:Op zondag 10 februari 2013 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pics van een 'mid-century tv-meubel'?geen idee wat 't is
30cm pizza met salami, paprika en pepers is zo'n 1800...quote:Op zondag 10 februari 2013 16:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo he Mo! Goed gedaan zeg!
Wij gaan zo naar de pizzaria.. wat doet zo'n kaas/vlees (lees vette vlees) enzo met zo'n pizza? 1000 kcal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |