SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Hij heeft de eerste twee delen geupload waar hij naar hun gym gaat en dezelfde trainingen doet als in hun filmpjesquote:Derde deel moet nog komen.
![]()
Ik zocht op voedingswaarde eieren. Heel gekookt stond 12gr per eiquote:Op zondag 10 februari 2013 13:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat voor epic eieren zijn dat, meeste zijn slechts 7 gram PROTEIN per stuk ofzo toch..
Ik dacht ook altijd 7-8 inderdaad, maarja eet eigenlijk vrijwel nooit eieren. Toevallig gisteren 2, maar dat is gewoon "bonus eiwit" voor mij.
![]()
Hangt van de grootte van je ei af.
Als je de goedkoopste scharreleieren neemt in de supermarkt, die zijn maat M. Je kunt ook grotere eieren nemen met maat L of XL - uiteraard bevatten die meer nutrienten.
Confidence through competence![]()
heerlijk leven heb je dan, beetje trainen, beetje Youtuben, shake drinken![]()
Confidence through competence![]()
Bonus proteinquote:Op zondag 10 februari 2013 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zocht op voedingswaarde eieren. Heel gekookt stond 12gr per ei.
Ik dacht ook altijd 7-8 inderdaad, maarja eet eigenlijk vrijwel nooit eieren. Toevallig gisteren 2, maar dat is gewoon "bonus eiwit" voor mij.
Vind zoiets wel iets voor Zeta eigenlijk.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:01 schreef Stereotomy het volgende:
heerlijk leven heb je dan, beetje trainen, beetje Youtuben, shake drinken![]()
![]()
![]()
Het is dat het zo duur is om naar de US te vliegen, anders had ik zeker wel een trainings video daar opgenomen met de TMW op de achtergrond.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bonus protein
[..]
Vind zoiets wel iets voor Zeta eigenlijk.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2013 14:21:50 ]![]()
quote:Op zondag 10 februari 2013 13:59 schreef ZetaOS het volgende:
Snakey krijg je maar niet te pakken.
Wou even zeggen dat je bestelling van legalsteroids binnen is.![]()
![]()
Ben gister trouwens voor het eerst met zo'n foam roller bezig geweest na mijn workout, mijn rug kraakte zo erg de eerste keer dat ik eroverheen roldeMoet zeggen dat het daarna wel erg goed voelde, heb er zelf meteen ook één besteld.
![]()
Kraakte?quote:Op zondag 10 februari 2013 16:17 schreef seto het volgende:
zo'n foam roller bezig geweest na mijn workout, mijn rug kraakte zo erg de eerste keer dat ik eroverheen roldeMoet zeggen dat het daarna wel erg goed voelde, heb er zelf meteen ook één beste
![]()
Semi offtopic, kreeg een goede troll (hoop ik) PM op bb.com:quote:Hey,
Are you interested in earning 500$? I have a fetish for young guys in stockings/cross dressed. (I'm Bi) The only thing you have to do is give a 15 minute cam session and I'll paypal you the money. You have to play with yourself/cum 4 me and act like you're into it. Easy as that, I'll send you 500$.
If you're into this pls PM me back and I'll give you more details.
Thanks!
PS. you have a very yummy body![]()
![]()
Carnaval, ondanks het feit dat ik een stuk minder drink dan de rest voel ik m'n progressie verdwijnen
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Ik had illegalsteroids besteld...quote:Op zondag 10 februari 2013 13:59 schreef ZetaOS het volgende:
Snakey krijg je maar niet te pakken.
Wou even zeggen dat je bestelling van legalsteroids binnen is.![]()
Doe het nu 6 weken en vanaf het begin geen enkele behoeft aan chips, etc. IF helpt bij mij wel, want overdag denk ik niet aan eten en 's avonds heb ik altijd het idee dat ik me vol met eten aan het stoppen ben.
Maar goed, als je er kwa calorieën rekening mee houdt, dan kan chips/fast food natuurlijk best.![]()
kun je even doorsturen op bb.comquote:Op zondag 10 februari 2013 16:37 schreef Sapstengel het volgende:
Semi offtopic, kreeg een goede troll (hoop ik) PM op bb.com:
[..]![]()
Wat is je username daar?quote:Op zondag 10 februari 2013 17:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
kun je even doorsturen op bb.com
geld nodig?![]()
Wat heeft chips wn. KFC met cutten te maken? Die shit hoor je In de bulk ook niet te eten.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wanneer "wen" je aan cutten? pas drie dagen bezig en heb nu al zin in chips en kfcI just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Forum Opties Forumhop: Hop naar: