Ik ben benieuwd naar concrete voorbeelden, want ik kan me er letterlijk niet 1 van herinneren. Eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vond het meevallen. Vond hem steeds de verkeerde beslissingen nemen en daardoor mogelijke kansen om zeep helpen.
Meerdere, begon in de 5e minuut al waar hij zelf had moeten schieten en een slechte steekpass gaf.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar concrete voorbeelden, want ik kan me er letterlijk niet 1 van herinneren. Eerlijk gezegd
Dan zie ik hem eerder wat minder thuis geven in kleine wedstrijden, a la PEC en RKC. Juist tegen de wat grotere teams vind ik hem heel aardig. Maar ik vond hem vanavond ook prima, dus misschien dat verwachtingen anders liggen van zijn inbreng.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
2 x Ajax uit, 2 x Vitesse dit seizoen, vorig seizoen tegen Twente en AZ.
Als je echt zo goed bent en 20 miljoen waard bent dan moet je je team ook over een dood punt helpen als het even tegenzit, zeker in een topwedstrijd. Maar dan geeft hij juist vaak niet thuis.
Huh? Tegen Vitesse en Ajax (JC) speelde hij geweldig.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
2 x Ajax uit, 2 x Vitesse dit seizoen, vorig seizoen tegen Twente en AZ.
Als je echt zo goed bent en 20 miljoen waard bent dan moet je je team ook over een dood punt helpen als het even tegenzit, zeker in een topwedstrijd. Maar dan geeft hij juist vaak niet thuis.
Ik heb het dan over de competitiewedstrijden tegen Ajax 2 seizoenen uit achter elkaar.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Huh? Tegen Vitesse en Ajax (JC) speelde hij geweldig.
De vorm typeren aan de hand van een slechte beslissing is onzinnig. Heeft niets met vorm te maken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meerdere, begon in de 5e minuut al waar hij zelf had moeten schieten en een slechte steekpass gaf.
Jij kijkt alleen maar naar het resultaat, als je een beetje op Strootman let weet je dat hij zowat al het vuile werk oplost en rust brengt. Wat met name in een topper belangrijk is, dat anderen het laat afweten kan hij niks aan doen. Vandaag schreeuwde hij ook al een aantal keren dat Marcelo minder moet twijfelen en de bal sneller rond moet laten gaan. Wat moet hij meer doen dan? Marcelo bij zijn nekvel pakken en over het veld slepen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:53 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik heb het dan over de competitiewedstrijden tegen Ajax 2 seizoenen uit achter elkaar.
Als hij dan niet eens beslissend kan zijn hoe kan hij dan voor 20 miljoen naar Manchester United gaan?
Want dat zijn de meetpunten.
Dat zei ik ook helemaal niet?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De vorm typeren aan de hand van een slechte beslissing is onzinnig. Heeft niets met vorm te maken.
Ik ben het niet met je eens. Een topper van 20 miljoen in de Eredivisie moet er voor zorgen dat hij zijn team op sleeptouw neemt. Dat doet hij gewoon niet. Als het slecht gaat met PSV dan deelt Strootman altijd mee in de malaise. Loopt het goed met PSV dan is Strootman ook goed.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen maar naar het resultaat, als je een beetje op Strootman let weet je dat hij zowat al het vuile werk oplost en rust brengt. Wat met name in een topper belangrijk is, dat anderen het laat afweten kan hij niks aan doen. Vandaag schreeuwde hij ook al een aantal keren dat Marcelo minder moet twijfelen en de bal sneller rond moet laten gaan. Wat moet hij meer doen dan? Marcelo bij zijn nekvel pakken en over het veld slepen?
Je vond Mertens vandaag slecht. Ik kan me geen moment herinneren van zijn spel wat echt slecht was vandaag. Het antwoord daarop is volgens jou een verkeerd gegeven steekbal. Dus naar aanleiding van zulke momenten moet Advocaat dan maar Depay inbrengen, om het slechte spel van Mertens niet langer van invloed te laten zijn voor het team?quote:
Dat is wederom niet wat ik zeg.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:58 schreef Buitendam het volgende:
Dus naar aanleiding van zulke momenten moet Advocaat dan maar Depay inbrengen, om het slechte spel van Mertens niet langer van invloed te laten zijn voor het team?
Omdat voordat Lens of Wijnaldum uberhaupt gevaarlijk waren geweest Mertens al drie keer zichzelf randje zestien tegenstander had gespeeld. In de laatste pass was het wat slordiger, maar het feit dat PSV Vitesse klem zette was met name aan Mertens te danken. Een slordig steekballetje of te fanatiek richting doel willen en daarmee een fuik creëren voor eigen team is dan niet handig, maar zolang de passing goed is en de dreiging aanwezig is verlang ik niet heel veel meer van een buitenspeler in dit team.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wederom niet wat ik zeg.
Het enige wat ik zei is dat Mertens vandaag slecht was. Ik geef één voorbeeld naast het moment dat jij je nog herinnert, zo waren er nog een paar momenten vandaag. Snap niet wat hij goed gedaan heeft vandaag, eigenlijk.
Als Strootman een hele team op sleeptouw kan nemen elke wedstrijd dan was hij niet 20 maar meer 50 miljoen waard. Hadden we dat maar, wonnen we 34-0-0 en de CL/EL. Maar zoiets is helaas niet mogelijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens. Een topper van 20 miljoen in de Eredivisie moet er voor zorgen dat hij zijn team op sleeptouw neemt. Dat doet hij gewoon niet. Als het slecht gaat met PSV dan deelt Strootman altijd mee in de malaise. Loopt het goed met PSV dan is Strootman ook goed.
Je hebt gelijk jongen.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Strootman een hele team op sleeptouw kan nemen elke wedstrijd dan was hij niet 20 maar meer 50 miljoen waard. Hadden we dat maar, wonnen we 34-0-0 en de CL/EL. Maar zoiets is helaas niet mogelijk.
United zit niet zomaar achter een speler aan, die moet zeker wat kunnen. Dat hij al aanvoerder is op zo'n jonge leeftijd dan zegt dat wel wat. Dat jij een andere kijk op hebt, moet jij weten. Maar tot nu toe valt hij heel erg positief op bij de coaches en spelers. Milaan heeft al een poging gedaan, in de zomer United of een andere PL club. Hij speelde gewoon goed tegen Vitesse, meer kon hij ook niet doen.
Hoe weet je dit?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Strootman een hele team op sleeptouw kan nemen elke wedstrijd dan was hij niet 20 maar meer 50 miljoen waard. Hadden we dat maar, wonnen we 34-0-0 en de CL/EL. Maar zoiets is helaas niet mogelijk.
United zit niet zomaar achter een speler aan, die moet zeker wat kunnen. Dat hij al aanvoerder is op zo'n jonge leeftijd dan zegt dat wel wat. Dat jij een andere kijk op hebt, moet jij weten. Maar tot nu toe valt hij heel erg positief op bij de coaches en spelers. Milaan heeft al een poging gedaan, in de zomer United of een andere PL club. Hij speelde gewoon goed tegen Vitesse, meer kon hij ook niet doen.
maar het is geen feit dat dit ook daadwerkelijk zal gebeuren.'quote:Op zondag 10 februari 2013 00:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)teressant-genoeg.htm
Dat van United is al een tijdje bezig, idd niks officieel. Maar dat er wat gaat gebeuren is een grote kans.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar het is geen feit dat dit ook daadwerkelijk zal gebeuren.'
Zeg dat dan in plaats van het te presenteren als feit.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat van United is al een tijdje bezig, idd niks officieel. Maar dat er wat gaat gebeuren is een grote kans.
Het wordt meegenomen, bedankt voor de feedback.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeg dat dan in plaats van het te presenteren als feit.
Hahaha, for real?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:11 schreef tompsv18 het volgende:
thijsslegers
Het probleem vd #psv-defensie is en blijft oa communicatie. #derijck en #marcelo praten niet meer in penibele situatie.
Marcelo Guedes @MarceloGuedes02
@thijsslegers don't talk Bullshit man !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |