Alles met mate is toch gezond?quote:Op zondag 10 februari 2013 23:26 schreef MaJo het volgende:
Bedankt voor de uitleg loveli! Weet alleen niet of ik het helemaal snapFruit is met mate wel gewoon gezond toch? Maar zal sowieso laag blijven met de carbs
Suiker is troep, kort door de bocht (snoep, cola, witmeel). In fruit zitten vitamines, mineralen, bioflavonoiden, allerlei gezonde stofjes die goed zijn voor je lichaam, op korte of lange termijn. Er zit ook suiker in fruit.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:26 schreef MaJo het volgende:
Bedankt voor de uitleg loveli! Weet alleen niet of ik het helemaal snapFruit is met mate wel gewoon gezond toch? Maar zal sowieso laag blijven met de carbs
Ik werd geforceerd door mijn gezelschap, die wilden ook een stukjequote:Op zondag 10 februari 2013 23:19 schreef loveli het volgende:
Kudo's voor het niet eten van de overige 2/3.
Fixed. Zeker stresskatten zijn gevoelig voor diaree. Slagroom is vetter, krijgen ze minder snel diaree van.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:37 schreef MarMar het volgende:
Schuwe kattebeestjes zijn prima om te kopen met wat melk slagroomof vlees, of kaas..
Testje doen?quote:Op maandag 11 februari 2013 09:43 schreef Nallie het volgende:
Lekker lijstje Perr.
En succes met de kat. Gewoon met rust laten en rustig wennenzowel jij als de kat
Planning:
O: havermout, cacao, banaan
T: 3 slokken koffie, appel
L: 3 crackers met kip, salade met tomaat/kikkererwten/komkommer en zonnebloempitjes
T: rijstwafel met pindakaas
S: half uur cardio, buikspieren enzo
D: uit!
Ik ben benieuwd wat ervan komt want nog steeds misselijk
Toch is dat wel handig dat t gefilmd wordt. Mijn presentaties zijn wel eens gefilmd en je ziet jezelf dingen doen waarvan je je niet eens bewust bent.quote:Op maandag 11 februari 2013 09:50 schreef An24 het volgende:
Ik heb vandaag voor de opleiding mijn eerste coachingsessie. Gaan ze mij onder de loep nemen om te kijken of ik in communicatie mijn effectiviteit kan vergroten. Anderhalf uur voor de camera over jezelf praten. Joy
Ja maar ik voel me verder prima, dat is t stomme. Alleen maagzuur en misselijk. Ach ja, ik ga er niet dood aanquote:Op maandag 11 februari 2013 09:57 schreef the85mc het volgende:
Morgen! Je voelt je al een paar dagen niet zo fit toch Nallie? Hoop dat t snel over gaat! Ik vind uiteten als ik niet lekker ben niet zo.. Gelukkig is dat bijna nooit
Heb je het de hele dag of vooral na zwaar sporten?quote:Op maandag 11 februari 2013 10:06 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja maar ik voel me verder prima, dat is t stomme. Alleen maagzuur en misselijk. Ach ja, ik ga er niet dood aan
Lekker diner Novem
Vanaf zaterdag gewoon de hele tijd. Maar vooral nadat ik iets heb gegetenquote:Op maandag 11 februari 2013 10:10 schreef the85mc het volgende:
[..]
Heb je het de hele dag of vooral na zwaar sporten?
Dan weet ik het niet.. Misschien wel licht griepje. Als je het vooral zou hebben na sporten kon t scheurtje in het middenrif zijn maar zo klinkt t niet.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:11 schreef Nallie het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag gewoon de hele tijd. Maar vooral nadat ik iets heb gegeten
Thanks, volgens mij werkt dat maagklepje gewoon ff niet goed ofzo. Is ie toe aan vakantiequote:Op maandag 11 februari 2013 10:15 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dan weet ik het niet.. Misschien wel licht griepje. Als je het vooral zou hebben na sporten kon t scheurtje in het middenrif zijn maar zo klinkt t niet.
Beterschap iig
Magnesium heb ik! Neem ik dagelijks... Als t over een week nog niet weg is ga ik wel ff naar de huisarts!quote:Op maandag 11 februari 2013 11:00 schreef loveli het volgende:
Magzuur - magnesium. Als het structureel is gaat er bij 'middenrif' een lampje branden.
Dat heb ik ook vaak 's winters. En als je toch gaat eten komt het er bijna weer uitquote:Op maandag 11 februari 2013 10:06 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja maar ik voel me verder prima, dat is t stomme. Alleen maagzuur en misselijk. Ach ja, ik ga er niet dood aan
Lekker diner Novem
Toch maar eens naar magnesium gaan kijken dan.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:00 schreef loveli het volgende:
Magzuur - magnesium. Als het structureel is gaat er bij 'middenrif' een lampje branden.
Toch vanwege de structurele pijnstillers?quote:Op maandag 11 februari 2013 11:07 schreef MarMar het volgende:
Structureel omeprazol voor de maag hier..
Een glas melk vind ik ook fijn als het erg opspeelt.
Nope, ook los daarvan. Maagkleppen sluiten niet goed en een gat in mijn middenrif.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Toch vanwege de structurele pijnstillers?
Linkdump van eerste 2 hits, ben geen fan van structureel maagbeschermers slikken.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:12 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nope, ook los daarvan. Maagkleppen sluiten niet goed en een gat in mijn middenrif.
Ik moet er vooral om denken dat ik niet hele grote hoeveelheden tegelijk eet en dat ik na het eten even een tijdje goed rechtop blijf, dus niet hangen op de bank 's avonds vlak na het eten en ook niet gelijk de was gaan doen oid (de wasmachine staat laag).quote:Op maandag 11 februari 2013 11:17 schreef the85mc het volgende:
Ik heb daar soms ook wat last van. Als ik echt zware dingen til, buitenboordmotors bijvoorbeeld, en dan draaiende beweging maak dan ben ik soms daarna een beetje misselijk.
Ik heb er een camera voor moeten inslikken, het is niets preventiefquote:Op maandag 11 februari 2013 11:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Linkdump van eerste 2 hits, ben geen fan van structureel maagbeschermers slikken.
http://www.natuurlijkwelz(...)remmers-en-de-logica
http://www.rolandbakker.com/?p=385
Is dat met dat meisje dat o.a. kokosnoot en zonnebloem pitten als tussendoortje at?quote:Op zondag 10 februari 2013 20:33 schreef Tinkepink het volgende:
Secret eaters is interessant vandaag. Gaat over gezond maar teveel eten.
Yep.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:22 schreef Skoap het volgende:
[..]
Is dat met dat meisje dat o.a. kokosnoot en zonnebloem pitten als tussendoortje at?
heb je wel goede schoenen? Ik vind sneeuw echt niet glad, pas als het dooit en dan weer vriest, dan is het glad! Maar goed, ik draag buiten dan ook de meest oncharmante schoenen. Pas op kantoor wissel ik die..quote:Op maandag 11 februari 2013 11:00 schreef Probability het volgende:
Ik ben gestresste en boos op de sneeuw. Kutgladheid. Nu kom ik te laat of val ik.
En vriendinnetje heeft haar pols gebroken en een vriendje z'n enkel op 3 plaatsen door die kut gladheid.
Normaal ben ik echt sneeuw lovah no#1
ja die had ik al eens gezien...quote:
Ja de stukken sneeuw die ijs zijn geworden, die zijn glad, goede schoenen of niet, maar dat zeg je zelf ook alquote:Op maandag 11 februari 2013 11:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
heb je wel goede schoenen? Ik vind sneeuw echt niet glad, pas als het dooit en dan weer vriest, dan is het glad! Maar goed, ik draag buiten dan ook de meest oncharmante schoenen. Pas op kantoor wissel ik die..
Lurker meldt zich.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Linkdump van eerste 2 hits, ben geen fan van structureel maagbeschermers slikken.
Is ook. Je moet er gewoon even door heen. En ik verlang van mijn eigen trainingsdeelnemer dat ze het ook doen.quote:Op maandag 11 februari 2013 10:01 schreef the85mc het volgende:
[..]
Toch is dat wel handig dat t gefilmd wordt. Mijn presentaties zijn wel eens gefilmd en je ziet jezelf dingen doen waarvan je je niet eens bewust bent.
En melk/kaas is idd slecht voor katten. Onze kat krijgt er blijkbaar jeuk van en dan krabt ie zichzelf een kaal plekje op zn rug. Dat heeft ie anders nooit.
Ik ook. Dat stomme spiertje tussen maag en slokdarm doet het bij mij niet goed, waardoor ik die omeprazol nodig heb. Als ik een paar dagen niet neem, merk ik het gelijkquote:Op maandag 11 februari 2013 11:16 schreef MarMar het volgende:
Overigens is vaak last hebben van maagzuur niet iets wat je moet onderschatten, ookal is de last ervan relatief klein.
Maagzuur kan de slokdarm beschadigen en als dat structureel gebeurt, heb je aanzienlijk meer kans op slokdarmkanker.
Daarom slik ik braaf mijn omeprazol, ook in periodes dat ik er relatief weinig last van heb.
Soms moet je kiezen tussen twee kwaden loveli. Heb het hier met de huisarts ook over gehad.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik weet, herinner me onze pm-wisseling nog goed. Soms heb je geen keus.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Soms moet je kiezen tussen twee kwaden loveli. Heb het hier met de huisarts ook over gehad.
Die gebruik ik af en toe, maar ben er nooit mee naar de ha gegaan dus 'durf' ze niet structureel te gebruiken.quote:Op maandag 11 februari 2013 11:07 schreef MarMar het volgende:
Structureel omeprazol voor de maag hier..
Een glas melk vind ik ook fijn als het erg opspeelt.
Ja, dat is zo. Elke oorzaak kan anders opgelost worden. Niet aan beginnen als het niet nodig isquote:Op maandag 11 februari 2013 13:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik weet, herinner me onze pm-wisseling nog goed. Soms heb je geen keus.
Maagbeschermers staan in de top 3 van meest gebruikte medicijnen, bij veel andere gebruikers is het middel erger dan de kwaal en zijn andere oplossingen voorhanden.
Dat onderzoek is niet leuk nee. Liever van onder, dan krijg je een roesjequote:Op maandag 11 februari 2013 13:35 schreef MarMar het volgende:
Dat medicatie vrij verkrijgbaar is, betekent nog niet dat je niet naar de huisarts moet gaan als de klachten structureel zijn...
Doe dus toch maar even wel Sarabi..
En idd loveli, dat klopt wel, veel mensen gebruiken maagzuurremmers naast een ontzettend slecht eetpatroon waar ieder gezond mens het zuur van zou krijgen bijvoorbeeld.
Maar gezien de uitslag van de gastroscopie destijds (wat een #$%$#^&*onderzoek is dat overigens) is het toch echt een noodzakelijk kwaad hier.
I know.....quote:Op maandag 11 februari 2013 13:35 schreef MarMar het volgende:
Dat medicatie vrij verkrijgbaar is, betekent nog niet dat je niet naar de huisarts moet gaan als de klachten structureel zijn...
Doe dus toch maar even wel Sarabi..
Weer een slachtoffer om te schoppenquote:Op maandag 11 februari 2013 13:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
I know.....
Heb zo nog een lijstje waar ik al jaren eigenlijk mee naar de ha moet
Grote kans dat je jaren geleden mij al ooit hebt geschopt (niet voor het maagzuur dat is nieuw) en dat ik niet gegaan ben.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Weer een slachtoffer om te schoppen![]()
Wanneer ga je bellen?
Waarom niet?quote:Op maandag 11 februari 2013 13:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Grote kans dat je jaren geleden mij al ooit hebt geschopt (niet voor het maagzuur dat is nieuw) en dat ik niet gegaan ben.
Dus deze keer ga ik nog niets beloven.
Niet elk onderzoek is even prettig..quote:Op maandag 11 februari 2013 13:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En je gezondheid vind je niet belangrijk genoeg?
Dat weet ik.quote:Op maandag 11 februari 2013 13:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet elk onderzoek is even prettig..
That reminds me: ik moet mijn uitstrijkje nog inplannen!quote:Op maandag 11 februari 2013 13:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet elk onderzoek is even prettig..
Over uitstrijkjes gesproken, als ze tegelijk een hpv-test doen, kunnen ze het risico op bmhk beter inschatten. Maar dat kost meer geld enzo, dus wordt niet meegenomen met bevolkingsonderzoek.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:07 schreef anna82 het volgende:
[..]
That reminds me: ik moet mijn uitstrijkje nog inplannen!
Bij de eerste test bevolkingsonderzoek niet nee. Maar zodra je boven pap 1 uitkomt doen ze nog een test incl hpv.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Over uitstrijkjes gesproken, als ze tegelijk een hpv-test doen, kunnen ze het risico op bmhk beter inschatten. Maar dat kost meer geld enzo, dus wordt niet meegenomen met bevolkingsonderzoek.
Vrouwen die niet meedoen met bevolkingsonderzoek, doen vaak wel mee aan thuistest (zelf wattenstaafje swappen en opsturen), zo worden meer risicogevallen eruit gepikt. Ben voorstander van hpv-test bij bevolkingsonderzoek.
Raar vakgebied, medische statistiek. Maar goed, protocollen.
Volgens mij is dat recent ingevoerd.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Bij de eerste test bevolkingsonderzoek niet nee. Maar zodra je boven pap 1 uitkomt doen ze nog een test incl hpv.
Mjah, bij mij was het gelijk foute boel, dus ze moesten wel. Dat is al bijna drie jaar geleden. Ik moest nu sinds die tijd elk half jaar voor een controle uitstrijkje en dan nemen ze hpv elke keer meequote:Op maandag 11 februari 2013 14:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens mij is dat recent ingevoerd.
*blij*
Het stomme is: 2 keer positief, de laatste keer negatief. De laatste keer is geweest nadat ze met een pap drie wat heben weg gehaald. Dus ik ben nu schoonquote:Op maandag 11 februari 2013 14:41 schreef loveli het volgende:
En hpv is negatief? Sinds mei 2011 geldt het nieuwe protocol officieel, als ik het goed lees. Mooi dat ze bij jou al eerder zijn gaan testen.
antwoorden staat vrij
Haha, lang leve butritmesquote:Op maandag 11 februari 2013 14:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bonjour Slankiefaces!
Ik weet niet meer of ik al gepost heb vandaag![]()
Dus excuus als ik in herhaling val! Jetlag valt alles mee, gisteravond viel ik om 21:00 half in slaap op de bank dus ben ik naar bed gegaan en toen heb ik klokkie rond geslapen
![]()
Om 9:00 weer aan het werk (thuis), nu bijna 5 uurtjes gemaakt al, gaat prima
![]()
Misschien gaat het zo goed omdat ik toch al een butt ritme heb
quote:
Daarom wil ik die hpv-test er standaard bij.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:51 schreef An24 het volgende:
[..]Ik raad het iedereen aan. Gewoon checken, want je weet maar nooit. Beter een paar milimeter uit je doos ruimen dan je hele doos ruimen
![]()
Wahow mental imagery xDquote:Op maandag 11 februari 2013 14:51 schreef An24 het volgende:
[..]Ik raad het iedereen aan. Gewoon checken, want je weet maar nooit. Beter een paar milimeter uit je doos ruimen dan je hele doos ruimen
![]()
Je bent dus nog niet aan de haak geslagen door je booty call?quote:
Go Maria!quote:Op maandag 11 februari 2013 15:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je bent dus nog niet aan de haak geslagen door je booty call?
quote:Op maandag 11 februari 2013 15:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
[..]
mij is verteld dat omeprazol pas bij gebruik van een paar dagen achter elkaar gaat werken. Af en toe 1 slikken zal dan geen zoden aan de dijk zettenquote:Op maandag 11 februari 2013 13:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die gebruik ik af en toe, maar ben er nooit mee naar de ha gegaan dus 'durf' ze niet structureel te gebruiken.
[..]
Zullen we een praatgroepje oprichten? Ik heb zowaar 2 baksels op 1 dag gemaakt, zonder visite of anderen om het op te etenquote:Op maandag 11 februari 2013 11:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Sorry, ik ga weer een taart bakken http://www.bbc.co.uk/food/recipes/celebration_chocolate_18175
#taartbakkersanonymous
Ik wil ook nieuwe ovenschalen! Eentje die niet op het rekje past, eentje die niet op het draaiplateau past en eentje die niet in de oven pastquote:Op maandag 11 februari 2013 17:08 schreef Perruche het volgende:
Bakken. Ik wil drie nieuwe ovenschalen. Een grote een middel en een kleintje. Van boerenbont
of le creuset. De vorige die ik had is gewoon doormidden gebarsten
.
Deze is voor een verjaardag, dus ik hoef m niet zelf op te eten.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zullen we een praatgroepje oprichten? Ik heb zowaar 2 baksels op 1 dag gemaakt, zonder visite of anderen om het op te eten. Dus ga ik het vanavond maar uitdelen.
Als je ooit in Duitsland of Engeland bent, TKmaxx opzoeken met keukenafdeling.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:08 schreef Perruche het volgende:
Bakken. Ik wil drie nieuwe ovenschalen. Een grote een middel en een kleintje. Van boerenbont
of le creuset. De vorige die ik had is gewoon doormidden gebarsten
.
http://www.ah.nl/allerhande/recepten/900662/sticky-walnut-pie omdat het sticky is en omnomnom en ik moest die walnoten toch een keer opmaken. En toen zag ik nog wat lekkers, wat je makkelijk mee kan nemen in mijn nieuwe kookboek van Nigella en daarvoor hadden we ook bijna alles in huis dus toen ging ik ook http://www.foodnetwork.co(...)rs-recipe/index.html maken. En tja, dan moet je toch caramel maken, dus nog maar wat meer gemaakt om zo op te eten. En natuurlijk nog hachee en 8 liter erwtensoep, die laatste voor in de vriezer.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Deze is voor een verjaardag, dus ik hoef m niet zelf op te eten.![]()
Ben wel erg benieuwd naar de witte chocolade topping van mijn taart.
Wat heb jij gebakken? En waarom?
Moest het gewoon? Kwam het van binnenuit en was het gevoel te sterk om te bedwingen?
Tentamenweek?quote:Op maandag 11 februari 2013 17:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhande/recepten/900662/sticky-walnut-pie omdat het sticky is en omnomnom en ik moest die walnoten toch een keer opmaken. En toen zag ik nog wat lekkers, wat je makkelijk mee kan nemen in mijn nieuwe kookboek van Nigella en daarvoor hadden we ook bijna alles in huis dus toen ging ik ook http://www.foodnetwork.co(...)rs-recipe/index.html maken. En tja, dan moet je toch caramel maken, dus nog maar wat meer gemaakt om zo op te eten. En natuurlijk nog hachee en 8 liter erwtensoep, die laatste voor in de vriezer.
Het is sterker dan ik![]()
Tweede weekend echt vrij in maanden. Eerste weekend was uitrusten, afgelopen weekend was flink soppen en (vergeten) restjes opmaken zoals winterpenen en noten.quote:
quote:Op maandag 11 februari 2013 17:35 schreef Probability het volgende:
Hahahaha aan ik zit nu ergens waar ik hopelijk nier herkend word door bekenden met m'n MacBook en iPhonehipster
Hmmmm.... voor dat eerste recept heb ik ook alles in huis.....quote:Op maandag 11 februari 2013 17:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhande/recepten/900662/sticky-walnut-pie omdat het sticky is en omnomnom en ik moest die walnoten toch een keer opmaken. En toen zag ik nog wat lekkers, wat je makkelijk mee kan nemen in mijn nieuwe kookboek van Nigella en daarvoor hadden we ook bijna alles in huis dus toen ging ik ook http://www.foodnetwork.co(...)rs-recipe/index.html maken. En tja, dan moet je toch caramel maken, dus nog maar wat meer gemaakt om zo op te eten. En natuurlijk nog hachee en 8 liter erwtensoep, die laatste voor in de vriezer.
Het is sterker dan ik![]()
Beetje ruzie met mezelf vandaagquote:Op maandag 11 februari 2013 07:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het plan van vandaag (dus moet nog uitgevoerd worden).
O. 2 boterhammen met kaas glas melk
L. 2 boterhammen met dun roomkaas en veel rucula
T. Appel met een yoghurtje uit de kantine
D. Restje rijst met prei en surumi van gisteren Dat worden aardappeltjes met een salade van komkommer, tomaat, ei en olijven
T. Peer en appel met twee rijstwafels
Meh. Ik moet ook weer. Het kan me niet zo veel schelen dat iemand mijn doos ziet, maar die grote, koude eendenbek brr.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Had uitstrijkje 5 jaar lang uitgesteld, toch gedaan, gelukkig goed maar het stelt zo helemaal niks voor. En degene die een swabje neemt die ligt er echt niet wakker van hoe je doos eruit ziet
Die thuistest is ooit voor een een proef gebruikt. Zonder HPV krijg je geen bmhk. Van de vrouwen die niet meededen aan het bevolkingsonderzoek, stuurde 2/3 wel de thuistest op. Belangrijk gegeven, omdat de meeste fatale gevallen van bmhk in die groep zitten. Bij een positieve thuistest liet men zich wel verder onderzoeken => onder de streep minder sterfgevallen.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Meh. Ik moet ook weer. Het kan me niet zo veel schelen dat iemand mijn doos ziet, maar die grote, koude eendenbek brr.
Loveli, als ik zo'n thuistest zou doen en op zou sturen, wordt dat zeker niet vergoed door de verzekering?
Maar waarom moet die eendenbek uberhaupt zo groot zijn, als ze alleen maar een wattenstaafje met slijm nodig hebben?quote:Op maandag 11 februari 2013 19:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Die thuistest is ooit voor een een proef gebruikt. Zonder HPV krijg je geen bmhk. Van de vrouwen die niet meededen aan het bevolkingsonderzoek, stuurde 2/3 wel de thuistest op. Belangrijk gegeven, omdat de meeste fatale gevallen van bmhk in die groep zitten. Bij een positieve thuistest liet men zich wel verder onderzoeken => onder de streep minder sterfgevallen.
Ik weet niet of die thuistest gangbaar is, of dat die alleen voor die proef beschikbaar was. Heb ookm niet gehoord dat die proef lanelijk werd uitgerold (kan er alleen op hopen). Mogelijk weet je huisarts (of contactpersoon bij bevolkingsonderzoek) meer.
En een goede gyn houdt het kreng even onder de warme kraan, zodat 'ie in ieder geval niet meer koud is.
Voor een uitstrijkje hebben ze een wat groter borsteltje. En het ding zal wel door een man zijn ontworpen.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar waarom moet die eendenbek uberhaupt zo groot zijn, als ze alleen maar een wattenstaafje met slijm nodig hebben?
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:55 schreef uniekhoorn het volgende:
GB en sigme, wat een heerlijke lijstjes
Hier iets met veel te veel spruitjes, slaaptekort, visite, chips en bier.
Morgen weer vroeg urineren, trusten lieve slankies
Oeh pas op, die boeken zijn erg verslavend! Ik heb net boek 5 uit en baal dat deel 6 en 7 er nog niet zijnquote:Op maandag 11 februari 2013 09:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
Succes met de kat!
En Nallie, succes met de misselijkheid
Ik ga zo beginnen aan de Game of Thrones boekenserie. Is Martijn me al maanden gek over aan t maken, maar nu heb ik pas de rust ervoor
Dat klopt niet! Ik heb af en toe last van maagzuur en als ik dan omeprazol neem dan is het na een half uur wegquote:Op maandag 11 februari 2013 16:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
mij is verteld dat omeprazol pas bij gebruik van een paar dagen achter elkaar gaat werken. Af en toe 1 slikken zal dan geen zoden aan de dijk zetten.
Apart, op de bijsluiter staat dat het een maagsapresistente capsule is, dan zou ik verwachten dat het iets langer duurt voor je de werking ervaart.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat klopt niet! Ik heb af en toe last van maagzuur en als ik dan omeprazol neem dan is het na een half uur weg
Kanttekening: niet een officiele site van fabrikant of apotheek, kan het in de bijsluiter niet vinden.quote:Hoe snel werkt omeprazol?
Verbetering van de symptomen na het starten met omeprazol treedt meestal na ongeveer 2 tot 3 dagen op. De meeste patiënten zijn na ongeveer 7 dagen verlost van hun brandend maagzuur. Men dient de behandeling te stoppen wanneer de symptomen volledig zijn verdwenen.
Klopt welquote:Op maandag 11 februari 2013 21:25 schreef loveli het volgende:
http://mens-en-gezondheid(...)en-bijwerkingen.html
[..]
Kanttekening: niet een officiele site van fabrikant of apotheek, kan het in de bijsluiter niet vinden.
Op. Ik denk dat ik maar een speltboterham neem.quote:
Vitamine A-gebrek. Of E. Je gaat niet dood. Nou ja, ooit wel natuurlijk.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Op. Ik denk dat ik maar een speltboterham neem.
En ik heb nu al twee weken last van een gescheurde mondhoek. Googelen stemt niet vrolijk.
Of b. Of schimmel. Of exceem. Waarschijnlijk chronisch.quote:Op maandag 11 februari 2013 21:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Vitamine A-gebrek. Of E. Je gaat niet dood. Nou ja, ooit wel natuurlijk.
Vaseline doet het ook goedquote:Op maandag 11 februari 2013 21:49 schreef loveli het volgende:
Kokosolie werkt goed tegen schimmels => potje scoren en proberen of het werkt?
Rode plek naast je neus is dacht ik wel A-gebrek. Moet weer eens opfrissen welke vitamine wat doet.
vaseline niet te vaak op eczeem smeren! t is een minerale olie, sluit de huid af en dan kan het extra gaan smetten. vaseline is eigenlijk alleen om je huid te beschermen tegen kou of vocht goed, om je huid te voeden beter iets anders smerenquote:Op maandag 11 februari 2013 22:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vaseline doet het ook goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |