lieve schat, je hebt vocht in/op je longen, dat kan zomaar een paar liter=kilo zijn!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, en eindelijk een soort ontopic van mijn kant: ik ben net op een weegschaal neergeplempt en schrok me de pleuris! (![]()
het is triest hoe grappig ik mezelf vind nu
![]()
![]()
)
Bijna 72 kilo! Thuis woog ik 69 de laatste tijd, en aangezien ik heel weinig heb gegeten de laatste dagen, had ik verwacht nog een paar kilo kwijt te zijn. Valt tegen dus. Maar goed. Ik ben weer een paar weken extra thuis, mooie gelegenheid om mijn eetpatroon aan te pakken. Bovendien is mijn conditie nu nul, dus dat kan ik mooi verantwoord gaan opbouwen weer
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
lieve schat, je hebt vocht in/op je longen, dat kan zomaar een paar liter=kilo zijn!
LOL!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]Ik klamp me gewoon even vast aan die strohalm
![]()
Ik wou dat het mij zo makkelijk afging als jou, lijkt me heel fijn als je jezelf mooi kunt vindenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:22 schreef loveli het volgende:
[..]
LOL!
En wat je pas zei over jezelf, dat je moeite hebt om jezelf mooi te vinden, dat kost mij nou totaal geen moeite. Of de camera liegt dat 'ie barst (maar dat ding heeft volgens mij gewoon een crush op je, net als de rest).
Ze vindt JOU mooi. Ik ook.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik wou dat het mij zo makkelijk afging als jou, lijkt me heel fijn als je jezelf mooi kunt vinden
Mij ookquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
lijkt me heel fijn als je jezelf mooi kunt vinden
Hm, mijn huid doet het er goed mee, maar misschien is dat inderdaad juist een indicatie dat het eigenlijk niet goed is, bij mij gaat wel meer precies verkeerd omquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klopt, is ook niet supergoed.
Dermatologen zijn er niet over te spreken, ik krijg ook echt een dubbele klap met die zwakker vaten/lymfen.
Ohquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ze vindt JOU mooi. Ik ook.
En dta van dat vocht kan echt hoor. Mijn oma had soms wel 13 liter (ok, dan kon ze bijna niet meer ademen, maar toch).
Medicatie helpt ook niet echt, reken maar dat je een boel extra vocht vasthoudt nu. Die 3 kilo verschil heb je dan zomaar, voordeel is dat die ook wel weer zomaar verdwijnt en ik heb daar best wat ervaring meequote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
OhDat had ik niet goed gelezen dan.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik echt zoveel vocht erin heb zitten. Kan inderdaad wel, maar ik heb geen moeite met ademhalen verder. Bedoel, er zit wel vocht, alleen niet zoveel vocht. Lijkt me heel nasty als je longen zo vol zitten, meh. Dan krijg je ook zuurstof extra, niet?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:35 schreef V1z0R het volgende:
Ik vind mezelf in ieder geval mooi genoeg om met regelmaat sex met mezelf te hebben, ook al ben ik nuchter
Oh, dankjewelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:35 schreef MarMar het volgende:
En coco, ik vind mezelf wel mooi, maar niet zo mooi als ik jou vind!
ligt eraan. Je moet de extra CO2 die je daarmee opbouwt wel weer kwijt kunnen ook. Mijn mams krijgt bijv wel zuurstof, maar die mag niet heel hoog staan omdat ze anders te veel CO2 in haar lichaam krijgt. /offtopicquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
OhDat had ik niet goed gelezen dan.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik echt zoveel vocht erin heb zitten. Kan inderdaad wel, maar ik heb geen moeite met ademhalen verder. Bedoel, er zit wel vocht, alleen niet zoveel vocht. Lijkt me heel nasty als je longen zo vol zitten, meh. Dan krijg je ook zuurstof extra, niet?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maar nu ophouden met complimentjes want daar was het me helemaal niet om te doen en nu voel ik me net alsof ik dat probeerde uit te lokken. En dat was totaal niet de bedoeling.
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:13 schreef MaJo het volgende:
Meuningvoor de zoveelste ochtend op rij zwaar misselijk
Gelukkig is het bij jou net over nallie! Bij mij wordt het alleen maar erger
Word een beetje moe van dat half zieke gevoel al weken. Ik wil gewoon óf fit zijn óf ziek maar niet dat halfslachtige gedoe
Just wondering.. als je niet halfslachtig gezond doet (maar voluit), ga je je dan ook niet halfslachtig gezond voelen, maar stukken beter?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:46 schreef MaJo het volgende:
Ik heb vandaag weer een low carb dagje na gisteren iets teveel carbs gegeten te hebben![]()
Dat betwijfel ik want ik ben juist aan het kwakkelen sinds ik begonnen ben met het dieetquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:53 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Just wondering.. als je niet halfslachtig gezond doet (maar voluit), ga je je dan ook niet halfslachtig gezond voelen, maar stukken beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |