Ik ben alleen niet zon van van transvetten die je in de meeste snackgelegenheden vindt.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:13 schreef Sapstengel het volgende:
KFC kun je prima op bulken. En ook best cutten (IIFYM/cals)
Niet trainen vanwege verkoudheid, cutten op kfc. Dude wtfquote:Op zondag 10 februari 2013 17:13 schreef Sapstengel het volgende:
KFC kun je prima op bulken. En ook best cutten (IIFYM/cals)
Ik was niet diegene die thuisbleef ivm verkoudheid.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:46 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Niet trainen vanwege verkoudheid, cutten op kfc. Dude wtf
Gewoon niet naar toe gaan, kip kan zoveel lekkerder dan een of andere paupertent het bereidt. Vers en met liefdequote:Op zondag 10 februari 2013 17:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik was niet diegene die thuisbleef ivm verkoudheid.
En eens per week/twee weken een keertje KFC kan echt geen kwaad.
Idd zoals nu aan het klaarmaken ben. Kip, boontjes, uitje, curry saus maken en een pitabroodje erbij.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:48 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Gewoon niet naar toe gaan, kip kan zoveel lekkerder dan een of andere paupertent het bereidt. Vers en met liefde
quote:Op zondag 10 februari 2013 17:49 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb ook een hekel aan KFC, doe mij maar McDonalds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de onzin van een impedantiemeterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door stinkie op 10-02-2013 20:37:52 ]Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Hmm, spring break richting Miami Beach, daar maar eens even een trainingsvideo opnemen haha.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:21 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Het is dat het zo duur is om naar de US te vliegen, anders had ik zeker wel een trainings video daar opgenomen met de TMW op de achtergrond.
quote:Op zondag 10 februari 2013 20:32 schreef stinkie het volgende:
Zo, alternatieve progress pic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de onzin van een impedantiemeterHeeft ook neit veel zin om apparaten los van elkaar te vergelijken. Dat is net als met appels en peren zeg maar. Buiten dat ben ik het met je eens hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb die handheld ook wel eens twee keer achter elkaar gebruik: 3% punt verschilquote:Op zondag 10 februari 2013 21:49 schreef ArteSuave het volgende:
[..]
Heeft ook neit veel zin om apparaten los van elkaar te vergelijken. Dat is net als met appels en peren zeg maar. Buiten dat ben ik het met je eens hoor
Dat heb je waarschijnlijk ook met een huidplooi meter. De interbeoordelaars betrouwbaarheid van een huidplooi meter is zelfs nog lager dan die van een bio-impedantie meterquote:Op zondag 10 februari 2013 22:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik heb die handheld ook wel eens twee keer achter elkaar gebruik: 3% punt verschil
Klinkt alsof ik gewoon even een creatief CV moet opstellenquote:Op zondag 10 februari 2013 23:29 schreef Sapstengel het volgende:
Als PT heb je sowieso certificaten/MBO nodig ja. Als medewerker niet perse, maar dan sta je achter de receptie of moet je schoonmaken oid.
ik vraag me echt af wat je bij zo'n fitnesstrainer cursus allemaal voor broscience en andere bullshit leert. Volgens mij worden barbells en squatrekken als levensgevaarlijk beschreven in die cursusboekenquote:
Waarschijnlijk gegeven door lui met een creatief in elkaar gezet cv.quote:Op zondag 10 februari 2013 23:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
ik vraag me echt af wat je bij zo'n fitnesstrainer cursus allemaal voor broscience en andere bullshit leert. Volgens mij worden barbells en squatrekken als levensgevaarlijk beschreven in die cursusboeken
Je hebt een bovengemiddeld fysiek hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 21:04 schreef Thom90 het volgende:
[..]
Hmm, spring break richting Miami Beach, daar maar eens even een trainingsvideo opnemen haha.
Vind mezelf nou niet zo buff, maar moet wel zeggen dat ik hier in de US echt veel complimenten krijg over m'n fysiek van chicks en dudes.
ripped as fuck natuurlijk gewoon dit.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:44 schreef Panzermaus het volgende:
Auschwitz, I'm back. Weekje ziekig geweest en amper wat gegeten.
[ afbeelding ]
lol. Daar hoorde ik ook laatst van. Dubbele dooierts. Mutant eggs.quote:Op maandag 11 februari 2013 04:59 schreef star_gazer het volgende:
Grote eieren zijn baas.Vooral met dubbele dooiers, jwtz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |