Zink, vitamine C, L-lysine, goed voor je immuunsysteem en preventief tegen koortslip.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat dusDie koortslip zit er letterlijk sinds de eerste week dat ik begon met het dieet. En aan vitaminen kan het niet liggen want nog nooit zoveel vitaminen binnengekregen als nu
Producten waar dat in zit? Ik eet in ieder geval regelmatig sinaasappel of mineola (vitamine C) en zink zit in vis toch? Dat eet ik nu ongeveer 2 keer per week. L-lysine ken ik nietquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Zink, vitamine C, L-lysine, goed voor je immuunsysteem en preventief tegen koortslip.
ik heb trouwens voor je gekeken bij de Steps, al een tijdje terug, maar die jurk was er niet meer in M. Heb alleen nog een S gevonden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:59 schreef loveli het volgende:
En m'n dm's lijken in het luchtledige te verdwijnen
Tx, scheelt me weer geldquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
ik heb trouwens voor je gekeken bij de Steps, al een tijdje terug, maar die jurk was er niet meer in M. Heb alleen nog een S gevonden.
Toch maar weer aan de supplementen gaan danquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:04 schreef loveli het volgende:
L-lysine is een aminozuur, ik neem het als supplement om koortslippen buiten de deur te houden. Zink neem ik ook als supplement (als zinkcitraat, de goedkope vorm is zinkoxide en die is slecht opneembaar).
Ik neem ze los, ook omdat ik niet overal tegen kan. Verder is een multi te klein om alles in te proppen. Van een completee multi zul je er meer per dag moeten slikken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Toch maar weer aan de supplementen gaan danZijn dit allemaal losse supplementen of is er een overkoepelende waar alle goede vitaminen in zitten?
Dunno, weet alleen dat als ik een onderhoudsdosis neem, er minder koortslippen voorbij komen en ik haat koortslippen. Alles wat ik kan doen om ze te mijden.. Co heeft hetzelfde met L-lysine.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:19 schreef V1z0R het volgende:
Als je normaal eet krijg je toch zat l-lysine binnen?
ik ook niet!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:22 schreef Perruche het volgende:
Ik heb nog nooit een koortslip gehadlijkt me echt vervelend vies om te hebben ook
Zou dat lekker zijn? Klinkt niet heel erg smakelijk in mijn hoofd..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:27 schreef Perruche het volgende:
Ik heb een recept gevonden met kwark wat ik volgende week ga proberen!!
high protein bread
Ik zie dat 200gr rundvlees ongeveer het dubbele aan L-lysine heeft van de dagelijkse dosering van een supplement dat lipblaasjes moet tegengaanquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Dunno, weet alleen dat als ik een onderhoudsdosis neem, er minder koortslippen voorbij komen en ik haat koortslippen. Alles wat ik kan doen om ze te mijden.. Co heeft hetzelfde met L-lysine.
Ja vond ik ook!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:35 schreef Nallie het volgende:
Ziet er lekker uit Perr, dat brood!
En snert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |