Nee, pure H2O alleen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Telt groene thee ook mee als water?
De overige jurkjes moet ik nog even passen op een zonnige dag.
Morgen shoppen in Rosada met een vriend, misschien kan ik daar nog wat leuks op de kop tikken.
Ok, ik zet wel een fles water naast me neer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nee, pure H2O alleen.Al is groene thee ook wel goed want ECGC.
Maar drink gewoon 3 tot 3,5l water naast je andere drinken en dan gaat het over (als het goed is).
Dat is echt veel te veel. Zeker als je klein bent moet je oppassen dat je niet ook te veel gezonde stofjes mee je lichaam uitspoelt. Mijn huisarts raadt het mij dringend af zoveel water te drinken. 1,5 is genoeg en daarnaast wil hij dat ik sportdrank oid drink (doe ik niet, maar dat is weer een ander verhaalquote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar drink gewoon 3 tot 3,5l water naast je andere drinken en dan gaat het over (als het goed is).
HPKW sport ook veel he? Dus die verliest er standaard ook wat meer.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is echt veel te veel. Zeker als je klein bent moet je oppassen dat je niet ook te veel gezonde stofjes mee je lichaam uitspoelt. Mijn huisarts raadt het mij dringend af zoveel water te drinken. 1,5 is genoeg en daarnaast wil hij dat ik sportdrank oid drink (doe ik niet, maar dat is weer een ander verhaal)
En groene thee (= water met een smaakje zonder suiker) is m.i. prima.
Wat nog meer helpt: sauna en als je daar voorlopig niet aantoe komt: afwisselend warm koud baden/douchen op je benen om de doorstroming goed op gang te krijgen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik drink dagelijks wel een paar potten groene thee leeg, dus theoretisch zou ik dan geen last van een droge huid moeten hebben.
Overigens ben ik met GB, een uurtje krachttraining is meer dan genoeg. Dan heb ik zwabberende ledematen en wil ik gewoon naar huis.
Nope, het is een cursusachtig iets en die duurt twee uur.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:40 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wut, 2 uur fitnessen op zo'n lijstje? Nog daargelaten dat je waarschijnlijk niet eens dit eet? Kan je dan niet gewoon 1 uur doen
Dat laatste is echt heel slecht.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:05 schreef MarMar het volgende:
[..]
Wat nog meer helpt: sauna en als je daar voorlopig niet aantoe komt: afwisselend warm koud baden/douchen op je benen om de doorstroming goed op gang te krijgen.
Waarom reageer je alleen hierop en niet op de opmerkingen/suggesties/vragen van anderenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nope, het is een cursusachtig iets en die duurt twee uur.
Het helpt mij wel? Met sauna krijg je ook een opdonder, moet je ook afkoelen na de tijd..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat laatste is echt heel slecht.
Je benen krijgen steeds een opdonder, dan kun je beter een scrubborstel oid pakken en daarmee de bloedsomloop stimuleren.
Op maandag 11 februari 2013 07:40 schreef ChildoftheStars het volgende:quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat was je uiteindelijke lijstje van geisteren ook alweer?
Kom je dan niet met zouttekorten oid te zitten?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik heb in de winter ook meer jeuk. Is niet persé vanwege droge huid. Heeft volgens mij ook te maken met temperatuurverschillen buiten/binnen, bloedvaatjes die minder goed de huid doorbloeden met kou, droge lucht in huis, meer sluitende kleding en minder zuurstof bij je huid, warmer douchen dan in de zomer, minder zonlicht op je huid, etc.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik drink dagelijks wel een paar potten groene thee leeg, dus theoretisch zou ik dan geen last van een droge huid moeten hebben.
Overigens ben ik met GB, een uurtje krachttraining is meer dan genoeg. Dan heb ik zwabberende ledematen en wil ik gewoon naar huis.
Ik ging uit van mijzelfquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kom je dan niet met zouttekorten oid te zitten?
Het was geen kritiek, alleen een vraag.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik ging uit van mijzelf
2m 110kg en eet veel vlees waaronder rookvlees maar ook gerookte vis.
Misschien maar wat minder doen.
Klopt, is ook niet supergoed.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:07 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het helpt mij wel? Met sauna krijg je ook een opdonder, moet je ook afkoelen na de tijd..
Dat klinkt wel herkenbaar eigenlijk!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik heb in de winter ook meer jeuk. Is niet persé vanwege droge huid. Heeft volgens mij ook te maken met temperatuurverschillen buiten/binnen, bloedvaatjes die minder goed de huid doorbloeden met kou, droge lucht in huis, meer sluitende kleding en minder zuurstof bij je huid, warmer douchen dan in de zomer, minder zonlicht op je huid, etc.
Nee oke, maar zie ook commentaar van Tink.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het was geen kritiek, alleen een vraag.
Als het voor jou werkt moet je het vooral doen, ik vrees alleen niet dat ik in je voetsporen ga treden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |