Niet elk onderzoek is even prettig..quote:Op maandag 11 februari 2013 13:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En je gezondheid vind je niet belangrijk genoeg?
Dat weet ik.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet elk onderzoek is even prettig..
That reminds me: ik moet mijn uitstrijkje nog inplannen!quote:Op maandag 11 februari 2013 13:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet elk onderzoek is even prettig..
Over uitstrijkjes gesproken, als ze tegelijk een hpv-test doen, kunnen ze het risico op bmhk beter inschatten. Maar dat kost meer geld enzo, dus wordt niet meegenomen met bevolkingsonderzoek.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:07 schreef anna82 het volgende:
[..]
That reminds me: ik moet mijn uitstrijkje nog inplannen!
Bij de eerste test bevolkingsonderzoek niet nee. Maar zodra je boven pap 1 uitkomt doen ze nog een test incl hpv.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Over uitstrijkjes gesproken, als ze tegelijk een hpv-test doen, kunnen ze het risico op bmhk beter inschatten. Maar dat kost meer geld enzo, dus wordt niet meegenomen met bevolkingsonderzoek.
Vrouwen die niet meedoen met bevolkingsonderzoek, doen vaak wel mee aan thuistest (zelf wattenstaafje swappen en opsturen), zo worden meer risicogevallen eruit gepikt. Ben voorstander van hpv-test bij bevolkingsonderzoek.
Raar vakgebied, medische statistiek. Maar goed, protocollen.
Volgens mij is dat recent ingevoerd.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Bij de eerste test bevolkingsonderzoek niet nee. Maar zodra je boven pap 1 uitkomt doen ze nog een test incl hpv.
Mjah, bij mij was het gelijk foute boel, dus ze moesten wel. Dat is al bijna drie jaar geleden. Ik moest nu sinds die tijd elk half jaar voor een controle uitstrijkje en dan nemen ze hpv elke keer meequote:Op maandag 11 februari 2013 14:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens mij is dat recent ingevoerd.
*blij*
Het stomme is: 2 keer positief, de laatste keer negatief. De laatste keer is geweest nadat ze met een pap drie wat heben weg gehaald. Dus ik ben nu schoonquote:Op maandag 11 februari 2013 14:41 schreef loveli het volgende:
En hpv is negatief? Sinds mei 2011 geldt het nieuwe protocol officieel, als ik het goed lees. Mooi dat ze bij jou al eerder zijn gaan testen.
antwoorden staat vrij
Haha, lang leve butritmesquote:Op maandag 11 februari 2013 14:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bonjour Slankiefaces!
Ik weet niet meer of ik al gepost heb vandaag![]()
Dus excuus als ik in herhaling val! Jetlag valt alles mee, gisteravond viel ik om 21:00 half in slaap op de bank dus ben ik naar bed gegaan en toen heb ik klokkie rond geslapen
![]()
Om 9:00 weer aan het werk (thuis), nu bijna 5 uurtjes gemaakt al, gaat prima
![]()
Misschien gaat het zo goed omdat ik toch al een butt ritme heb
quote:
Daarom wil ik die hpv-test er standaard bij.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:51 schreef An24 het volgende:
[..]Ik raad het iedereen aan. Gewoon checken, want je weet maar nooit. Beter een paar milimeter uit je doos ruimen dan je hele doos ruimen
![]()
Wahow mental imagery xDquote:Op maandag 11 februari 2013 14:51 schreef An24 het volgende:
[..]Ik raad het iedereen aan. Gewoon checken, want je weet maar nooit. Beter een paar milimeter uit je doos ruimen dan je hele doos ruimen
![]()
Je bent dus nog niet aan de haak geslagen door je booty call?quote:
Go Maria!quote:Op maandag 11 februari 2013 15:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je bent dus nog niet aan de haak geslagen door je booty call?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |