abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122752178
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 15:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Je bent dus nog niet aan de haak geslagen door je booty call? :+
:D
Nope, nog een vrij man :7
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_122752873
quote:

[..]

}) _O-
pi_122753862
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 13:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Die gebruik ik af en toe, maar ben er nooit mee naar de ha gegaan dus 'durf' ze niet structureel te gebruiken.
mij is verteld dat omeprazol pas bij gebruik van een paar dagen achter elkaar gaat werken. Af en toe 1 slikken zal dan geen zoden aan de dijk zetten ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122754127
Fijn stuk gewandeld, wel koude wind.
Nu custardcake in de oven, want dan kon er wel een tussendoortje bij en bakken is leuk O+ :)
pi_122754217
Ga vanavond een nieuw trainingsschema krijgen op de sportschool. Ben benieuwd :)
pi_122754508
quote:

[..]

:7
Worry is a misuse of imagination
pi_122754537
Ola! Schijnt boven de dertig zo te zijn dat je vaker te weinig! Maagzuur aanmaakt dan teveel. Dan voel je je ook bloated en ongemakkelijk.

Betaine hcl is de oplossing :)

Misschien dat iemand zich hierin herkent. http://scdlifestyle.com/2(...)or-low-stomach-acid/
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_122755226
weet iemand trouwens bij station zuid of bij hoofddorpplein een chill cafeetje/oid om nog even te werken?
moet daar namelijk zijn en moet nog wat typen..!
pi_122756321
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 11:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Sorry, ik ga weer een taart bakken http://www.bbc.co.uk/food/recipes/celebration_chocolate_18175

#taartbakkersanonymous
Zullen we een praatgroepje oprichten? Ik heb zowaar 2 baksels op 1 dag gemaakt, zonder visite of anderen om het op te eten :'). Dus ga ik het vanavond maar uitdelen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_122756429
Bakken O+. Ik wil drie nieuwe ovenschalen. Een grote een middel en een kleintje. Van boerenbont O+ of le creuset. De vorige die ik had is gewoon doormidden gebarsten :').
pi_122756633
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 17:08 schreef Perruche het volgende:
Bakken O+. Ik wil drie nieuwe ovenschalen. Een grote een middel en een kleintje. Van boerenbont O+ of le creuset. De vorige die ik had is gewoon doormidden gebarsten :').
Ik wil ook nieuwe ovenschalen! Eentje die niet op het rekje past, eentje die niet op het draaiplateau past en eentje die niet in de oven past :+. (ergo: ik wil een echte, grote oven)
pi_122756719
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 17:04 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Zullen we een praatgroepje oprichten? Ik heb zowaar 2 baksels op 1 dag gemaakt, zonder visite of anderen om het op te eten :'). Dus ga ik het vanavond maar uitdelen.
Deze is voor een verjaardag, dus ik hoef m niet zelf op te eten. :D
Ben wel erg benieuwd naar de witte chocolade topping van mijn taart. B-)

Wat heb jij gebakken? En waarom?
Moest het gewoon? Kwam het van binnenuit en was het gevoel te sterk om te bedwingen? B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? maandag 11 februari 2013 @ 17:29:31 #113
70532 loveli
N
pi_122757176
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 17:08 schreef Perruche het volgende:
Als je ooit in Duitsland of Engeland bent, TKmaxx opzoeken met keukenafdeling.
http://www.tkmaxx.com/
crap in = crap out
pi_122757241
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 17:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Deze is voor een verjaardag, dus ik hoef m niet zelf op te eten. :D
Ben wel erg benieuwd naar de witte chocolade topping van mijn taart. B-)

Wat heb jij gebakken? En waarom?
Moest het gewoon? Kwam het van binnenuit en was het gevoel te sterk om te bedwingen? B-)
http://www.ah.nl/allerhande/recepten/900662/sticky-walnut-pie omdat het sticky is en omnomnom en ik moest die walnoten toch een keer opmaken. En toen zag ik nog wat lekkers, wat je makkelijk mee kan nemen in mijn nieuwe kookboek van Nigella en daarvoor hadden we ook bijna alles in huis dus toen ging ik ook http://www.foodnetwork.co(...)rs-recipe/index.html maken. En tja, dan moet je toch caramel maken, dus nog maar wat meer gemaakt om zo op te eten. En natuurlijk nog hachee en 8 liter erwtensoep, die laatste voor in de vriezer.

Het is sterker dan ik :'(
  Vis een optie? maandag 11 februari 2013 @ 17:32:27 #115
70532 loveli
N
pi_122757278
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 17:31 schreef Chicolate het volgende:

[..]

http://www.ah.nl/allerhande/recepten/900662/sticky-walnut-pie omdat het sticky is en omnomnom en ik moest die walnoten toch een keer opmaken. En toen zag ik nog wat lekkers, wat je makkelijk mee kan nemen in mijn nieuwe kookboek van Nigella en daarvoor hadden we ook bijna alles in huis dus toen ging ik ook http://www.foodnetwork.co(...)rs-recipe/index.html maken. En tja, dan moet je toch caramel maken, dus nog maar wat meer gemaakt om zo op te eten. En natuurlijk nog hachee en 8 liter erwtensoep, die laatste voor in de vriezer.

Tentamenweek?
crap in = crap out
pi_122757307
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 17:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Tentamenweek?
Tweede weekend echt vrij in maanden. Eerste weekend was uitrusten, afgelopen weekend was flink soppen en (vergeten) restjes opmaken zoals winterpenen en noten.
pi_122757366
Hahahaha aan ik zit nu ergens waar ik hopelijk nier herkend word door bekenden met m'n MacBook en iPhone :') hipster
  Vis een optie? maandag 11 februari 2013 @ 17:36:41 #118
70532 loveli
N
pi_122757414
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 17:35 schreef Probability het volgende:
Hahahaha aan ik zit nu ergens waar ik hopelijk nier herkend word door bekenden met m'n MacBook en iPhone :') hipster
O-)
crap in = crap out
pi_122757446
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 17:31 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hmmmm.... voor dat eerste recept heb ik ook alles in huis.....
Maar ik ga het niet maken. B-) Morgen chocoladetaart bakken, zaterdag appeltaart bakken. Ik vind het wel goed. B-)
denk ik
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_122757515
quote:
5s.gif Op maandag 11 februari 2013 17:36 schreef loveli het volgende:

[..]

O-)
Nee :P
  maandag 11 februari 2013 @ 17:57:32 #121
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_122758109
Had uitstrijkje 5 jaar lang uitgesteld, toch gedaan, gelukkig goed maar het stelt zo helemaal niks voor. En degene die een swabje neemt die ligt er echt niet wakker van hoe je doos eruit ziet :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_122758903
Er zitten wat wijzigingen in mijn geweldige plan

quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 07:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

Het plan van vandaag (dus moet nog uitgevoerd worden).
O. 2 boterhammen met kaas glas melk
L. 2 boterhammen met dun roomkaas en veel rucula
T. Appel met een yoghurtje uit de kantine
D. Restje rijst met prei en surumi van gisteren Dat worden aardappeltjes met een salade van komkommer, tomaat, ei en olijven
T. Peer en appel met twee rijstwafels
Beetje ruzie met mezelf vandaag :')
pi_122760162
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 17:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Had uitstrijkje 5 jaar lang uitgesteld, toch gedaan, gelukkig goed maar het stelt zo helemaal niks voor. En degene die een swabje neemt die ligt er echt niet wakker van hoe je doos eruit ziet :D
Meh. Ik moet ook weer. Het kan me niet zo veel schelen dat iemand mijn doos ziet, maar die grote, koude eendenbek brr.

Loveli, als ik zo'n thuistest zou doen en op zou sturen, wordt dat zeker niet vergoed door de verzekering?
  maandag 11 februari 2013 @ 19:15:48 #124
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_122760900
Lijstje
O. 250 gram halfvolle kwark en een appel
T. Sinaasappel
L. Boterham pindakaas en boterhsm filet smericain
T. 2 creamcrackers, een appel, 5 dropjes
D. Spaghetti bolognese en sla
T. Bakje frambozen
S. 20 minuten crosstrainer
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? maandag 11 februari 2013 @ 19:16:30 #125
70532 loveli
N
pi_122760937
quote:
7s.gif Op maandag 11 februari 2013 18:56 schreef Xennia het volgende:

[..]

Meh. Ik moet ook weer. Het kan me niet zo veel schelen dat iemand mijn doos ziet, maar die grote, koude eendenbek brr.

Loveli, als ik zo'n thuistest zou doen en op zou sturen, wordt dat zeker niet vergoed door de verzekering?
Die thuistest is ooit voor een een proef gebruikt. Zonder HPV krijg je geen bmhk. Van de vrouwen die niet meededen aan het bevolkingsonderzoek, stuurde 2/3 wel de thuistest op. Belangrijk gegeven, omdat de meeste fatale gevallen van bmhk in die groep zitten. Bij een positieve thuistest liet men zich wel verder onderzoeken => onder de streep minder sterfgevallen.

Ik weet niet of die thuistest gangbaar is, of dat die alleen voor die proef beschikbaar was. Heb ookm niet gehoord dat die proef lanelijk werd uitgerold (kan er alleen op hopen). Mogelijk weet je huisarts (of contactpersoon bij bevolkingsonderzoek) meer.

En een goede gyn houdt het kreng even onder de warme kraan, zodat 'ie in ieder geval niet meer koud is.

Antwoord op de verzekeringsvraag: sommige verzekeraars vergoeden de hpv-test als die tegelijk met uitstrijkje gedaan wordt, ik hoop het, maar denk dat de kans niet heel groot is.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')