Poeh. Ik kan me nog een PSV-Ajax herinneren van een aantal seizoenen terug waarin Ajax met zijn 11en op de eigen helft stond.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 07:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Cocu hoofdtrainer als dickie vertrekt...
Lekker anti-voetbal in de toppers
0-0 helaasquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Poeh. Ik kan me nog een PSV-Ajax herinneren van een aantal seizoenen terug waarin Ajax met zijn 11en op de eigen helft stond.
Dat is geen trollen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 07:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En vervolgens zelf 1 post later trollen. Je zou toch naar GGMM luisteren?
Definitie?quote:
Google maar.quote:
Ja, want daar heeft hij zich altijd heel duidelijk over uitgesproken???quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:53 schreef Doublepain het volgende:
Cocu betekend meer kans voor jeugdspelers hopelijk, mits goed genoeg natuurlijk.
Cocu ook wel hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, want daar heeft hij zich altijd heel duidelijk over uitgesproken???
Denk dat ook daarin Faber meer kansen biedt.
Betekent.quote:
Stekelenburg was geweldig die wedstrijd. Zo goed heb ik hem niet vaak gezien.quote:
Ik vind het wel leuk voor hem, als hij er nu niet meer zou instappen houdt het wel op, goeie keuze ook, Faber is misschien wat assertiever maar Cocu heeft meer ervaring in de topquote:
Dit haal jij uit die 8 wedstrijden die hij vorig seizoen heeft geleidt?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Betekent.
Slechte keuze trouwens. Persoonlijkheidloze man die extreem defensief speelt.
geleid. Ja. Dat defensieve althans. Dat hij geen persoonlijkheid heeft was al langer duidelijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit haal jij uit die 8 wedstrijden die hij vorig seizoen heeft geleidt?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
geleid. Ja. Dat defensieve althans. Dat hij geen persoonlijkheid heeft was al langer duidelijk.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dus toen De Boer in zijn eerste halve seizoen ervoor koos allereerst zijn organisatie op orde te brengen duidde dat op extreem defensief?
Dat mag jij vinden. Ik heb hem nog nooit op een boeiende uitspraak weten te betrappen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Dat hij geen persoonlijkheid heeft is natuurlijk ook klinkklare onzin.
Wedstrijd uit tegen PSV hebben ze met 11 man op eigen helft gestaan. Hij heeft toen zelfs geroepen dat hij erg blij was met een punt en dat hij vooral niet wilde verliezen. Van daaruit is hij aan zijn organisatie gaan bouwen. Cocu kwam vorig jaar binnen in een extreem onstabiele groep waar met name de defensie een zorgenkindje was. Het lijkt mij meer dan normaal dat je daar dat eerst wat zekerheid in bouwt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:15 schreef GGMM het volgende:
[..]De Boer heeft nooit defensief gespeeld. Won z'n eerste wedstrijd door aanvallend tegen Milan te spelen.
Dus als je een boeiende uitspraak hebt, heb je ook persoonlijkheid? Volgens mij komt daar iets meer bij kijken.quote:Dat mag jij vinden. Ik heb hem nog nooit op een boeiende uitspraak weten te betrappen.
Dat zou zomaar kunnen. Ik zie de A1 nooit spelen. Ik hoop voor je dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Wedstrijd uit tegen PSV hebben ze met 11 man op eigen helft gestaan. Hij heeft toen zelfs geroepen dat hij erg blij was met een punt en dat hij vooral niet wilde verliezen. Van daaruit is hij aan zijn organisatie gaan bouwen. Cocu kwam vorig jaar binnen in een extreem onstabiele groep waar met name de defensie een zorgenkindje was. Het lijkt mij meer dan normaal dat je daar dat eerst wat zekerheid in bouwt. Iedereen die de A1 dit seizoen heeft zien voetballen kan beamen dat dat team erg leuk en fris speelt. Dus om je conclusie te baseren op een aantal na het vertrek van de hoofdtrainer is wat kort door de bocht. Wanneer hij volgend jaar rond de kerst aan het roer staat en het voetbal er niet uitziet ben ik de eerste om toe te geven dat het te defensief is. Zijn keuzes vorig seizoen zijn echter te billijken.
Je weet wat ik bedoel; de man is saaier dan een documentaire over rijst.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Dus als je een boeiende uitspraak hebt, heb je ook persoonlijkheid? Volgens mij komt daar iets meer bij kijken.
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:32 schreef GGMM het volgende:
Je weet wat ik bedoel; de man is saaier dan een documentaire over rijst.
Speelt de A1 anti-voetbal dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 07:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Cocu hoofdtrainer als dickie vertrekt...
Lekker anti-voetbal in de toppers
Ik weet ook niet hoe hij daar bij komt. Volgt hij de A1 van PSV? Of speelde Cocu anti voetbal bij PSV en Barca?quote:
Vorig jaar speelde Cocu anti-voetbal toen hij het hoofdelftal trainde..quote:
Ik denk dat Cocu weinig invloed had op de speelwijze van Barca.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe hij daar bij komt. Volgt hij de A1 van PSV? Of speelde Cocu anti voetbal bij PSV en Barca?
Ik vind het niet gek dat als het voor geen meter loopt en de verdediging niet draait dat je vanuit de organisatie gaat spelen. Als dat staat kan je weer naar voren spelen. Hiddink begon zijn periode volgens mij ook met meer defensief spel maar dat monde uit in aanvallend voetbal op de helft van de tegenstander.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vorig jaar speelde Cocu anti-voetbal toen hij het hoofdelftal trainde..
[..]
Tja, destijds was de kritiek juist dat Rutten té defensief speelde, Cocu ging toen nog defensiever spelen. Destijds vond iedereen dat vreemd, raar om te lezen dat dat nu opeens als logisch gezien wordt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik vind het niet gek dat als het voor geen meter loopt en de verdediging niet draait dat je vanuit de organisatie gaat spelen. Als dat staat kan je weer naar voren spelen. Hiddink begon zijn periode volgens mij ook met meer defensief spel maar dat monde uit in aanvallend voetbal op de helft van de tegenstander.
Volgens mij had het er mee te maken dat er geen resultaten behaald werden. Niet dat hij te verdedigend speelde. Vorig seizoen voor de winterstop had PSV met afstand het meeste schoten op doel en speelde het meest op de helft van de tegenstander.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, destijds was de kritiek juist dat Rutten té defensief speelde, Cocu ging toen nog defensiever spelen. Destijds vond iedereen dat vreemd, raar om te lezen dat dat nu opeens als logisch gezien wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |