Valt mee vooral 2e helft veel druk van Vitesse zonder gevaar. Maar werkelijk alles van Psv wordt terug gefloten..quote:
Dat was ook gelukt, maar met Derijck is niks mogelijkquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:38 schreef RubenSosa het volgende:
Hadden gewoon die 1-2 over de streep moeten trekken
quote:[dat ]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 9 februari 2013 22:37 schreef tompsv18 het volgende:
Helemaal gehad met die Marcelo. Nooit meer opstellen die zak
Maar we hebben toch 8 verdedigers?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:37 schreef Doublepain het volgende:
Rutten had gelijk over Derijck. Ongelofelijk zeg
Fout van Advocaat, die slachtoffert Zanka na een matige pot en gaat verder met ene Derijck die zijn krediet alllllaaaaaaaaang verspeelt heeft.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat was ook gelukt, maar met Derijck is niks mogelijk
2012 beldequote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:42 schreef Syntix het volgende:
Jongens gewoon nog een paar aankopen doen toch? Kunnen jullie niet nog wat verkopen aan jullie gemeente?
En dan vooral blijven focussen op aanvallende versterkingen. In Eindhoven maakt het ze niet zoveel uit wat er in de verdediging staat. Beter halen ze Maher er nog bijquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:42 schreef Syntix het volgende:
Jongens gewoon nog een paar aankopen doen toch? Kunnen jullie niet nog wat verkopen aan jullie gemeente?
En owja, geheel terecht dat jullie niet winnen met dat laffe spel van jullie
Ze gaan deze zomer bieden op Bonyquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:47 schreef Breekfast het volgende:
[..]
En dan vooral blijven focussen op aanvallende versterkingen. In Eindhoven maakt het ze niet zoveel uit wat er in de verdediging staat. Beter halen ze Maher er nog bij
Dit soort uitspraken vragen om afstraffing.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Dank voor de twee inlooppunten morgen.
Bzzz
Geen inbreng iddquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:52 schreef Kenju het volgende:
Het was niet eens echt paniekvoetbal op het iende, dus dat was wel positief. Maar toch had Vitesse het initiatief., en dan kan hij vallen. PSV had het initiatief terug moeten pakken, maar kon dit niet. Wat ik niet snap is dat Advocaat Matavz inbrengt die behalve het afmaken van kansen geen echte inbreng heeft. Dan liever Lens die centraal kan sprinten waar de het middenveld en de verdediging van de tegenstander rekening mee moet houden. Verder snap ik niet waarom er niet gekozen is voor iemand die wat balvaster is, dus Depay. En/of waarom de boel niet gewoon dichtgegooid is met extra verdedigers en middenvelders. Bouma, Engelaar, etc. Als je het initiatief niet kan pakken, maak het dan zo moeilijk mogelijk.
Kappen met je getroll.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:42 schreef Syntix het volgende:
En owja, geheel terecht dat jullie niet winnen met dat laffe spel van jullie
Jou zien we alleen maar als we punten verspelen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Dank voor de twee inlooppunten morgen.
Bzzz
Je moet je afvragen waarom PSV het initiatief niet kon pakken. Ze hebben een betere selectie en hadden een man meer.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:52 schreef Kenju het volgende:
Het was niet eens echt paniekvoetbal op het iende, dus dat was wel positief. Maar toch had Vitesse het initiatief., en dan kan hij vallen. PSV had het initiatief terug moeten pakken, maar kon dit niet. Wat ik niet snap is dat Advocaat Matavz inbrengt die behalve het afmaken van kansen geen echte inbreng heeft. Dan liever Lens die centraal kan sprinten waar de het middenveld en de verdediging van de tegenstander rekening mee moet houden. Verder snap ik niet waarom er niet gekozen is voor iemand die wat balvaster is, dus Depay. En/of waarom de boel niet gewoon dichtgegooid is met extra verdedigers en middenvelders. Bouma, Engelaar, etc. Als je het initiatief niet kan pakken, maak het dan zo moeilijk mogelijk.
Omdat ze alleen op de counter speelden. Ze hadden totaal niet de intentie het spel te maken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je moet je afvragen waarom PSV het initiatief niet kon pakken. Ze hebben een betere selectie en hadden een man meer.
Dat sowieso, zeker omdat ze moesten weten dat Vitesse (zoals tegen Ajax) sterk terug kan komen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:55 schreef Tallie1982 het volgende:
Psv had de wedstrijd allang moeten beslissen
Hij moet die kansen wel krijgen, kutje. De aanval moet op hem worden afgesteld, en zo niet, heb je er niet veel aan. Je levert een flink deel van je flexibiliteit in.quote:
Ik snap zijn punt wel. PSV speelde niet geweldig, dan kun je beter de 1-2 over ee streep trekken. Dan heb je meer aan Lens die wat aanrommelt, balvaster is en zich meer laat zakken. Maar verdedigers en/of middenvelders erbij mag van mij in zo'n pot ook wel. Alles voor de 3 punten. Maar helaas..quote:
Oke.quote:
Als mertens die bal fatsoenlijk afgeeft is het gewoon een goal. Matavz prikte er ook bijna ene in. Dus totaal geen inbreng is ook een beetje nonsens. Vitesse heeft ook nauwelijks kansen gehadquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke.
2e helft totaal geen inbreng gehad.
En Vitesse speelde alles of niets. Ook dan is het moeilijk om de knop ineens om te zetten en daarnog overheen te klappen qua felheid.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Omdat ze alleen op de counter speelden. Ze hadden totaal niet de intentie het spel te maken.
Wel een mooi doelpuntquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke.
2e helft totaal geen inbreng gehad.
Nee idd, 2 kansjes.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:59 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Als mertens die bal fatsoenlijk afgeeft is het gewoon een goal. Matavz prikte er ook bijna ene in. Dus totaal geen inbreng is ook een beetje nonsens. Vitesse heeft ook nauwelijks kansen gehad
Matavz deed in die minuten al meer dan Lens in de gehele wedstrijd. Zoals........quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:56 schreef Kenju het volgende:
[..]
Hij moet die kansen wel krijgen, kutje. De aanval moet op hem worden afgesteld, en zo niet, heb je er niet veel aan. Je levert een flink deel van je flexibiliteit in.
Natuurlijk wel, Feyenoord is overrated. Die pakken vooral punten tegen de kleine clubs, daarom staan ze zo hoog. In geen enkele topper hebben ze overtuigend gespeeld, hun beste wedstrijd was thuis tegen Ajax (om 12:30 en Ajax had geen supporters) en zelfs die wedstrijd ging bijna verloren.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:57 schreef Tallie1982 het volgende:
Uit bij feijenoord gaan we ook niet winnen
Vitesse drong de hele 2e helft aan. Het was ook totaal geen verrassing dat ze scoorde.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:00 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
En een goal...hoeveel kansen had vitesse?
En de 1e helft was het andersom...wat wil je nou?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vitesse drong de hele 2e helft aan. Het was ook totaal geen verrassing dat ze scoorde.
itt de goal die PSV maakte die helft.
Nou ja, wat ik aangaf was dat dit PSV niet zo geweldig speelde.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:01 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
En de 1e helft was het andersom...wat wil je nou?
Matavz mee naar achteren? En dan? Die kan daar helemaal niets. Dat Lens zoveel zou vallen, heb ik eigenlijk ook nooit gemerkt. Niet meer dan gemiddeld. Kwa buitenspel wel. Maar wat daar het probleem van is? Het is de manier waarop hij speelt. Matavz is wanneer hij goed wordt afgedekt, volledig onzichtbaar. Lens is in potentie de beste aanvaller die PSV heeft.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Matavz deed in die minuten al meer dan Lens in de gehele wedstrijd. Zoals........
tromgeroffel...
EEN ASSIST!!!
Maar even serieus.
Lens moet je op de bank zetten, die man is hopeloos. Constant buitenspelen, ego en altijd maar weer snel vallen. Matavz is een goed aanspeelpunt, geeft mooie ballen aan bijvoorbeeld Gini die dan vaak 1 - 1 komt te staan, wat ook nog belangrijk is is dat Matavz elke kans benut itt Lens. Die nu weer als een kip zonder kop speelde. Ik snap niet wat Dick in hem ziet, hij sloopt alle aanvallen van PSV.
Met name als je voorstaat kan Matavz mee naar achteren en bijvoorbeeld van een Havenaar of Bony een kopduel winnen.
Misschien geldt dit ook voor PSV. Tegen Vitesse en Ajax hebben ze het in de competitie nu drie keer punten laten liggen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, Feyenoord is overrated. Die pakken vooral punten tegen de kleine clubs, daarom staan ze zo hoog.
Daar doe je Matavz heel erg tekort mee, die geeft altijd ballen waar Lens nog u tegen kan zeggen. Wat het probleem van zijn buitenspel is (al 41x dit seizoen) is dat hij daarmee een counter/aanval sloopt van PSV. Komen we eindelijk los en een seconde later fluit de scheids af je begint weer bij het begin en dat is de bal afpakken. Dat sloopt je team gewoon na een tijdje aangezien je al het werk voor niks hebt gedaan omdat meneertje niet oplet. Matavz die volledig afgedekt wordt gaat idd niet scoren, net als wat je vandaag zag gaat ie dan anderen laten scoren. Dat is juist het mooie aan hem.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:22 schreef Kenju het volgende:
[..]
Matavz mee naar achteren? En dan? Die kan daar helemaal niets. Dat Lens zoveel zou vallen, heb ik eigenlijk ook nooit gemerkt. Niet meer dan gemiddeld. Kwa buitenspel wel. Maar wat daar het probleem van is? Het is de manier waarop hij speelt. Matavz is wanneer hij goed wordt afgedekt, volledig onzichtbaar. Lens is in potentie de beste aanvaller die PSV heeft.
Dat Matavz soms wel eens een mooi balletje geeft, ok. Maar laten we niet doen alsof het structureel een goede opbouwer is. Het is verre van dat. Het is een afmaker, meer niet.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:26 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Zanka een kleine kut fout en direct op de bank plaatsnemen. Maar Marcelo mag alles
Het lag nu weer aan Rutten, let maar opquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit maakt het extra zuur
Derijck: "Slecht seizoen lag aan Rutten"
Misschien heeft Derijck trauma's overgehouden aan Rutten, elke keer als hij hem ziet speelt hij kut.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het lag nu weer aan Rutten, let maar op
Hier zijn we het pertinent oneens.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar doe je Matavz heel erg tekort mee, die geeft altijd ballen waar Lens nog u tegen kan zeggen.
Ok.quote:Wat het probleem van zijn buitenspel is (al 41x dit seizoen) is dat hij daarmee een counter/aanval sloopt van PSV. Komen we eindelijk los en een seconde later fluit de scheids af je begint weer bij het begin en dat is de bal afpakken. Dat sloopt je team gewoon na een tijdje aangezien je al het werk voor niks hebt gedaan omdat meneertje niet oplet.
Misschien is Derijck gewoon een waardeloze speler?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Misschien heeft Derijck trauma's overgehouden aan Rutten, elke keer als hij hem ziet speelt hij kut.
Derijck hetzelfde verhaal. Marcelo heeft nog potentieel door zijn fysiek. Maar het zijn altijd van die rare momentjes die een van de twee altijd heeft. Er moet minimaal één goede verdediger voor in het centrum binnengehaald waar een ander zich dan aan kan optrekken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:26 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Zanka een kleine kut fout en direct op de bank plaatsnemen. Maar Marcelo mag alles
Strootman speelde in mijn ogen super nuttig. Samen met van Bommel hebben ze wel zo ontzettend veel onderschept en constant de dreiging en snelheid uit het spel van Vitesse gehaald. Met name in de eerste helft waren er een paar onzichtbaar en dat was o.a. Bony, niet Strootman.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:37 schreef Chase_Utley het volgende:
Strootman weer onzichtbaar in een "topper".
Verder gaan we weer naar het oude liedje dat er achterin met Waterman, Marcelo en Derijck pure middelmaat rondloopt.
Als je met de punt naar achteren speelt dan is de taak van Strootman niet om te onderscheppen. Maar goed, hier gaan we niet uitkomen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Strootman speelde in mijn ogen super nuttig. Samen met van Bommel hebben ze wel zo ontzettend veel onderschept en constant de dreiging en snelheid uit het spel van Vitesse gehaald. Met name in de eerste helft waren er een paar onzichtbaar en dat was o.a. Bony, niet Strootman.
PSV paste zich gewoon aan het spel van Vitesse aan. In die zin is de rol van Strootman wel heel nuttig geweest, anders had Reis op het middenveld (eh?) wel wat meer opgeleverd, lijkt me.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als je met de punt naar achteren speelt dan is de taak van Strootman niet om te onderscheppen. Maar goed, hier gaan we niet uitkomen.
Voor iemand die 20 miljoen moet opbrengen mag je toch wel meer verwachten dan "nuttig" zijn?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
PSV paste zich gewoon aan het spel van Vitesse aan. In die zin is de rol van Strootman wel heel nuttig geweest, anders had Reis op het middenveld (eh?) wel wat meer opgeleverd, lijkt me.
Een te onderdanig PSV en een cruciale fout van Derijck heeft Vitesse een punt opgeleverd. Verder vond ik geen 1 PSVspeler ondermaats presteren.
Makkelijk om dat op 1 wedstrijd te gooien. Volgens die filosofie kun je Wijnaldum en Mertens voor een miljoenenklapper kunnen verkopen, aangaande deze wedstrijd. Strootman speelde deze wedstrijd nuttig, maar tijdens andere potjes de pannen van het dak. Over het algemeen de beste PSV'er van de selectie, denk ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Voor iemand die 20 miljoen moet opbrengen mag je toch wel meer verwachten dan "nuttig" zijn?
Ik gooi het niet op 1 wedstrijdje. In de meeste toppers geeft Strootman het afgelopen anderhalve seizoen niet thuis.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Makkelijk om dat op 1 wedstrijd te gooien. Volgens die filosofie kun je Wijnaldum en Mertens voor een miljoenenklapper kunnen verkopen, aangaande deze wedstrijd. Strootman speelde deze wedstrijd nuttig, maar tijdens andere potjes de pannen van het dak. Over het algemeen de beste PSV'er van de selectie, denk ik.
Ik kan alleen Ajax uit herinneren als een compleet debacle. Van het hele team, overigens. Verder speelt ie in mijn ogen behoorlijk constant.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik gooi het niet op 1 wedstrijdje. In de meeste toppers geeft Strootman het afgelopen anderhalve seizoen niet thuis.
Mertens speelde juist heel slecht vandaag.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens die filosofie kun je Wijnaldum en Mertens voor een miljoenenklapper kunnen verkopen,
Hij trok te veel naar binnen, had ie niet moeten doen. Verder was ie in de passing en druk naar voren heel sterk.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mertens speelde juist heel slecht vandaag.
Wat?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mertens speelde juist heel slecht vandaag.
Vond het meevallen. Vond hem steeds de verkeerde beslissingen nemen en daardoor mogelijke kansen om zeep helpen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij trok te veel naar binnen, had ie niet moeten doen. Verder was ie in de passing en druk naar voren heel sterk.
2 x Ajax uit, 2 x Vitesse dit seizoen, vorig seizoen tegen Twente en AZ.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan alleen Ajax uit herinneren als een compleet debacle. Van het hele team, overigens. Verder speelt ie in mijn ogen behoorlijk constant.
Ik ben benieuwd naar concrete voorbeelden, want ik kan me er letterlijk niet 1 van herinneren. Eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vond het meevallen. Vond hem steeds de verkeerde beslissingen nemen en daardoor mogelijke kansen om zeep helpen.
Meerdere, begon in de 5e minuut al waar hij zelf had moeten schieten en een slechte steekpass gaf.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar concrete voorbeelden, want ik kan me er letterlijk niet 1 van herinneren. Eerlijk gezegd
Dan zie ik hem eerder wat minder thuis geven in kleine wedstrijden, a la PEC en RKC. Juist tegen de wat grotere teams vind ik hem heel aardig. Maar ik vond hem vanavond ook prima, dus misschien dat verwachtingen anders liggen van zijn inbreng.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
2 x Ajax uit, 2 x Vitesse dit seizoen, vorig seizoen tegen Twente en AZ.
Als je echt zo goed bent en 20 miljoen waard bent dan moet je je team ook over een dood punt helpen als het even tegenzit, zeker in een topwedstrijd. Maar dan geeft hij juist vaak niet thuis.
Huh? Tegen Vitesse en Ajax (JC) speelde hij geweldig.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
2 x Ajax uit, 2 x Vitesse dit seizoen, vorig seizoen tegen Twente en AZ.
Als je echt zo goed bent en 20 miljoen waard bent dan moet je je team ook over een dood punt helpen als het even tegenzit, zeker in een topwedstrijd. Maar dan geeft hij juist vaak niet thuis.
Ik heb het dan over de competitiewedstrijden tegen Ajax 2 seizoenen uit achter elkaar.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Huh? Tegen Vitesse en Ajax (JC) speelde hij geweldig.
De vorm typeren aan de hand van een slechte beslissing is onzinnig. Heeft niets met vorm te maken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meerdere, begon in de 5e minuut al waar hij zelf had moeten schieten en een slechte steekpass gaf.
Jij kijkt alleen maar naar het resultaat, als je een beetje op Strootman let weet je dat hij zowat al het vuile werk oplost en rust brengt. Wat met name in een topper belangrijk is, dat anderen het laat afweten kan hij niks aan doen. Vandaag schreeuwde hij ook al een aantal keren dat Marcelo minder moet twijfelen en de bal sneller rond moet laten gaan. Wat moet hij meer doen dan? Marcelo bij zijn nekvel pakken en over het veld slepen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik heb het dan over de competitiewedstrijden tegen Ajax 2 seizoenen uit achter elkaar.
Als hij dan niet eens beslissend kan zijn hoe kan hij dan voor 20 miljoen naar Manchester United gaan?
Want dat zijn de meetpunten.
Dat zei ik ook helemaal niet?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De vorm typeren aan de hand van een slechte beslissing is onzinnig. Heeft niets met vorm te maken.
Ik ben het niet met je eens. Een topper van 20 miljoen in de Eredivisie moet er voor zorgen dat hij zijn team op sleeptouw neemt. Dat doet hij gewoon niet. Als het slecht gaat met PSV dan deelt Strootman altijd mee in de malaise. Loopt het goed met PSV dan is Strootman ook goed.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen maar naar het resultaat, als je een beetje op Strootman let weet je dat hij zowat al het vuile werk oplost en rust brengt. Wat met name in een topper belangrijk is, dat anderen het laat afweten kan hij niks aan doen. Vandaag schreeuwde hij ook al een aantal keren dat Marcelo minder moet twijfelen en de bal sneller rond moet laten gaan. Wat moet hij meer doen dan? Marcelo bij zijn nekvel pakken en over het veld slepen?
Je vond Mertens vandaag slecht. Ik kan me geen moment herinneren van zijn spel wat echt slecht was vandaag. Het antwoord daarop is volgens jou een verkeerd gegeven steekbal. Dus naar aanleiding van zulke momenten moet Advocaat dan maar Depay inbrengen, om het slechte spel van Mertens niet langer van invloed te laten zijn voor het team?quote:
Dat is wederom niet wat ik zeg.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:58 schreef Buitendam het volgende:
Dus naar aanleiding van zulke momenten moet Advocaat dan maar Depay inbrengen, om het slechte spel van Mertens niet langer van invloed te laten zijn voor het team?
Omdat voordat Lens of Wijnaldum uberhaupt gevaarlijk waren geweest Mertens al drie keer zichzelf randje zestien tegenstander had gespeeld. In de laatste pass was het wat slordiger, maar het feit dat PSV Vitesse klem zette was met name aan Mertens te danken. Een slordig steekballetje of te fanatiek richting doel willen en daarmee een fuik creëren voor eigen team is dan niet handig, maar zolang de passing goed is en de dreiging aanwezig is verlang ik niet heel veel meer van een buitenspeler in dit team.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wederom niet wat ik zeg.
Het enige wat ik zei is dat Mertens vandaag slecht was. Ik geef één voorbeeld naast het moment dat jij je nog herinnert, zo waren er nog een paar momenten vandaag. Snap niet wat hij goed gedaan heeft vandaag, eigenlijk.
Als Strootman een hele team op sleeptouw kan nemen elke wedstrijd dan was hij niet 20 maar meer 50 miljoen waard. Hadden we dat maar, wonnen we 34-0-0 en de CL/EL. Maar zoiets is helaas niet mogelijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens. Een topper van 20 miljoen in de Eredivisie moet er voor zorgen dat hij zijn team op sleeptouw neemt. Dat doet hij gewoon niet. Als het slecht gaat met PSV dan deelt Strootman altijd mee in de malaise. Loopt het goed met PSV dan is Strootman ook goed.
Je hebt gelijk jongen.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Strootman een hele team op sleeptouw kan nemen elke wedstrijd dan was hij niet 20 maar meer 50 miljoen waard. Hadden we dat maar, wonnen we 34-0-0 en de CL/EL. Maar zoiets is helaas niet mogelijk.
United zit niet zomaar achter een speler aan, die moet zeker wat kunnen. Dat hij al aanvoerder is op zo'n jonge leeftijd dan zegt dat wel wat. Dat jij een andere kijk op hebt, moet jij weten. Maar tot nu toe valt hij heel erg positief op bij de coaches en spelers. Milaan heeft al een poging gedaan, in de zomer United of een andere PL club. Hij speelde gewoon goed tegen Vitesse, meer kon hij ook niet doen.
Hoe weet je dit?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Strootman een hele team op sleeptouw kan nemen elke wedstrijd dan was hij niet 20 maar meer 50 miljoen waard. Hadden we dat maar, wonnen we 34-0-0 en de CL/EL. Maar zoiets is helaas niet mogelijk.
United zit niet zomaar achter een speler aan, die moet zeker wat kunnen. Dat hij al aanvoerder is op zo'n jonge leeftijd dan zegt dat wel wat. Dat jij een andere kijk op hebt, moet jij weten. Maar tot nu toe valt hij heel erg positief op bij de coaches en spelers. Milaan heeft al een poging gedaan, in de zomer United of een andere PL club. Hij speelde gewoon goed tegen Vitesse, meer kon hij ook niet doen.
maar het is geen feit dat dit ook daadwerkelijk zal gebeuren.'quote:Op zondag 10 februari 2013 00:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)teressant-genoeg.htm
Dat van United is al een tijdje bezig, idd niks officieel. Maar dat er wat gaat gebeuren is een grote kans.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar het is geen feit dat dit ook daadwerkelijk zal gebeuren.'
Zeg dat dan in plaats van het te presenteren als feit.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat van United is al een tijdje bezig, idd niks officieel. Maar dat er wat gaat gebeuren is een grote kans.
Het wordt meegenomen, bedankt voor de feedback.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeg dat dan in plaats van het te presenteren als feit.
Hahaha, for real?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:11 schreef tompsv18 het volgende:
thijsslegers
Het probleem vd #psv-defensie is en blijft oa communicatie. #derijck en #marcelo praten niet meer in penibele situatie.
Marcelo Guedes @MarceloGuedes02
@thijsslegers don't talk Bullshit man !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |