Matavz mee naar achteren? En dan? Die kan daar helemaal niets. Dat Lens zoveel zou vallen, heb ik eigenlijk ook nooit gemerkt. Niet meer dan gemiddeld. Kwa buitenspel wel. Maar wat daar het probleem van is? Het is de manier waarop hij speelt. Matavz is wanneer hij goed wordt afgedekt, volledig onzichtbaar. Lens is in potentie de beste aanvaller die PSV heeft.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Matavz deed in die minuten al meer dan Lens in de gehele wedstrijd. Zoals........
tromgeroffel...
EEN ASSIST!!!
Maar even serieus.
Lens moet je op de bank zetten, die man is hopeloos. Constant buitenspelen, ego en altijd maar weer snel vallen. Matavz is een goed aanspeelpunt, geeft mooie ballen aan bijvoorbeeld Gini die dan vaak 1 - 1 komt te staan, wat ook nog belangrijk is is dat Matavz elke kans benut itt Lens. Die nu weer als een kip zonder kop speelde. Ik snap niet wat Dick in hem ziet, hij sloopt alle aanvallen van PSV.
Met name als je voorstaat kan Matavz mee naar achteren en bijvoorbeeld van een Havenaar of Bony een kopduel winnen.
Misschien geldt dit ook voor PSV. Tegen Vitesse en Ajax hebben ze het in de competitie nu drie keer punten laten liggen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, Feyenoord is overrated. Die pakken vooral punten tegen de kleine clubs, daarom staan ze zo hoog.
Daar doe je Matavz heel erg tekort mee, die geeft altijd ballen waar Lens nog u tegen kan zeggen. Wat het probleem van zijn buitenspel is (al 41x dit seizoen) is dat hij daarmee een counter/aanval sloopt van PSV. Komen we eindelijk los en een seconde later fluit de scheids af je begint weer bij het begin en dat is de bal afpakken. Dat sloopt je team gewoon na een tijdje aangezien je al het werk voor niks hebt gedaan omdat meneertje niet oplet. Matavz die volledig afgedekt wordt gaat idd niet scoren, net als wat je vandaag zag gaat ie dan anderen laten scoren. Dat is juist het mooie aan hem.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:22 schreef Kenju het volgende:
[..]
Matavz mee naar achteren? En dan? Die kan daar helemaal niets. Dat Lens zoveel zou vallen, heb ik eigenlijk ook nooit gemerkt. Niet meer dan gemiddeld. Kwa buitenspel wel. Maar wat daar het probleem van is? Het is de manier waarop hij speelt. Matavz is wanneer hij goed wordt afgedekt, volledig onzichtbaar. Lens is in potentie de beste aanvaller die PSV heeft.
Dat Matavz soms wel eens een mooi balletje geeft, ok. Maar laten we niet doen alsof het structureel een goede opbouwer is. Het is verre van dat. Het is een afmaker, meer niet.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:26 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Zanka een kleine kut fout en direct op de bank plaatsnemen. Maar Marcelo mag alles
Het lag nu weer aan Rutten, let maar opquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit maakt het extra zuur
Derijck: "Slecht seizoen lag aan Rutten"
Misschien heeft Derijck trauma's overgehouden aan Rutten, elke keer als hij hem ziet speelt hij kut.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het lag nu weer aan Rutten, let maar op
Hier zijn we het pertinent oneens.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar doe je Matavz heel erg tekort mee, die geeft altijd ballen waar Lens nog u tegen kan zeggen.
Ok.quote:Wat het probleem van zijn buitenspel is (al 41x dit seizoen) is dat hij daarmee een counter/aanval sloopt van PSV. Komen we eindelijk los en een seconde later fluit de scheids af je begint weer bij het begin en dat is de bal afpakken. Dat sloopt je team gewoon na een tijdje aangezien je al het werk voor niks hebt gedaan omdat meneertje niet oplet.
Misschien is Derijck gewoon een waardeloze speler?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Misschien heeft Derijck trauma's overgehouden aan Rutten, elke keer als hij hem ziet speelt hij kut.
Derijck hetzelfde verhaal. Marcelo heeft nog potentieel door zijn fysiek. Maar het zijn altijd van die rare momentjes die een van de twee altijd heeft. Er moet minimaal één goede verdediger voor in het centrum binnengehaald waar een ander zich dan aan kan optrekken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:26 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Zanka een kleine kut fout en direct op de bank plaatsnemen. Maar Marcelo mag alles
Strootman speelde in mijn ogen super nuttig. Samen met van Bommel hebben ze wel zo ontzettend veel onderschept en constant de dreiging en snelheid uit het spel van Vitesse gehaald. Met name in de eerste helft waren er een paar onzichtbaar en dat was o.a. Bony, niet Strootman.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:37 schreef Chase_Utley het volgende:
Strootman weer onzichtbaar in een "topper".
Verder gaan we weer naar het oude liedje dat er achterin met Waterman, Marcelo en Derijck pure middelmaat rondloopt.
Als je met de punt naar achteren speelt dan is de taak van Strootman niet om te onderscheppen. Maar goed, hier gaan we niet uitkomen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Strootman speelde in mijn ogen super nuttig. Samen met van Bommel hebben ze wel zo ontzettend veel onderschept en constant de dreiging en snelheid uit het spel van Vitesse gehaald. Met name in de eerste helft waren er een paar onzichtbaar en dat was o.a. Bony, niet Strootman.
PSV paste zich gewoon aan het spel van Vitesse aan. In die zin is de rol van Strootman wel heel nuttig geweest, anders had Reis op het middenveld (eh?) wel wat meer opgeleverd, lijkt me.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als je met de punt naar achteren speelt dan is de taak van Strootman niet om te onderscheppen. Maar goed, hier gaan we niet uitkomen.
Voor iemand die 20 miljoen moet opbrengen mag je toch wel meer verwachten dan "nuttig" zijn?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
PSV paste zich gewoon aan het spel van Vitesse aan. In die zin is de rol van Strootman wel heel nuttig geweest, anders had Reis op het middenveld (eh?) wel wat meer opgeleverd, lijkt me.
Een te onderdanig PSV en een cruciale fout van Derijck heeft Vitesse een punt opgeleverd. Verder vond ik geen 1 PSVspeler ondermaats presteren.
Makkelijk om dat op 1 wedstrijd te gooien. Volgens die filosofie kun je Wijnaldum en Mertens voor een miljoenenklapper kunnen verkopen, aangaande deze wedstrijd. Strootman speelde deze wedstrijd nuttig, maar tijdens andere potjes de pannen van het dak. Over het algemeen de beste PSV'er van de selectie, denk ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Voor iemand die 20 miljoen moet opbrengen mag je toch wel meer verwachten dan "nuttig" zijn?
Ik gooi het niet op 1 wedstrijdje. In de meeste toppers geeft Strootman het afgelopen anderhalve seizoen niet thuis.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Makkelijk om dat op 1 wedstrijd te gooien. Volgens die filosofie kun je Wijnaldum en Mertens voor een miljoenenklapper kunnen verkopen, aangaande deze wedstrijd. Strootman speelde deze wedstrijd nuttig, maar tijdens andere potjes de pannen van het dak. Over het algemeen de beste PSV'er van de selectie, denk ik.
Ik kan alleen Ajax uit herinneren als een compleet debacle. Van het hele team, overigens. Verder speelt ie in mijn ogen behoorlijk constant.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik gooi het niet op 1 wedstrijdje. In de meeste toppers geeft Strootman het afgelopen anderhalve seizoen niet thuis.
Mertens speelde juist heel slecht vandaag.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens die filosofie kun je Wijnaldum en Mertens voor een miljoenenklapper kunnen verkopen,
Hij trok te veel naar binnen, had ie niet moeten doen. Verder was ie in de passing en druk naar voren heel sterk.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mertens speelde juist heel slecht vandaag.
Wat?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mertens speelde juist heel slecht vandaag.
Vond het meevallen. Vond hem steeds de verkeerde beslissingen nemen en daardoor mogelijke kansen om zeep helpen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij trok te veel naar binnen, had ie niet moeten doen. Verder was ie in de passing en druk naar voren heel sterk.
2 x Ajax uit, 2 x Vitesse dit seizoen, vorig seizoen tegen Twente en AZ.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan alleen Ajax uit herinneren als een compleet debacle. Van het hele team, overigens. Verder speelt ie in mijn ogen behoorlijk constant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |