Vast wel (noem er eens een paar?) maar met spotter vind ik toch stukken relaxter, gewoon een veiliger gevoelquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zijn genoeg manieren om veilig alleen te bankdrukken
gewoon lekker in de smith benche gekquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zijn genoeg manieren om veilig alleen te bankdrukken
Doe dips eens op een rug dag..vorige week toevallig gedaan. 1e setje 22x, daarna maar 20 kg eraan gehangen en nog 1x 12 en 1x8 eruit geperst. Terwijl normaal op een push dag aan het einde er misschien 15 zonder extra gewicht haal.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:15 schreef Questular het volgende:
Vandaag me eens voor het eerst aan Dips gewaagd.... 2 setjes van 4 en 1 van 3 eruit weten te persen
Wel weer omhoog gegaan met benchen 3x 6 70 kg
Gevoel van veiligheid zorgt er ook voor dat je minder snel je grenzen op zoekt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:50 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Vast wel (noem er eens een paar?) maar met spotter vind ik toch stukken relaxter, gewoon een veiliger gevoel
Met een spotter erbij bench ik gewoon tot ik neit meer kan...en bij 1. krijg ik gezeik als ik dat in de gym doe, 2. is bij mij de reden dat ik moest deloaden omdat je eerder moet racken, 3 kan wel maar vind ik verre van ideaal.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Gevoel van veiligheid zorgt er ook voor dat je minder snel je grenzen op zoekt.
1.Geen klemmen gebruiken, dan kan je de schijven van de bar af laten glijden.
2.de bar racken zodra je voelt dat het niet meer lukt.
3.de bar naar beneden rollen als die vast ligt op je chest zodat je recht op kan zitten en het gewicht met je benen tillen
Of koop de mygymmate die Ronnie Coleman ook gebruikt
Schijnbaar. Raar fenomeen, zelfs toen ik nog in een "healthcenter" trainde zag ik dat nooit. Gewoon helemaal platte bovenrug en borst, the fuckquote:
Wacht maar totdat je een keer gespot wordt door iemand die al een week dezelfde onderbroek draagtquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:31 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Met een spotter erbij bench ik gewoon tot ik neit meer kan...en bij 1. krijg ik gezeik als ik dat in de gym doe, 2. is bij mij de reden dat ik moest deloaden omdat je eerder moet racken, 3 kan wel maar vind ik verre van ideaal.
Geef mij maar gewoon een spotter, normaal zijn er genoeg maar s ochtends om 11:00 uur zijn al die gasten op het werk of op school
Weer zo'n fijn voordeel van F4Fquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je een keer gespot wordt door iemand die al een week dezelfde onderbroek draagt
ask the "situation"quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:39 schreef Drinky het volgende:
Vandaag toch een raar verschijnsel gezien in de gym.
Grote armen en schouders, maar helemaal geen rug, borst of benen. Hoe moet je trainen wil je alleen je armen groot krijgen zonder de rest te beinvloeden.
Vandaag ook gezien, 2 Polen ofzo. Weleens vaker gezien van die uit proportie getrainde mensen maar echt vreemd om te zien. Alsof ze nooit een boek of iets lezen over sporten en daarom compleet hun andere lichaamsdelen negeren.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:39 schreef Drinky het volgende:
Vandaag toch een raar verschijnsel gezien in de gym.
Grote armen en schouders, maar helemaal geen rug, borst of benen. Hoe moet je trainen wil je alleen je armen groot krijgen zonder de rest te beinvloeden.
En geen spiegel hebben waarschijnlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:21 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Vandaag ook gezien, 2 Polen ofzo. Weleens vaker gezien van die uit proportie getrainde mensen maar echt vreemd om te zien. Alsof ze nooit een boek of iets lezen over sporten en daarom compleet hun andere lichaamsdelen negeren.
NIGGA DO YOU EVEN READ?!
I know, maar is wel handig om gewicht genoteerd te hebben voor de langere periode. Laatste meting was ongeveer 14 maanden terug. Toen woog ik maar 61 kg. Dus iets meer dan 5kg aangekomen. De vraag is alleen hoe het zit met spiermassa en vetpercentage. Alleen een Dexa-scan en andere accurate metingen kosten zoveel moeite/geld.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:08 schreef fathank het volgende:
Die dingen zijn zo onbetrouwbaar als de pest...
Hoeveel squat je nu? Want als ik het goed heb doe je nu ~2 maanden SS? Zoja dan zou het lastig zijn om te overtrainen door de KT. Tenzij je het combineert met veel cardio en/of andere sporten. Veel stress kan ook een invloed hebben.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:23 schreef tjoptjop het volgende:
Hebben mensen ervaring met het overtrainen? Ik doe nu SS en heb het idee dat 3x per week squats me aan een beetje het opbreken zijn. Heb ook echt totaal geen zin meer om te gaan![]()
Tijd voor een ander schema? Of gewoon niet zeiken en doorgaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet-functionele overreaching:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overtrainingssyndroom:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:41 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Hoeveel squat je nu? Want als ik het goed heb doe je nu ~2 maanden SS? Zoja dan zou het lastig zijn om te overtrainen door de KT. Tenzij je het combineert met veel cardio en/of andere sporten. Veel stress kan ook een invloed hebben.
Symptomen van overtraining in verschillende fases zijn:
Funtionele overreaching
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet-functionele overreaching:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overtrainingssyndroom:Ik squat nu 110kg (3x5), merk dat het maandags gewoon goed gaat maar woensdag lukt het dan weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe ernaast ook wel cardio aangezien het ook om af te vallen is, en qua voedsel zit op op zo'n 500kcal onder onderhoud (soort van cut) Waarschijnlijk is dat ook wel een beetje de reden dat het wat stokt. Misschien SS maar op een wat lager pitje zetten (niet stoppen uiteraard) tot ik wat meer afgevallen ben.
Ik heb wel een aantal van die symptonen, maar ze zijn imho te breed om het hier aan op te hangen.![]()
5x5 prikkelt me niet echt meer, het was leuk voor de eerste week sinds ik van vakantie terug ben maarja.. Wat zijn jullie ervaringen ermee. Train alweer 3 jaartjes zo eigenlijk dus Starting Strength heeft eigenlijk niet zoveel nut als herstel van vakantie. Misschien toch maar Practical programming doen. Lig nu wel wat achter zo'n 20kg op meeste oefeningen.![]()
Madcowquote:Op donderdag 14 februari 2013 00:00 schreef SunTzu het volgende:
5x5 prikkelt me niet echt meer, het was leuk voor de eerste week sinds ik van vakantie terug ben maarja.. Wat zijn jullie ervaringen ermee. Train alweer 3 jaartjes zo eigenlijk dus Starting Strength heeft eigenlijk niet zoveel nut als herstel van vakantie. Misschien toch maar Practical programming doen. Lig nu wel wat achter zo'n 20kg op meeste oefeningen.![]()
Kracht zal in een cut lichtelijk afnemen. Dus hou daar rekening mee. Overtraining zal je waarschijnlijk niet op zitten aan je woorden te 'horen'. Maar heb zelf SS voor zo'n 6 maanden gedaan met dips en pull ups. Toen merkte ik dat mijn kracht werd beperkt op de DL door de squats die ervoor werden gedaan. Op dat moment squatte ik ook 110kg en DL was 125-130. Probleem was opgelost door ze op aparte dagen te zetten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:45 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik squat nu 110kg (3x5), merk dat het maandags gewoon goed gaat maar woensdag lukt het dan weer niet.
Ik doe ernaast ook wel cardio aangezien het ook om af te vallen is, en qua voedsel zit op op zo'n 500kcal onder onderhoud (soort van cut) Waarschijnlijk is dat ook wel een beetje de reden dat het wat stokt. Misschien SS maar op een wat lager pitje zetten (niet stoppen uiteraard) tot ik wat meer afgevallen ben.
Ik heb wel een aantal van die symptonen, maar ze zijn imho te breed om het hier aan op te hangen.
Workouts waren toen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:05 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Kracht zal in een cut lichtelijk afnemen. Dus hou daar rekening mee. Overtraining zal je waarschijnlijk niet op zitten aan je woorden te 'horen'. Maar heb zelf SS voor zo'n 6 maanden gedaan met dips en pull ups. Toen merkte ik dat mijn kracht werd beperkt op de DL door de squats die ervoor werden gedaan. Op dat moment squatte ik ook 110kg en DL was 125-130. Probleem was opgelost door ze op aparte dagen te zetten.
Workouts waren toen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thnx, misschien maar gewoon squats uit 1 sessie schrappen zoals jij gedaan hebt en ff weekje rustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: