SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Hij heeft de eerste twee delen geupload waar hij naar hun gym gaat en dezelfde trainingen doet als in hun filmpjesquote:Derde deel moet nog komen.
![]()
Ik zocht op voedingswaarde eieren. Heel gekookt stond 12gr per eiquote:Op zondag 10 februari 2013 13:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat voor epic eieren zijn dat, meeste zijn slechts 7 gram PROTEIN per stuk ofzo toch..
Ik dacht ook altijd 7-8 inderdaad, maarja eet eigenlijk vrijwel nooit eieren. Toevallig gisteren 2, maar dat is gewoon "bonus eiwit" voor mij.
![]()
Hangt van de grootte van je ei af.
Als je de goedkoopste scharreleieren neemt in de supermarkt, die zijn maat M. Je kunt ook grotere eieren nemen met maat L of XL - uiteraard bevatten die meer nutrienten.
Confidence through competence![]()
heerlijk leven heb je dan, beetje trainen, beetje Youtuben, shake drinken![]()
Bonus proteinquote:Op zondag 10 februari 2013 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zocht op voedingswaarde eieren. Heel gekookt stond 12gr per ei.
Ik dacht ook altijd 7-8 inderdaad, maarja eet eigenlijk vrijwel nooit eieren. Toevallig gisteren 2, maar dat is gewoon "bonus eiwit" voor mij.
Vind zoiets wel iets voor Zeta eigenlijk.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:01 schreef Stereotomy het volgende:
heerlijk leven heb je dan, beetje trainen, beetje Youtuben, shake drinken![]()
![]()
![]()
Het is dat het zo duur is om naar de US te vliegen, anders had ik zeker wel een trainings video daar opgenomen met de TMW op de achtergrond.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bonus protein
[..]
Vind zoiets wel iets voor Zeta eigenlijk.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2013 14:21:50 ]![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 13:59 schreef ZetaOS het volgende:
Snakey krijg je maar niet te pakken.
Wou even zeggen dat je bestelling van legalsteroids binnen is.![]()
![]()
Ben gister trouwens voor het eerst met zo'n foam roller bezig geweest na mijn workout, mijn rug kraakte zo erg de eerste keer dat ik eroverheen roldeMoet zeggen dat het daarna wel erg goed voelde, heb er zelf meteen ook één besteld.
![]()
Kraakte?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:17 schreef seto het volgende:
zo'n foam roller bezig geweest na mijn workout, mijn rug kraakte zo erg de eerste keer dat ik eroverheen roldeMoet zeggen dat het daarna wel erg goed voelde, heb er zelf meteen ook één beste
![]()
Semi offtopic, kreeg een goede troll (hoop ik) PM op bb.com:quote:Hey,
Are you interested in earning 500$? I have a fetish for young guys in stockings/cross dressed. (I'm Bi) The only thing you have to do is give a 15 minute cam session and I'll paypal you the money. You have to play with yourself/cum 4 me and act like you're into it. Easy as that, I'll send you 500$.
If you're into this pls PM me back and I'll give you more details.
Thanks!
PS. you have a very yummy body![]()
![]()
Carnaval, ondanks het feit dat ik een stuk minder drink dan de rest voel ik m'n progressie verdwijnen
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Ik had illegalsteroids besteld...quote:Op zondag 10 februari 2013 13:59 schreef ZetaOS het volgende:
Snakey krijg je maar niet te pakken.
Wou even zeggen dat je bestelling van legalsteroids binnen is.![]()
Doe het nu 6 weken en vanaf het begin geen enkele behoeft aan chips, etc. IF helpt bij mij wel, want overdag denk ik niet aan eten en 's avonds heb ik altijd het idee dat ik me vol met eten aan het stoppen ben.
Maar goed, als je er kwa calorieën rekening mee houdt, dan kan chips/fast food natuurlijk best.![]()
kun je even doorsturen op bb.comquote:Op zondag 10 februari 2013 16:37 schreef Sapstengel het volgende:
Semi offtopic, kreeg een goede troll (hoop ik) PM op bb.com:
[..]![]()
Wat is je username daar?quote:Op zondag 10 februari 2013 17:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
kun je even doorsturen op bb.com
geld nodig?![]()
Wat heeft chips wn. KFC met cutten te maken? Die shit hoor je In de bulk ook niet te eten.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wanneer "wen" je aan cutten? pas drie dagen bezig en heb nu al zin in chips en kfcI just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Ik ben alleen niet zon van van transvetten die je in de meeste snackgelegenheden vindt.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:13 schreef Sapstengel het volgende:
KFC kun je prima op bulken. En ook best cutten (IIFYM/cals)I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Niet trainen vanwege verkoudheid, cutten op kfc. Dude wtfquote:Op zondag 10 februari 2013 17:13 schreef Sapstengel het volgende:
KFC kun je prima op bulken. En ook best cutten (IIFYM/cals)![]()
![]()
Ik was niet diegene die thuisbleef ivm verkoudheid.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:46 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Niet trainen vanwege verkoudheid, cutten op kfc. Dude wtf
En eens per week/twee weken een keertje KFC kan echt geen kwaad.![]()
Gewoon niet naar toe gaan, kip kan zoveel lekkerder dan een of andere paupertent het bereidt. Vers en met liefdequote:Op zondag 10 februari 2013 17:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik was niet diegene die thuisbleef ivm verkoudheid.
En eens per week/twee weken een keertje KFC kan echt geen kwaad.![]()
Idd zoals nu aan het klaarmaken ben. Kip, boontjes, uitje, curry saus maken en een pitabroodje erbij.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:48 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Gewoon niet naar toe gaan, kip kan zoveel lekkerder dan een of andere paupertent het bereidt. Vers en met liefde
Fastfood, zum kotschen. Dan liever een keer wat chips of een Drentse worst met glas wijn. Gaat ook prima tijdens cutDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:49 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb ook een hekel aan KFC, doe mij maar McDonalds.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.![]()
Zo, alternatieve progress pic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de onzin van een impedantiemeterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door stinkie op 10-02-2013 20:37:52 ]Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Hmm, spring break richting Miami Beach, daar maar eens even een trainingsvideo opnemen haha.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:21 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Het is dat het zo duur is om naar de US te vliegen, anders had ik zeker wel een trainings video daar opgenomen met de TMW op de achtergrond.
Vind mezelf nou niet zo buff, maar moet wel zeggen dat ik hier in de US echt veel complimenten krijg over m'n fysiek van chicks en dudes.![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:32 schreef stinkie het volgende:
Zo, alternatieve progress pic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de onzin van een impedantiemeterHeeft ook neit veel zin om apparaten los van elkaar te vergelijken. Dat is net als met appels en peren zeg maar. Buiten dat ben ik het met je eens hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb die handheld ook wel eens twee keer achter elkaar gebruik: 3% punt verschilquote:Op zondag 10 februari 2013 21:49 schreef ArteSuave het volgende:
[..]
Heeft ook neit veel zin om apparaten los van elkaar te vergelijken. Dat is net als met appels en peren zeg maar. Buiten dat ben ik het met je eens hoor
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Dat heb je waarschijnlijk ook met een huidplooi meter. De interbeoordelaars betrouwbaarheid van een huidplooi meter is zelfs nog lager dan die van een bio-impedantie meterquote:Op zondag 10 februari 2013 22:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik heb die handheld ook wel eens twee keer achter elkaar gebruik: 3% punt verschil![]()
Als je bij een sportschool wil werken als medewerker/PT heb je dan nog bepaalde certificaten nodig? Lijkt me wel een mooie bijbaan. Alle medewerkers en PTs die ik heb mee gemaakt hadden echt nergens verstand van![]()
Als PT heb je sowieso certificaten/MBO nodig ja. Als medewerker niet perse, maar dan sta je achter de receptie of moet je schoonmaken oid.![]()
Klinkt alsof ik gewoon even een creatief CV moet opstellenquote:Op zondag 10 februari 2013 23:29 schreef Sapstengel het volgende:
Als PT heb je sowieso certificaten/MBO nodig ja. Als medewerker niet perse, maar dan sta je achter de receptie of moet je schoonmaken oid.![]()
![]()
ik vraag me echt af wat je bij zo'n fitnesstrainer cursus allemaal voor broscience en andere bullshit leert. Volgens mij worden barbells en squatrekken als levensgevaarlijk beschreven in die cursusboekenquote:![]()
![]()
Waarschijnlijk gegeven door lui met een creatief in elkaar gezet cv.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
ik vraag me echt af wat je bij zo'n fitnesstrainer cursus allemaal voor broscience en andere bullshit leert. Volgens mij worden barbells en squatrekken als levensgevaarlijk beschreven in die cursusboekenDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Je hebt een bovengemiddeld fysiek hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 21:04 schreef Thom90 het volgende:
[..]
Hmm, spring break richting Miami Beach, daar maar eens even een trainingsvideo opnemen haha.
Vind mezelf nou niet zo buff, maar moet wel zeggen dat ik hier in de US echt veel complimenten krijg over m'n fysiek van chicks en dudes.Natuurlijk zien we dat nooit van onszelf in de spiegel, maar je traint ook al jaren en zo te zien behoorlijk verstandig ook.
Grote eieren zijn baas.Vooral met dubbele dooiers, jwtz
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
ripped as fuck natuurlijk gewoon dit.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:44 schreef Panzermaus het volgende:
Auschwitz, I'm back. Weekje ziekig geweest en amper wat gegeten.
[ afbeelding ]
![]()
En in je andere post klaagde je over niet vol staan na je ziek zijn, maar gewoon ff een dag of 3 op 400 tot 600gram carbs gaan zitten. Doet wonderen.
goed bezig jong
![]()
![]()
![]()
lol. Daar hoorde ik ook laatst van. Dubbele dooierts. Mutant eggs.quote:Op maandag 11 februari 2013 04:59 schreef star_gazer het volgende:
Grote eieren zijn baas.Vooral met dubbele dooiers, jwtz
Zijn zelfs eieren waarbij er een ei in een ei zit.![]()
Dit vind ik trouwens pas een echte baas:
Cody Lundin van Dual Survival![]()
super relaxed programma, en die gast weet echt van alles tot op de tiende gram protein, carb en fat % op te noemen als die wat tegen komt onderweg he. lol.
Buff ass mother fucker, en dan 4 dagen op een paar muizen leven, midden in de sneeuw op z'n geitenwollen sokken en korte broek...
[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 11-02-2013 07:47:54 ]![]()
Heb vandaag een blik hiervan gekocht:
Verslavende troepGelukkig nog 17g eiwit per 100g, maar ook 60g suiker
En star maar knagen aan die zooi en zich afvragen waarom hij vanochtend voor het eerst in 6 maanden meer dan 75kg woog
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Die gast is geweldigquote:Op maandag 11 februari 2013 07:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol. Daar hoorde ik ook laatst van. Dubbele dooierts. Mutant eggs.
Zijn zelfs eieren waarbij er een ei in een ei zit.![]()
Dit vind ik trouwens pas een echte baas:
Cody Lundin van Dual Survival![]()
[ afbeelding ]
super relaxed programma, en die gast weet echt van alles tot op de tiende gram protein, carb en fat % op te noemen als die wat tegen komt onderweg he. lol.
Buff ass mother fucker, en dan 4 dagen op een paar muizen leven, midden in de sneeuw op z'n geitenwollen sokken en korte broek...Moet zeggen dat zn partner ook wel aardig weet hoe te overleven
![]()
![]()
ja absoluut. W.d.b.t. zijn ze aan elkaar gewaagd. Maaaar Cody is significant bufferderderquote:Op maandag 11 februari 2013 11:45 schreef Questular het volgende:
[..]
Die gast is geweldigMoet zeggen dat zn partner ook wel aardig weet hoe te overleven
![]()
![]()
![]()
Gewoon doen. Het werd mij aangeraden door een gast die ook aan strongman doet, zei dat hij niet eens meer kan deadliften zonder eerst even te foamrollen om zijn spieren los te makenquote:Op maandag 11 februari 2013 07:11 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Vandaag ook maar eens proberen dan.![]()
![]()
Zou iemand eens een lijstje willen neerzetten welke oefeningen je sowieso moet doen?
Ik wil zelf eens een schema in elkaar proberen te zetten en nog meer apparaat oefeningen eruit halen. Ik doe bv nog Triceps press op een apparaat, Pulldown op een apparaat, Biceps op een apparaat.
Dit schema wil ik dan in een 4-dag split zien te gieten. Dus 2x per week de zelfde oefeningen. En dan
Maandag - Deel 1
Disndag- Deel 2
Woensdag - Rust
Donderdag- Deel 1
Vrijdag - Deel 2
Ik heb tot nu toe dit:
-Squat
- Benchpress
- Deadlift
- Dips
- Chin-ups
- Overhead Press
- Militairy Press
Voor de buik doe ik alleen.
Leg Raises en Cable Crunches
Dus mocht iemand het lijstje willen aanvullen of dingen weghalen dan graag![]()
![]()
Weg met die klote sneeuw en kom maar met de eerste lenteverschijnselen, dan kan ik eindelijk een beetje fatsoenlijk aan mijn cut beginnen![]()
Iemand nog een goed utube kanaal om te volgen, met iemand die goede voedingstips en trainingstips heeft? Kijk al lang de filmpjes van scooby, maar die doet praktisch alles thuis en zie liever in de gym![]()
![]()
Voor mij is zijnde must oefeningen in willekeurige volgorde:quote:Op maandag 11 februari 2013 13:24 schreef Questular het volgende:
Zou iemand eens een lijstje willen neerzetten welke oefeningen je sowieso moet doen?
Ik wil zelf eens een schema in elkaar proberen te zetten en nog meer apparaat oefeningen eruit halen. Ik doe bv nog Triceps press op een apparaat, Pulldown op een apparaat, Biceps op een apparaat.
Dit schema wil ik dan in een 4-dag split zien te gieten. Dus 2x per week de zelfde oefeningen. En dan
Maandag - Deel 1
Disndag- Deel 2
Woensdag - Rust
Donderdag- Deel 1
Vrijdag - Deel 2
Ik heb tot nu toe dit:
-Squat
- Benchpress
- Deadlift
- Dips
- Chin-ups
- Overhead Press
- Militairy Press
Voor de buik doe ik alleen.
Leg Raises en Cable Crunches
Dus mocht iemand het lijstje willen aanvullen of dingen weghalen dan graag
Press (schouders) (mag zijn military, standing/sitting overhead of dumbells)
Bench (incline/flat) barbell/dumbell
Deadlift
Squat
Bor
Pull ups![]()
Mee eens, met als toevoeging dips. Als je deze compounds erin hebt, dan hoef je echt geen buikisolatie meer te doen hoor, Questular.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:13 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Voor mij is zijnde must oefeningen in willekeurige volgorde:
Press (schouders) (mag zijn military, standing/sitting overhead of dumbells)
Bench (incline/flat) barbell/dumbell
Deadlift
Squat
Bor
Pull ups![]()
Even terzijde: heet dit niet een 2-day split, of worden betekenissen door elkaar gebruikt?quote:Op maandag 11 februari 2013 13:24 schreef Questular het volgende:
Maandag - Deel 1
Disndag- Deel 2
Woensdag - Rust
Donderdag- Deel 1
Vrijdag - Deel 2Confidence through competence![]()
nootropics zijn heel interessant, is het jouw site zeta?quote:Op maandag 11 februari 2013 07:50 schreef ZetaOS het volgende:
Even een vage site bloggen http://www.brein-supplement.nl/
Zit er nog wat voor ons tussen?![]()
Ja, als ik een dagje *HEEL VEEL* carbs eet, dan weeg ik de volgende dag gelijk 1-2 kg meer dan normaal door het water van glycogeen. Trendlijn gelijk een ruk naar boven makendquote:Op maandag 11 februari 2013 11:12 schreef star_gazer het volgende:
Heb vandaag een blik hiervan gekocht:
[ afbeelding ]
Verslavende troepGelukkig nog 17g eiwit per 100g, maar ook 60g suiker
En star maar knagen aan die zooi en zich afvragen waarom hij vanochtend voor het eerst in 6 maanden meer dan 75kg woog
![]()
Geeft je wel te denken dat ik doorgaans dus blijkbaar niet met volle glycogeenreserves rondloopmaar dat kan ook wel kloppen. Eet niet heel veel carbs, relatief gezien, doorgaans.
Kan daarnaast ook zijn dat carb-rijk voedsel veel water als bulk vasthoudt in je maag/darm kanaal. Had destijds voor mijn studie wat honden open moeten snijden, en als je zag wat die nog allemaal in hun maag/darmen overhielden, dat was behoorlijk wat. Kan me dus voorstellen dat als je een dag wat meer eet, je daar ook wat extra gewicht meepakt.Confidence through competence![]()
Is een 2 day split inderdaad. 4 day split zou zijn:quote:Op maandag 11 februari 2013 14:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Even terzijde: heet dit niet een 2-day split, of worden betekenissen door elkaar gebruikt?
- maandag deel 1
- dinsdag deel 2
-woensdag deel 3
- donderdag deel 4.
Of een andere willekeurige volgorde van dagen, maar wel 4 delen, en niet 2.![]()
Ah, ik raakte al in de warquote:Op maandag 11 februari 2013 14:20 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Is een 2 day split inderdaad. 4 day split zou zijn:
- maandag deel 1
- dinsdag deel 2
-woensdag deel 3
- donderdag deel 4.
Of een andere willekeurige volgorde van dagen, maar wel 4 delen, en niet 2.![]()
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 11 februari 2013 14:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Even terzijde: heet dit niet een 2-day split, of worden betekenissen door elkaar gebruikt?![]()
![]()
Is dat niet nadelig dan? Dan kun je toch niet alles geven in de gym, of heb je daar geen last van?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, als ik een dagje *HEEL VEEL* carbs eet, dan weeg ik de volgende dag gelijk 1-2 kg meer dan normaal door het water van glycogeen. Trendlijn gelijk een ruk naar boven makend
Geeft je wel te denken dat ik doorgaans dus blijkbaar niet met volle glycogeenreserves rondloopmaar dat kan ook wel kloppen. Eet niet heel veel carbs, relatief gezien, doorgaans.
Kan daarnaast ook zijn dat carb-rijk voedsel veel water als bulk vasthoudt in je maag/darm kanaal. Had destijds voor mijn studie wat honden open moeten snijden, en als je zag wat die nog allemaal in hun maag/darmen overhielden, dat was behoorlijk wat. Kan me dus voorstellen dat als je een dag wat meer eet, je daar ook wat extra gewicht meepakt.![]()
Vorige week heb ik een volle week off gehad, sta super vol nu, en heb m'n bench PR weer verbeterd.
Ben echt geen knip voor m'n neus waard als ik niet vol sta zeg maar. En nou ja, wat ik al eerder eens schreef, dat ik significant beter loop op high carb, all day every day![]()
![]()
Ja, ik zou dus de avond voor de gym of de ochtend voor de gym best wat meer carbs kunnen eten
Voor w.b.t. carbs zit op 150gram brinta, 2x 200gram bruine rijst, 100gram bramen, 100gram frambozen en 100gram, bosbessen, bananen, en na de gym isostar aangemaakt..quote:Op maandag 11 februari 2013 14:54 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, ik zou dus de avond voor de gym of de ochtend voor de gym best wat meer carbs kunnen eten
Dagelijks ergens tussen de 450 en 500gram totall carb intake.
wel een aanrader trouwens die bramen e.d. doosjes in de vriezer v.d. supermarkt![]()
Edit:
En gisteren een zakje chocoladerozijntjes awwwwhhhh mother off god. Die dingen zijn dus keihard 400kcal/100gramen een zakje is 200gram
![]()
De zwakte gewoon he, midden in een cut![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door RaymondK op 11-02-2013 15:07:25 ]![]()
Heb ik ook, trendlijn laat zien wat ik aan carbs opheb, ongeacht hè totaal gewicht van avondeten. Het lijkt ook nog uit te maken waar ik mijn carbs uit haal, gisteren paar pita's op en de lijn knalt omhoogquote:Op maandag 11 februari 2013 14:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, als ik een dagje *HEEL VEEL* carbs eet, dan weeg ik de volgende dag gelijk 1-2 kg meer dan normaal door het water van glycogeen. Trendlijn gelijk een ruk naar boven makend
Kan daarnaast ook zijn dat carb-rijk voedsel veel water als bulk vasthoudt in je maag/darm kanaal. Had destijds voor mijn studie wat honden open moeten snijden, en als je zag wat die nog allemaal in hun maag/darmen overhielden, dat was behoorlijk wat. Kan me dus voorstellen dat als je een dag wat meer eet, je daar ook wat extra gewicht meepakt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Hahaha hoe vaak ga jij schijten.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:57 schreef RaymondK het volgende:
150gram brinta, 2x 200gram bruine rijst, 100gram bramen, 100gram frambozen en 100gram, bosbessen, bananen, en na de gym isostar aangemaakt..
Dagelijks ergens tussen de 450 en 500gram totall carb intake.
wel een aanrader trou
![]()
Ja, ik kan een zakje ook niet halverwege terug in de kast stoppen, alles moet op. De enige oplossing voor mij is het te laten liggen in de winkel, daar ben ik niet te zwak voor.quote:Op maandag 11 februari 2013 14:57 schreef RaymondK het volgende:
En gisteren een zakje chocoladerozijntjes awwwwhhhh mother off god. Die dingen zijn dus keihard 400kcal/100gramen een zakje is 200gram
![]()
De zwakte gewoon he, midden in een cut![]()
![]()
Nooit snacks in huis dus.
Voel me soms net een alcohol of drugs addict
lol. Frequent. Maar dat mot toch ook lekker doorlopen?quote:
Het zit op 60%, dus dat is helemaal niet gek
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 11-02-2013 15:33:12 ]![]()
Wel goed om te bulken toch?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:57 schreef RaymondK het volgende:
En gisteren een zakje chocoladerozijntjes awwwwhhhh mother off god. Die dingen zijn dus keihard 400kcal/100gram en een zakje is 200gram
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2013 15:30:17 ]![]()
Ik moet ook bewust niks te snacken kopen want ik kan, als ik wil, echt belachelijk veel en ongezond eten. Een zak xxl chips binnen 15min wegkanen is een makkie voor me. Zo heb ik ook vaker een hele kip in braadzak weggewerkt 1.2 kilo (wel inc botten) en dat eet ik in 1 zitting op... In de loop der jaren heb ik mn maag aardig weten te trainen op te grote hoeveelheden.![]()
Nouja, het zijn wel ultra fast carbs natuurlijk. Maar wel lekkerquote:ja kut he grote maag tijdens de cut.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:30 schreef Questular het volgende:
Ik moet ook bewust niks te snacken kopen want ik kan, als ik wil, echt belachelijk veel en ongezond eten. Een zak xxl chips binnen 15min wegkanen is een makkie voor me. Zo heb ik ook vaker een hele kip in braadzak weggewerkt 1.2 kilo (wel inc botten) en dat eet ik in 1 zitting op... In de loop der jaren heb ik mn maag aardig weten te trainen op te grote hoeveelheden.
[ Bericht 20% gewijzigd door RaymondK op 11-02-2013 15:36:30 ]![]()
Je zit al heel snel over de 500 kcal.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:37 schreef seto het volgende:
Een zak chips is nou niet echt belachelijk veel![]()
![]()
ik heb net 2 gevulde koeken op.
Das fucking 401 kCal per stuk. Dan is een zak chips meer lolDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Shin Splints opgelopen door het crosstrainen. Ben sinds 1 januari nu 4,9 kg kwijt. Maar mag niet crosstrainen tot en met maandag volgende week. Hebben jullie andere leuke alternatieven op de loopband/crosstrainer na om dit na de KT te doen?
Vond crosstrainen altijd chill, lichtelijk inspannen en alsnog vet verbranden.![]()
Je gebruikt toch niet alles tijdens een workout?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
Shit zit daar zoveel in?quote:Op maandag 11 februari 2013 16:25 schreef stinkie het volgende:
ik heb net 2 gevulde koeken op.
Das fucking 401 kCal per stuk. Dan is een zak chips meer lol![]()
Deelt iemand van jullie progresspics op instagram of iets soortgelijks?"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Heb nog wel wat astma medicijnen voor je liggenquote:Op maandag 11 februari 2013 17:15 schreef THEFXR het volgende:
Weet iemand waar ik mexicaans vlees kan kopen? schijnt boordevol met clennie te zitten.![]()
![]()
Zou gewoon even rustig aan doen. Lopen op de loopband levert weer een flinke irritatie van het scheenbeenvlies op. Fietsten of roeien lijkt me the best bet als je perse wat wil doenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:49 schreef deman13 het volgende:
Shin Splints opgelopen door het crosstrainen. Ben sinds 1 januari nu 4,9 kg kwijt. Maar mag niet crosstrainen tot en met maandag volgende week. Hebben jullie andere leuke alternatieven op de loopband/crosstrainer na om dit na de KT te doen?
Vond crosstrainen altijd chill, lichtelijk inspannen en alsnog vet verbranden.![]()
Ik denk dat het makkelijker is om gewoon clen te kopen.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:15 schreef THEFXR het volgende:
Weet iemand waar ik mexicaans vlees kan kopen? schijnt boordevol met clennie te zitten.![]()
Ga denk een kwratiertje fietsen en een kwartiertje roeien. Hardlopen of crosstrainen is uit den boze van m'n fysiotherapeut inderdaad.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:27 schreef ArteSuave het volgende:
[..]
Zou gewoon even rustig aan doen. Lopen op de loopband levert weer een flinke irritatie van het scheenbeenvlies op. Fietsten of roeien lijkt me the best bet als je perse wat wil doen![]()
Zitten toch geen eiwitten in, met dat vlees heb je 2 vliegen in 1 klapquote:Op maandag 11 februari 2013 17:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik denk dat het makkelijker is om gewoon clen te kopen.
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Dat is wel zo.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:40 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zitten toch geen eiwitten in, met dat vlees heb je 2 vliegen in 1 klap
Maar je kunt ook gewoon je clen in de vijzel vermalen en mengen met je whey.
![]()
Jij wintquote:Op maandag 11 februari 2013 17:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is wel zo.
Maar je kunt ook gewoon je clen in de vijzel vermalen en mengen met je whey.
Al los gesquat van de week?
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: