vaseline niet te vaak op eczeem smeren! t is een minerale olie, sluit de huid af en dan kan het extra gaan smetten. vaseline is eigenlijk alleen om je huid te beschermen tegen kou of vocht goed, om je huid te voeden beter iets anders smerenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vaseline doet het ook goed
Ik dacht aan schimmels, dat woord stond erbij. Toen ik een schimmelplekje op mijn borst had moest ik er van de HA vaseline op smeren en het was met enkele dagen wegquote:Op maandag 11 februari 2013 22:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
vaseline niet te vaak op eczeem smeren! t is een minerale olie, sluit de huid af en dan kan het extra gaan smetten. vaseline is eigenlijk alleen om je huid te beschermen tegen kou of vocht goed, om je huid te voeden beter iets anders smeren
/eczeempatientje
kloofje in de mondhoek is vitaminetekort dacht ik altijd... vooral B-vitamines idd...
Ik gebruik xinkzalf.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vaseline doet het ook goed
Bijzonder. Heb een keer een schimmelinfectie op mijn arm gehad, maar daarvoor kreeg ik een stevige anti-schimmelkuur.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik dacht aan schimmels, dat woord stond erbij. Toen ik een schimmelplekje op mijn borst had moest ik er van de HA vaseline op smeren en het was met enkele dagen weg
Van eczeem heb ik eerlijk gezegd nul verstand
Misschien een ander soort oid of een kleiner plekje. Het werkte iigquote:Op maandag 11 februari 2013 22:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bijzonder. Heb een keer een schimmelinfectie op mijn arm gehad, maar daarvoor kreeg ik een stevige anti-schimmelkuur.
Mocht ik onverhoopt een schimmelplekje krijgen al ik het eens proberen.quote:Op maandag 11 februari 2013 22:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien een ander soort oid of een kleiner plekje. Het werkte iig
Het hangt er vanaf hoe lang het duurt, maar in principe ben ik het er wel mee eensquote:Op maandag 11 februari 2013 22:30 schreef MarMar het volgende:
Mjah, gewoon een schraal plekje zou ik eerst zelf wel mee om durven prutsen om te kijken of eea helpt voordat je ermee naar een huisarts gaat.
Alweer!quote:
Ja, het was te verwachten na fotoshoot met 3!! zieke kindjes. Het blijft beperkt tot longen eruit hoesten, hoofdpijn en koortsig. Maar morgen is mijn vrije dag en wil ik wel opgeknapt zijn. Voor de mini zorgen terwijl je ziek bent is echt heel vervelendquote:Op dinsdag 12 februari 2013 07:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Alweer!
Beterschap!
Hoe is het met de mini? Slaapt hij al wat beter? En is hij niet ziek?
De winter laten verdwijnenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Lekker rustig aan doen dan Phaidra!
En fijn dat de mini beter lijkt te slapen.
Perr, je had gelijk! Deze jurk is echt enorm tuttig en ouwelijk.
[ afbeelding ]
Kleur is wel heel tof overigens.![]()
Verder ga ik ongeveer dood aan de jeuk op mn scheenbenen! Iemand nog andere tips behalve regelmatig scrubben en insmeren met bodylotion?
Die zou cycledinges of hoe haar naam nu was leuk staan!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[ afbeelding ]
Verder ga ik ongeveer dood aan de jeuk op mn scheenbenen! Iemand nog andere tips behalve regelmatig scrubben en insmeren met bodylotion?
WA-TER drinken!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[ afbeelding ]
Wut, 2 uur fitnessen op zo'n lijstje? Nog daargelaten dat je waarschijnlijk niet eens dit eet? Kan je dan niet gewoon 1 uur doenquote:Op maandag 11 februari 2013 23:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Voor morgen heb ik al een plannetje:
O. 2 boterhammen met kaas en een glas melk
L. 2 boterhammen met rucula, roomkaas, tomaat en komkommer
T. sinaasappel en een appel
D. Wrap met zalm, sla, roomkaaslight again en veel kruiden. Daarbij een salade met groenterestjes (worteltjes, paprika oid).
S. (laat ik eens beginnen met die te noemen) twee uur fitness
T. Kwark met daarin een banaan
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 08:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was je uiteindelijke lijstje van geisteren ook alweer?quote:Op maandag 11 februari 2013 23:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Voor morgen heb ik al een plannetje:
O. 2 boterhammen met kaas en een glas melk
L. 2 boterhammen met rucula, roomkaas, tomaat en komkommer
T. sinaasappel en een appel
D. Wrap met zalm, sla, roomkaaslight again en veel kruiden. Daarbij een salade met groenterestjes (worteltjes, paprika oid).
S. (laat ik eens beginnen met die te noemen) twee uur fitness
T. Kwark met daarin een banaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |