Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![f03zgh.jpg]()
![3535s41.png]()
11-8-2012 - RKC Waalwijk - PSV , 3-2
18-8-2012 - PSV - Roda JC Kerkrade , 5-0
26-8-2012 - FC Groningen - PSV , 1-3
2-9-2012 - PSV - AZ , 5-1
16-9-2012 - FC Utrecht - PSV , 1-0
23-9-2012 - PSV - Feyenoord , 3-0
30-9-2012 - VVV-Venlo - PSV , 0-6
7-10-2012 - PSV - NAC Breda , 4-0
20-10-2012 - PSV - Willem II , 3-2
28-10-2012 - PEC Zwolle - PSV , 1-2
3-11-2012 - PSV - Heracles Almelo , 4-0
11-11-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5-1
17-11-2012 - ADO Den Haag - PSV , 1-6
25-11-2012 - PSV - Vitesse , 1-2
1-12-2012 - Ajax - PSV , 3-1
9-12-2012 - PSV - FC Twente , 3-0
15-12-2012 - NEC - PSV , 1-1
22-12-2012 - NAC Breda - PSV , 1-6
18-1-2013 - PSV - PEC Zwolle , 1-3
26-1-2013 - Heracles Almelo - PSV , 1-5
2-2-2013 - PSV - ADO Den Haag , 7-0
9-2-2013 - Vitesse - PSV , x-x
16-2-2013 - PSV - FC Utrecht , x-x
24-2-2013 - Feyenoord - PSV , x-x
2-3-2013 - PSV - VVV-Venlo , x-x
10-3-2013 - SC Heerenveen - PSV , x-x
16-3-2013 - PSV - RKC Waalwijk , x-x
31-3-2013 - Roda JC Kerkrade - PSV , x-x
6-4-2013 - Willem II - PSV , x-x
14-4-2013 - PSV - Ajax , x-x
20-4-2013 - AZ - PSV , x-x
27-4-2013 - PSV - FC Groningen , x-x
5-5-2013 - PSV - NEC , x-x
12-5-2013 - FC Twente - PSV , x-x
![350mb93.png]()
23-8-2012 - Zeta Golubovci - PSV , 0-5
30-8-2012 - PSV - Zeta Golubovci , 9-0
20-9-2012 - FC Dnipro Dnipropetrovsk - PSV , 2-0
4-10-2012 - PSV - SSC Napoli , 3-0
25-10-2012 - PSV - AIK Solna , 1-1
8-11-2012 - AIK Solna - PSV , 1-0
22-11-2012 - PSV - FC Dnipro Dnipropetrovsk , 1-2
6-12-2012 - SSC Napoli - PSV , 1-3
![4t3k8j.png]()
27-9-2012 - Achilles'29 - PSV , 2-3
31-10-2012 - PSV - EHC , 3-1
18-12-2012 - Rijnsburgse Boys - PSV , 0-4
30-1-2013 - PSV - Feyenoord , 2-1
27-2-2013 - PEC Zwolle - PSV , x-x
Johan Cruijff Schaal5-8-2012 - PSV - Ajax , 4-2
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KNVB Beker
SPOILER: Europa League
![s5fwwk.png]()
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
Deze OP is gemaakt door:
Einthovuh (afbeeldingen en tekst),
Scarface88 (afbeelding) en
Dj_Day-V (animated gifs).
[ Bericht 4% gewijzigd door Scarface88 op 06-02-2013 21:55:51 ]
Land of the free. Home of the brave.
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
[..]
Ik denk dat het ook van belang gaat zijn welke van de twee kampioen weet te worden. Denk dat Maher graag Champions League wil gaan spelen.
Dat zal ook nog wel belangrijk zijn. Vergroot de kans op een grote club later. En aan de andere kant, als het maher echt om het geld gaat dan verhuist hij wel gelijk naar het buitenland.
Kenju
Say It!!??
quote:
Op dinsdag 5 februari 2013 12:10 schreef TweeGrolsch het volgende:[..]
Dat zal ook nog wel belangrijk zijn. Vergroot de kans op een grote club later. En aan de andere kant, als het maher echt om het geld gaat dan verhuist hij wel gelijk naar het buitenland.
Waarom niet een tussenweg? Ajax is Nederlandse top èn meer salaris.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
quote:
Jep. Voor het geld hoef je niet meer in Nederland te zijn.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:Door PSV spelen jullie nu CL :') !
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 februari 2013 @ 13:30:54
rubbereend
JUICHEN
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Hij zei pasgeleden ohmmommmmum mummmihhmnoom
U MAD?
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 februari 2013 @ 13:41:39
rubbereend
JUICHEN
Ik zie eigenlijk liever dat trainers eerst ergens echt ervaring op doen. Zelden gaat het goed zonder echte ervaring. Alleen Frank de Boer volgens mij de laatste jaren.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
quote:
Op dinsdag 5 februari 2013 13:41 schreef rubbereend het volgende:Ik zie eigenlijk liever dat trainers eerst ergens echt ervaring op doen. Zelden gaat het goed zonder echte ervaring. Alleen Frank de Boer volgens mij de laatste jaren.
De Boer idd, maar dat is dan ook een natuurtalent. Als ik Brands was zou ik voor een trainer gaan die vanuit een positieve spelopvatting speelt. Vallen je goede spelers eerder op en zijn ze dus beter te verkopen.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:Door PSV spelen jullie nu CL :') !
Zozo wat is dit nou. Bus én autocombi naar Feyenoord uit.. Heel goed nieuws
quote:
Betere vervoersvoorwaarden Feyenoord-PSV
5 feb 2013 - Door: AR
Langs deze weg willen we de lokale autoriteiten van Rotterdam en Feyenoord bedanken voor de verbetering van de vervoersvoorwaarden. De afgelopen jaren is dit vrijwel standaard een buscombi geweest. Dit jaar kunnen we jullie mededelen dat het mogelijk is om zowel met bussen als met auto's af te reizen naar Rotterdam.
Houd onze website in de gaten voor meer informatie omtrent de verkoopvoorwaarden.
We hopen dat alle 1200 beschikbare kaarten verkocht zullen worden zodat we met een vol uitvak als de 12e man achter ons team staan!!
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Op dinsdag 5 februari 2013 13:49 schreef ValHallen het volgende:[..]
De Boer idd, maar dat is dan ook een natuurtalent. Als ik Brands was zou ik voor een trainer gaan die vanuit een positieve spelopvatting speelt. Vallen je goede spelers eerder op en zijn ze dus beter te verkopen.
De Boer heeft het allemaal. Gedreven, ziet het spel, goede communicator. Cocu is minstens zo gedreven en schat ik als tacticus echt niet minder in, maar is introvert. Dat heeft z'n voor- en nadelen. Misschien dat ie wel iemand op z'n nummer kan zetten, maar ik zie het 'm niet doen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
quote:
Op dinsdag 5 februari 2013 13:49 schreef ValHallen het volgende:[..]
Dan is Faber een betere keuze. Speelde bij Eindhoven vaak leuk en gedurfd voetbal en liet het team ook nog eens boven kunnen presteren. Cocu doet mij te veel aan Rutten denken, al heeft hij natuurlijk wel veel meer winnaarsmentaliteit. Hij straalt het alleen niet uit.
Faber heeft niet alleen winnaarsmentaliteit, het druipt er ook vanaf.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
quote:
Op dinsdag 5 februari 2013 14:04 schreef Caland het volgende:Autocombi betekent in dat geval wel met de auto naar een parkeerplaats in Rotterdam en vanaf daar weer met de bus.
Nog steeds prima regeling, kan je gewoon lekker op eigen gelegenheid naar Rotterdam en hoef je niet eerst naar een verzamelpunt dat totaal niet op de route ligt.
quote:
Op dinsdag 5 februari 2013 14:09 schreef Lyrebird het volgende:[..]
De Boer heeft het allemaal. Gedreven, ziet het spel, goede communicator. Cocu is minstens zo gedreven en schat ik als tacticus echt niet minder in, maar is introvert. Dat heeft z'n voor- en nadelen. Misschien dat ie wel iemand op z'n nummer kan zetten, maar ik zie het 'm niet doen.
Hier sluit ik me wel bij aan. Cocu is eigenlijk te introvert, Faber heeft wat dat betreft veel mee uitstraling.
quote:
Op dinsdag 5 februari 2013 14:04 schreef Caland het volgende:Autocombi betekent in dat geval wel met de auto naar een parkeerplaats in Rotterdam en vanaf daar weer met de bus.

, serieus? En algemeen bekend is waar die parkeerplaats is ?
Leuk, krijg ik mijn auto op houtblokken terug. Nee dankje. Bij het stadion vind ik ok, maar niet op een afgelegen terrein.
U MAD?
quote:
Op dinsdag 5 februari 2013 14:09 schreef Lyrebird het volgende:[..]
Eens. Wat dat betreft ben ik het wel met Hoppahoppa eens, Faber lijkt me ook een betere keuze. Al moet ik zeggen dat ik Eindhoven niet bepaald vaak heb gezien, maar toch net genoeg om een mening te kunnen vormen. Het is alleen ook de vraag of Faber het aandurft om net zo gedurft te spelen, bij Eindhoven mag alles, bij PSV moet alles.
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op dinsdag 5 februari 2013 14:22 schreef de_boswachter het volgende:[..]

, serieus? En algemeen bekend is waar die parkeerplaats is ?
Leuk, krijg ik mijn auto op houtblokken terug. Nee dankje. Bij het stadion vind ik ok, maar niet op een afgelegen terrein.
Beverwaard. Zijn nooit klachten over geweest. Zal ook echt wel beveiliging achterblijven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:
Ja geen probleem hoor, al die Cayennes van jullie staan veilig
BFF met GGMM
quote:
OK.
Had er nog nooit van gehoord. Ben benieuwd hoeveel AC kaarten we gaan krijgen. Zullen er wel 100 zijn ofzo. Dus zal er vroeg bij moeten zijn dan.
[insert grapje; dat is voor PSV meer dan genoeg]
U MAD?
Caland
FREEJANCEES
quote:
Op dinsdag 5 februari 2013 14:31 schreef de_boswachter het volgende:[..]
OK.
Had er nog nooit van gehoord. Ben benieuwd hoeveel AC kaarten we gaan krijgen. Zullen er wel 100 zijn ofzo. Dus zal er vroeg bij moeten zijn dan.
[insert grapje; dat is voor PSV meer dan genoeg]
Ja hallo dat is niet de bedoeling he zo het gras voor mijn voeten wegmaaien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 februari 2013 @ 15:01:22
rubbereend
JUICHEN
Mooi zijn we het eens, Eerst Faber!
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Ik wil Erik Gerets terug
U MAD?
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 februari 2013 @ 15:06:02
rubbereend
JUICHEN
quote:
die wil volgens mij alleen nog maar grote zakken met geld.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
U MAD?
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 februari 2013 @ 15:06:54
rubbereend
JUICHEN
quote:
dat is geleend geld
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
400 EV zelfs, heerlijk
quote:
Kaartverkoop Feyenoord-PSV start donderdag
Kaarten voor de wedstrijd Feyenoord-PSV op zondag 24 februari gaan vanaf aanstaande donderdag om 10.00 uur s ochtends in de verkoop. Het uitduel wordt gespeeld om 12.30 uur in De Kuip. Er zijn voor deze wedstrijd 1200 plaatsen beschikbaar, 800 voor een buscombi en 400 voor eigen vervoer. De verkoop eindigt vrijdag 22 februari om 14.00 uur.
Verplichting PSV Uitkaart
Supporters die deze wedstrijd willen bezoeken, dienen in het bezit te zijn van een PSV Uitkaart. Per per persoon kan één toegangskaart worden afgenomen. De verkoop vindt plaats via www.psvuitwedstrijd.nl. Er zijn 400 kaarten beschikbaar voor toeschouwers die met eigen vervoer naar De Kuip komen. De kosten hiervoor zijn ¤ 33,50. De overige 800 plaatsen zijn beschikbaar voor de buscombi. Leden van de Supportersvereniging PSV betalen ¤ 29,50, PSV (Seizoen) Club Cardhouders betalen ¤ 39,50. De verkoop voor de busreis stopt eerder dan 22 februari als de laatste bus is volgeboekt.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 februari 2013 @ 17:16:58
rubbereend
JUICHEN
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Man, dat gezever altijd waarbij elk zinnetje op de weegschaal wordt gelegd en een geheel eigen interpretatie krijgt van het journaille

.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 februari 2013 @ 17:23:17
rubbereend
JUICHEN
Lens moet gewoon zn mond houden en voetballen. Speelt hij een seizoen goed komt de interesse vanzelf en dan je altijd kijken wat je doet. Maar dat gezwam van vooraf aan het seizoen al roepen dat je na het seizoen weg wil
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
NICE!
Zeker geen beelden van?
quote:
Blijkbaar niet uitgezonden of opgenomen. Dus die gaan we waarschijnlijk nergens zien.
quote:
Hopelijk filmt de KNVB zelf
quote:
Hopelijk gaat hij volgend seizoen veel spelen.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Op dinsdag 5 februari 2013 17:23 schreef rubbereend het volgende:Lens moet gewoon zn mond houden en voetballen. Speelt hij een seizoen goed komt de interesse vanzelf en dan je altijd kijken wat je doet. Maar dat gezwam van vooraf aan het seizoen al roepen dat je na het seizoen weg wil

Overigens hoop ik wel op een vertrek van hem komende zomer maar ik verwacht dat hij blijft. Voor een leuke transfer moet hij echt beter gaan presteren vrees ik.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:
Keukendrol
Vuile klootzak!!!
quote:
Echt he, godverdomme wat een kutgrap.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef
LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
Kenju
Say It!!??
quote:
Maar Maher wil nog niet naar het buitenland. Ajax zou een leuke tussenweg zijn. Veel salaris, hoewel niet zo hoog als in het buitenland, maar daarvoor krijg hij wel terug dat ie in Nederland blijft.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 februari 2013 @ 14:51:50
rubbereend
JUICHEN
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Derijck was een 'Brands aankoop'. Na goede potten (en slechte) kon hij alleen maar zeiken over Derijck. Dus in dat opzicht heeft hij wel gelijk natuurlijk.
Ik was trouwens de laatste 2 potten (

) wel zeer tevreden over hem iniedergeval
quote:
Op dinsdag 5 februari 2013 23:51 schreef Kenju het volgende:[..]
Maar Maher wil nog niet naar het buitenland. Ajax zou een leuke tussenweg zijn. Veel salaris, hoewel niet zo hoog als in het buitenland, maar daarvoor krijg hij wel terug dat ie in Nederland blijft.
Hij gaat gewoon naar PSV in de zomer.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
quote:
Advocaat kritisch op houding middenvelders
Onze coach is niet alleen blij met de naderende terugkeer van Toivonen vanwege zijn kwaliteiten maar ook omdat de broodnodige concurrentie op het middenveld zo weer terug zal keren. Advocaat laakt namelijk de houding van een aantal middenvelders getuige zijn uitspraken in VI.
Advocaat ziet graag dat de concurrentie in zijn selectie toeneemt en dat met name de middenvelders weer het idee krijgen dat ze moeten knokken voor hun plaats. Volgens Advocaat is dat nu niet altijd het geval. “Er zijn bij ons basisspelers die naar de bank kijken en dan denken: ‘Mwoah, dat zit wel goed’”, laat Advocaat weten aan Voetbal International. “Dat is niet de bedoeling”, stelt Advocaat helemaal terecht deze mentaliteitskwestie aan de kaak. VI meldt dat Advocaat nog niet rekent op een spoedige terugkeer van Toivonen. De Zweed heeft wel weer zijn opwachting gemaakt tijdens de groepstraining, maar is volgens Advocaat nog niet klaar voor een rentree.
quote:
Snel verlengen anders loopt ie gratis de deur uit.
quote:
Nog steeds boos dat Rutten niks in hem zag
Kenju
Say It!!??
quote:
Waar heb je het over? Niemand heeft hem ooit zo genoemd. Alleen 'een ideale prof' omdat hij nooit klaagt is wat ik vaak voorbij heb horen komen. Verder heeft hij natuurlijk groot gelijk. Ik zou ook gewoon dat salaris cashen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
quote:
Op woensdag 6 februari 2013 19:51 schreef Kenju het volgende:[..]
Waar heb je het over? Niemand heeft hem ooit zo genoemd. Alleen 'een ideale prof' omdat hij nooit klaagt is wat ik vaak voorbij heb horen komen. Verder heeft hij natuurlijk groot gelijk. Ik zou ook gewoon dat salaris cashen.
Wordt toch geen succes, als het al gebeurt.
De_Pel
Is weg.
quote:
PSV klopte aan bij investeerders om Maher aan te trekken
PSV was in de maand januari tot de laatste seconden concreet geïnteresseerd in Adam Maher. De Oranje-international kreeg van zijn werkgever AZ een prijskaartje van liefst tien miljoen euro en dit bleek de Eindhovenaren te gortig.
Foto
Technisch directeur Marcel Brands liet diverse malen weten ver te willen gaan. De beleidsbepaler kwam echter niet verder dan een ultiem bod van zo'n zeven à acht miljoen euro.
Volgens het Eindhovens dagblad zocht PSV de afgelopen weken naar externe investeerders om de transfer van Maher te bekostigen. De middenvelder zelf liet meerdere malen weten een transfer naar de huidige koploper van de Eredivisie wel te zien zitten.

bloedhonden
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:
Ongelofelijk he....
U MAD?
quote:
Brands

Dus dat was dat extra potje waar hij het over had? Een groep investeerders?
quote:
Op woensdag 6 februari 2013 19:51 schreef Kenju het volgende:[..]
Waar heb jij t over?
U MAD?
Die investeerders zitten gewoon in de huidige RvC hoor, dezelfde mensen die PSV met de 'grote' transactie hebben geholpen.
Bij PSV is dit jaren niet anders gedaan. Probleem is wat er daarna gebeurde, investeringen werden omgezet in achtergestelde leningen met hoge rentepercentages, met de gevolgen van dien..
Mooie is wel dat het een Feyenoord-supporter is die komt zeuren over PSV dat spelers koopt met externe financiers.
Is dat niet al jaren DE modus operandi in kakkerlak-city?
Eerst beesten tegen Napoli. Nu tegen Italië.... Lens naar Serie A?
Kenju
Say It!!??
quote:
Je zegt heel sarcastisch 'onze clubman', omdat hij blijft cashen. Of maak je deze kortzichtige opmerking puur op persoonlijke basis?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 6 februari 2013 @ 21:14:04
rubbereend
JUICHEN
quote:
ehm........ zit Feyenoord neit vol met investeerders

via aandelen en via spelersfondsen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Kenju
Say It!!??
quote:
Vind ik niet. PSV is geen bedrijf dat gerund moet worden, het is een sportvereniging die moet winnen. Je moet natuurlijk niet failliet gaan, omdat je dan niet kan winnen. Maar ik wordt moe van mensen die met name in het verleden zo vaak riepen dat Heerenveen zo goed geleid wordt, doordat het zo gezond is, terwijl (even het gegeven dat ze in de laatste jaren helemaal niet zo gezond zijn gebleven buiten beschouwing latende) de prijzenkast angsvallig leeg is. Ze hebben nu sinds een paar jaar eindelijk een bekertje. Dat ding wonnen wij meermaals, vorig seizoen ook; niemand weet het nog. Feitelijk heeft PSV er ook weinig hoon aan gegeven terwijl dat de enige prijs van dat seizoen was. Ze hebben hem meegenomen, en gewoon ergens in een kast gezet.
Kortom, die verantwoordelijkheid is niet zo belangrijk al veel mensen het willen doen geloven. Je hebt bronnen of niet. Dat die bronnen extern zijn boeit niet. Het is onderdeel van hetgeen waar de club uit kan putten. Zolang de club solvabel is maakt het geen ruk uit. Tuurlijk doe je het liever niet omdat het een risico is. Maar we moeten er ook niet te spastisch over doen. Gezondheid is belangrijk, maar ook relatief.
Dat Brands een eersteklas dwijl is aan wie je het technisch beleid niet wil laten overlaten staat hier even los van.
quote:
Klopt. Die spelersfonden moeten ze bepaalde percentages uit het verkoopbedrag terugbetalen aan die investeerders. Het enige nadeel is dus dat de opbrengst minder zal zijn. In dit geval is de opbrengst winst, aangezien het tegenwoordig allemaal jeugdspelers zijn, als ik me niet vergis. Met ratio loopt Feyenoord dus sowieso geen verlies wanneer je alleen naar de transactie kijkt. Loopt een jongen gratis weg, krijgen de mensen die geïnvesteerd hebben dus niets.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
quote:
Op woensdag 6 februari 2013 21:11 schreef Kenju het volgende:[..]
Je zegt heel sarcastisch 'onze clubman', omdat hij blijft cashen. Of maak je deze kortzichtige opmerking puur op persoonlijke basis?
Dat heb je goed in de smiezen ja. Echt veel verder hoef je t bij hem ook niet te zoeken.
quote:
10 miljoen voor die prutser
U MAD?
Locadia gescoord, Depay gescoord, Lens gescoord en ook Mertens heeft een doelpunt gemaakt. Toch leuk.
PSV had Maher in de winter moeten kopen. Die gaat in de zomer echt niet meer naar andere een Nederlandse club.
quote:
Op woensdag 6 februari 2013 23:44 schreef Devv het volgende:PSV had Maher in de winter moeten kopen. Die gaat in de zomer echt niet meer naar andere een Nederlandse club.
Das pech
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 februari 2013 @ 00:01:23
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op woensdag 6 februari 2013 23:44 schreef Devv het volgende:PSV had Maher in de winter moeten kopen. Die gaat in de zomer echt niet meer naar andere een Nederlandse club.
10 miljoen voor een binnenlandse transfer

dat geld hebben we gewoon niet
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Kenju
Say It!!??
quote:
Of dat zo is, is eigenlijk niet relevant. PSV had dat geld gewoon niet te besteden en dan houdt het gewoon op.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
quote:
Best veel, voor Koning Buitenspel.
Brutal. Fucking. Metal.
Ik ga een gewaagd standpunt innemen: Brands is een goede TD.
Trekt aantrekkelijk spelende spelers aan, die goed kunnen voetballen. De interlandpartijen laten zien dat deze PSVers stuk voor stuk niet de minsten zijn.
Een nadeel van de gekozen spelers is dat ze lastig in een team te gieten zijn. Je ziet dat aan de manier waarop ze met elkaar omgaan. De aangever wordt niet of nauwelijks bedankt bij een goal. Als het mee zit, dan wordt er prima gevoetbald, want dan komt de individuele klasse van de verschillende spelers het beste uit de verf. Maar zodra het tegen zit dan denkt iedereen het zal me een rotzorg zijn.
Tip voor de toekomst: meer dragende spelers. Maher is dat niet. Als je Maher aantrekt, zet er dan minstens een maar liefst twee waterdragers naast.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
Tarado
capô de fusca
quote:
Op donderdag 7 februari 2013 09:08 schreef Lyrebird het volgende:Ik ga een gewaagd standpunt innemen: Brands is een goede TD.
Trekt aantrekkelijk spelende spelers aan, die goed kunnen voetballen. De interlandpartijen laten zien dat deze PSVers stuk voor stuk niet de minsten zijn.
Een nadeel van de gekozen spelers is dat ze lastig in een team te gieten zijn. Je ziet dat aan de manier waarop ze met elkaar omgaan. De aangever wordt niet of nauwelijks bedankt bij een goal. Als het mee zit, dan wordt er prima gevoetbald, want dan komt de individuele klasse van de verschillende spelers het beste uit de verf. Maar zodra het tegen zit dan denkt iedereen het zal me een rotzorg zijn.
Tip voor de toekomst: meer dragende spelers. Maher is dat niet. Als je Maher aantrekt, zet er dan minstens een maar liefst twee waterdragers naast.
Dragende spelers? Die heb je toch genoeg, creativiteit is wat er ontbreekt, iemand die de bal snel genoeg en zuiver kan passen en die een bal kan aannemen met zijn rug naar het doel tegenstander, daar heeft PSV er geen een van, ok Mertens maar of die het op niveau kan is dan de vraag
Kenju
Say It!!??
quote:
Op donderdag 7 februari 2013 09:23 schreef Tarado het volgende:[..]
Dragende spelers? Die heb je toch genoeg, creativiteit is wat er ontbreekt, iemand die de bal snel genoeg en zuiver kan passen en die een bal kan aannemen met zijn rug naar het doel tegenstander, daar heeft PSV er geen een van, ok Mertens maar of die het op niveau kan is dan de vraag
Ik geloof dat jij een heel andere definitie van 'creativiteit' hebt dan de meeste anderen.
quote:
Op donderdag 7 februari 2013 09:08 schreef Lyrebird het volgende:Ik ga een gewaagd standpunt innemen: Brands is een goede TD.
Dit heeft niets te maken met het zijn van een goede technisch directeur.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
quote:
Is dat niet zorgen voor de continuiteit? Wat betekent dat je voor spelersmateriaal zorgt dat in een bepaalde filosofie past?
Tarado
capô de fusca
quote:
Op donderdag 7 februari 2013 09:27 schreef Kenju het volgende:[..]
Ik geloof dat jij een heel andere definitie van 'creativiteit' hebt dan de meeste anderen.
[..]
Dit heeft niets te maken met het zijn van een goede technisch directeur.

wat is jouw definitie dan? Voor mij een speler die snel met inventieve voetbaloplossingen komt
Kenju
Say It!!??
quote:
Ik denk dat het gewoon gaat om het samenstellen van een uitgebalanceerde selectie. Dat Brands spelers aantrekt waar veel heisa omheen is, was al duidelijk. Maar je moet ook de waterdragers hebben, of simpelweg verdedigers. En die hebben we niet. Niet van niveau iig. Brands gaat voor de spelers waar jonge ventjes posters van ophangen. Dit zijn vaak aanvallers, en die scoren meer. De eerder benoemde heise is ook omdat het goede spelers zijn. Maar die andere spelers zijn ook belangrijk. Verder is het juist de kunst om die goede spelers te vinden voordat er een heisa ontstaat. Dat is er een die Brands niet lijkt te verstaan.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
Kenju
Say It!!??
quote:
Ik denk dat het gewoon gaat om het samenstellen van een uitgebalanceerde selectie. Dat Brands spelers aantrekt waar veel heisa omheen is, was al duidelijk. Maar je moet ook de waterdragers hebben, of simpelweg verdedigers. En die hebben we niet. Niet van niveau iig. Brands gaat voor de spelers waar jonge ventjes posters van ophangen. Dit zijn vaak aanvallers, en die scoren meer. Maar die andere spelers zijn ook belangrijk.
quote:
Dit is een definitie die dichter in de buurt komt bij wat ik ook vind. Maar je suggereerde net met:
quote:
, iemand die de bal snel genoeg en zuiver kan passen en die een bal kan aannemen met zijn rug naar het doel tegenstander,
iets anders. Een zuivere pass kan een degelijke middenvelder of verdediger ook verzorgen. Heeft iets te maken met opbouwen. Met de rug naar de tegenstander heeft met balcontrole te maken. Vaak zijn het creatieve spelers, maar vaak ook niet. Kan bijv. ook op pure kracht.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
quote:
Op donderdag 7 februari 2013 09:32 schreef Kenju het volgende:[..]
Ik denk dat het gewoon gaat om het samenstellen van een uitgebalanceerde selectie. Dat Brands spelers aantrekt waar veel heisa omheen is, was al duidelijk. Maar je moet ook de waterdragers hebben, of simpelweg verdedigers. En die hebben we niet. Niet van niveau iig. Brands gaat voor de spelers waar jonge ventjes posters van ophangen. Dit zijn vaak aanvallers, en die scoren meer. Maar die andere spelers zijn ook belangrijk.
Gegeven wat ik hierboven geschreven heb, denk ik niet dat we het met elkaar oneens zijn.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op donderdag 7 februari 2013 09:35 schreef Kenju het volgende:[..]
[..]
Dit is een definitie die dichter in de buurt komt bij wat ik ook vind. Maar je suggereerde net met:
[..]
iets anders. Een zuivere pass kan een degelijke middenvelder of verdediger ook verzorgen. Heeft iets te maken met opbouwen. Met de rug naar de tegenstander heeft met balcontrole te maken. Vaak zijn het creatieve spelers, maar vaak ook niet. Kan bijv. ook op pure kracht.
snel genoeg en zuiver passen noemde ik ook en dan zijn er juist wel weer skills nodig die de meeste verdedigers en degelijke middenvelders niet hebben
Kenju
Say It!!??
quote:
Op donderdag 7 februari 2013 09:39 schreef Tarado het volgende:[..]
snel genoeg en zuiver passen noemde ik ook en dan zijn er juist wel weer skills nodig die de meeste verdedigers en degelijke middenvelders niet hebben
Maar wel kunnen hebben. Creativiteit is m.i. meer de voetballende oplossing hebben met steeds de bal aan de voet. De passjes ed zijn minder relevant voor het label.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
Tarado
capô de fusca
quote:
Op donderdag 7 februari 2013 09:41 schreef Kenju het volgende:[..]
Maar wel kunnen hebben. Creativiteit is m.i. meer de voetballende oplossing hebben met steeds de bal aan de voet. De passjes ed zijn minder relevant voor het label.
Ben ik niet met je eens want snel en zuiver passen is dus de voetballende oplossing hebben, daarom is een Maher wel een creatieve speler en een Strootman bijvoorbeeld niet
Kenju
Say It!!??
quote:
Op donderdag 7 februari 2013 10:05 schreef Tarado het volgende:[..]
Ben ik niet met je eens want snel en zuiver passen is dus de voetballende oplossing hebben, daarom is een Maher wel een creatieve speler en een Strootman bijvoorbeeld niet
Maar zuiver passen is toch iets dat een niet voetballende speler ook kan hebben? Ik zou Depay ook als creatieve speler benoemen, maar die heeft die pass niet. Hetzelfde geldt voor Mertens. Theo Janssen verzorgt ook zuivere passes, maar heeft geen fatsoenlijke dribbels en komt geen man voorbij.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
Tarado
capô de fusca
quote:
Op donderdag 7 februari 2013 10:11 schreef Kenju het volgende:[..]
Maar zuiver passen is toch iets dat een niet voetballende speler ook kan hebben? Ik zou Depay ook als creatieve speler benoemen, maar die heeft die pass niet. Hetzelfde geldt voor Mertens. Theo Janssen verzorgt ook zuivere passes, maar heeft geen fatsoenlijke dribbels en komt geen man voorbij.
Depay ken ik niet goed genoeg maar Janssen kan je wel een creatieve speler noemen, een mindere uitvoering van Van Hanegem zeg maar. Mertens is ook een creatieve speler alleen moet die het ook eens in topwedstrijden laten zien.
zerokil
psvunited
quote:
Een nadeel van de gekozen spelers is dat ze lastig in een team te gieten zijn.
Je ziet dat aan de manier waarop ze met elkaar omgaan. De aangever wordt niet of nauwelijks bedankt bij een goal. Als het mee zit, dan wordt er prima gevoetbald, want dan komt de individuele klasse van de verschillende spelers het beste uit de verf. Maar zodra het tegen zit dan denkt iedereen het zal me een rotzorg zijn.
DAFUQ?
quote:
Wilfried Bony heeft zich donderdag weer gemeld bij Vitesse. De aanvaller ontbrak in de afgelopen wedstrijden van de Arnhemmers wegens deelname aan de Afrika Cup, maar Ivoorkust werd afgelopen zondag door Nigeria uitgeschakeld. Bony is inmiddels weer in Nederland en kan aankomende zondag gewoon meedoen in de competitietopper tegen PSV.
Zaterdag trouwens
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
En dat doet hij niet, dat maakt hem dus een slechte TD. Ik heb nog enige hoop dat hij het misschien deze zomer wel snapt maar niet veel
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 februari 2013 @ 13:45:13
rubbereend
JUICHEN
Pas maar op, stel dat we kampioen worden en Strootman vertrekt voor de hoofdprijs, dan mag Brands met 30 miljoen gaan shoppen
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Strootman weg, v Bommel stoppen, 2 middenvelders voor 15 miljoen per stuk, gekocht van een NL subtopper. Verdedigers zijn niet nodig.
In een kampioenschap ga ik pas weer geloven als we na 24 februari nog steeds bovenaan staan.
quote:
Komt goed uit. Vilhenna is net aan het doorbreken.
City heeft ook de beste spelers, zelfde voor Madrid
quote:
City heeft geen aanvallers van het niveau RvP/Rooney en dat Madrid meer kwaliteit heeft dan Barca is al helemaal onzin.
quote:
City heeft Aguero, Dzeko en Tevez. Wat zeker dicht tegen Rooney aanzit. United heeft geen Kompany, Silva, Nasri etc.
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Dan wordt het tijd dat ze dat eens laten zien, komende 3 wedstrijden winnen dus.
Het is te hopen dat Zenit of Anzhi voor Bony gaat deze dagen.
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 februari 2013 @ 17:05:46
rubbereend
JUICHEN
quote:
Bony was vandaag pas weer voor het eerst op de training.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Groot fan van User Wotte
quote:
Ruim op tijd om mee te spelen tegen PSV dus.
quote:
Ze kunnen iig wennen aan de uitslagen
quote:
En dat zonder Locadia
quote:
Muzaqi, daar hoor je niet heel veel van. Ook niet vaak gezien, zit die niet nog bij de B eigenlijk?
Edit: ik bedoel natuurlijk bij de A.
quote:
Zit in de A1 nu. Heeft ook tijd eruit gelegen door blessure aan de knie volgens mij. Zie dat hij regelmatig scoort, maar weet er het fijne niet van.
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Goed verhaal. Nu nog de resultaten.
Overigens bizar dat ze dit nu pas na 2 seizoenen falen oppakken, maargoed..
De_Pel
Is weg.
quote:
Wat een kneusjes lopen hier toch rond
Cocu hoofdtrainer als dickie vertrekt...
Lekker anti-voetbal in de toppers
quote:
En vervolgens zelf 1 post later trollen. Je zou toch naar GGMM luisteren?
quote:
Poeh. Ik kan me nog een PSV-Ajax herinneren van een aantal seizoenen terug waarin Ajax met zijn 11en op de eigen helft stond.
quote:
Dat is geen trollen.
Cocu betekend meer kans voor jeugdspelers hopelijk, mits goed genoeg natuurlijk.
quote:
Ik kom uit op debiel. Is 422 een debiel?
quote:
Ja, want daar heeft hij zich altijd heel duidelijk over uitgesproken???
Denk dat ook daarin Faber meer kansen biedt.
quote:
Betekent.
Slechte keuze trouwens. Persoonlijkheidloze man die extreem defensief speelt.
quote:
Stekelenburg was geweldig die wedstrijd. Zo goed heb ik hem niet vaak gezien.
quote:
Dit haal jij uit die 8 wedstrijden die hij vorig seizoen heeft geleidt?
quote:
geleid. Ja. Dat defensieve althans. Dat hij geen persoonlijkheid heeft was al langer duidelijk.
quote:

Dus toen De Boer in zijn eerste halve seizoen ervoor koos allereerst zijn organisatie op orde te brengen duidde dat op extreem defensief? Of op duidde dat op inzicht. Ik gok op dat laatste. En dat doe ik ook bij Cocu.
Dat hij geen persoonlijkheid heeft is natuurlijk ook klinkklare onzin.
quote:
Op vrijdag 8 februari 2013 09:08 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Dus toen De Boer in zijn eerste halve seizoen ervoor koos allereerst zijn organisatie op orde te brengen duidde dat op extreem defensief?

De Boer heeft nooit defensief gespeeld. Won z'n eerste wedstrijd door aanvallend tegen Milan te spelen.
quote:
Dat mag jij vinden. Ik heb hem nog nooit op een boeiende uitspraak weten te betrappen.
quote:
Op vrijdag 8 februari 2013 09:15 schreef GGMM het volgende:[..]

De Boer heeft nooit defensief gespeeld. Won z'n eerste wedstrijd door aanvallend tegen Milan te spelen.
Wedstrijd uit tegen PSV hebben ze met 11 man op eigen helft gestaan. Hij heeft toen zelfs geroepen dat hij erg blij was met een punt en dat hij vooral niet wilde verliezen. Van daaruit is hij aan zijn organisatie gaan bouwen. Cocu kwam vorig jaar binnen in een extreem onstabiele groep waar met name de defensie een zorgenkindje was. Het lijkt mij meer dan normaal dat je daar dat eerst wat zekerheid in bouwt.
Iedereen die de A1 dit seizoen heeft zien voetballen kan beamen dat dat team erg leuk en fris speelt.
Dus om je conclusie te baseren op een aantal na het vertrek van de hoofdtrainer is wat kort door de bocht. Wanneer hij volgend jaar rond de kerst aan het roer staat en het voetbal er niet uitziet ben ik de eerste om toe te geven dat het te defensief is. Zijn keuzes vorig seizoen zijn echter te billijken.
quote:
Dat mag jij vinden. Ik heb hem nog nooit op een boeiende uitspraak weten te betrappen.
Dus als je een boeiende uitspraak hebt, heb je ook persoonlijkheid? Volgens mij komt daar iets meer bij kijken.
quote:
Op vrijdag 8 februari 2013 09:27 schreef Lange_Lans het volgende:Wedstrijd uit tegen PSV hebben ze met 11 man op eigen helft gestaan. Hij heeft toen zelfs geroepen dat hij erg blij was met een punt en dat hij vooral niet wilde verliezen. Van daaruit is hij aan zijn organisatie gaan bouwen. Cocu kwam vorig jaar binnen in een extreem onstabiele groep waar met name de defensie een zorgenkindje was. Het lijkt mij meer dan normaal dat je daar dat eerst wat zekerheid in bouwt. Iedereen die de A1 dit seizoen heeft zien voetballen kan beamen dat dat team erg leuk en fris speelt. Dus om je conclusie te baseren op een aantal na het vertrek van de hoofdtrainer is wat kort door de bocht. Wanneer hij volgend jaar rond de kerst aan het roer staat en het voetbal er niet uitziet ben ik de eerste om toe te geven dat het te defensief is. Zijn keuzes vorig seizoen zijn echter te billijken.
Dat zou zomaar kunnen. Ik zie de A1 nooit spelen. Ik hoop voor je dat je gelijk hebt.
Ik baseer m'n mening op de 6 wedstrijden van vorig jaar idd. Waarin Rutten de kritiek kreeg dat hij te defensief speelde en waar hij zowaar nóg defensiever ging spelen.
quote:
Je weet wat ik bedoel; de man is saaier dan een documentaire over rijst.
[ Bericht 4% gewijzigd door GGMM op 08-02-2013 09:56:20 ]
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 februari 2013 @ 12:57:14
rubbereend
JUICHEN
quote:
Speelt de A1 anti-voetbal dan?
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Ik weet ook niet hoe hij daar bij komt. Volgt hij de A1 van PSV? Of speelde Cocu anti voetbal bij PSV en Barca?
quote:
Vorig jaar speelde Cocu anti-voetbal toen hij het hoofdelftal trainde..
quote:
Ik denk dat Cocu weinig invloed had op de speelwijze van Barca.
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 februari 2013 @ 13:28:23
rubbereend
JUICHEN
quote:
Ik vind het niet gek dat als het voor geen meter loopt en de verdediging niet draait dat je vanuit de organisatie gaat spelen. Als dat staat kan je weer naar voren spelen. Hiddink begon zijn periode volgens mij ook met meer defensief spel maar dat monde uit in aanvallend voetbal op de helft van de tegenstander.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op vrijdag 8 februari 2013 13:28 schreef rubbereend het volgende:[..]
Ik vind het niet gek dat als het voor geen meter loopt en de verdediging niet draait dat je vanuit de organisatie gaat spelen. Als dat staat kan je weer naar voren spelen. Hiddink begon zijn periode volgens mij ook met meer defensief spel maar dat monde uit in aanvallend voetbal op de helft van de tegenstander.
Tja, destijds was de kritiek juist dat Rutten té defensief speelde, Cocu ging toen nog defensiever spelen. Destijds vond iedereen dat vreemd, raar om te lezen dat dat nu opeens als logisch gezien wordt.
quote:
Op vrijdag 8 februari 2013 13:46 schreef GGMM het volgende:[..]
Tja, destijds was de kritiek juist dat Rutten té defensief speelde, Cocu ging toen nog defensiever spelen. Destijds vond iedereen dat vreemd, raar om te lezen dat dat nu opeens als logisch gezien wordt.
Volgens mij had het er mee te maken dat er geen resultaten behaald werden. Niet dat hij te verdedigend speelde. Vorig seizoen voor de winterstop had PSV met afstand het meeste schoten op doel en speelde het meest op de helft van de tegenstander.
quote:
Vieze overtreding zeg
Brutal. Fucking. Metal.
quote:
Wat is daar grappig aan?

Wat een idioot.
quote:
Ik vond het ook niet echt grappig. Maar uit onzekerheid heb ik een lachsmiley gepost.
Ik moet wel lachen om het feit dat hij nog wacht tot hij de rode kaart ontvangt. Ik zou nadat ik zo een overtreding zou hebben gemaakt, linea rectum het veld aflopen.
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 februari 2013 @ 14:14:34
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op vrijdag 8 februari 2013 13:46 schreef GGMM het volgende:[..]
quote:
Op vrijdag 8 februari 2013 13:48 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Volgens mij had het er mee te maken dat er geen resultaten behaald werden. Niet dat hij te verdedigend speelde. Vorig seizoen voor de winterstop had PSV met afstand het meeste schoten op doel en speelde het meest op de helft van de tegenstander.
dat dus, dat was vooral de discussie hier ja, niet PSVers vonden dat PSV alleen voor de goal hing terwijl de cijfers wat anders uitwezen. Maargoed het kleeft nu eenmaal aan PSV dat we defensief spelen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op vrijdag 8 februari 2013 14:14 schreef rubbereend het volgende:[..]
[..]
dat dus, dat was vooral de discussie hier ja, niet PSVers vonden dat PSV alleen voor de goal hing terwijl de cijfers wat anders uitwezen. Maargoed het kleeft nu eenmaal aan PSV dat we defensief spelen.
Zelfs dit seizoen hoor ik dat ja.
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 februari 2013 @ 14:27:02
rubbereend
JUICHEN
quote:
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Bony dus zeker tegen PSV.
quote:
Als PSV nu een lekker wijf aan de kleedkamer neerzet laat Bony misschien zijn staafmixer weer zien en presteert hij daarna niets meer. Beetje ijdele hoop, maar toch.
quote:
Op vrijdag 8 februari 2013 14:28 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Als PSV nu een lekker wijf aan de kleedkamer neerzet laat Bony misschien zijn staafmixer weer zien en presteert hij daarna niets meer. Beetje ijdele hoop, maar toch.
Moet ze wel 14 zijn.
quote:
Schorsingen dreigen bij Vitesse - PSV
Tijdens de topontmoeting zaterdag in Arnhem tussen Vitesse en PSV staan enkele prominente spelers van beide clubs op scherp.
Bij de thuisclub kunnen aanjager Theo Janssen en topscorer Wilfried Bony zich geen gele kaart meer permitteren. Bij een volgende boeking zijn ze geschorst voor de wedstrijd over een week tegen FC Groningen. Bij PSV moeten Mark van Bommel, Kevin Strootman en Jeremain Lens oppassen.
Van Bommel pakte dit seizoen al acht gele kaarten en is bij zijn negende opnieuw geschorst. Strootman en Lens staan op vier keer geel. PSV neemt het volgende week zaterdag op tegen subtopper FC Utrecht, daarna gaat de ploeg van trainer Dick Advocaat op bezoek bij Feyenoord.
quote:
Bommel en Janssen gaan op zeker geel pakken. Strootman denk ik ook wel.
Heb je Ned - Ita gezien?
quote:
Stond 14 jaar toch op haar profiel?
quote:
Oké. Ik dacht dat je zijn negroïde voorkomen in verband bracht met pedofilie.
quote:
Dus jij doet aan vooroordelen
quote:
Vanzelfsprekend. Ook over mensen uit Oss en omstreken.
quote:
Lens staat niet op scherp.
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 februari 2013 @ 21:17:52
rubbereend
JUICHEN
ah, PSV heeft nog geprobeerd met een Engelse club Maher te halen
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Geeft psv wel meer stootkracht straks in de zomer.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 8 februari 2013 @ 23:27:36
rubbereend
JUICHEN
quote:
Het was nu ook niet genoeg
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Wat ik me afvraag, PSV haalt hem met hulp van laten we zeggen Arsenal. Dan speelt ie 2 jaar hier, dan laten we hem dus voor een lage prijs gaan? Wat is dit voor een kut deal dan?
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Op vrijdag 8 februari 2013 23:45 schreef Doublepain het volgende:Wat ik me afvraag, PSV haalt hem met hulp van laten we zeggen Arsenal. Dan speelt ie 2 jaar hier, dan laten we hem dus voor een lage prijs gaan? Wat is dit voor een kut deal dan?
Zo'n deal hadden we met Alex ook. Uiteindelijk hebben we daar veel profijt van gehad (sportief). Daarnaast kan het best zijn dat Maher na 2 jaar nog niet goed genoeg is voor (bijvoorbeeld) arsenal en dat hij nog een jaar langer bij psv mag blijven.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:
Op zaterdag 9 februari 2013 00:15 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Zo'n deal hadden we met Alex ook. Uiteindelijk hebben we daar veel profijt van gehad (sportief). Daarnaast kan het best zijn dat Maher na 2 jaar nog niet goed genoeg is voor (bijvoorbeeld) arsenal en dat hij nog een jaar langer bij psv mag blijven.
Heb het liever niet.
Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 9 februari 2013 @ 00:40:31
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op vrijdag 8 februari 2013 23:45 schreef Doublepain het volgende:Wat ik me afvraag, PSV haalt hem met hulp van laten we zeggen Arsenal. Dan speelt ie 2 jaar hier, dan laten we hem dus voor een lage prijs gaan? Wat is dit voor een kut deal dan?
waarschijnlijk betaalt Arsenal in zo'n geval de speler en mogen we hem twee jaar "huren", ik geloof dat we in het geval van Alex vooral zijn salaris betaalden. Maarja dat is altijd vrij vaag geweest. Misschien dat het een soort constructie met bonussen is. Maarja het blijft gissen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 9 februari 2013 @ 00:41:05
rubbereend
JUICHEN
quote:
mja, niet ideaal. Maar je moet inventief zijn. Eigenlijk kunnen alleen buitenlandse clubs die 10 miljoen ophoesten.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Voor een speler als Maher kan PSV de risico wel nemen, vooral omdat hijzelf claimt eerst nog in NL willen blijven. Dus die pluspuntje heb je al, dan hoef je iig geen zorgen te maken om het buitenland. Maar zo´n deal is misschien verleidelijk omdat het je minder kost, maar wie weet pakt Arsenal jaar daarop 30 miljoen voor Maher.
quote:

.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
Spanning in de pens voor vanavond
U MAD?
[insert twee treurig kijkende clowns in uitvak]
U MAD?
Aangezien een deel van de resterende uitwedstrijden nog AZ, Feyenoord, FC Twente en vanavond Vitesse betreffen moet er veel gebeuren wil PSV dat getal van 53 van ajax of zelfs de 51 van PSV zelf verbeteren. 21 (of 19 voor clubrecord) doelpunten in 4 moeilijke en 3 op papier makkelijke wedstrijden zie ik nog even niet gebeuren.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Hiljemark in de basis ipv Matavz
Hiljemark op 10?
Van Bommel met de punt naar achter
quote:
Raar om midden in het seizoen te veranderen, maar dit lijkt me een veel betere opstelling.

Alleen Lens eruit voor Tim
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2013 19:25:47 ]
Buitendam
Commissaris.
quote:
Heb je Feyenoord al geboekt, pik?
Dit, dus.
Zwak psv
Symbiose
Have you ever been mellow?
quote:
Valt mee vooral 2e helft veel druk van Vitesse zonder gevaar. Maar werkelijk alles van Psv wordt terug gefloten..
Veel mensen danken hun goed geweten aan hun slecht geheugen.
Vind ze weer angstig spelen.
Wat een slechte 2de helft zeg

Volgende week moet er gewonnen worden.
Hier is jullie schaal.
Bony
Groot fan van User Wotte
quote:
Dat was ook gelukt, maar met Derijck is niks mogelijk
Breekfast
Ondertitel
Lemming22
quote:
quote:
Maar we hebben toch 8 verdedigers?
En een matige keeper trouwens ook nog, had die 2-2 met een juiste opstelling moeten hebben. Al had Bony nooit moeten mogen koppen en had die voorzet al helemaal nooit voorgegeven mogen worden.
Maarja, dat we een baggerverdediging hebben die ervoor gaat zorgen dat we hoogstwaarschijnlijk geen kampioen gaan worden, wisten we al lang.
Brands
Dank voor de twee inlooppunten morgen.
Bzzz
quote:
Fout van Advocaat, die slachtoffert Zanka na een matige pot en gaat verder met ene Derijck die zijn krediet alllllaaaaaaaaang verspeelt heeft.
Jongens gewoon nog een paar aankopen doen toch? Kunnen jullie niet nog wat verkopen aan jullie gemeente?
En owja, geheel terecht dat jullie niet winnen met dat laffe spel van jullie
Lemming22
quote:
Ik kreeg net een fax van 2011
quote:
Op zaterdag 9 februari 2013 22:47 schreef Breekfast het volgende:[..]
En dan vooral blijven focussen op aanvallende versterkingen. In Eindhoven maakt het ze niet zoveel uit wat er in de verdediging staat. Beter halen ze Maher er nog bij

Ze gaan deze zomer bieden op Bony
Symbiose
Have you ever been mellow?
quote:
Dit soort uitspraken vragen om afstraffing.
Veel mensen danken hun goed geweten aan hun slecht geheugen.
quote:
Op zaterdag 9 februari 2013 22:52 schreef Kenju het volgende:Het was niet eens echt paniekvoetbal op het iende, dus dat was wel positief. Maar toch had Vitesse het initiatief., en dan kan hij vallen. PSV had het initiatief terug moeten pakken, maar kon dit niet.
Wat ik niet snap is dat Advocaat Matavz inbrengt die behalve het afmaken van kansen geen echte inbreng heeft. Dan liever Lens die centraal kan sprinten waar de het middenveld en de verdediging van de tegenstander rekening mee moet houden. Verder snap ik niet waarom er niet gekozen is voor iemand die wat balvaster is, dus Depay. En/of waarom de boel niet gewoon dichtgegooid is met extra verdedigers en middenvelders. Bouma, Engelaar, etc. Als je het initiatief niet kan pakken, maak het dan zo moeilijk mogelijk.
Geen inbreng idd

____!!
quote:
Op zaterdag 9 februari 2013 22:42 schreef Syntix het volgende:Jongens gewoon nog een paar aankopen doen toch? Kunnen jullie niet nog wat verkopen aan jullie gemeente?
En owja, geheel terecht dat jullie niet winnen met dat laffe spel van jullie

Kappen met je getroll.
quote:
Jou zien we alleen maar als we punten verspelen.
Shreyas
De beste
quote:
Op zaterdag 9 februari 2013 22:52 schreef Kenju het volgende:Het was niet eens echt paniekvoetbal op het iende, dus dat was wel positief. Maar toch had Vitesse het initiatief., en dan kan hij vallen. PSV had het initiatief terug moeten pakken, maar kon dit niet. Wat ik niet snap is dat Advocaat Matavz inbrengt die behalve het afmaken van kansen geen echte inbreng heeft. Dan liever Lens die centraal kan sprinten waar de het middenveld en de verdediging van de tegenstander rekening mee moet houden. Verder snap ik niet waarom er niet gekozen is voor iemand die wat balvaster is, dus Depay. En/of waarom de boel niet gewoon dichtgegooid is met extra verdedigers en middenvelders. Bouma, Engelaar, etc. Als je het initiatief niet kan pakken, maak het dan zo moeilijk mogelijk.
Je moet je afvragen waarom PSV het initiatief niet kon pakken. Ze hebben een betere selectie en hadden een man meer.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Psv had de wedstrijd allang moeten beslissen
Shreyas
De beste
quote:
Dat sowieso, zeker omdat ze moesten weten dat Vitesse (zoals tegen Ajax) sterk terug kan komen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Kenju
Say It!!??
quote:
Hij moet die kansen wel krijgen, kutje. De aanval moet op hem worden afgesteld, en zo niet, heb je er niet veel aan. Je levert een flink deel van je flexibiliteit in.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
Maar dit PSV oogt veel beter, met de punt naar achteren moet Dick houden. Gaat alleen moeilijk worden met Toivonen die terug gaat komen. Gini rechts, Toivonen centraal moet ook kunnen.
Uit bij feijenoord gaan we ook niet winnen
quote:
Oke.
2e helft totaal geen inbreng gehad.
quote:
Als mertens die bal fatsoenlijk afgeeft is het gewoon een goal. Matavz prikte er ook bijna ene in. Dus totaal geen inbreng is ook een beetje nonsens. Vitesse heeft ook nauwelijks kansen gehad
quote:
Op zaterdag 9 februari 2013 22:59 schreef Tallie1982 het volgende:[..]
Als mertens die bal fatsoenlijk afgeeft is het gewoon een goal. Matavz prikte er ook bijna ene in. Dus totaal geen inbreng is ook een beetje nonsens. Vitesse heeft ook nauwelijks kansen gehad
Nee idd, 2 kansjes.
quote:
Op zaterdag 9 februari 2013 22:56 schreef Kenju het volgende:[..]
Hij moet die kansen wel krijgen, kutje. De aanval moet op hem worden afgesteld, en zo niet, heb je er niet veel aan. Je levert een flink deel van je flexibiliteit in.
Matavz deed in die minuten al meer dan Lens in de gehele wedstrijd. Zoals........
tromgeroffel...
EEN ASSIST!!!
Maar even serieus.
Lens moet je op de bank zetten, die man is hopeloos. Constant buitenspelen, ego en altijd maar weer snel vallen. Matavz is een goed aanspeelpunt, geeft mooie ballen aan bijvoorbeeld Gini die dan vaak 1 - 1 komt te staan, wat ook nog belangrijk is is dat Matavz elke kans benut itt Lens. Die nu weer als een kip zonder kop speelde. Ik snap niet wat Dick in hem ziet, hij sloopt alle aanvallen van PSV.
Met name als je voorstaat kan Matavz mee naar achteren en bijvoorbeeld van een Havenaar of Bony een kopduel winnen.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2013 23:00:33 ]
quote:
En een goal...hoeveel kansen had vitesse?
Shreyas
De beste
quote:
Natuurlijk wel, Feyenoord is overrated. Die pakken vooral punten tegen de kleine clubs, daarom staan ze zo hoog. In geen enkele topper hebben ze overtuigend gespeeld, hun beste wedstrijd was thuis tegen Ajax (om 12:30 en Ajax had geen supporters) en zelfs die wedstrijd ging bijna verloren.
Bovendien ben ik nog steeds van mening dat Feyenoord in de eerste seizoenshelft in sommige wedstrijden iets te veel heeft gekregen.
quote:
Vitesse drong de hele 2e helft aan. Het was ook totaal geen verrassing dat ze scoorde.
itt de goal die PSV maakte die helft.
quote:
Op zaterdag 9 februari 2013 23:00 schreef GGMM het volgende:[..]
Vitesse drong de hele 2e helft aan. Het was ook totaal geen verrassing dat ze scoorde.
itt de goal die PSV maakte die helft.
En de 1e helft was het andersom...wat wil je nou?
quote:
Nou ja, wat ik aangaf was dat dit PSV niet zo geweldig speelde.

Goed dat je het met me eens bent.
Kenju
Say It!!??
quote:
Op zaterdag 9 februari 2013 22:59 schreef Doublepain het volgende:[..]
Matavz deed in die minuten al meer dan Lens in de gehele wedstrijd. Zoals........
tromgeroffel...
EEN ASSIST!!!
Maar even serieus.
Lens moet je op de bank zetten, die man is hopeloos. Constant buitenspelen, ego en altijd maar weer snel vallen. Matavz is een goed aanspeelpunt, geeft mooie ballen aan bijvoorbeeld Gini die dan vaak 1 - 1 komt te staan, wat ook nog belangrijk is is dat Matavz elke kans benut itt Lens. Die nu weer als een kip zonder kop speelde. Ik snap niet wat Dick in hem ziet, hij sloopt alle aanvallen van PSV.
Met name als je voorstaat kan Matavz mee naar achteren en bijvoorbeeld van een Havenaar of Bony een kopduel winnen.
Matavz mee naar achteren? En dan? Die kan daar helemaal niets. Dat Lens zoveel zou vallen, heb ik eigenlijk ook nooit gemerkt. Niet meer dan gemiddeld. Kwa buitenspel wel. Maar wat daar het probleem van is? Het is de manier waarop hij speelt. Matavz is wanneer hij goed wordt afgedekt, volledig onzichtbaar. Lens is in potentie de beste aanvaller die PSV heeft.
Dat Matavz soms wel eens een mooi balletje geeft, ok. Maar laten we niet doen alsof het structureel een goede opbouwer is. Het is verre van dat. Het is een afmaker, meer niet.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
Kenju
Say It!!??
quote:
Misschien geldt dit ook voor PSV. Tegen Vitesse en Ajax hebben ze het in de competitie nu drie keer punten laten liggen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
quote:
Op zaterdag 9 februari 2013 23:22 schreef Kenju het volgende:[..]
Matavz mee naar achteren? En dan? Die kan daar helemaal niets. Dat Lens zoveel zou vallen, heb ik eigenlijk ook nooit gemerkt. Niet meer dan gemiddeld. Kwa buitenspel wel. Maar wat daar het probleem van is? Het is de manier waarop hij speelt. Matavz is wanneer hij goed wordt afgedekt, volledig onzichtbaar. Lens is in potentie de beste aanvaller die PSV heeft.
Dat Matavz soms wel eens een mooi balletje geeft, ok. Maar laten we niet doen alsof het structureel een goede opbouwer is. Het is verre van dat. Het is een afmaker, meer niet.
Daar doe je Matavz heel erg tekort mee, die geeft altijd ballen waar Lens nog u tegen kan zeggen. Wat het probleem van zijn buitenspel is (al 41x dit seizoen) is dat hij daarmee een counter/aanval sloopt van PSV. Komen we eindelijk los en een seconde later fluit de scheids af je begint weer bij het begin en dat is de bal afpakken. Dat sloopt je team gewoon na een tijdje aangezien je al het werk voor niks hebt gedaan omdat meneertje niet oplet. Matavz die volledig afgedekt wordt gaat idd niet scoren, net als wat je vandaag zag gaat ie dan anderen laten scoren. Dat is juist het mooie aan hem.
ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
quote:
Het lag nu weer aan Rutten, let maar op
Kenju
Say It!!??
quote:
Hier zijn we het pertinent oneens.
quote:
Wat het probleem van zijn buitenspel is (al 41x dit seizoen) is dat hij daarmee een counter/aanval sloopt van PSV. Komen we eindelijk los en een seconde later fluit de scheids af je begint weer bij het begin en dat is de bal afpakken. Dat sloopt je team gewoon na een tijdje aangezien je al het werk voor niks hebt gedaan omdat meneertje niet oplet.
Ok.
Maar je kan je ook afvragen of het dan niet aan de opbouw ligt die bijv. een bal te laat geeft of gewoon niet moet geven wanneer Lens buitenspel staat. Ik heb het Advocaat iig nooit horen opmerken als zijnde een probleem. Met zo veel scorende spelers en het aantal wedstrijden dat Matavz in de aanval stond, zou je ook zeggen dat hij wel meer assists dan Lens zou hebben. Maar dat is ook niet zo.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
Shreyas
De beste
quote:
Misschien is Derijck gewoon een waardeloze speler?
Strootman weer onzichtbaar in een "topper".
Verder gaan we weer naar het oude liedje dat er achterin met Waterman, Marcelo en Derijck pure middelmaat rondloopt.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Kenju
Say It!!??
quote:
Derijck hetzelfde verhaal. Marcelo heeft nog potentieel door zijn fysiek. Maar het zijn altijd van die rare momentjes die een van de twee altijd heeft. Er moet minimaal één goede verdediger voor in het centrum binnengehaald waar een ander zich dan aan kan optrekken.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op zaterdag 9 februari 2013 23:37 schreef Chase_Utley het volgende:Strootman weer onzichtbaar in een "topper".
Verder gaan we weer naar het oude liedje dat er achterin met Waterman, Marcelo en Derijck pure middelmaat rondloopt.
Strootman speelde in mijn ogen super nuttig. Samen met van Bommel hebben ze wel zo ontzettend veel onderschept en constant de dreiging en snelheid uit het spel van Vitesse gehaald. Met name in de eerste helft waren er een paar onzichtbaar en dat was o.a. Bony, niet Strootman.
Dit, dus.
quote:
Op zaterdag 9 februari 2013 23:39 schreef Buitendam het volgende:[..]
Strootman speelde in mijn ogen super nuttig. Samen met van Bommel hebben ze wel zo ontzettend veel onderschept en constant de dreiging en snelheid uit het spel van Vitesse gehaald. Met name in de eerste helft waren er een paar onzichtbaar en dat was o.a. Bony, niet Strootman.
Als je met de punt naar achteren speelt dan is de taak van Strootman niet om te onderscheppen. Maar goed, hier gaan we niet uitkomen.
Rutten moet zich toch kapot hebben gelachen na dat interview met Derijck in de VI. Zo verdedig je Bony

.!!!
U MAD?
Buitendam
Commissaris.
quote:
PSV paste zich gewoon aan het spel van Vitesse aan. In die zin is de rol van Strootman wel heel nuttig geweest, anders had Reis op het middenveld (eh?) wel wat meer opgeleverd, lijkt me.
Een te onderdanig PSV en een cruciale fout van Derijck heeft Vitesse een punt opgeleverd. Verder vond ik geen 1 PSVspeler ondermaats presteren.
Dit, dus.
quote:
Op zaterdag 9 februari 2013 23:42 schreef Buitendam het volgende:[..]
PSV paste zich gewoon aan het spel van Vitesse aan. In die zin is de rol van Strootman wel heel nuttig geweest, anders had Reis op het middenveld (eh?) wel wat meer opgeleverd, lijkt me.
Een te onderdanig PSV en een cruciale fout van Derijck heeft Vitesse een punt opgeleverd. Verder vond ik geen 1 PSVspeler ondermaats presteren.
Voor iemand die 20 miljoen moet opbrengen mag je toch wel meer verwachten dan "nuttig" zijn?
Buitendam
Commissaris.
quote:
Makkelijk om dat op 1 wedstrijd te gooien. Volgens die filosofie kun je Wijnaldum en Mertens voor een miljoenenklapper kunnen verkopen, aangaande deze wedstrijd. Strootman speelde deze wedstrijd nuttig, maar tijdens andere potjes de pannen van het dak. Over het algemeen de beste PSV'er van de selectie, denk ik.
Dit, dus.
quote:
Op zaterdag 9 februari 2013 23:46 schreef Buitendam het volgende:[..]
Makkelijk om dat op 1 wedstrijd te gooien. Volgens die filosofie kun je Wijnaldum en Mertens voor een miljoenenklapper kunnen verkopen, aangaande deze wedstrijd. Strootman speelde deze wedstrijd nuttig, maar tijdens andere potjes de pannen van het dak. Over het algemeen de beste PSV'er van de selectie, denk ik.
Ik gooi het niet op 1 wedstrijdje. In de meeste toppers geeft Strootman het afgelopen anderhalve seizoen niet thuis.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Ik kan alleen Ajax uit herinneren als een compleet debacle. Van het hele team, overigens. Verder speelt ie in mijn ogen behoorlijk constant.
Dit, dus.
quote:
Mertens speelde juist heel slecht vandaag.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Hij trok te veel naar binnen, had ie niet moeten doen. Verder was ie in de passing en druk naar voren heel sterk.
Dit, dus.
quote:
Vond het meevallen. Vond hem steeds de verkeerde beslissingen nemen en daardoor mogelijke kansen om zeep helpen.
quote:
Op zaterdag 9 februari 2013 23:48 schreef Buitendam het volgende:[..]
Ik kan alleen Ajax uit herinneren als een compleet debacle. Van het hele team, overigens. Verder speelt ie in mijn ogen behoorlijk constant.
2 x Ajax uit, 2 x Vitesse dit seizoen, vorig seizoen tegen Twente en AZ.
Als je echt zo goed bent en 20 miljoen waard bent dan moet je je team ook over een dood punt helpen als het even tegenzit, zeker in een topwedstrijd. Maar dan geeft hij juist vaak niet thuis.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op zaterdag 9 februari 2013 23:50 schreef GGMM het volgende:[..]
Vond het meevallen. Vond hem steeds de verkeerde beslissingen nemen en daardoor mogelijke kansen om zeep helpen.
Ik ben benieuwd naar concrete voorbeelden, want ik kan me er letterlijk niet 1 van herinneren. Eerlijk gezegd
Dit, dus.
quote:
Meerdere, begon in de 5e minuut al waar hij zelf had moeten schieten en een slechte steekpass gaf.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op zaterdag 9 februari 2013 23:50 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Als je echt zo goed bent en 20 miljoen waard bent dan moet je je team ook over een dood punt helpen als het even tegenzit, zeker in een topwedstrijd. Maar dan geeft hij juist vaak niet thuis.
Dan zie ik hem eerder wat minder thuis geven in kleine wedstrijden, a la PEC en RKC. Juist tegen de wat grotere teams vind ik hem heel aardig. Maar ik vond hem vanavond ook prima, dus misschien dat verwachtingen anders liggen van zijn inbreng.
Dit, dus.
quote:
Op zaterdag 9 februari 2013 23:50 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Huh? Tegen Vitesse en Ajax (JC) speelde hij geweldig.
quote:
Ik heb het dan over de competitiewedstrijden tegen Ajax 2 seizoenen uit achter elkaar.
Als hij dan niet eens beslissend kan zijn hoe kan hij dan voor 20 miljoen naar Manchester United gaan?
Want dat zijn de meetpunten.
Buitendam
Commissaris.
quote:
De vorm typeren aan de hand van een slechte beslissing is onzinnig. Heeft niets met vorm te maken.
Dit, dus.
quote:
Op zaterdag 9 februari 2013 23:53 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Ik heb het dan over de competitiewedstrijden tegen Ajax 2 seizoenen uit achter elkaar.
Als hij dan niet eens beslissend kan zijn hoe kan hij dan voor 20 miljoen naar Manchester United gaan?
Want dat zijn de meetpunten.
Jij kijkt alleen maar naar het resultaat, als je een beetje op Strootman let weet je dat hij zowat al het vuile werk oplost en rust brengt. Wat met name in een topper belangrijk is, dat anderen het laat afweten kan hij niks aan doen. Vandaag schreeuwde hij ook al een aantal keren dat Marcelo minder moet twijfelen en de bal sneller rond moet laten gaan. Wat moet hij meer doen dan? Marcelo bij zijn nekvel pakken en over het veld slepen?
quote:
Dat zei ik ook helemaal niet?
quote:
Op zaterdag 9 februari 2013 23:55 schreef Doublepain het volgende:[..]
Jij kijkt alleen maar naar het resultaat, als je een beetje op Strootman let weet je dat hij zowat al het vuile werk oplost en rust brengt. Wat met name in een topper belangrijk is, dat anderen het laat afweten kan hij niks aan doen. Vandaag schreeuwde hij ook al een aantal keren dat Marcelo minder moet twijfelen en de bal sneller rond moet laten gaan. Wat moet hij meer doen dan? Marcelo bij zijn nekvel pakken en over het veld slepen?
Ik ben het niet met je eens. Een topper van 20 miljoen in de Eredivisie moet er voor zorgen dat hij zijn team op sleeptouw neemt. Dat doet hij gewoon niet. Als het slecht gaat met PSV dan deelt Strootman altijd mee in de malaise. Loopt het goed met PSV dan is Strootman ook goed.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Je vond Mertens vandaag slecht. Ik kan me geen moment herinneren van zijn spel wat echt slecht was vandaag. Het antwoord daarop is volgens jou een verkeerd gegeven steekbal. Dus naar aanleiding van zulke momenten moet Advocaat dan maar Depay inbrengen, om het slechte spel van Mertens niet langer van invloed te laten zijn voor het team?
Mertens speelde gewoon prima, hij maakte alleen een paar slechte keuzes en trok te veel naar binnen. Dat was alles wat hem aan te rekenen was.
Dit, dus.
quote:
Op zaterdag 9 februari 2013 23:58 schreef Buitendam het volgende:Dus naar aanleiding van zulke momenten moet Advocaat dan maar Depay inbrengen, om het slechte spel van Mertens niet langer van invloed te laten zijn voor het team?
Dat is wederom niet wat ik zeg.
Het enige wat ik zei is dat Mertens vandaag slecht was. Ik geef één voorbeeld naast het moment dat jij je nog herinnert, zo waren er nog een paar momenten vandaag. Snap niet wat hij goed gedaan heeft vandaag, eigenlijk.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Op zondag 10 februari 2013 00:00 schreef GGMM het volgende:[..]
Dat is wederom niet wat ik zeg.
Het enige wat ik zei is dat Mertens vandaag slecht was. Ik geef één voorbeeld naast het moment dat jij je nog herinnert, zo waren er nog een paar momenten vandaag. Snap niet wat hij goed gedaan heeft vandaag, eigenlijk.
Omdat voordat Lens of Wijnaldum uberhaupt gevaarlijk waren geweest Mertens al drie keer zichzelf randje zestien tegenstander had gespeeld. In de laatste pass was het wat slordiger, maar het feit dat PSV Vitesse klem zette was met name aan Mertens te danken. Een slordig steekballetje of te fanatiek richting doel willen en daarmee een fuik creëren voor eigen team is dan niet handig, maar zolang de passing goed is en de dreiging aanwezig is verlang ik niet heel veel meer van een buitenspeler in dit team.
Dit, dus.
quote:
Op zaterdag 9 februari 2013 23:57 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Ik ben het niet met je eens. Een topper van 20 miljoen in de Eredivisie moet er voor zorgen dat hij zijn team op sleeptouw neemt. Dat doet hij gewoon niet. Als het slecht gaat met PSV dan deelt Strootman altijd mee in de malaise. Loopt het goed met PSV dan is Strootman ook goed.
Als Strootman een hele team op sleeptouw kan nemen elke wedstrijd dan was hij niet 20 maar meer 50 miljoen waard. Hadden we dat maar, wonnen we 34-0-0 en de CL/EL. Maar zoiets is helaas niet mogelijk.
United zit niet zomaar achter een speler aan, die moet zeker wat kunnen. Dat hij al aanvoerder is op zo'n jonge leeftijd dan zegt dat wel wat. Dat jij een andere kijk op hebt, moet jij weten. Maar tot nu toe valt hij heel erg positief op bij de coaches en spelers. Milaan heeft al een poging gedaan, in de zomer United of een andere PL club. Hij speelde gewoon goed tegen Vitesse, meer kon hij ook niet doen.
quote:
Op zondag 10 februari 2013 00:03 schreef Doublepain het volgende:[..]
Als Strootman een hele team op sleeptouw kan nemen elke wedstrijd dan was hij niet 20 maar meer 50 miljoen waard. Hadden we dat maar, wonnen we 34-0-0 en de CL/EL. Maar zoiets is helaas niet mogelijk.
United zit niet zomaar achter een speler aan, die moet zeker wat kunnen. Dat hij al aanvoerder is op zo'n jonge leeftijd dan zegt dat wel wat. Dat jij een andere kijk op hebt, moet jij weten. Maar tot nu toe valt hij heel erg positief op bij de coaches en spelers. Milaan heeft al een poging gedaan, in de zomer United of een andere PL club. Hij speelde gewoon goed tegen Vitesse, meer kon hij ook niet doen.
Je hebt gelijk jongen.
quote:
Op zondag 10 februari 2013 00:03 schreef Doublepain het volgende:[..]
United zit niet zomaar achter een speler aan, die moet zeker wat kunnen. Dat hij al aanvoerder is op zo'n jonge leeftijd dan zegt dat wel wat. Dat jij een andere kijk op hebt, moet jij weten. Maar tot nu toe valt hij heel erg positief op bij de coaches en spelers.
Milaan heeft al een poging gedaan, in de zomer United of een andere PL club. Hij speelde gewoon goed tegen Vitesse, meer kon hij ook niet doen.
Hoe weet je dit?
quote:
maar het is geen feit dat dit ook daadwerkelijk zal gebeuren.'
Buitendam
Commissaris.
quote:
Omdat Dekker de concrete navraag van Milan aan zijn kant heeft bevestigd.
Dit, dus.
quote:
Dat van United is al een tijdje bezig, idd niks officieel. Maar dat er wat gaat gebeuren is een grote kans.
quote:
Zeg dat dan in plaats van het te presenteren als feit.
thijsslegers
Het probleem vd #psv-defensie is en blijft oa communicatie. #derijck en #marcelo praten niet meer in penibele situatie.
Marcelo Guedes @MarceloGuedes02
@thijsslegers don't talk Bullshit man !
Ben wel benieuwd welke club Mertens wil hebben
quote:
Op zondag 10 februari 2013 00:11 schreef tompsv18 het volgende:thijsslegers
Het probleem vd #psv-defensie is en blijft oa communicatie. #derijck en #marcelo praten niet meer in penibele situatie.
Hahaha, for real?
quote:
Op zondag 10 februari 2013 00:11 schreef tompsv18 het volgende:thijsslegers