Vrouwen vallen niet op een knappe kop, vrouwen vallen op uitstraling.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:07 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Ripped zijn en sterk np... maar een lelijke kop kan je er niet aftrainen
Daarom kijk ik gewoon lekker naar mij wordt toch niet gekekenen verder lekker boeiend ook allemaal.
Kijk maar naar die chick van sapstengel!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vrouwen vallen niet op een knappe kop, vrouwen vallen op uitstraling.
Exquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kijk maar naar die chick van sapstengel!
gehad is gehadquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ex. Die viel op m'n swag inderdaad.
DM eens pics van je ex.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ex. Die viel op m'n swag inderdaad.
Maarja gezicht is wel belangrijk, kijk maar naar die CK Superbowl commercial waar alle vrouwen op lopen te geilen nu.
Oh die ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
SPT / [Bodybuilding] (#296) Feestdagen geneuzel
Incl. mijzelf in ecto-form.
Wederom: deze stengel.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik m'n been ben vergeten in de gym vanmorgen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:50 schreef Weissman het volgende:
Dit weer even volgen, heb ik nog iets gemist hier ? Iedereen leeft nog ? Gezond, shredded en wel iedereen ?
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik m'n been ben vergeten in de gym vanmorgen.
Wut?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
lol.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Creatine doet rare dingen met jequote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Overkomt de bestenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die vraag heeft niks met IF te maken.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:33 schreef Lewinsky het volgende:
Als jullie cutten mbv IF eten jullie dan op trainingsdagen op onderhoud of gewoon altijd eronder?
Je verliest vet in een periode als je in die periode gemiddeld onder je onderhoudsenergieniveau eten loopt te verteren.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:50 schreef Pastapipos het volgende:
Kan je eigenlijk tijdens een cut de dag voor/na een bepaalde training boven je onderhoud eten?
Als in dat je gedurende een week gewoon een totale caloriedeficit hebt, maar dat je één bepaalde spiergroep toch een overschot geeft?
Vet verliezen blijf je dan doen, dat snap ik. Maar heeft die bepaalde spiergroep daar voordeel bij?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je verliest vet in een periode als je in die periode gemiddeld onder je onderhoudsenergieniveau eten loopt te verteren.
Periode = minuut, uur, dag, week of maand etc.
Heb jij de nieuwe schijven/stangen al gezien? Ik hoorde dat er nieuw spul is. Vanavond even uittestenquote:
Eten in de buurt van training geeft altijd voordeel voor de trainingsprikkel van die training.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:39 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Vet verliezen blijf je dan doen, dat snap ik. Maar heeft die bepaalde spiergroep daar voordeel bij?
Ik bedoel bijvorobeeld: Mijn schouders zijn onderontwikkeld, dan op die dag of de dag erna een surplus hebben, zorgt dat er dan voor dat ze blijven groeien in een cut? Als je nu begirjpt waar ik op doelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 17:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eten in de buurt van training geeft altijd voordeel voor de trainingsprikkel van die training.
Andersom: in vastende staat niet eten voor en na de training vermindert het effect van de trainingsprikkel totdat er weer gegeten wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |