Nouja, het zijn wel ultra fast carbs natuurlijk. Maar wel lekkerquote:
ja kut he grote maag tijdens de cut.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:30 schreef Questular het volgende:
Ik moet ook bewust niks te snacken kopen want ik kan, als ik wil, echt belachelijk veel en ongezond eten. Een zak xxl chips binnen 15min wegkanen is een makkie voor me. Zo heb ik ook vaker een hele kip in braadzak weggewerkt 1.2 kilo (wel inc botten) en dat eet ik in 1 zitting op... In de loop der jaren heb ik mn maag aardig weten te trainen op te grote hoeveelheden.
Je zit al heel snel over de 500 kcal.quote:Op maandag 11 februari 2013 15:37 schreef seto het volgende:
Een zak chips is nou niet echt belachelijk veel
Je gebruikt toch niet alles tijdens een workout?quote:Op maandag 11 februari 2013 14:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geeft je wel te denken dat ik doorgaans dus blijkbaar niet met volle glycogeenreserves rondloopmaar dat kan ook wel kloppen. Eet niet heel veel carbs, relatief gezien, doorgaans.
Shit zit daar zoveel in?quote:Op maandag 11 februari 2013 16:25 schreef stinkie het volgende:
ik heb net 2 gevulde koeken op.
Das fucking 401 kCal per stuk. Dan is een zak chips meer lol
Heb nog wel wat astma medicijnen voor je liggenquote:Op maandag 11 februari 2013 17:15 schreef THEFXR het volgende:
Weet iemand waar ik mexicaans vlees kan kopen? schijnt boordevol met clennie te zitten.
Zou gewoon even rustig aan doen. Lopen op de loopband levert weer een flinke irritatie van het scheenbeenvlies op. Fietsten of roeien lijkt me the best bet als je perse wat wil doenquote:Op maandag 11 februari 2013 16:49 schreef deman13 het volgende:
Shin Splints opgelopen door het crosstrainen. Ben sinds 1 januari nu 4,9 kg kwijt. Maar mag niet crosstrainen tot en met maandag volgende week. Hebben jullie andere leuke alternatieven op de loopband/crosstrainer na om dit na de KT te doen?
Vond crosstrainen altijd chill, lichtelijk inspannen en alsnog vet verbranden.
Ik denk dat het makkelijker is om gewoon clen te kopen.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:15 schreef THEFXR het volgende:
Weet iemand waar ik mexicaans vlees kan kopen? schijnt boordevol met clennie te zitten.
Ga denk een kwratiertje fietsen en een kwartiertje roeien. Hardlopen of crosstrainen is uit den boze van m'n fysiotherapeut inderdaad.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:27 schreef ArteSuave het volgende:
[..]
Zou gewoon even rustig aan doen. Lopen op de loopband levert weer een flinke irritatie van het scheenbeenvlies op. Fietsten of roeien lijkt me the best bet als je perse wat wil doen
Zitten toch geen eiwitten in, met dat vlees heb je 2 vliegen in 1 klapquote:Op maandag 11 februari 2013 17:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik denk dat het makkelijker is om gewoon clen te kopen.
Dat is wel zo.quote:Op maandag 11 februari 2013 17:40 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zitten toch geen eiwitten in, met dat vlees heb je 2 vliegen in 1 klap
Jij wintquote:Op maandag 11 februari 2013 17:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is wel zo.
Maar je kunt ook gewoon je clen in de vijzel vermalen en mengen met je whey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |