SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Hij heeft de eerste twee delen geupload waar hij naar hun gym gaat en dezelfde trainingen doet als in hun filmpjesquote:Derde deel moet nog komen.
![]()
Ik zocht op voedingswaarde eieren. Heel gekookt stond 12gr per eiquote:Op zondag 10 februari 2013 13:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat voor epic eieren zijn dat, meeste zijn slechts 7 gram PROTEIN per stuk ofzo toch..
Ik dacht ook altijd 7-8 inderdaad, maarja eet eigenlijk vrijwel nooit eieren. Toevallig gisteren 2, maar dat is gewoon "bonus eiwit" voor mij.
![]()
Hangt van de grootte van je ei af.
Als je de goedkoopste scharreleieren neemt in de supermarkt, die zijn maat M. Je kunt ook grotere eieren nemen met maat L of XL - uiteraard bevatten die meer nutrienten.
Confidence through competence![]()
heerlijk leven heb je dan, beetje trainen, beetje Youtuben, shake drinken![]()
Bonus proteinquote:Op zondag 10 februari 2013 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zocht op voedingswaarde eieren. Heel gekookt stond 12gr per ei.
Ik dacht ook altijd 7-8 inderdaad, maarja eet eigenlijk vrijwel nooit eieren. Toevallig gisteren 2, maar dat is gewoon "bonus eiwit" voor mij.
Vind zoiets wel iets voor Zeta eigenlijk.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:01 schreef Stereotomy het volgende:
heerlijk leven heb je dan, beetje trainen, beetje Youtuben, shake drinken![]()
![]()
![]()
Het is dat het zo duur is om naar de US te vliegen, anders had ik zeker wel een trainings video daar opgenomen met de TMW op de achtergrond.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bonus protein
[..]
Vind zoiets wel iets voor Zeta eigenlijk.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2013 14:21:50 ]![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 13:59 schreef ZetaOS het volgende:
Snakey krijg je maar niet te pakken.
Wou even zeggen dat je bestelling van legalsteroids binnen is.![]()
![]()
Ben gister trouwens voor het eerst met zo'n foam roller bezig geweest na mijn workout, mijn rug kraakte zo erg de eerste keer dat ik eroverheen roldeMoet zeggen dat het daarna wel erg goed voelde, heb er zelf meteen ook één besteld.
![]()
Kraakte?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:17 schreef seto het volgende:
zo'n foam roller bezig geweest na mijn workout, mijn rug kraakte zo erg de eerste keer dat ik eroverheen roldeMoet zeggen dat het daarna wel erg goed voelde, heb er zelf meteen ook één beste
![]()
Semi offtopic, kreeg een goede troll (hoop ik) PM op bb.com:quote:Hey,
Are you interested in earning 500$? I have a fetish for young guys in stockings/cross dressed. (I'm Bi) The only thing you have to do is give a 15 minute cam session and I'll paypal you the money. You have to play with yourself/cum 4 me and act like you're into it. Easy as that, I'll send you 500$.
If you're into this pls PM me back and I'll give you more details.
Thanks!
PS. you have a very yummy body![]()
![]()
Carnaval, ondanks het feit dat ik een stuk minder drink dan de rest voel ik m'n progressie verdwijnen
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Ik had illegalsteroids besteld...quote:Op zondag 10 februari 2013 13:59 schreef ZetaOS het volgende:
Snakey krijg je maar niet te pakken.
Wou even zeggen dat je bestelling van legalsteroids binnen is.![]()
Doe het nu 6 weken en vanaf het begin geen enkele behoeft aan chips, etc. IF helpt bij mij wel, want overdag denk ik niet aan eten en 's avonds heb ik altijd het idee dat ik me vol met eten aan het stoppen ben.
Maar goed, als je er kwa calorieën rekening mee houdt, dan kan chips/fast food natuurlijk best.![]()
kun je even doorsturen op bb.comquote:Op zondag 10 februari 2013 16:37 schreef Sapstengel het volgende:
Semi offtopic, kreeg een goede troll (hoop ik) PM op bb.com:
[..]![]()
Wat is je username daar?quote:Op zondag 10 februari 2013 17:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
kun je even doorsturen op bb.com
geld nodig?![]()
Wat heeft chips wn. KFC met cutten te maken? Die shit hoor je In de bulk ook niet te eten.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wanneer "wen" je aan cutten? pas drie dagen bezig en heb nu al zin in chips en kfcI just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Ik ben alleen niet zon van van transvetten die je in de meeste snackgelegenheden vindt.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:13 schreef Sapstengel het volgende:
KFC kun je prima op bulken. En ook best cutten (IIFYM/cals)I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Niet trainen vanwege verkoudheid, cutten op kfc. Dude wtfquote:Op zondag 10 februari 2013 17:13 schreef Sapstengel het volgende:
KFC kun je prima op bulken. En ook best cutten (IIFYM/cals)![]()
![]()
Ik was niet diegene die thuisbleef ivm verkoudheid.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:46 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Niet trainen vanwege verkoudheid, cutten op kfc. Dude wtf
En eens per week/twee weken een keertje KFC kan echt geen kwaad.![]()
Gewoon niet naar toe gaan, kip kan zoveel lekkerder dan een of andere paupertent het bereidt. Vers en met liefdequote:Op zondag 10 februari 2013 17:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik was niet diegene die thuisbleef ivm verkoudheid.
En eens per week/twee weken een keertje KFC kan echt geen kwaad.![]()
Idd zoals nu aan het klaarmaken ben. Kip, boontjes, uitje, curry saus maken en een pitabroodje erbij.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:48 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Gewoon niet naar toe gaan, kip kan zoveel lekkerder dan een of andere paupertent het bereidt. Vers en met liefde
Fastfood, zum kotschen. Dan liever een keer wat chips of een Drentse worst met glas wijn. Gaat ook prima tijdens cutDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:49 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb ook een hekel aan KFC, doe mij maar McDonalds.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.![]()
Zo, alternatieve progress pic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de onzin van een impedantiemeterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door stinkie op 10-02-2013 20:37:52 ]Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Hmm, spring break richting Miami Beach, daar maar eens even een trainingsvideo opnemen haha.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:21 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Het is dat het zo duur is om naar de US te vliegen, anders had ik zeker wel een trainings video daar opgenomen met de TMW op de achtergrond.
Vind mezelf nou niet zo buff, maar moet wel zeggen dat ik hier in de US echt veel complimenten krijg over m'n fysiek van chicks en dudes.![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:32 schreef stinkie het volgende:
Zo, alternatieve progress pic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de onzin van een impedantiemeterHeeft ook neit veel zin om apparaten los van elkaar te vergelijken. Dat is net als met appels en peren zeg maar. Buiten dat ben ik het met je eens hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb die handheld ook wel eens twee keer achter elkaar gebruik: 3% punt verschilquote:Op zondag 10 februari 2013 21:49 schreef ArteSuave het volgende:
[..]
Heeft ook neit veel zin om apparaten los van elkaar te vergelijken. Dat is net als met appels en peren zeg maar. Buiten dat ben ik het met je eens hoor
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Dat heb je waarschijnlijk ook met een huidplooi meter. De interbeoordelaars betrouwbaarheid van een huidplooi meter is zelfs nog lager dan die van een bio-impedantie meterquote:Op zondag 10 februari 2013 22:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik heb die handheld ook wel eens twee keer achter elkaar gebruik: 3% punt verschil![]()
Als je bij een sportschool wil werken als medewerker/PT heb je dan nog bepaalde certificaten nodig? Lijkt me wel een mooie bijbaan. Alle medewerkers en PTs die ik heb mee gemaakt hadden echt nergens verstand van![]()
Als PT heb je sowieso certificaten/MBO nodig ja. Als medewerker niet perse, maar dan sta je achter de receptie of moet je schoonmaken oid.![]()
Klinkt alsof ik gewoon even een creatief CV moet opstellenquote:Op zondag 10 februari 2013 23:29 schreef Sapstengel het volgende:
Als PT heb je sowieso certificaten/MBO nodig ja. Als medewerker niet perse, maar dan sta je achter de receptie of moet je schoonmaken oid.![]()
![]()
ik vraag me echt af wat je bij zo'n fitnesstrainer cursus allemaal voor broscience en andere bullshit leert. Volgens mij worden barbells en squatrekken als levensgevaarlijk beschreven in die cursusboekenquote:![]()
![]()
Waarschijnlijk gegeven door lui met een creatief in elkaar gezet cv.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
ik vraag me echt af wat je bij zo'n fitnesstrainer cursus allemaal voor broscience en andere bullshit leert. Volgens mij worden barbells en squatrekken als levensgevaarlijk beschreven in die cursusboekenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Je hebt een bovengemiddeld fysiek hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 21:04 schreef Thom90 het volgende:
[..]
Hmm, spring break richting Miami Beach, daar maar eens even een trainingsvideo opnemen haha.
Vind mezelf nou niet zo buff, maar moet wel zeggen dat ik hier in de US echt veel complimenten krijg over m'n fysiek van chicks en dudes.Natuurlijk zien we dat nooit van onszelf in de spiegel, maar je traint ook al jaren en zo te zien behoorlijk verstandig ook.
Grote eieren zijn baas.Vooral met dubbele dooiers, jwtz
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
ripped as fuck natuurlijk gewoon dit.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:44 schreef Panzermaus het volgende:
Auschwitz, I'm back. Weekje ziekig geweest en amper wat gegeten.
[ afbeelding ]
![]()
En in je andere post klaagde je over niet vol staan na je ziek zijn, maar gewoon ff een dag of 3 op 400 tot 600gram carbs gaan zitten. Doet wonderen.
goed bezig jong
![]()
![]()
![]()
lol. Daar hoorde ik ook laatst van. Dubbele dooierts. Mutant eggs.quote:Op maandag 11 februari 2013 04:59 schreef star_gazer het volgende:
Grote eieren zijn baas.Vooral met dubbele dooiers, jwtz
Zijn zelfs eieren waarbij er een ei in een ei zit.![]()
Dit vind ik trouwens pas een echte baas:
Cody Lundin van Dual Survival![]()
super relaxed programma, en die gast weet echt van alles tot op de tiende gram protein, carb en fat % op te noemen als die wat tegen komt onderweg he. lol.
Buff ass mother fucker, en dan 4 dagen op een paar muizen leven, midden in de sneeuw op z'n geitenwollen sokken en korte broek...
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 11-02-2013 07:47:54 ]![]()
Heb vandaag een blik hiervan gekocht:
Verslavende troepGelukkig nog 17g eiwit per 100g, maar ook 60g suiker
En star maar knagen aan die zooi en zich afvragen waarom hij vanochtend voor het eerst in 6 maanden meer dan 75kg woog
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Die gast is geweldigquote:Op maandag 11 februari 2013 07:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol. Daar hoorde ik ook laatst van. Dubbele dooierts. Mutant eggs.
Zijn zelfs eieren waarbij er een ei in een ei zit.![]()
Dit vind ik trouwens pas een echte baas:
Cody Lundin van Dual Survival![]()
[ afbeelding ]
super relaxed programma, en die gast weet echt van alles tot op de tiende gram protein, carb en fat % op te noemen als die wat tegen komt onderweg he. lol.
Buff ass mother fucker, en dan 4 dagen op een paar muizen leven, midden in de sneeuw op z'n geitenwollen sokken en korte broek...Moet zeggen dat zn partner ook wel aardig weet hoe te overleven
![]()
![]()
ja absoluut. W.d.b.t. zijn ze aan elkaar gewaagd. Maaaar Cody is significant bufferderderquote:Op maandag 11 februari 2013 11:45 schreef Questular het volgende:
[..]
Die gast is geweldigMoet zeggen dat zn partner ook wel aardig weet hoe te overleven
![]()
![]()
![]()
Gewoon doen. Het werd mij aangeraden door een gast die ook aan strongman doet, zei dat hij niet eens meer kan deadliften zonder eerst even te foamrollen om zijn spieren los te makenquote:Op maandag 11 februari 2013 07:11 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Vandaag ook maar eens proberen dan.![]()
![]()
Zou iemand eens een lijstje willen neerzetten welke oefeningen je sowieso moet doen?
Ik wil zelf eens een schema in elkaar proberen te zetten en nog meer apparaat oefeningen eruit halen. Ik doe bv nog Triceps press op een apparaat, Pulldown op een apparaat, Biceps op een apparaat.
Dit schema wil ik dan in een 4-dag split zien te gieten. Dus 2x per week de zelfde oefeningen. En dan
Maandag - Deel 1
Disndag- Deel 2
Woensdag - Rust
Donderdag- Deel 1
Vrijdag - Deel 2
Ik heb tot nu toe dit:
-Squat
- Benchpress
- Deadlift
- Dips
- Chin-ups
- Overhead Press
- Militairy Press
Voor de buik doe ik alleen.
Leg Raises en Cable Crunches
Dus mocht iemand het lijstje willen aanvullen of dingen weghalen dan graag![]()
![]()
Weg met die klote sneeuw en kom maar met de eerste lenteverschijnselen, dan kan ik eindelijk een beetje fatsoenlijk aan mijn cut beginnen![]()
Iemand nog een goed utube kanaal om te volgen, met iemand die goede voedingstips en trainingstips heeft? Kijk al lang de filmpjes van scooby, maar die doet praktisch alles thuis en zie liever in de gym![]()
![]()
Voor mij is zijnde must oefeningen in willekeurige volgorde:quote:Op maandag 11 februari 2013 13:24 schreef Questular het volgende:
Zou iemand eens een lijstje willen neerzetten welke oefeningen je sowieso moet doen?
Ik wil zelf eens een schema in elkaar proberen te zetten en nog meer apparaat oefeningen eruit halen. Ik doe bv nog Triceps press op een apparaat, Pulldown op een apparaat, Biceps op een apparaat.
Dit schema wil ik dan in een 4-dag split zien te gieten. Dus 2x per week de zelfde oefeningen. En dan
Maandag - Deel 1
Disndag- Deel 2
Woensdag - Rust
Donderdag- Deel 1
Vrijdag - Deel 2
Ik heb tot nu toe dit:
-Squat
- Benchpress
- Deadlift
- Dips
- Chin-ups
- Overhead Press
- Militairy Press
Voor de buik doe ik alleen.
Leg Raises en Cable Crunches
Dus mocht iemand het lijstje willen aanvullen of dingen weghalen dan graag
Press (schouders) (mag zijn military, standing/sitting overhead of dumbells)
Bench (incline/flat) barbell/dumbell
Deadlift
Squat
Bor
Pull ups![]()
Mee eens, met als toevoeging dips. Als je deze compounds erin hebt, dan hoef je echt geen buikisolatie meer te doen hoor, Questular.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:13 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Voor mij is zijnde must oefeningen in willekeurige volgorde:
Press (schouders) (mag zijn military, standing/sitting overhead of dumbells)
Bench (incline/flat) barbell/dumbell
Deadlift
Squat
Bor
Pull ups![]()
Even terzijde: heet dit niet een 2-day split, of worden betekenissen door elkaar gebruikt?quote:Op maandag 11 februari 2013 13:24 schreef Questular het volgende:
Maandag - Deel 1
Disndag- Deel 2
Woensdag - Rust
Donderdag- Deel 1
Vrijdag - Deel 2Confidence through competence![]()
nootropics zijn heel interessant, is het jouw site zeta?quote:Op maandag 11 februari 2013 07:50 schreef ZetaOS het volgende:
Even een vage site bloggen http://www.brein-supplement.nl/
Zit er nog wat voor ons tussen?![]()
Ja, als ik een dagje *HEEL VEEL* carbs eet, dan weeg ik de volgende dag gelijk 1-2 kg meer dan normaal door het water van glycogeen. Trendlijn gelijk een ruk naar boven makendquote:Op maandag 11 februari 2013 11:12 schreef star_gazer het volgende:
Heb vandaag een blik hiervan gekocht:
[ afbeelding ]
Verslavende troepGelukkig nog 17g eiwit per 100g, maar ook 60g suiker
En star maar knagen aan die zooi en zich afvragen waarom hij vanochtend voor het eerst in 6 maanden meer dan 75kg woog
![]()
Geeft je wel te denken dat ik doorgaans dus blijkbaar niet met volle glycogeenreserves rondloopmaar dat kan ook wel kloppen. Eet niet heel veel carbs, relatief gezien, doorgaans.
Kan daarnaast ook zijn dat carb-rijk voedsel veel water als bulk vasthoudt in je maag/darm kanaal. Had destijds voor mijn studie wat honden open moeten snijden, en als je zag wat die nog allemaal in hun maag/darmen overhielden, dat was behoorlijk wat. Kan me dus voorstellen dat als je een dag wat meer eet, je daar ook wat extra gewicht meepakt.Confidence through competence![]()
Is een 2 day split inderdaad. 4 day split zou zijn:quote:Op maandag 11 februari 2013 14:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Even terzijde: heet dit niet een 2-day split, of worden betekenissen door elkaar gebruikt?
- maandag deel 1
- dinsdag deel 2
-woensdag deel 3
- donderdag deel 4.
Of een andere willekeurige volgorde van dagen, maar wel 4 delen, en niet 2.![]()
Ah, ik raakte al in de warquote:Op maandag 11 februari 2013 14:20 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Is een 2 day split inderdaad. 4 day split zou zijn:
- maandag deel 1
- dinsdag deel 2
-woensdag deel 3
- donderdag deel 4.
Of een andere willekeurige volgorde van dagen, maar wel 4 delen, en niet 2.![]()
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 11 februari 2013 14:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Even terzijde: heet dit niet een 2-day split, of worden betekenissen door elkaar gebruikt?![]()
![]()
Is dat niet nadelig dan? Dan kun je toch niet alles geven in de gym, of heb je daar geen last van?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, als ik een dagje *HEEL VEEL* carbs eet, dan weeg ik de volgende dag gelijk 1-2 kg meer dan normaal door het water van glycogeen. Trendlijn gelijk een ruk naar boven makend
Geeft je wel te denken dat ik doorgaans dus blijkbaar niet met volle glycogeenreserves rondloopmaar dat kan ook wel kloppen. Eet niet heel veel carbs, relatief gezien, doorgaans.
Kan daarnaast ook zijn dat carb-rijk voedsel veel water als bulk vasthoudt in je maag/darm kanaal. Had destijds voor mijn studie wat honden open moeten snijden, en als je zag wat die nog allemaal in hun maag/darmen overhielden, dat was behoorlijk wat. Kan me dus voorstellen dat als je een dag wat meer eet, je daar ook wat extra gewicht meepakt.![]()
Vorige week heb ik een volle week off gehad, sta super vol nu, en heb m'n bench PR weer verbeterd.
Ben echt geen knip voor m'n neus waard als ik niet vol sta zeg maar. En nou ja, wat ik al eerder eens schreef, dat ik significant beter loop op high carb, all day every day![]()
![]()
Ja, ik zou dus de avond voor de gym of de ochtend voor de gym best wat meer carbs kunnen eten
Voor w.b.t. carbs zit op 150gram brinta, 2x 200gram bruine rijst, 100gram bramen, 100gram frambozen en 100gram, bosbessen, bananen, en na de gym isostar aangemaakt..quote:Op maandag 11 februari 2013 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, ik zou dus de avond voor de gym of de ochtend voor de gym best wat meer carbs kunnen eten
Dagelijks ergens tussen de 450 en 500gram totall carb intake.
wel een aanrader trouwens die bramen e.d. doosjes in de vriezer v.d. supermarkt![]()
Edit:
En gisteren een zakje chocoladerozijntjes awwwwhhhh mother off god. Die dingen zijn dus keihard 400kcal/100gramen een zakje is 200gram
![]()
De zwakte gewoon he, midden in een cut![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door RaymondK op 11-02-2013 15:07:25 ]![]()
Heb ik ook, trendlijn laat zien wat ik aan carbs opheb, ongeacht hè totaal gewicht van avondeten. Het lijkt ook nog uit te maken waar ik mijn carbs uit haal, gisteren paar pita's op en de lijn knalt omhoogquote:Op maandag 11 februari 2013 14:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, als ik een dagje *HEEL VEEL* carbs eet, dan weeg ik de volgende dag gelijk 1-2 kg meer dan normaal door het water van glycogeen. Trendlijn gelijk een ruk naar boven makend
Kan daarnaast ook zijn dat carb-rijk voedsel veel water als bulk vasthoudt in je maag/darm kanaal. Had destijds voor mijn studie wat honden open moeten snijden, en als je zag wat die nog allemaal in hun maag/darmen overhielden, dat was behoorlijk wat. Kan me dus voorstellen dat als je een dag wat meer eet, je daar ook wat extra gewicht meepakt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Hahaha hoe vaak ga jij schijten.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:57 schreef RaymondK het volgende:
150gram brinta, 2x 200gram bruine rijst, 100gram bramen, 100gram frambozen en 100gram, bosbessen, bananen, en na de gym isostar aangemaakt..
Dagelijks ergens tussen de 450 en 500gram totall carb intake.
wel een aanrader trou
![]()
Ja, ik kan een zakje ook niet halverwege terug in de kast stoppen, alles moet op. De enige oplossing voor mij is het te laten liggen in de winkel, daar ben ik niet te zwak voor.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:57 schreef RaymondK het volgende:
En gisteren een zakje chocoladerozijntjes awwwwhhhh mother off god. Die dingen zijn dus keihard 400kcal/100gramen een zakje is 200gram
![]()
De zwakte gewoon he, midden in een cut![]()
![]()
Nooit snacks in huis dus.
Voel me soms net een alcohol of drugs addict
lol. Frequent. Maar dat mot toch ook lekker doorlopen?quote:
Het zit op 60%, dus dat is helemaal niet gek
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 11-02-2013 15:33:12 ]![]()
Wel goed om te bulken toch?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:57 schreef RaymondK het volgende:
En gisteren een zakje chocoladerozijntjes awwwwhhhh mother off god. Die dingen zijn dus keihard 400kcal/100gram en een zakje is 200gram
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2013 15:30:17 ]![]()
Ik moet ook bewust niks te snacken kopen want ik kan, als ik wil, echt belachelijk veel en ongezond eten. Een zak xxl chips binnen 15min wegkanen is een makkie voor me. Zo heb ik ook vaker een hele kip in braadzak weggewerkt 1.2 kilo (wel inc botten) en dat eet ik in 1 zitting op... In de loop der jaren heb ik mn maag aardig weten te trainen op te grote hoeveelheden.![]()
Nouja, het zijn wel ultra fast carbs natuurlijk. Maar wel lekkerquote:ja kut he grote maag tijdens de cut.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:30 schreef Questular het volgende:
Ik moet ook bewust niks te snacken kopen want ik kan, als ik wil, echt belachelijk veel en ongezond eten. Een zak xxl chips binnen 15min wegkanen is een makkie voor me. Zo heb ik ook vaker een hele kip in braadzak weggewerkt 1.2 kilo (wel inc botten) en dat eet ik in 1 zitting op... In de loop der jaren heb ik mn maag aardig weten te trainen op te grote hoeveelheden.
[ Bericht 20% gewijzigd door RaymondK op 11-02-2013 15:36:30 ]![]()
Je zit al heel snel over de 500 kcal.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:37 schreef seto het volgende:
Een zak chips is nou niet echt belachelijk veel![]()
![]()
ik heb net 2 gevulde koeken op.
Das fucking 401 kCal per stuk. Dan is een zak chips meer lolDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Shin Splints opgelopen door het crosstrainen. Ben sinds 1 januari nu 4,9 kg kwijt. Maar mag niet crosstrainen tot en met maandag volgende week. Hebben jullie andere leuke alternatieven op de loopband/crosstrainer na om dit na de KT te doen?
Vond crosstrainen altijd chill, lichtelijk inspannen en alsnog vet verbranden.![]()
Je gebruikt toch niet alles tijdens een workout?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
Shit zit daar zoveel in?quote:Op maandag 11 februari 2013 16:25 schreef stinkie het volgende:
ik heb net 2 gevulde koeken op.
Das fucking 401 kCal per stuk. Dan is een zak chips meer lol![]()
Deelt iemand van jullie progresspics op instagram of iets soortgelijks?"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Heb nog wel wat astma medicijnen voor je liggenquote:Op maandag 11 februari 2013 17:15 schreef THEFXR het volgende:
Weet iemand waar ik mexicaans vlees kan kopen? schijnt boordevol met clennie te zitten.![]()
![]()
Zou gewoon even rustig aan doen. Lopen op de loopband levert weer een flinke irritatie van het scheenbeenvlies op. Fietsten of roeien lijkt me the best bet als je perse wat wil doenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:49 schreef deman13 het volgende:
Shin Splints opgelopen door het crosstrainen. Ben sinds 1 januari nu 4,9 kg kwijt. Maar mag niet crosstrainen tot en met maandag volgende week. Hebben jullie andere leuke alternatieven op de loopband/crosstrainer na om dit na de KT te doen?
Vond crosstrainen altijd chill, lichtelijk inspannen en alsnog vet verbranden.![]()
Ik denk dat het makkelijker is om gewoon clen te kopen.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:15 schreef THEFXR het volgende:
Weet iemand waar ik mexicaans vlees kan kopen? schijnt boordevol met clennie te zitten.![]()
Ga denk een kwratiertje fietsen en een kwartiertje roeien. Hardlopen of crosstrainen is uit den boze van m'n fysiotherapeut inderdaad.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:27 schreef ArteSuave het volgende:
[..]
Zou gewoon even rustig aan doen. Lopen op de loopband levert weer een flinke irritatie van het scheenbeenvlies op. Fietsten of roeien lijkt me the best bet als je perse wat wil doen![]()
Zitten toch geen eiwitten in, met dat vlees heb je 2 vliegen in 1 klapquote:Op maandag 11 februari 2013 17:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik denk dat het makkelijker is om gewoon clen te kopen.
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Dat is wel zo.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:40 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zitten toch geen eiwitten in, met dat vlees heb je 2 vliegen in 1 klap
Maar je kunt ook gewoon je clen in de vijzel vermalen en mengen met je whey.
![]()
Jij wintquote:Op maandag 11 februari 2013 17:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is wel zo.
Maar je kunt ook gewoon je clen in de vijzel vermalen en mengen met je whey.
Al los gesquat van de week?
Nope nog niet, woensdag pas leg day. Trainingsmaatje kon vandaag niet, dus schuiven alles een dag op deze week.
Ik heb wel instagram btw maar gebruik het alleen voor chicks. Hmm.. misschien juist een reden om er wat progress pics op te zetten
.
![]()
Linkje?quote:Op maandag 11 februari 2013 17:46 schreef Sapstengel het volgende:
Nope nog niet, woensdag pas leg day. Trainingsmaatje kon vandaag niet, dus schuiven alles een dag op deze week.
Ik heb wel instagram btw maar gebruik het alleen voor chicks. Hmm.. misschien juist een reden om er wat progress pics op te zetten
.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Hij declines express voor leg day nu schuif je alles op hij helemaal ziekquote:Op maandag 11 februari 2013 17:46 schreef Sapstengel het volgende:
.
![]()
![]()
Whehehe nee vandaag zou borst + biceps zijn. Morgen leg day, maar nu morgen borst.quote:Op maandag 11 februari 2013 18:07 schreef ArteSuave het volgende:
[..]
Hij declines express voor leg day nu schuif je alles op hij helemaal ziek
Hij is gelukkig geen legday skipper.![]()
wtf, hoeveel moet je wel niet spuiten wil je zoveel acne krijgen
http://www.wired.com/wiredscience/2008/08/graphic-evidenc/![]()
Zo heftig als dit? Ik zou zeggen 20mg anavar per dagquote:Op maandag 11 februari 2013 19:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
Damn das nasty.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.wired.com/wiredscience/2008/08/graphic-evidenc/No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Incompleet verhaal, zoals je ziet toen ie gespierd was viel de acne nog relatief mee. Het was een overgevoelige reactie op isotretinoine (roaccutane) die paradoxaal genoeg deze reactie opleverde.
Edit:
Ha garppig als auteurs met dezelfde woordspeling komen
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20602651![]()
Net zoveel als de anti celltech lobby je wil doen geloven.quote:Op maandag 11 februari 2013 19:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
Volgensmij is m'n elleboog pees overbelast
Elke keer als ik met m'n linker arm tegen een muur aan leun bijvoorbeeld, en dan zegmaar helemaal tegen de muur indruk, en dan weer proberen uit te drukken heb ik halverwege die weg een of andere rare pijn/druk op m;n elleboog. Voor de keuring had ik dit met rechts ook, raar genoeg was het na de keuring weg, nu heb ik het links
Weet iemand wat dit is?
Dus een beetje dezelfde beweging als bankdrukken, en dan als het gewicht zogenaamd iets boven je borst ligt en je moet het omhoog drukken schiet er ff een pijnscheut in?
Ik doe nu trouwens ook alleen nog maar wide-grip push-ups, dan staat er amper druk op me ellebogen. Pull-ups geen last van![]()
Dafuq, vanmiddag meisje met goddelijke ass in de gym op de crosstrainer. Eerste x dat er zo'n exemplaar liep. Mooi op de fly achter haar zitten, jummy.(achter haar stond geen bankje met losse dumbells dus dan maar isolatie apparaatje voor een x)
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Ik moest gisteren trouwens een half uur op squatrek wachten omdat drie meisjes aan het squatten waren. Op zondag. Misschien wel mijn grootste wtf moment ooit in de gym![]()
Ik denk dat je twee cases door elkaar haalt. De case van Wired.com is de onderstaande link, waar geen tretinoine-behandeling in wordt besproken, en waar wel de gekrompen ballen wordt aangehaald:quote:Op maandag 11 februari 2013 20:09 schreef Diabox het volgende:
Incompleet verhaal, zoals je ziet toen ie gespierd was viel de acne nog relatief mee. Het was een overgevoelige reactie op isotretinoine (roaccutane) die paradoxaal genoeg deze reactie opleverde.
Edit:
Ha garppig als auteurs met dezelfde woordspeling komen [ afbeelding ]
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20602651
http://www.thelancet.com/(...)787/fulltext?rss=yes
Jij haalt een andere, zo ver ik kan zien seperate, case aan.Confidence through competence![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 20:45 schreef Kerol het volgende:
Dafuq, vanmiddag meisje met goddelijke ass in de gym op de crosstrainer. Eerste x dat er zo'n exemplaar liep. Mooi op de fly achter haar zitten, jummy.(achter haar stond geen bankje met losse dumbells dus dan maar isolatie apparaatje voor een x)
Kijken naar chicks in de gym. Sorry hoor, maar zorg ervoor dat juist jij bekeken wordt door de chicks.
Deathlift or Die.![]()
QFTquote:Op maandag 11 februari 2013 23:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Kijken naar chicks in de gym. Sorry hoor, maar zorg ervoor dat juist jij bekeken wordt door de chicks.
Hey verrek. Kende alleen die casus :pquote:Op maandag 11 februari 2013 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat je twee cases door elkaar haalt. De case van Wired.com is de onderstaande link, waar geen tretinoine-behandeling in wordt besproken, en waar wel de gekrompen ballen wordt aangehaald:
http://www.thelancet.com/(...)787/fulltext?rss=yes
Jij haalt een andere, zo ver ik kan zien seperate, case aan.![]()
ware woorden dit. Niet creepen maar trainenquote:Op maandag 11 februari 2013 23:22 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Kijken naar chicks in de gym. Sorry hoor, maar zorg ervoor dat juist jij bekeken wordt door de chicks.
![]()
tretinoine is los ook al een bitch hoor, wist niet dat het zo'n groot effect kon hebben samen met AAS.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:31 schreef Diabox het volgende:
[..]
Hey verrek. Kende alleen die casus :p
Ben wel is gestalkt in de gym, elke keer als ik een apparaat pakte, pakte zij het apparaat er naast.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:22 schreef Ethanolic het volgende:
De echt mooie weten dat ze iedereen kunnen krijgen en doen geen moeite.![]()
![]()
Of stack een hoop, zoals hier: http://www.steroidology.c(...)prohormone-tren.htmlquote:Op maandag 11 februari 2013 19:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.wired.com/wiredscience/2008/08/graphic-evidenc/
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2013 07:45:13 ]![]()
doe dan ook geen circuit rondjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:16 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ben wel is gestalkt in de gym, elke keer als ik een apparaat pakte, pakte zij het apparaat er naast.
De echt mooie weten dat ze iedereen kunnen krijgen en doen geen moeite.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik zie mensen werkelijk iedere training het Technogym Pure Stength circuitje doen. Plus nog wat cable curls uiteraard.quote:
En dan nog buff zijn ook.Deathlift or Die.![]()
Eindelijk een bak pinda's/noten gevonden zonder een kilo zout eroverheen.
Mooie bak ongezouten cashewnoten op mn bureau als snack![]()
![]()
had laatst ongebrande ongezouten witte cashewnoten, niet te vreten, johquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:27 schreef moonhammer het volgende:
Mooie bak ongezouten cashewnoten op mn bureau als snack![]()
Deze man weet, Be alphaquote:Op maandag 11 februari 2013 23:22 schreef Ethanolic het volgende:
![]()
Ripped zijn en sterk np... maar een lelijke kop kan je er niet aftrainenquote:
Daarom kijk ik gewoon lekker naar mij wordt toch niet gekekenen verder lekker boeiend ook allemaal.
![]()
Lidl verkoopt ze zag ik paar weken geleden . Sindsdien elke week een zakjequote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:27 schreef moonhammer het volgende:
Mooie bak ongezouten cashewnoten op mn bureau als snack
Dit. Keertje kijken is prima, maar wijven achtervolgen en bewust een apparaat in gebruik nemen zodat je ze kunt bespieden.quote:Op maandag 11 februari 2013 23:22 schreef Ethanolic het volgende:
![]()
![]()
Ik heb het zelfde probleem maar toch iets anders denk ik;quote:Op maandag 11 februari 2013 20:31 schreef BredeBroeder het volgende:
Volgensmij is m'n elleboog pees overbelast
Elke keer als ik met m'n linker arm tegen een muur aan leun bijvoorbeeld, en dan zegmaar helemaal tegen de muur indruk, en dan weer proberen uit te drukken heb ik halverwege die weg een of andere rare pijn/druk op m;n elleboog. Voor de keuring had ik dit met rechts ook, raar genoeg was het na de keuring weg, nu heb ik het links
Weet iemand wat dit is?
Dus een beetje dezelfde beweging als bankdrukken, en dan als het gewicht zogenaamd iets boven je borst ligt en je moet het omhoog drukken schiet er ff een pijnscheut in?
Ik doe nu trouwens ook alleen nog maar wide-grip push-ups, dan staat er amper druk op me ellebogen. Pull-ups geen last van
Snakey zag ik er laatst ook over posten, maar juist dat het ineens over was.
De binnenkant van mn arm, tegenovergestelde van mn elleboog. Tijdens bp krijg ik er last van, erg hinderlijk, kost me 10kg.
Vandaag met dumbell geprobeerd, nergens last van.
Geen ideewat ik er aan kan doen, pullups gaan ook moeizaam daardoor.Facet!![]()
Bij mij zat er blijkbaar een spier of een pees achter m'n ellenboog niet goed, waardoor ik last kreeg iets onder m'n ellenboog aan de binnenkant. Ik maakte een rare draai, er kraakte iets aan de buitenkant van m'n ellenboog en de pijn was weg.
Anyway, het lijkt er sterk op dat ik het had door overstretching. Wat ook bij de BP kan gebeuren wanneer je je ellenbogen locked.![]()
Ik heb juist last van m'n onderarm. Als ik preacher curls doe vooral, het is dan mijn rechterarm en het zit als het ware aan de linkerkant gezien vanuit de curlhouding, waarbij je palmen naar boven zijn.
Geen idee wat het is, maar het voelt als een pees. Voel het eigenlijk alleen met preacher curls en cable curls. Vreemd genoeg niet met staande EZbar of dumbbell curls.![]()
Vandaag een fijne app op de gsm gezet: Calorie counter.
vandaag kcal 2499
295 carbs
155 prot
84 fat
Volgens mij niet heel slecht![]()
![]()
Haal het zelf altijd op de markt, goedkoopste dat ik heb gevonden.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:50 schreef stinkie het volgende:
[..]
Lidl verkoopt ze zag ik paar weken geleden . Sindsdien elke week een zakje![]()
Deze is duidelijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:02 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb juist last van m'n onderarm. Als ik preacher curls doe vooral, het is dan mijn rechterarm en het zit als het ware aan de linkerkant gezien vanuit de curlhouding, waarbij je palmen naar boven zijn.
Geen idee wat het is, maar het voelt als een pees. Voel het eigenlijk alleen met preacher curls en cable curls. Vreemd genoeg niet met staande EZbar of dumbbell curls.
Bij mij was het brachioradialis muscle die aan de achterkant verkeerd zat volgens mij.![]()
Die heb ik ook gebruikt inderdaad. Na een tijdje kende ik dankzij die app alles wat ik veel at uit m'n hoofd dus had ik hem niet meer nodigquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:02 schreef Questular het volgende:
Vandaag een fijne app op de gsm gezet: Calorie counter.
vandaag kcal 2499
295 carbs
155 prot
84 fat
Volgens mij niet heel slecht.
Thanks, ik heb zo'n vermoeden dat het deze is:quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Deze is duidelijk.
[ afbeelding ]
Bij mij was het brachioradialis muscle die aan de achterkant verkeerd zat volgens mij.
Advies van de fysio, als ik daar heen zou gaan, zal wel rustig aan doen zijn. Het kan misschien ook meespelen dat ik achter een pc werk en zo'n 6-8 uur per dag een muis vast heb.
![]()
Een jongen bij mij op de sportschool zegt dat hij in 1 maand net zo sterk kan worden als mij met Roids.
Hij is een beginner, na dat ik hem uit zijn tent heb gelokt heeft hij daadwerkelijk iets besteld op Internet.
Ben benieuwd, hoop vanmiddag een foto te maken hoe hij er nu uitziet.
Stats 180, kilotje of 70. bankdrukt 4x 70 kilo of zo. Squats en deadlifts vraag je ...wat denk je zelf.
lololol![]()
Kop maakt weinig uit voor chicks man, zelfs als je niet dat geile koppie hebt van jeff seid kun je mooie meisjes krijgen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:07 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Ripped zijn en sterk np... maar een lelijke kop kan je er niet aftrainen
Daarom kijk ik gewoon lekker naar mij wordt toch niet gekekenen verder lekker boeiend ook allemaal.
Its all about confidence, zolang jij maar denkt dat je kop goddelijk is komt het goed.![]()
Wat zijn jouw stats?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:22 schreef ZetaOS het volgende:
Een jongen bij mij op de sportschool zegt dat hij in 1 maand net zo sterk kan worden als mij met Roids.
Hij is een beginner, na dat ik hem uit zijn tent heb gelokt heeft hij daadwerkelijk iets besteld op Internet.
Stats 180, kilotje of 70. bankdrukt 4x 70 kilo of zo. Squats en deadlifts vraag je ...wat denk je zelf.
lolololSoukidan op je oogbal.![]()
Right.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:23 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Kop maakt weinig uit voor chicks man![]()
Ze kunnen mijn goddelijke paarse kop krijgen.....quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:23 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Kop maakt weinig uit voor chicks man, zelfs als je niet dat geile koppie hebt van jeff seid kun je mooie meisjes krijgen.
Its all about confidence, zolang jij maar denkt dat je kop goddelijk is komt het goed.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:22 schreef ZetaOS het volgende:
Hij is een beginner, na dat ik hem uit zijn tent heb gelokt heeft hij daadwerkelijk iets besteld op Internet.![]()
![]()
Whehe, zeker een pakje dbol ofzoquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:22 schreef ZetaOS het volgende:
lololol.
Gast bij mij in de gym doet 3/4 keer per jaar een dbol cycle, maar moest nu stoppen van mijn vriendin. Hij komt sowieso niet meer vaak trainen, ik quote: "ja, ik heb geen tijd meer omdat ik een vriendin heb. En ik hoef er toch niet meer goed uit te zien nu want ik ben al bezet. Doe nu gewoon alleen de belangrijke spiergroepen". Dat is dus 2x per week borst + biceps.
En dan wel klagen over hoe slap hij is geworden en het liefst toch weer een cycle wil gaan doen. Brah train gewoon normaal man. Ik ben een jaar bezig en ben sterker dan hem wanneer hij offcycle is
.
![]()
Jij deelt je vriendin?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe, zeker een pakje dbol ofzo.
Gast bij mij in de gym doet 3/4 keer per jaar een dbol cycle, maar moest nu stoppen van mijn vriendin. Hij komt sowieso niet meer vaak trainen, ik quote: "ja, ik heb geen tijd meer omdat ik een vriendin heb. En ik hoef er toch niet meer goed uit te zien nu want ik ben al bezet. Doe nu gewoon alleen de belangrijke spiergroepen". Dat is dus 2x per week borst + biceps.
En dan wel klagen over hoe slap hij is geworden en het liefst toch weer een cycle wil gaan doen. Brah train gewoon normaal man. Ik ben een jaar bezig en ben sterker dan hem wanneer hij offcycle is
.
![]()
Je bent wel sterker maar hij bangt alsnog je vriendin.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe, zeker een pakje dbol ofzo.
.
![]()
Hahaha Zeta koningBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
90 kilo/182 cmquote:
Bench 135 1x
Squat, moeilijk.. we hebben geen squat rek, dus til ik die barbell zo over mijn hoofd.90 Kilo 25++ keer.
(Stiff-leg)Deadlift 145
Dips 8x plus 35kilo
Chin-ups, 13x (goed, breed uitgevoerd en lekker hoog)
Volgens mij moet je behoorlijk aan de roids wil je dat in 4 of zelfs 8 weken halen.Kreeg net een watsapp waar ie heeft besteld, lijken pro-hormonen te zijn, nou maakt dat niet heel veel meer uit volgens mij en kan je daar behoorlijk op gainen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:34 schreef Snakey het volgende:
is een beginner, na dat ik hem uit zijn tent heb gelokt heeft hij daadwerkelijk iets besteld op Internet.
Maar wat denken jullie, gaat ie het halen?
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2013 13:49:12 ]![]()
Uitzonderingen niet meegerekendquote:veel kun je zelf ook fixen beetje gel en shit. Vaak die nerds lopen er gewoon belabberd bij valt gewoon wat aan te doen
![]()
Djeez gekke stats, wat is je vp% zyzz>zetaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:47 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
90 kilo/182 cm
Bench 135 1x
Squat, moeilijk.. we hebben geen squat rek, dus til ik die barbell zo over mijn hoofd.90 Kilo 25++ keer.
(Stiff-leg)Deadlift 145
Dips 8x plus 35kilo
Volgens mij moet je behoorlijk aan de roids wil je dat in 4 of zelfs 8 weken halen.
[..]
Kreeg net een watsapp waar ie heeft besteld, lijken pro-hormonen te zijn, nou maakt dat niet heel veel meer uit volgens mij en kan je daar behoorlijk op gainen.
Maar wat denken jullie, gaat ie het halen?![]()
Whey Perfection?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:55 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee, denk het ook niet.
Als ie nou ff door geeft wat ie exact besteld heeft op die site... :-(![]()
Als je als beginner gaat kuren verneuk je je hele lichaam wat jij op je geweten hebt![]()
Hebben negers trouwens aanleg voor bankdrukken? die bij mijn gym drukken allemaal 150+kg met hoogste wat ik heb gezien 180kg![]()
Nou geen Zyzz, die was genetisch erg toebedeeld.quote:
Maar als je wel eens een foto van mij gezien hebben, kan ik ook ripped zijn.
Zal het moeten meten om exact te weten. Denk nu 13%
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2013 14:02:33 ]![]()
No way man, dat haalt ie nooit.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:47 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
90 kilo/182 cm
Bench 135 1x
(Stiff-leg)Deadlift 145
Dips 8x plus 35kilo
Volgens mij moet je behoorlijk aan de roids wil je dat in 4 of zelfs 8 weken halen.
[..]
Kreeg net een watsapp waar ie heeft besteld, lijken pro-hormonen te zijn, nou maakt dat niet heel veel meer uit volgens mij en kan je daar behoorlijk op gainen.
Maar wat denken jullie, gaat ie het halen?Soukidan op je oogbal.![]()
Beastmodusquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:02 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nou geen Zyzz, die was genetisch erg toebedeeld.
Maar als je wel eens een foto van mij gezien hebben, kan ik ook ripped zijn.
Zal het moeten meten om exact te weten. Denk nu 13%![]()
Ja, en Aziaten voor squats en blanken voor deadlifts.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Whey Perfection?![]()
Als je als beginner gaat kuren verneuk je je hele lichaam wat jij op je geweten hebt![]()
Hebben negers trouwens aanleg voor bankdrukken? die bij mijn gym drukken allemaal 150+kg met hoogste wat ik heb gezien 180kg![]()
Sorry dat ik hetero benquote:Op dinsdag 12 februari 2013 12:09 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dit. Keertje kijken is prima, maar wijven achtervolgen en bewust een apparaat in gebruik nemen zodat je ze kunt bespieden.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Jij lijkt me echt zo'n type dat zich afrukt met het gebruikte ondergoed van zijn zus want je bent ten slotte toch heteroquote:![]()
![]()
Want je kent hem goed?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Jij lijkt me echt zo'n type dat zich afrukt met het gebruikte ondergoed van zijn zus want je bent ten slotte toch hetero![]()
En jij zo'n type die liever hele tijd naar de grond kijkt tijdens de rust tussen je setjes ipv naar een goed getrainde kont? Als er verder alleen oma's in je gym lopen is dit voor een x een Gods geschenk hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Jij lijkt me echt zo'n type dat zich afrukt met het gebruikte ondergoed van zijn zus want je bent ten slotte toch hetero
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Nee, als ik echt een mooie vrouw tegenkom in de gym dan praat ik er gewoon even mee of geef ik wat tips. Dan ga ik niet met mijn hand in mijn broek de crosstrainer achter haar gebruikenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:31 schreef Kerol het volgende:
[..]
En jij zo'n type die liever hele tijd naar de grond kijkt tijdens de rust tussen je setjes ipv naar een goed getrainde kont? Als er verder alleen oma's in je gym lopen is dit voor een x een Gods geschenk hoor![]()
Wtf is dit voor een discussie :p hebben jullie B&F's nieuwe alpha muscle ingenomen?
Do thu fuck ya wanna dooow![]()
Of je gaat door met je workout zonder afgeleid te worden door het minste of geringste?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Nee, als ik echt een mooie vrouw tegenkom in de gym dan praat ik er gewoon even mee of geef ik wat tips.Confidence through competence![]()
Pubers En hormonen..quote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of je gaat door met je workout zonder afgeleid te worden door het minste of geringste?![]()
Wat maakt het uit als je af en toe een keer naar een chick kijkt. Zolang je maar niet creepmode gaat fappen achter een plant ofzo.
![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:43 schreef Sapstengel het volgende:
Wat maakt het uit als je af en toe een keer naar een chick kijkt. Zolang je maar niet creepmode gaat fappen achter een plant ofzo.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
een sapstengel,jaquote:Op dinsdag 12 februari 2013 14:43 schreef Sapstengel het volgende:
![]()
![]()
Vrouwen vallen niet op een knappe kop, vrouwen vallen op uitstraling.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:07 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Ripped zijn en sterk np... maar een lelijke kop kan je er niet aftrainen
Deathlift or Die.![]()
Kijk maar naar die chick van sapstengel!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vrouwen vallen niet op een knappe kop, vrouwen vallen op uitstraling.Confidence through competence![]()
Exquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kijk maar naar die chick van sapstengel!. Die viel op m'n swag inderdaad.
Maarja gezicht is wel belangrijk, kijk maar naar die CK Superbowl commercial waar alle vrouwen op lopen te geilen nu.![]()
gehad is gehadquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ex. Die viel op m'n swag inderdaad.
DM eens pics van je ex.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ex. Die viel op m'n swag inderdaad.
Maarja gezicht is wel belangrijk, kijk maar naar die CK Superbowl commercial waar alle vrouwen op lopen te geilen nu.Deathlift or Die.![]()
Dit weer even volgen, heb ik nog iets gemist hier ? Iedereen leeft nog ? Gezond, shredded en wel iedereen ?![]()
Oh die ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
SPT / [Bodybuilding] (#296) Feestdagen geneuzel
Incl. mijzelf in ecto-form.
Deathlift or Die.![]()
Wederom: deze stengel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Incl. mijzelf in ecto-form.
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.![]()
Ik bedenk me net dat ik m'n been ben vergeten in de gym vanmorgen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:50 schreef Weissman het volgende:
Dit weer even volgen, heb ik nog iets gemist hier ? Iedereen leeft nog ? Gezond, shredded en wel iedereen ?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik m'n been ben vergeten in de gym vanmorgen.![]()
![]()
![]()
Wut?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik m'n been ben vergeten in de gym vanmorgen.Je "train"-been?
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.![]()
lol.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik m'n been ben vergeten in de gym vanmorgen.
'k denk niet dat iemand er zo ongezien mee naar buiten is gelopen![]()
![]()
![]()
Creatine doet rare dingen met jequote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2013 16:02:02 ]![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Incl. mijzelf in ecto-form.![]()
![]()
Overkomt de bestenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die vraag heeft niks met IF te maken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:33 schreef Lewinsky het volgende:
Als jullie cutten mbv IF eten jullie dan op trainingsdagen op onderhoud of gewoon altijd eronder?Confidence through competence![]()
Kan je eigenlijk tijdens een cut de dag voor/na een bepaalde training boven je onderhoud eten?
Als in dat je gedurende een week gewoon een totale caloriedeficit hebt, maar dat je één bepaalde spiergroep toch een overschot geeft?"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Je verliest vet in een periode als je in die periode gemiddeld onder je onderhoudsenergieniveau eten loopt te verteren.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:50 schreef Pastapipos het volgende:
Kan je eigenlijk tijdens een cut de dag voor/na een bepaalde training boven je onderhoud eten?
Als in dat je gedurende een week gewoon een totale caloriedeficit hebt, maar dat je één bepaalde spiergroep toch een overschot geeft?
Periode = minuut, uur, dag, week of maand etc.Confidence through competence![]()
Vet verliezen blijf je dan doen, dat snap ik. Maar heeft die bepaalde spiergroep daar voordeel bij?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je verliest vet in een periode als je in die periode gemiddeld onder je onderhoudsenergieniveau eten loopt te verteren.
Periode = minuut, uur, dag, week of maand etc."If you do what you always did, then you will get what you always got."
Heb jij de nieuwe schijven/stangen al gezien? Ik hoorde dat er nieuw spul is. Vanavond even uittestenquote:"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Eten in de buurt van training geeft altijd voordeel voor de trainingsprikkel van die training.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:39 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Vet verliezen blijf je dan doen, dat snap ik. Maar heeft die bepaalde spiergroep daar voordeel bij?
Andersom: in vastende staat niet eten voor en na de training vermindert het effect van de trainingsprikkel totdat er weer gegeten wordt.Confidence through competence![]()
Ik bedoel bijvorobeeld: Mijn schouders zijn onderontwikkeld, dan op die dag of de dag erna een surplus hebben, zorgt dat er dan voor dat ze blijven groeien in een cut? Als je nu begirjpt waar ik op doelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eten in de buurt van training geeft altijd voordeel voor de trainingsprikkel van die training.
Andersom: in vastende staat niet eten voor en na de training vermindert het effect van de trainingsprikkel totdat er weer gegeten wordt.
Whey perfection vind ik best baas. Heeft me in den beginne wel door een plateautje heen geholpenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Whey Perfection?![]()
![]()
Ja ik denk dat ik je begrijp. In theorie wel, maar ik denk dat er in de praktijk veel meer zaken zijn die er meer toe doen dan toevallig rondom je schouderworkout net 200 kcal extra eten dan normaal. Denk bv. extra oefeningen voor je schouders, ik denk dat dat effect >>>> toevallig wat meer eten na je schoudertraining.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:44 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik bedoel bijvorobeeld: Mijn schouders zijn onderontwikkeld, dan op die dag of de dag erna een surplus hebben, zorgt dat er dan voor dat ze blijven groeien in een cut? Als je nu begirjpt waar ik op doelConfidence through competence![]()
Ja ze hebben nu van die 45lbs oly plates zag ik vanaf buiten.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:40 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb jij de nieuwe schijven/stangen al gezien? Ik hoorde dat er nieuw spul is. Vanavond even uittesten![]()
NVM het zijn xfit bumper platesquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ze hebben nu van die 45lbs oly plates zag ik vanaf buiten.. Wel van 5, 10 en 20kg, dus misschien fijn met deadlifts.
![]()
Ik ben van plan om gripoefeningen te combineren met het Starting Strength programma. Ik vroeg mij af hoe ik dit het beste kan invoegen in mijn schema. Ik ga Dumbbell Holds / Farmers Walk doen. Ik train op ma, wo, vr volgens SS:
A
Squat 3x5
Bench 3x5
Deadlift 1x5
Dips 2x 8-12
Leg raise 2x 8-12
B
Squat 3x5
Military 3x5
Rows 3x5
Pull up / Chin 2x 8-12
Leg raise 2x 8-12
Zou ik het in principe elke training kunnen doen na alle core en assistance oefeningen? Of wellicht alleen op non-deadlift dagen.![]()
Een goed ontwikkelde Brachialis is trouwens best wel mooi om te zien. Loopt je arm wat meer van door in één geheel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 13:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Deze is duidelijk.
[ afbeelding ]
Bij mij was het brachioradialis muscle die aan de achterkant verkeerd zat volgens mij.![]()
Ik bedacht me laatst dat het ook een valide reden kan zijn om losse gewichten te gebruiken, dat je onderarmen veel meer getrained worden dan met de stangen van een machine. Grip is half niet zo belangrijk op een machine (zeker push-) als vrije gewichten
[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 12-02-2013 21:13:48 ]Confidence through competence![]()
Expandables 2 te kijkken. He no longer lifts
Vorige week ook gezien. Arnie.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:50 schreef stinkie het volgende:
Expandables 2 te kijkken. He no longer liftsGelukkig zit de rest nog wel keihard aan de roids.
Yeaaaaah, vandaag voor het eerst mede-newbie-gainers wat tips gegeven m.b.t. squatform. Twijfelde eerst omdat ik zelf ook nog met mijn techniek worstel maar ik kon het niet langer aanzien.
Ze probeerde met een overhead press de bar uit het squatrek te krijgen. Daarna legden ze de bar scheef als fuuuck op hun nekwervels om vervolgens steeds head-first voorover tegen de muur te knallen doordat ze vanuit hun tenen squatten.
Reageerden wel relaxed, maar weet niet of het echt binnenkwam.![]()
/lief dagboekRoger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.![]()
Dat is beter dan de newbies die hier langs komen. Vragen hoe je nou moet deadliften om vervolgens 3x tijdens het uitleggen direct de oefening uit te voeren met een kromme rug. Als het hem eindelijk lukt geeft hij aan dat hij last heeft van de rug, omdat hij al een hele 'training' heeft gedaan. Met het resultaat dat hij toch niet de DL gaat doen, want hij vindt zijn eigen oefeningen fijner....quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:03 schreef Poppiholla het volgende:
Yeaaaaah, vandaag voor het eerst mede-newbie-gainers wat tips gegeven m.b.t. squatform. Twijfelde eerst omdat ik zelf ook nog met mijn techniek worstel maar ik kon het niet langer aanzien.
Ze probeerde met een overhead press de bar uit het squatrek te krijgen. Daarna legden ze de bar scheef als fuuuck op hun nekwervels om vervolgens steeds head-first voorover tegen de muur te knallen doordat ze vanuit hun tenen squatten.
Reageerden wel relaxed, maar weet niet of het echt binnenkwam.![]()
/lief dagboek
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
Bij jullie trouwens ook zo druk op een maandag en compleet uitgestorven op vrijdag?
Hele gym zat net vol en er waren enorm veel (jailbait) meisjes. Ja, ik heb soms stiekem een blik geworpen naar de cardiohoek, come at me haters.![]()
je bent stom dat je er niet achterna gaat, die jailbaits zijn juist extra spannend.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:15 schreef Sapstengel het volgende:
Bij jullie trouwens ook zo druk op een maandag en compleet uitgestorven op vrijdag?
Hele gym zat net vol en er waren enorm veel (jailbait) meisjes. Ja, ik heb soms stiekem een blik geworpen naar de cardiohoek, come at me haters.![]()
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:15 schreef Sapstengel het volgende:
Hele gym zat net vol en er waren enorm veel (jailbait) meisjes. Ja, ik heb soms stiekem een blik geworpen naar de cardiohoek, come at me haters.
Op maandag zijn er hier altijd wat kinderen en senioren dus wel drukker dan normaal maar verder niet bijzonder druk ofzo. Vrijdag wel erg rustig meestal ja.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ik denk dat veel mensen hetzelfde schema hebben in de zin dat vrijdag benendag is. Bij ons is het dan ook een stuk stiller. Eigenlijk alleen de hardcore trainees zijn er dan.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:15 schreef Sapstengel het volgende:
Hele gym zat net vol en er waren enorm veel (jailbait) meisjes. Ja, ik heb soms stiekem een blik geworpen naar de cardiohoek, come at me haters.
Er mag veel bij ons in de gym, blikken gooien echter niet. Zeker niet naar de dames.![]()
![]()
Ik heb vandaag benen dag om die reden. Mooi alle rustquote:Op dinsdag 12 februari 2013 22:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen hetzelfde schema hebben in de zin dat vrijdag benendag is. Bij ons is het dan ook een stuk stiller. Eigenlijk alleen de hardcore trainees zijn er dan.
Er mag veel bij ons in de gym, blikken gooien echter niet. Zeker niet naar de dames."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"benen doe ik af en toe, die zijn al heel groot doordat ik als jochie altijd op voetbal heb gezeten."quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Over benen gesproken
[ afbeelding ]![]()
Benen trainen, not even oncequote:Op woensdag 13 februari 2013 00:15 schreef 16meter het volgende:
[..]
"benen doe ik af en toe, die zijn al heel groot doordat ik als jochie altijd op voetbal heb gezeten."
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2013 07:12:41 ]![]()
Bij ons in de sportschool is er zo iemand die heeft maar halve been de rest is prothese en dan gaat ie squatte ofzo
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2013 07:17:43 ]![]()
Edit 2
Om iemand schaamteloos te quoten
A
Squat
Bench
Incline Bench
Deadlift
Dips
Leg raise
Cable Crunches
B
Squat
Military
Rows
Pull up / Chin
En dan aangevuld met wat Isolatie oefeningen. Is dit wat?
[ Bericht 77% gewijzigd door Questular op 13-02-2013 10:12:53 ]![]()
Waarom deads en squats in A? Zou flat en incline bench verspreiden. Waarom A bijna 2x zoveel als b?quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:07 schreef Questular het volgende:
Edit 2
A
Squat
Bench
Incline Bench
Deadlift
Dips
Leg raise
Cable Crunches
B
Squat
Military
Rows
Pull up / Chin
En dan aangevuld met wat Isolatie oefeningen. Is dit wat?![]()
Dus ik kan dan beter Squat bij B zetten? En als jij een beter schema zo uit je hoofd neer kan zetten dan graag![]()
![]()
Als je beginner bent hou je gewoon aan starting strength. evt aanvullen met dips en pull ups. Dat is meer dan voldoende het eerste half jaar. en genoeg eten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 09:07 schreef Questular het volgende:
Edit 2
A
Squat
Bench
Incline Bench
Deadlift
Dips
Leg raise
Cable Crunches
B
Squat
Military
Rows
Pull up / Chin
En dan aangevuld met wat Isolatie oefeningen. Is dit wat?Behulpzaam als een waterkraan.
Ik train al meer dan een jaar, maar heb nog veel oefeningen die ik op apparaten doe en wil eens een nieuw schema gericht op veel compounds en losse gewichten, echter ben ik daar nog niet echt in thuis op Squat, Bench, en wat isolatie oefeningen na,quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je beginner bent hou je gewoon aan starting strength. evt aanvullen met dips en pull ups. Dat is meer dan voldoende het eerste half jaar. en genoeg eten.![]()
Beginner dus. Lees Starting Strength (te vinden via de bekende kanalen als PDF) en ga ermee aan de slag. Evt kun je de power clean vervangen voor Bent over Row/Pendlay row. Power clean is een technisch erg moeilijke oefening, en maar weinig instructeurs die em goed uit kunnen leggen.
A: squat, bench press, deadlift
B: squat, push press/overhead press, bent over row.
Probeer zoveel mogelijk de lineare progressie vol te houden. Deadlift iedere keer met 5 kg verhogen, rest van de oefeningen met 2,5 kg.
Laat de isolatie voorlopig wat het is, met 3x per week zware compounds heb je het moeilijk zat in het begin.Behulpzaam als een waterkraan.
Onze gym heeft 1 olympische stang extra gekocht, 3 kleine van tzelfde type, en een boel nieuwe schijven.
In plaats daarvan hadden ze ook gewoon een olympische stang kunnen kopen en een squatrek..
Er zijn 2 van die grote dacht ik. 1 in het barbell rek en de andere op de benchpress.
Hoorde ook dat er een squatrek komt, in de hoek linksachter. Daar naast die fietsen. Maarja, er is me zoveel verteld, eerst zien.
![]()
Oohja de benchpress. Zucht, alleen nieuwe 20kg plates was genoeg geweest, niet al deze onzin erbij ;p Die lange vrouw die als een man loopt liep gisteren te zeuren omdat we in t barbellrek aan t squatten waren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:36 schreef Sapstengel het volgende:
Er zijn 2 van die grote dacht ik. 1 in het barbell rek en de andere op de benchpress.
Hoorde ook dat er een squatrek komt, in de hoek linksachter. Daar naast die fietsen. Maarja, er is me zoveel verteld, eerst zien.
Mijn full body schema ziet er zo uit:quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:12 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik train al meer dan een jaar, maar heb nog veel oefeningen die ik op apparaten doe en wil eens een nieuw schema gericht op veel compounds en losse gewichten, echter ben ik daar nog niet echt in thuis op Squat, Bench, en wat isolatie oefeningen na,
A
Squat 3x5
Benchpress 3x5
T-Bar row 3x5
(Weighted) dips 3x8
Lying triceps extensions 3x5
B
Deadlift 1x5
OHP 3x5
Rear delt row 3x5
Calf Raise
Pull- of chinups 3x tot failure
T-bar row kan je vervanger door bent over row, wat je zelf fijner vindt, is praktisch hetzelfde.
Meerderheid zijn compounds en 2 isolatie oefeningen (calf raise en triceps extension).
Misschien heb je hier wat aan.![]()
Bedanktquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:45 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Mijn full body schema ziet er zo uit:
A
Squat 3x5
Benchpress 3x5
T-Bar row 3x5
(Weighted) dips 3x8
Lying triceps extensions 3x5
B
Deadlift 1x5
OHP 3x5
Rear delt row 3x5
Calf Raise
Pull- of chinups 3x tot failure
T-bar row kan je vervanger door bent over row, wat je zelf fijner vindt, is praktisch hetzelfde.
Meerderheid zijn compounds en 2 isolatie oefeningen (calf raise en triceps extension).
Misschien heb je hier wat aan.![]()
![]()
Haha, zeker omdat het onveilig was? Ik vind die oly stangen opzich wel fijn. Merk direct verschil qua grip omdat ze net iets dikker zijn. Alleen wat wel kut is, is dat die EZbars niet meer in het barbell rek liggen en je op de grond moet gaan klooien. Of heel ver lopen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:37 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Oohja de benchpress. Zucht, alleen nieuwe 20kg plates was genoeg geweest, niet al deze onzin erbij ;p Die lange vrouw die als een man loopt liep gisteren te zeuren omdat we in t barbellrek aan t squatten waren.
Die vrouw zou ik wel geven btw![]()
Of even een stang wisselen met ez stang, denk niet dat daar iets mis mee isquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha, zeker omdat het onveilig was? Ik vind die oly stangen opzich wel fijn. Merk direct verschil qua grip omdat ze net iets dikker zijn. Alleen wat wel kut is, is dat die EZbars niet meer in het barbell rek liggen en je op de grond moet gaan klooien. Of heel ver lopen.
Die vrouw zou ik wel geven btw"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Ik ben van plan om over 2 weken ook met een SS schema te beginnen. Ben nu bezig met zo'n standaard schema van 6weken, simpelweg om m'n lichaam weer te laten wennen aan het meerdere keren in de week inspannen.
Nou train ik zonder sportmaatje, en zijn er op de tijden dat ik er ben ook geen instructeurs die mij een beetje kunnen begeleiden met de oefeningen. Want ik vind het toch niet zo prettig om zelf maar gewoon wat aan te kloten terwijl ik niet eens weet of ik het correct uitvoer.Of wil ik stiekem gewoon niet voor lul staan en schaam ik me als beginner?
Ook heb ik geen flauw idee wat voor gewicht ik moet pakken. Bijv het maximale gewicht dat ik met pijn en heel veel moeite omhoog krijg? Of 't gewicht dat nog net fatsoenlijk gaat?
Kortom, ik kan wel wat (basic)tips gebruiken![]()
![]()
Lees de OP.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:13 schreef DannyDeko het volgende:
Ik ben van plan om over 2 weken ook met een SS schema te beginnen. Ben nu bezig met zo'n standaard schema van 6weken, simpelweg om m'n lichaam weer te laten wennen aan het meerdere keren in de week inspannen.
Nou train ik zonder sportmaatje, en zijn er op de tijden dat ik er ben ook geen instructeurs die mij een beetje kunnen begeleiden met de oefeningen. Want ik vind het toch niet zo prettig om zelf maar gewoon wat aan te kloten terwijl ik niet eens weet of ik het correct uitvoer.Of wil ik stiekem gewoon niet voor lul staan en schaam ik me als beginner?
Ook heb ik geen flauw idee wat voor gewicht ik moet pakken. Bijv het maximale gewicht dat ik met pijn en heel veel moeite omhoog krijg? Of 't gewicht dat nog net fatsoenlijk gaat?
Kortom, ik kan wel wat (basic)tips gebruikenI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
voor vorm kun je deze site gebruiken: http://www.exrx.net/quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:13 schreef DannyDeko het volgende:
Alles wat je nodig hebt om Starting strength te doen, staat in het boek zelf - dus lees het maar eens door. En vooral niet bang zijn om voor schut te staan. Iedereen was ooit een beginner.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:13 schreef DannyDeko het volgende:
Lees het boek, begin met een lege barbell. En die 6 weken "gewenning" is onzin. Beter ga je gewoon gelijk serieus aan de slag.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:13 schreef DannyDeko het volgende:
Kortom, ik kan wel wat (basic)tips gebruikenBehulpzaam als een waterkraan.
Sterker, de eerste weken van SS staan in het teken van 'gewenning'. Geen excuses om niet meteen SS te gaan doen dus.
Doet me denken aan een verhaal waarom beginners het beste gewoon bijna letterlijk SS (of een ander goed beginnersplan) moeten doen: omdat er dan geen plek is om zelf allerlei dingen erbij te verzinnen of excuses te maken. Je bent beginner, het is niet jouw plek om zaken te verzinnen of excuses te maken. Dat doe je maar als je meer kennis en ervaring hebt verzameld als je gevorderd bent.
Niet omdat SS op zichzelf perfect is of niet voor variatie/verbetering vatbaar, maar als beginner moet je niet teveel nadenken en gewoon doen.Confidence through competence![]()
Schema gevonden wat ik vanaf vandaag ga draaien.
Nu al bangstart: 150kg 3-6 weken
http://www.weightrainer.net/spreadsheets/1974notes.htmlA revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
een gripper van HG besteld om mijn grip eens wat te verbeteren. Zondag was de grip moeizaam in de laatste 2 sets DL's, meteen even aanpakken![]()
![]()
Volgens mij overschatten sommige mensen zichzelf schromelijk mbt hoeveel aandacht ze krijgen. 99% van de mensen in de gym is gewoon met zichzelf en/of maatje bezig. Ik heb als beginner nooit de indruk gehad dat het ook maar iemand boeide wat ik aan het doen was. Terecht natuurlijk, want mij boeit het van hen ook niet veel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:24 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Alles wat je nodig hebt om Starting strength te doen, staat in het boek zelf - dus lees het maar eens door. En vooral niet bang zijn om voor schut te staan. Iedereen was ooit een beginner.![]()
Wacht maar totdat je 200kg aan het squatten bent, dan staat iedereen je te mirenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:29 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Volgens mij overschatten sommige mensen zichzelf schromelijk mbt hoeveel aandacht ze krijgen. 99% van de mensen in de gym is gewoon met zichzelf en/of maatje bezig. Ik heb als beginner nooit de indruk gehad dat het ook maar iemand boeide wat ik aan het doen was. Terecht natuurlijk, want mij boeit het van hen ook niet veel.![]()
haha, en welke beginner doet datquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je 200kg aan het squatten bent, dan staat iedereen je te miren![]()
![]()
Was laatst iemand bij mijn gym die pas een paar weken trainde en al 100kg kon bankdrukken. Dus zulke wonderen bestaanquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:30 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
haha, en welke beginner doet dat![]()
![]()
Ik zit op een upper/lower split na me laatste fullbody schema te hebben afgerond.
Ik merk toch dat 3x fullbody iets teveel van het goede was. en is nu terug geschroeft naar 1.5x per week.
Doe er hier meer mensen upper/lower body split?![]()
En jij gelooft dat?quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Was laatst iemand bij mijn gym die pas een paar weken trainde en al 100kg kon bankdrukken. Dus zulke wonderen bestaan![]()
Niet alleen in de gym, ook op school, werk, straat, kroeg, dansvloer, etc.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:29 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Volgens mij overschatten sommige mensen zichzelf schromelijk mbt hoeveel aandacht ze krijgen.
People don't care.Confidence through competence![]()
Nou de grenzen van de sportschool gevonden. Ik snap nu ook dat af en toe alle schijven uit het squatrek verdwenen zijn. Alles bij elkaar ligt er 200-220 kg aan schijven (exclusief het bodypump gebeuren).
De zwaarste dumbell is maar 30kg
en je dan ook niet meer omhoog komt (true story)quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je 200kg aan het squatten bent, dan staat iedereen je te mirenIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
200 kg van je nek gooien en stoer weglopen alsof het de bedoeling was om het zo te doen. Vervolgens je shirt omhoog trekken en je abs miren in de spiegelquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:52 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
en je dan ook niet meer omhoog komt (true story)Behulpzaam als een waterkraan.
Ja zo ging het niet echt het was meer van *legt stang in nek*.... "hmmm dit is wel zwaar maar moet lukken".... *Zakt naar beneden*....*omhoog......kut.....omhoog....crap!...laat maar vallen* *veel lawaai en gescheld van mijn kant*quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:56 schreef fathank het volgende:
[..]
200 kg van je nek gooien en stoer weglopen alsof het de bedoeling was om het zo te doen. Vervolgens je shirt omhoog trekken en je abs miren in de spiegel
Toch wat schouderklopjes gehad
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Volgens mij vinden mensen je eerder een freak dan dat ze miren als je zware lifts doet. Kan ook komen omdat ik in een standaard sportschooltje train aan de rand van rotterdam waar alle plates op zijn als ik ga deadliften![]()
![]()
Bij ons wordt het altijd juist wel gerespecteerd. Zag vorige week een gastje van ik denk niet meer dan 75kg 120kg benchen, dat was wel ff een wtf momentje.quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:09 schreef Mithras82 het volgende:
Volgens mij vinden mensen je eerder een freak dan dat ze miren als je zware lifts doet. Kan ook komen omdat ik in een standaard sportschooltje train aan de rand van rotterdam waar alle plates op zijn als ik ga deadliften![]()
Heb je geluk dat je niet bij mij traint want daar word je gewoon in elkaar geslagen als je minder dan 220 kg squat.![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 17:41 schreef Jahr00n het volgende:
Heb je geluk dat je niet bij mij traint want daar word je gewoon in elkaar geslagen als je minder dan 220 kg squat.![]()
Mijn gym heeft trouwens een nieuwe receptioniste die echtis
Ik ben alleen bang om er op af te gaan want als ik het verneuk wordt het echt heel awkward![]()
![]()
Pics or it didnt happen!quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]![]()
Mijn gym heeft trouwens een nieuwe receptioniste die echtis
Ik ben alleen bang om er op af te gaan want als ik het verneuk wordt het echt heel awkward![]()
incl same porn vids?quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Een jongere versie van Salma Hayek![]()
Ja nu wil ik dus helemaal graag pics zienquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Een jongere versie van Salma Hayek.
![]()
Ziet er wel zwaar uit. Hoe ga je verder trainen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:53 schreef 1517 het volgende:
Schema gevonden wat ik vanaf vandaag ga draaien.
Nu al bangstart: 150kg 3-6 weken
http://www.weightrainer.net/spreadsheets/1974notes.html"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Ik heb zo'n hekel aan mensen die stoer doen over 'hoeveel ze wel niet kunnen squaten' terwijl ze de oefening volledig verkeerd doen. (probeer zelf zoveel mogelijk ass to grass te squaten, maar minimaal een 90 graden hoek)
Kom regelmatig zo'n ventje tegen (met rugband en al) die bij een squat slechts 10 cm z'n kont laat zakken en dan meteen weer omhoog komt . En alssie klaar is met z'n laatste set kreten uitslaan als "MOCRO POWER JONGENS !" of "OH YEAH, VOEL DIE POMP / DIT VOELT GOED !" Vervolgens stoer doen dattie wel tot 180 kg kan squaten.![]()
![]()
![]()
Mocro power roepen is zoweiso al klachtwaardigquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:59 schreef Legatus het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan mensen die stoer doen over 'hoeveel ze wel niet kunnen squaten' terwijl ze de oefening volledig verkeerd doen. (probeer zelf zoveel mogelijk ass to grass te squaten, maar minimaal een 90 graden hoek)
Kom regelmatig zo'n ventje tegen (met rugband en al) die bij een squat slechts 10 cm z'n kont laat zakken en dan meteen weer omhoog komt . En alssie klaar is met z'n laatste set kreten uitslaan als "MOCRO POWER JONGENS !" of "OH YEAH, VOEL DIE POMP / DIT VOELT GOED !" Vervolgens stoer doen dattie wel tot 180 kg kan squaten.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 18:59 schreef Legatus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaag voor het eerst sinds een week weer getraind. Met carnaval behoorlijk rustig aan gedaan (wel weinig gegeten). Eigenlijk was het een soort mini-cut, begin mn abs weer te zien. Wel lekker getraind vandaag, jammer dat er niemand was die even kon spotten bij het benchen waardoor ik iets minder gewicht pakte dan de laatste keer, maar goed.![]()
Vandaag me eens voor het eerst aan Dips gewaagd.... 2 setjes van 4 en 1 van 3 eruit weten te persen
Wel weer omhoog gegaan met benchen 3x 6 70 kg![]()
![]()
Zijn genoeg manieren om veilig alleen te bankdrukkenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaag voor het eerst sinds een week weer getraind. Met carnaval behoorlijk rustig aan gedaan (wel weinig gegeten). Eigenlijk was het een soort mini-cut, begin mn abs weer te zien. Wel lekker getraind vandaag, jammer dat er niemand was die even kon spotten bij het benchen waardoor ik iets minder gewicht pakte dan de laatste keer, maar goed.![]()
Vast wel (noem er eens een paar?) maar met spotter vind ik toch stukken relaxter, gewoon een veiliger gevoelquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zijn genoeg manieren om veilig alleen te bankdrukken![]()
gewoon lekker in de smith benche gekquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zijn genoeg manieren om veilig alleen te bankdrukken
pak je nog meer gewicht ook tog?![]()
Doe dips eens op een rug dag..vorige week toevallig gedaan. 1e setje 22x, daarna maar 20 kg eraan gehangen en nog 1x 12 en 1x8 eruit geperst. Terwijl normaal op een push dag aan het einde er misschien 15 zonder extra gewicht haal.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:15 schreef Questular het volgende:
Vandaag me eens voor het eerst aan Dips gewaagd.... 2 setjes van 4 en 1 van 3 eruit weten te persen
Wel weer omhoog gegaan met benchen 3x 6 70 kgBehulpzaam als een waterkraan.
Gevoel van veiligheid zorgt er ook voor dat je minder snel je grenzen op zoekt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:50 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Vast wel (noem er eens een paar?) maar met spotter vind ik toch stukken relaxter, gewoon een veiliger gevoel
1.Geen klemmen gebruiken, dan kan je de schijven van de bar af laten glijden.
2.de bar racken zodra je voelt dat het niet meer lukt.
3.de bar naar beneden rollen als die vast ligt op je chest zodat je recht op kan zitten en het gewicht met je benen tillen
Of koop de mygymmate die Ronnie Coleman ook gebruikt
![]()
Met een spotter erbij bench ik gewoon tot ik neit meer kan...en bij 1. krijg ik gezeik als ik dat in de gym doe, 2. is bij mij de reden dat ik moest deloaden omdat je eerder moet racken, 3 kan wel maar vind ik verre van ideaal.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Gevoel van veiligheid zorgt er ook voor dat je minder snel je grenzen op zoekt.
1.Geen klemmen gebruiken, dan kan je de schijven van de bar af laten glijden.
2.de bar racken zodra je voelt dat het niet meer lukt.
3.de bar naar beneden rollen als die vast ligt op je chest zodat je recht op kan zitten en het gewicht met je benen tillen
Of koop de mygymmate die Ronnie Coleman ook gebruikt
Geef mij maar gewoon een spotter, normaal zijn er genoeg maar s ochtends om 11:00 uur zijn al die gasten op het werk of op school![]()
Vandaag toch een raar verschijnsel gezien in de gym.
Grote armen en schouders, maar helemaal geen rug, borst of benen. Hoe moet je trainen wil je alleen je armen groot krijgen zonder de rest te beinvloeden.
Drinky is een baas![]()
Schijnbaar. Raar fenomeen, zelfs toen ik nog in een "healthcenter" trainde zag ik dat nooit. Gewoon helemaal platte bovenrug en borst, the fuckquote:
Drinky is een baas![]()
Wacht maar totdat je een keer gespot wordt door iemand die al een week dezelfde onderbroek draagtquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:31 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Met een spotter erbij bench ik gewoon tot ik neit meer kan...en bij 1. krijg ik gezeik als ik dat in de gym doe, 2. is bij mij de reden dat ik moest deloaden omdat je eerder moet racken, 3 kan wel maar vind ik verre van ideaal.
Geef mij maar gewoon een spotter, normaal zijn er genoeg maar s ochtends om 11:00 uur zijn al die gasten op het werk of op school![]()
Ja want dat soort lui kom je dagelijks tegen in de gym
Behulpzaam als een waterkraan.
Weer zo'n fijn voordeel van F4Fquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je een keer gespot wordt door iemand die al een week dezelfde onderbroek draagt
twijfelgeval?![]()
ask the "situation"quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:39 schreef Drinky het volgende:
Grote armen en schouders, maar helemaal geen rug, borst of benen. Hoe moet je trainen wil je alleen je armen groot krijgen zonder de rest te beinvloeden.
![]()
Vandaag ook gezien, 2 Polen ofzo. Weleens vaker gezien van die uit proportie getrainde mensen maar echt vreemd om te zien. Alsof ze nooit een boek of iets lezen over sporten en daarom compleet hun andere lichaamsdelen negeren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:39 schreef Drinky het volgende:
NIGGA DO YOU EVEN READ?!![]()
En geen spiegel hebben waarschijnlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:21 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Vandaag ook gezien, 2 Polen ofzo. Weleens vaker gezien van die uit proportie getrainde mensen maar echt vreemd om te zien. Alsof ze nooit een boek of iets lezen over sporten en daarom compleet hun andere lichaamsdelen negeren.
NIGGA DO YOU EVEN READ?!
Of mischien vindens ze het gewoon mooi, zou ook kunnen.
Ik vindt het persoonlijk erg lelijk van dIe grote armen die dan naast zo'n zwak ogend torso heen en weer bungelen.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Blijkt dat ik heb gelogen over mijn vetpercentage. Volgens de impendantiemeter heb ik een VP van 22,6 bij 66,2 kg en 1,69meter. De spiegel zal wel liegen over mijn buikspieren
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Die dingen zijn zo onbetrouwbaar als de pest...Behulpzaam als een waterkraan.
Hebben mensen ervaring met het overtrainen? Ik doe nu SS en heb het idee dat 3x per week squats me aan een beetje het opbreken zijn. Heb ook echt totaal geen zin meer om te gaan![]()
Tijd voor een ander schema? Of gewoon niet zeiken en doorgaan![]()
![]()
I know, maar is wel handig om gewicht genoteerd te hebben voor de langere periode. Laatste meting was ongeveer 14 maanden terug. Toen woog ik maar 61 kg. Dus iets meer dan 5kg aangekomen. De vraag is alleen hoe het zit met spiermassa en vetpercentage. Alleen een Dexa-scan en andere accurate metingen kosten zoveel moeite/geld.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:08 schreef fathank het volgende:
Die dingen zijn zo onbetrouwbaar als de pest...Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hoeveel squat je nu? Want als ik het goed heb doe je nu ~2 maanden SS? Zoja dan zou het lastig zijn om te overtrainen door de KT. Tenzij je het combineert met veel cardio en/of andere sporten. Veel stress kan ook een invloed hebben.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:23 schreef tjoptjop het volgende:
Hebben mensen ervaring met het overtrainen? Ik doe nu SS en heb het idee dat 3x per week squats me aan een beetje het opbreken zijn. Heb ook echt totaal geen zin meer om te gaan![]()
Tijd voor een ander schema? Of gewoon niet zeiken en doorgaan
Symptomen van overtraining in verschillende fases zijn:
Funtionele overreaching
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet-functionele overreaching:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overtrainingssyndroom:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:41 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hoeveel squat je nu? Want als ik het goed heb doe je nu ~2 maanden SS? Zoja dan zou het lastig zijn om te overtrainen door de KT. Tenzij je het combineert met veel cardio en/of andere sporten. Veel stress kan ook een invloed hebben.
Symptomen van overtraining in verschillende fases zijn:
Funtionele overreaching
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet-functionele overreaching:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overtrainingssyndroom:Ik squat nu 110kg (3x5), merk dat het maandags gewoon goed gaat maar woensdag lukt het dan weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe ernaast ook wel cardio aangezien het ook om af te vallen is, en qua voedsel zit op op zo'n 500kcal onder onderhoud (soort van cut) Waarschijnlijk is dat ook wel een beetje de reden dat het wat stokt. Misschien SS maar op een wat lager pitje zetten (niet stoppen uiteraard) tot ik wat meer afgevallen ben.
Ik heb wel een aantal van die symptonen, maar ze zijn imho te breed om het hier aan op te hangen.![]()
5x5 prikkelt me niet echt meer, het was leuk voor de eerste week sinds ik van vakantie terug ben maarja.. Wat zijn jullie ervaringen ermee. Train alweer 3 jaartjes zo eigenlijk dus Starting Strength heeft eigenlijk niet zoveel nut als herstel van vakantie. Misschien toch maar Practical programming doen. Lig nu wel wat achter zo'n 20kg op meeste oefeningen.![]()
Madcowquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:00 schreef SunTzu het volgende:
5x5 prikkelt me niet echt meer, het was leuk voor de eerste week sinds ik van vakantie terug ben maarja.. Wat zijn jullie ervaringen ermee. Train alweer 3 jaartjes zo eigenlijk dus Starting Strength heeft eigenlijk niet zoveel nut als herstel van vakantie. Misschien toch maar Practical programming doen. Lig nu wel wat achter zo'n 20kg op meeste oefeningen.![]()
Kracht zal in een cut lichtelijk afnemen. Dus hou daar rekening mee. Overtraining zal je waarschijnlijk niet op zitten aan je woorden te 'horen'. Maar heb zelf SS voor zo'n 6 maanden gedaan met dips en pull ups. Toen merkte ik dat mijn kracht werd beperkt op de DL door de squats die ervoor werden gedaan. Op dat moment squatte ik ook 110kg en DL was 125-130. Probleem was opgelost door ze op aparte dagen te zetten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:45 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik squat nu 110kg (3x5), merk dat het maandags gewoon goed gaat maar woensdag lukt het dan weer niet.
Ik doe ernaast ook wel cardio aangezien het ook om af te vallen is, en qua voedsel zit op op zo'n 500kcal onder onderhoud (soort van cut) Waarschijnlijk is dat ook wel een beetje de reden dat het wat stokt. Misschien SS maar op een wat lager pitje zetten (niet stoppen uiteraard) tot ik wat meer afgevallen ben.
Ik heb wel een aantal van die symptonen, maar ze zijn imho te breed om het hier aan op te hangen.
Workouts waren toen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:05 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Kracht zal in een cut lichtelijk afnemen. Dus hou daar rekening mee. Overtraining zal je waarschijnlijk niet op zitten aan je woorden te 'horen'. Maar heb zelf SS voor zo'n 6 maanden gedaan met dips en pull ups. Toen merkte ik dat mijn kracht werd beperkt op de DL door de squats die ervoor werden gedaan. Op dat moment squatte ik ook 110kg en DL was 125-130. Probleem was opgelost door ze op aparte dagen te zetten.
Workouts waren toen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thnx, misschien maar gewoon squats uit 1 sessie schrappen zoals jij gedaan hebt en ff weekje rustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: